Go Back   Forum 4Tuning > MOTORSPORT > RALIURI - COASTA - RALLY SPRINT - CRR

Reply
 
Thread Tools
Old 26-12-11, 18:13   #76
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Default Re: Cānd au īnceput circuitele īn Romānia?

Quote:
Originally Posted by zbvz View Post
Hai sa-ti dau si eu o solutie :
Sudeaza in argon flansele alea din imagine in asa fel incat sa rezulte un ansamblu rigid intre chiulasa si rampa de carburatoare si tine cont neaparat de unghiul de 5 grade dintre carburatoare si orizontala..
chestia cu 5 grade merge innecat la circuit...la VTM merge bine ...se baga intre 0 si 5 grade in functie de axa cu came care o are...parerea mea ca asa cum ai zis e bine dar trebuie tinut cont si de axa cu came,diametrul supapelor, canale chiulasa marite si lustruite, raport compresie.....sunt foarte multi factori de care sa tii seama cand faci o carburatie de asta periculoasa...se folosea metoda asta la grupa 1,5 pe vrememea mea sau la grupa C...ce are alin acolo trebuie preparat cu niste mesteri si piloti auto nu dupa "ureche"...oricum SUCCESE MAXIME si cu placere eventual pe PM cu detalii !!
__________________
Sunt viu si nevatamat ! In poze sunt chiar eu...Cu capu' stau rau...Se vede la avatar !

Last edited by cornel1955; 26-12-11 at 18:16.
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 27-12-11, 21:32   #77
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Default Re: Cānd au īnceput circuitele īn Romānia?

Quote:
Originally Posted by zbvz View Post
Hai sa-ti dau si eu o solutie :
Sudeaza in argon flansele alea din imagine in asa fel incat sa rezulte un ansamblu rigid intre chiulasa si rampa de carburatoare si tine cont neaparat de unghiul de 5 grade dintre carburatoare si orizontala.
Nu conteaza ce fel de carburatoare orizontale folosesti (DELLORTO sau WEBER) de curse sau de strada important este sa respecti cateva reguli simple.
Prima regula este cum ti-am spus mai sus ungiul de 5 grade.
O alta regula si cea mai importanta este calibrarea carburatoarelor functie de capacitatea cilindrica si turatia maxima a motorului pe care il faci tu. Si ca sa te fac sa intelegi te rog sa te gandesti la un motor ca la un aspirator....adica ce trage motorul pe admisie scoate pe evacuare.
Cantitatea maxima de aer admis implicit evacuat functie de capacitatea cilindrica si turatie maxima (aria bazei cilindrului inmultit cu inaltimea adica cursa inmultit cu numarul de cilindri inmultit cu turatia maxima la care vrei sa ajungi) sunt factorii care stau la baza alegerii corecte ca si dimensionare pentru rampa de carburatoare care pot fi de mai multe diame pe cilindru ....38/40/45).....si asta te rog sa o iei ca pe o abordare simplista....daca intram in rezonanta si cum sudezi tevile de la galeria de evacuare in asa fel in cat o explozie de la un piston sa faca extractie de gaze la alt piston intram in amanunte care nu-si au rostul aici...
O alta regula de baza (si cred ca asta te interesa pe tine) este legata de uzura prin transmiterea vibratiilor motorului la rampa de carburatoare....de inteles avand in vedere uzurile ce s-ar produce prin vibratii la plutititoare si cuiele poanto.
Dupa ce ai sudat tot ansamblul frezeaza asa cum a spus si Cornel canalele pentru patru inele de caucic o-ring-uri si monteaza arcuri la buloanele de prindere intre rampa de carburatoare si galerie pentru a face ansamblul elastic.
Nu uita sa pui un sprijin intre blocul motor si rampa de carburatoare prevazut cu un cuplaj elastic.
Atat pentru inceput...
satai ca acum mam trezit din zilele astea periculoase... zbzzv ...cum dracu sa fiE flansele astea rigide ??? cred ca ai grave probleme ...este ce iam zis eu cu intermediare din cauciuc...ASA SE FACE TREABA...motorul la HONDA CBR 600 a mea este inclinat 20 grade spre fatza si cele 4 carburatoare cad fix in pix orizontal prin flanse elastice...exact ce gavaream mai devreme..copilul asta a cerut un sfat competent...nu il da tu ca ce ai zis cu flanse rigide este o tampenie de 3 bani...ALIN VORBIM PE PM OK?. si lasal pe FAKE-ul asta...vorbeste mult prost si fara rost...si mai vrea sa ma invete si pilotajul sportiv in loc de tastatura

Last edited by 26WRC; 28-12-11 at 09:09.
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 28-12-11, 08:40   #78
valentin.nemtanu

Stage 5
 
valentin.nemtanu's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 1,669
Member of:
[DACIA]
[MERCEDES]
[Opel]
Default Re: Cānd au īnceput circuitele īn Romānia?

Dragi forumisti !
Macar acum in sarbatori, macar acum la sfarsit de an, haideti sa nu degeneram o contradictie, un sfat sau o replica ( buna sau mai putin buna, nu o comentez )
Sfaturile tehnice, si alte comentarii despre amintiri ori istorii petrecute in automobilism sunt bine venite si-s on topic, dar.........fara " o intermediara " ca la evacuare sa nu facem zgomot prea mare !
Multumesc, daca apelul a fost receptionat, nu de alta, dar suntem cititi de o lume intreaga ! si parca nu e cazul !
__________________
Recomandam / distribuim doar uleiuri competitive de topinfomarbr@gmail.com
valentin.nemtanu is offline   Reply With Quote
Old 28-12-11, 21:41   #79
zbvz
Banned

Stage 4
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 281
Default Re: Cānd au īnceput circuitele īn Romānia?

Quote:
Originally Posted by cornel1955 View Post
satai ca acum mam trezit din zilele astea periculoase... zbzzv ...cum dracu sa fiE flansele astea rigide ??? cred ca ai grave probleme ...este ce iam zis eu cu intermediare din cauciuc...ASA SE FACE TREABA...motorul la HONDA CBR 600 a mea este inclinat 20 grade spre fatza si cele 4 carburatoare cad fix in pix orizontal prin flanse elastice...exact ce gavaream mai devreme..copilul asta a cerut un sfat competent...nu il da tu ca ce ai zis cu flanse rigide este o tampenie de 3 bani...ALIN VORBIM PE PM OK?. si lasal pe FAKE-ul asta...vorbeste mult prost si fara rost...si mai vrea sa ma invete si pilotajul sportiv in loc de tastatura
Tataie vezi ca tehnica a mai evoluat asa in timp ce tu trageai un pui de somn....au aparut cuplaje elastice cu Oringuri si arcuri care se monteaza pe galeria rigida asa ca in imagini.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	galerie weber.jpeg
Views:	100
Size:	13.5 KB
ID:	2275539   Click image for larger version

Name:	montaj elastic.jpg
Views:	83
Size:	9.5 KB
ID:	2275540   Click image for larger version

Name:	weber1.jpg
Views:	126
Size:	38.4 KB
ID:	2275541  

Click image for larger version

Name:	weber 2.jpg
Views:	133
Size:	11.0 KB
ID:	2275542  
Attached Images
 

Last edited by zbvz; 28-12-11 at 21:53.
zbvz is offline   Reply With Quote
Old 28-12-11, 22:05   #80
aditza579

Stage 5
 
aditza579's Avatar
 
Join Date: Apr 2011
Posts: 1,030
Member of:
[DACIA]
Default Re: Cānd au īnceput circuitele īn Romānia?

Quote:
Originally Posted by zbvz View Post
Hai sa-ti dau si eu o solutie :
1. tine cont neaparat de unghiul de 5 grade dintre carburatoare si orizontala.
2. 38/40/45
3. inele de caucic o-ring-uri si monteaza
4. arcuri la buloanele de prindere intre rampa de carburatoare si galerie pentru a face ansamblul elastic.
5. Nu uita sa pui un sprijin intre blocul motor si rampa de carburatoare prevazut cu un cuplaj elastic.
1. Ai grija, nu e de preferat 5 grade. acesta e maximul, de preferat este undeva intre 1 si 5 grade, dar am vazut motoare functionand la 1 grad foarte bine, deci aceasta valoare o poti alege in functie de cum este facuta galeria, deci defapt, nu o poti alege pentru ca e prestabilita de unghiul galeriei.
2. Eu tin minte ca mai erau carburatoare cu diametrul clapetei si de 42 si de 48, am auzit undeva si de 50, dar cele mai folosite sunt cele de 40 respectiv de 45.
3. Nu neaparat. Un prieten le-a montat fara o-ring-uri. El avea niste flanse de lagatura din alea de cauciuc, dar cauciucul era distrus, asa ce le-a sudat si a pus in ambele parti (si in partea dinspre galerie dar si in parte dinspre carb.) niste garnituri facute de el dintr-un cauciuc rezistent la benzina si la solventi, de vre-o 3-5 mm grosime. N-a avut nicio problema cu ele in acest montaj, iar benzina nu se agita deloc in CNC.
4. Arcurile sunt o idee foarte buna si asa o sa folosesc si eu pentru ca ajuta foarte mult.
5. Da, exact asa trebuie sa faci alin, pentru ca altfel, galeria (care este din aluminiu) se va fisura si apoi rupe, deoarece o sa suporte socuri foarte mari. Acest prieten al meu (sus mentionat), a facut acest suport manual (suport care la baza avea un sistem elastic) si l-a prins de suportul motorului.

Alin, daca mai ai nevoie de sfaturi, intreaba cu placere aici, pentru ca eu unul vreau sa te ajut cu cea mai mare placere.
aditza579 is offline   Reply With Quote
Old 29-12-11, 08:36   #81
BH 59 FIF
Dacia Driver

Stage 5
 
BH 59 FIF's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 983
Member of:
[DACIA]
Default Re: Masini de competitie...ce au fost si unde au ajuns

Multumesc pentru raspunsuri. Imi cer scuze pentru intarzierea in raspuns dar nu-mi mai gaseam mesajul (nu stiam ca a fost mutata discutia). Acum merg la un magazin de echipamente hidraulice sa vad daca gasesc un furtun potrivit pentru chestiile astea. Apoi ma apuc sa fac din clingherit garnituri iar diseara sper ca termin ansamblul. Suportul pentru carburatoare e si el in lucru.
__________________
Dacia Break Alpineliebe https://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y

Intalnirea Dacia Clasic 2013 https://www.4tuning.ro/evenimente-aut...013-18457.html
BH 59 FIF is offline   Reply With Quote
Old 29-12-11, 08:37   #82
k.lada

Stage 5
 
k.lada's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 546
Member of:
[Old School Cars]
Default Re: Cānd au īnceput circuitele īn Romānia?

Quote:
Originally Posted by aditza579 View Post
1. Ai grija, nu e de preferat 5 grade. acesta e maximul, de preferat este undeva intre 1 si 5 grade, dar am vazut motoare functionand la 1 grad foarte bine, deci aceasta valoare o poti alege in functie de cum este facuta galeria, deci defapt, nu o poti alege pentru ca e prestabilita de unghiul galeriei.
2. Eu tin minte ca mai erau carburatoare cu diametrul clapetei si de 42 si de 48, am auzit undeva si de 50, dar cele mai folosite sunt cele de 40 respectiv de 45.
3. Nu neaparat. Un prieten le-a montat fara o-ring-uri. El avea niste flanse de lagatura din alea de cauciuc, dar cauciucul era distrus, asa ce le-a sudat si a pus in ambele parti (si in partea dinspre galerie dar si in parte dinspre carb.) niste garnituri facute de el dintr-un cauciuc rezistent la benzina si la solventi, de vre-o 3-5 mm grosime. N-a avut nicio problema cu ele in acest montaj, iar benzina nu se agita deloc in CNC.
4. Arcurile sunt o idee foarte buna si asa o sa folosesc si eu pentru ca ajuta foarte mult.
5. Da, exact asa trebuie sa faci alin, pentru ca altfel, galeria (care este din aluminiu) se va fisura si apoi rupe, deoarece o sa suporte socuri foarte mari. Acest prieten al meu (sus mentionat), a facut acest suport manual (suport care la baza avea un sistem elastic) si l-a prins de suportul motorului.

Alin, daca mai ai nevoie de sfaturi, intreaba cu placere aici, pentru ca eu unul vreau sa te ajut cu cea mai mare placere.
Off topic: Copile, macar topicul asta lasa-l "neviolat" de tine, te rog frumos sa te duci si sa aberezi in alta parte la cei 16 ani ai tai. Nu ii destul ca te-ai bagat in seama pe fiecare topic de la Dacia cu aberatiile tale ? Toata lumea ti-a zis sa termini odata, dar tu nu ca batman... Rog un moderator sa ia atitudine... Mare e gradina ta Doamne si multi sar gardul...
Auzi acolo, "benzina nu se mai agita in CNC" ))
Ea oricum se va agita, ca motorul nu e sudat rigid de caroserie, suportii permit o anumita elasticitate, iar un motor oricat de echilibrat ar fi produce vibratii.
Doi la mana, tu nu ai de unde sa stii cum influenteaza unghiul de inclinare, ca experienta ta = 0. De asta la aceasta intrebare numai raspunsul dl. Cornel e avizat (sau a cuiva care a incercat/vazut, are destula experienta), intrucat dansul are mai multa experienta decat noi toti pusi la un loc.
" Flansele vibratoare" se monteaza pentru a reduce amplitudinea vibratiilor care se transmit carburatorului/carburatoarelor, intrucat aceste ar perturba functionarea optima a carburatorului, si pe termen lung ar duce la desfacerea/slabirea tuturor asamblarilor prin filet.
Daca nu le montezi, iti garantez ca nu se va rupe/fisura absolut nimic, nici o componenta nu e expus la socuri mari (ca n-are de unde, doar daca tu ii produci socuri ), doar ca nu o sa functioneze chiar calumea in unele situatii, si dupa o vreme o sa te saturi sa tot iti cada suruburi din carburator, in cazul in care nu sunt stranse corect sau asigurate (de asta la majoritatea suruburilor sunt saibe Grower).
BH 59 FIF, recomand utilizarea unor flanse gen oringuri prezentate de zbvz mai sus, au multe avantaje ( printre care pierderea de spatiu e mica, greutatea suplimentara iara e mica).
__________________
Lada 1500- under construction
Powered by 2xWeber DCOE 40 - Classic Power for Classic cars
Lada Club Romania

Last edited by k.lada; 29-12-11 at 08:39.
k.lada is offline   Reply With Quote
Old 30-12-11, 21:52   #83
BH 59 FIF
Dacia Driver

Stage 5
 
BH 59 FIF's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 983
Member of:
[DACIA]
Default Re: Masini de competitie...ce au fost si unde au ajuns

Din pacate, posturile D-lui. zbvz se pare ca au disparut, astfel incat ceea ce scriu eu va parea ciudat . Oricum... Ma trezesc eu de dimineata ca un "nestiutor in ale carburatoarelor" si contempland la cele spuse de domnul mai sus amintit ma duc la fostul S.M.T din vecini si solicit maistrului sef sa-mi sudeze cele doua bucati ale flanselor, astfel rezultand un ansamblu rigid. El: Ba, nu se poate, cum dracu' sa sudezi aluminiul pe otel??? Eu: Cum sa nu, D-l. zbvz zice ca se poate, deci se poate. El: Du-te ma acasa, n-avem timp de prostii. Resemnat fiind ma intorc acasa si decid sa renunt la atat de blamatele flanse. Ma pun pe cautat "flanse cu o-ring" cum zice domnul zbvz. Din nou, surpriza: n-am ce face cu ele, galeria mea de admisie fiind gandita pentru antivibratoare (pozele sunt edificatoare). Si atunci, mai resemnat chiar decat cu ceva ore inainte ma hotarasc totusi sa caut niste furtun (de la acelasi S.M.T binenteles - multumesc pentru sfat dom' zbvz). A fost cam greu sa gasesc unul din epoca dar fata mea de Nelu Banderas m-a ajutat (din nou, senchiu dom' zbvz pentru pont) si am ajuns acasa cu un furtun mirosind inca a motorina din vremurile demult apuse. Dar surpriza mare de-abia acum vine... a dracului treaba... chiar merge. La ora 8 carburatoarele erau pe masina si functionau...

Trecand peste evidenta tenta de pamflet a celor mai sus indicate (asta in ideea in care ar fi unii care se prind mai greu), masina mea nu e masina de alergat. O fac pentru mine si montez pe ea doar "chestii" care se foloseau si in epoca de aur (probabil ca o sa-mi sara unii in cap dar asta a fost deceniul al 9-lea al secolului XX pentru automobilismul romanesc) a curselor din Romania. Mai pe romaneste, mi se rupe daca varianta "furtunul" e sau nu agreata in prezent. Astept critici raportat la modalitatea de montare. Mentionez ca suportul nu a fost inca finalizat iar filtrele de aer nu au ajuns inca (dar oricum, asta se rezolva cu niste ciorapi lycra, nu?).
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	2011-12-30 16.12.33.jpg
Views:	289
Size:	1.37 MB
ID:	2277585   Click image for larger version

Name:	2011-12-30 20.38.47.jpg
Views:	200
Size:	1.10 MB
ID:	2277586  

Last edited by BH 59 FIF; 30-12-11 at 22:00.
BH 59 FIF is offline   Reply With Quote
Old 30-12-11, 22:04   #84
aditza579

Stage 5
 
aditza579's Avatar
 
Join Date: Apr 2011
Posts: 1,030
Member of:
[DACIA]
Default Re: Masini de competitie...ce au fost si unde au ajuns

Ti-am zis ca te descurci. Bravo, nu ma asteptam sa iasa asa de frumoase. Dar doua chestii nu inteleg si nu te-am mai prins pe Yahoo sa te intreb:
1. De ce ai dat cu atata pasta d-aia rosie. Iti zic tot pe Yahoo ce sa faci sa sa fie mai eficient si sa inlocuiesti amarata aia de pasta care nu face bine p-acolo.
2. Nu ai de gand sa pui niste suruburi o idee mai zdravene, macar de 6?
Bravo inca odata, imi place ca taci si faci.
aditza579 is offline   Reply With Quote
Old 30-12-11, 22:19   #85
parly

Stage 3
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 83
Default Re: Masini de competitie...ce au fost si unde au ajuns

Quote:
Originally Posted by BH 59 FIF View Post
Din pacate, posturile D-lui. zbvz se pare ca au disparut, astfel incat ceea ce scriu eu va parea ciudat . Oricum... Ma trezesc eu de dimineata ca un "nestiutor in ale carburatoarelor" si contempland la cele spuse de domnul mai sus amintit ma duc la fostul S.M.T din vecini si solicit maistrului sef sa-mi sudeze cele doua bucati ale flanselor, astfel rezultand un ansamblu rigid. El: Ba, nu se poate, cum dracu' sa sudezi aluminiul pe otel??? Eu: Cum sa nu, D-l. zbvz zice ca se poate, deci se poate. El: Du-te ma acasa, n-avem timp de prostii. Resemnat fiind ma intorc acasa si decid sa renunt la atat de blamatele flanse. Ma pun pe cautat "flanse cu o-ring" cum zice domnul zbvz. Din nou, surpriza: n-am ce face cu ele, galeria mea de admisie fiind gandita pentru antivibratoare (pozele sunt edificatoare). Si atunci, mai resemnat chiar decat cu ceva ore inainte ma hotarasc totusi sa caut niste furtun (de la acelasi S.M.T binenteles - multumesc pentru sfat dom' zbvz). A fost cam greu sa gasesc unul din epoca dar fata mea de Nelu Banderas m-a ajutat (din nou, senchiu dom' zbvz pentru pont) si am ajuns acasa cu un furtun mirosind inca a motorina din vremurile demult apuse. Dar surpriza mare de-abia acum vine... a dracului treaba... chiar merge. La ora 8 carburatoarele erau pe masina si functionau...

Trecand peste evidenta tenta de pamflet a celor mai sus indicate (asta in ideea in care ar fi unii care se prind mai greu), masina mea nu e masina de alergat. O fac pentru mine si montez pe ea doar "chestii" care se foloseau si in epoca de aur (probabil ca o sa-mi sara unii in cap dar asta a fost deceniul al 9-lea al secolului XX pentru automobilismul romanesc) a curselor din Romania. Mai pe romaneste, mi se rupe daca varianta "furtunul" e sau nu agreata in prezent. Astept critici raportat la modalitatea de montare. Mentionez ca suportul nu a fost inca finalizat iar filtrele de aer nu au ajuns inca (dar oricum, asta se rezolva cu niste ciorapi lycra, nu?).
un singur sfat, nu mai folositi silicon rosu in contact cu benzina, se descompune,in cazul de fata ajunge in motor unde se va arde, dar daca ajunge in sistemul de alimentare va infunda cu siguranta tot, exista o gama de silicon rezistenta si la benzina, cel care l-am folosit cu succes avea culoarea alba.

Quote:
Originally Posted by aditza579 View Post
Ti-am zis ca te descurci. Bravo, nu ma asteptam sa iasa asa de frumoase. Dar doua chestii nu inteleg si nu te-am mai prins pe Yahoo sa te intreb:
1. De ce ai dat cu atata pasta d-aia rosie. Iti zic tot pe Yahoo ce sa faci sa sa fie mai eficient si sa inlocuiesti amarata aia de pasta care nu face bine p-acolo.
2. Nu ai de gand sa pui niste suruburi o idee mai zdravene, macar de 6?
Bravo inca odata, imi place ca taci si faci.
gand la gand
__________________

Last edited by 26WRC; 30-12-11 at 22:55.
parly is offline   Reply With Quote
Old 30-12-11, 22:30   #86
gogu

Stage 3
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 74
Default Re: Masini de competitie...ce au fost si unde au ajuns

Sa nu folositi deloc silicon, doar garniturile de tip originale noi.
gogu is offline   Reply With Quote
Old 30-12-11, 22:47   #87
BH 59 FIF
Dacia Driver

Stage 5
 
BH 59 FIF's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 983
Member of:
[DACIA]
Default Re: Masini de competitie...ce au fost si unde au ajuns

Poate ca am exagerat cu siliconul dar asta se trage din fobia mea referitoare la aerul fals . Am mai avut o tentativa prealabila de montare (prin 2010) si rezultatele nu au fost multumitoare ("roseata" de pe corpul carburatoarelor de atunci a ramas... deh... lenea e mare). Asa ca am facut acum un sandwich (silicon - clingherit - silicon) atat intre galerie si flanse cat si intre flanse si carburatoare. Parly, ai mare dreptate, am avut onoarea de a curata un carburator Solex 32 DIS la care fostul proprietar a preferat sa puna tone de silicon in loc de un kit de reparatie . Eu pe-asta-l stiam de silicon de evacuari, da' daca este altul mai bun... folosim cu placere :.

In alta ordine de idei, n-as vrea sa monopolizam topicul cu discutia asta (nu de alta dar e un topic foarte interesant) asa ca postez un Sport gasit pe forumul dedicat acestui model. Din spusele actualului proprietar "masina a avut capota de fata + cea de spate din aluminiu rollcage , trecere la 4prezoane...4x108 jante de escort,discuri ventilate fata si tamburi mici spate". O recunoaste cineva? Ar fi interesant de aflat detalii.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	ok_4802.jpg
Views:	233
Size:	51.2 KB
ID:	2277643  
BH 59 FIF is offline   Reply With Quote
Old 30-12-11, 23:28   #88
zbvz
Banned

Stage 4
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 281
Default Re: Masini de competitie...ce au fost si unde au ajuns

Quote:
Originally Posted by BH 59 FIF View Post
Din pacate, posturile D-lui. zbvz se pare ca au disparut, astfel incat ceea ce scriu eu va parea ciudat . Oricum... Ma trezesc eu de dimineata ca un "nestiutor in ale carburatoarelor" si contempland la cele spuse de domnul mai sus amintit ma duc la fostul S.M.T din vecini si solicit maistrului sef sa-mi sudeze cele doua bucati ale flanselor, astfel rezultand un ansamblu rigid. El: Ba, nu se poate, cum dracu' sa sudezi aluminiul pe otel??? Eu: Cum sa nu, D-l. zbvz zice ca se poate, deci se poate. El: Du-te ma acasa, n-avem timp de prostii. Resemnat fiind ma intorc acasa si decid sa renunt la atat de blamatele flanse. Ma pun pe cautat "flanse cu o-ring" cum zice domnul zbvz. Din nou, surpriza: n-am ce face cu ele, galeria mea de admisie fiind gandita pentru antivibratoare (pozele sunt edificatoare). Si atunci, mai resemnat chiar decat cu ceva ore inainte ma hotarasc totusi sa caut niste furtun (de la acelasi S.M.T binenteles - multumesc pentru sfat dom' zbvz). A fost cam greu sa gasesc unul din epoca dar fata mea de Nelu Banderas m-a ajutat (din nou, senchiu dom' zbvz pentru pont) si am ajuns acasa cu un furtun mirosind inca a motorina din vremurile demult apuse. Dar surpriza mare de-abia acum vine... a dracului treaba... chiar merge. La ora 8 carburatoarele erau pe masina si functionau...

Trecand peste evidenta tenta de pamflet a celor mai sus indicate (asta in ideea in care ar fi unii care se prind mai greu), masina mea nu e masina de alergat. O fac pentru mine si montez pe ea doar "chestii" care se foloseau si in epoca de aur (probabil ca o sa-mi sara unii in cap dar asta a fost deceniul al 9-lea al secolului XX pentru automobilismul romanesc) a curselor din Romania. Mai pe romaneste, mi se rupe daca varianta "furtunul" e sau nu agreata in prezent. Astept critici raportat la modalitatea de montare. Mentionez ca suportul nu a fost inca finalizat iar filtrele de aer nu au ajuns inca (dar oricum, asta se rezolva cu niste ciorapi lycra, nu?).
Bravo domnu BH 59 FIF!!!! Postul tau de mai sus este o dovada clara a talentului tau de bun narator......sincer mi-a placut maiestria ta de a descrie in cuvinte un episod din viata ta de preparator.... sau mai corect spus tuner de motoare de strada (ca asa ai zis mai sus ca nu o faci pentru alergat.....probabil o prepari pentru mers cu ea pe strada).
Ma bucur sincer....cand vad ca un tuner talentat ca tine care evolueaza in meserie..... si care ajunge la gradul de maiestrie de a sti ca otelul nu se sudeaza cu aluminiul.
Oricum de data asta chiar ma bucur sincer ca ti-am fost de folos cu varianta "furtunul" de motorina marca SMT.
AAaa si asa ca un PS te rog sa ne tii la curent cu evolutia proiectului tau de tunig nu de alta da poate mai invata si alti doritori cum pot involua.....adica cum se pot intoarce in timp nu ca nostalgici ci ca iubitori de vintage.....
zbvz is offline   Reply With Quote
Old 30-12-11, 23:42   #89
BH 59 FIF
Dacia Driver

Stage 5
 
BH 59 FIF's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 983
Member of:
[DACIA]
Default Re: Masini de competitie...ce au fost si unde au ajuns

Ok...
BH 59 FIF is offline   Reply With Quote
Old 31-12-11, 09:39   #90
valentin.nemtanu

Stage 5
 
valentin.nemtanu's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 1,669
Member of:
[DACIA]
[MERCEDES]
[Opel]
Default Re: Masini de competitie...ce au fost si unde au ajuns

Bravo baieti !
Cu replici mai normale, mai agresive, cresteti ratingul acestui topic, si pt. mine ( poate nu numai ) a fost o placere sa citesc, si sa percep ca totul vine din pasiunea voastra pentru motoare .
Ba mai aflam si cate ceva noutati si va multumim !
E de admirat efortul depus si disponibilitatea de a persevera.
Bravo baieti !
valentin.nemtanu is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -