am gasit ceva info in plus ,dar tot nu am aflat care a fost echiajul !
Iata:
Editia a XI-a a Raliului Zapezii Brasov din 13-14 Februarie 1981 ca prima etapa a Campionatului de Raliuri 1981 a Romaniei.
A inceput sub auspicii clare de iarna. Zapada cadea deja de cateva zile, iar in ziua cursei tot orasul era un patinuar.
In seara de 13. febr. la iesirea din Brasov spre Predeal are loc un adevarat carambolaj de camioane, cu morti gasiti aruncati in troienele
de zapada dupa 6 ore.
Prin traficul aglomerat se strecurau si echipajele de concurs, care aveau de facut cele mai multe traversari ale orasului.
Brasovul participa in concurs cu mai multe echipe.Pe langa consacrati aparuse un lot de “lupi tineri” care isi disputau cu darzenie intaietatea:
Loti Balint, Popescu “Valuta”,
Dodo Urdea, Dan Spuderca,
Prima trecere pe Pietrele lui Solomon se face pe lumina. Pe o parte masivul stancos, pe partea cealalta haul de care te despartea un taluz de zapada de 1 m.
Echipajul cu numarul de concurs 106 reuseste cu greu sa abordeze un viraj de aproape 180 grade, dupa stanca, cu urcare pe prima portiune si coborare pe
partea a doua. Copilotul nu apuca sa isi treaca o atentionare/corectie. Cea de a doua parcurgere a traseului se face dupa ora 21. La virajul cu pricina farurile
“coboara” prima data intr-un “decupaj” al taluzului facut de alte doua masini participante la eveniment. Cand isi dau seama este deja prea tarziu: echipajul are
o fractiune de secunda de pauza dupa care urmeaza rostogolirile in gol. Masina 106 este a treia picata in capcana.
Ce este cel mai interesant din toata povestea: Masina 106 este scoasa a doua zi la drum, bateria este umpluta cu apa de la izvorul din apropiere, pornita
prin impingere si ajunge, strabatand peste 100 de km, pe roti “acasa”.Nu acelasi noroc l-a avut si echipajul de la Stegul Rosu care se vede in fundul prapastiei!!