25-09-09, 22:11
|
#706
|
Stage 1
Join Date: Aug 2009
Posts: 10
|
Re: E30 - SGM
Am si eu o cateva intrebari despre "setup-ul" precedent cu vechiul turbo daca se poate:
1.Ai decomprimat motorul in vre-un fel?
2.Ai avut alte injectoare si sau alta pompa de benzina decat cele stock?
Multumesc anticipat.
|
|
|
26-09-09, 09:28
|
#707
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: E30 - SGM
1. da e la 8.5:1 din cate imi amintesc cand am calculat
2. parca sunt de 500 cmc injectoarele, si pompa de 220 l/h nu imi amintesc exact, dar nu mai e nimic original, sunt mult mai mari
|
|
|
02-10-09, 14:29
|
#708
|
Stage 1
Join Date: Aug 2009
Posts: 10
|
Re: E30 - SGM
Quote:
Originally Posted by UniculSGM
1. da e la 8.5:1 din cate imi amintesc cand am calculat
2. parca sunt de 500 cmc injectoarele, si pompa de 220 l/h nu imi amintesc exact, dar nu mai e nimic original, sunt mult mai mari
|
Cu vechea turbina ?
|
|
|
02-10-09, 21:59
|
#709
|
Stage 5
Join Date: Jul 2007
Posts: 487
Member of: [2 Roti]
|
Re: E30 - SGM
respect SGM'ule pentru tot ce ai realizat pana acum:> am si eu o intrebare...cam prosteasca, sper sa nu te superi. De unde ai invatat atatea despre mecanica? Ai urmat o faculatate in domeniu? app.. sper sa gasesc si eu un ursulet la banii care ai dat tu pe el, sa incep sa-l fac de la 0.
__________________
Unii considera masina ca pe un mijloc de transport insa pentru mine inseamna mult mai mult!
|
|
|
03-10-09, 20:53
|
#710
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: E30 - SGM
Mult studiu individual.
Daca sare cineva la cap cu 7500E il dau.
|
|
|
19-10-09, 00:42
|
#711
|
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 1,025
Member of: [DACIA] [Old School Cars]
|
Re: E30 - SGM
meriti tot respectul din lume pentru ce a ce ai realizat pana acuma in privinta masinilor .. bafta in continuare si numa bine
|
|
|
19-10-09, 20:17
|
#712
|
Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,103
Member of: [MERCEDES] [FORD]
|
Re: E30 - SGM
Si ceva gaura in buget din pacate ....
|
|
|
19-10-09, 23:45
|
#713
|
Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 1,617
Member of: [Echipa de sprijin]
|
Re: E30 - SGM
Quote:
Originally Posted by UniculSGM
Mult studiu individual.
Daca sare cineva la cap cu 7500E il dau.
|
Ce faci, de ce o dai ?! Te gandesti la altceva, nu te satisface indeajuns masina ...ce s-a-ntamplat ?! Asteptam sa o vad undeva la linii / sau macar o cronometrare; sa vad cum se misca la setup-ul actual. Succes
|
|
|
20-10-09, 12:00
|
#714
|
Stage 5
Join Date: May 2004
Posts: 5,034
Member of: [Streetline-CCC]
|
Re: E30 - SGM
Iti iei dacie ?
|
|
|
20-10-09, 13:11
|
#715
|
Stage 4
Join Date: May 2008
Posts: 180
Member of: [DACIA] [VW]
|
Re: E30 - SGM
ar fi ceva:>
|
|
|
20-10-09, 18:11
|
#716
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 1,159
|
Re: E30 - SGM
Omul a spus un pret in caz ca vrea careva, asta nu inseamna ca tine neaparat sa o vanda
|
|
|
20-10-09, 19:27
|
#717
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: E30 - SGM
daca o dau imi fac Logan de 350 CP.
|
|
|
20-10-09, 19:31
|
#718
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of: [Opel] [4Rally]
|
Re: E30 - SGM
Te-a mancat undeva sa arunci bomba....acu` sigur nu mai scapi de loganisti.
Eu iti propun sa iti faci un stepway
|
|
|
20-10-09, 19:37
|
#719
|
Stage 5
Join Date: May 2004
Posts: 5,034
Member of: [Streetline-CCC]
|
Re: E30 - SGM
Pai nici nu ar fi greu .. se ia motorul de velatis (sau 350z) se pune turbo si gata .
|
|
|
20-10-09, 19:38
|
#720
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: E30 - SGM
E prea urat Stepway, nu imi place, plus ca nu merita banii dati pe coaja. Asa un Logan cu kilometrii cat un Taxi gasesc si sub 2000E, cu caroserie buna.
Vreau sa fac un Logan din acelasi motiv pe care l-a invocat si Ilie Moromete cand a fost intrebat de Nila de ce taie salcamul.
Last edited by UniculSGM; 20-10-09 at 19:42.
|
|
|
|
|