VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
14-06-09, 22:49
|
#46
|
Stage 4
Join Date: Oct 2007
Posts: 221
Member of: [2 Roti]
|
Re: salut
Quote:
Originally Posted by MARIO_BMW
Ontopic: Aleg 320i deoarece dupa cum spunea ar99bmw este mai longeviv si mai agresiv.
Offtopic: Diferentza intre 325 si 328 consta doar in chiuloasa... 325 are 192 de HP iar 328 are 196 ...am mers cu o pisicutza din 95 full options 328 ... rupea asfaltul, si consuma 18 % in oras daca te dadeai la ea...
|
au trecut multi ani de cand s-a postat topicul asta,insa nu ma pot retine de la a face urmatoarea precizare : 2.8i are 193cp/285Nm ,2.5i are 192cp/245nm ,diferentza de cilindree e aproape 300cmc si nu se pot compara ca performantza char daca diferentza e de 1 calut. 2.8 afuma fara drept de replica un 2.5 pe 400m (ca pe mai mult nu incape discutie). Diferentza nu e doar chiulasa intre motoarele astea,mai bine vorbim de asemanari,adica :marca bmw la ambele,materialul de constructie aliaj de aluminiu la ambele. Diferentze sunt o multime,de la cilindree,chiulasa,admisie,componenete interne etc. + un motor 2.8 e dotat cu o admisie restrictiva M52 care il face sa fie aproape de un 2.5 , cu admisia de 2.5 M50 un 2.8 mai scoate din burta vreo 20 cp in plus. ..asa k...diferentze sunt multe.
__________________
BMW " ultimate driving machine"
528i e39
cbr954rr
zx6r
zx636
`99 hayabusa
cbr125r
kymco Zing cruiser
|
|
|
29-06-09, 17:40
|
#47
|
Cluj Street Racing Member
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 567
Member of: [Opel] [CSR]
|
Re: BMW E36 320i vs. BMW E36 318is
320 vs 318is... Si eu am fost in dilema asta. As fi mers pe mana motorului straght six din cauza fiabilitatii. Off: am ajuns la ascona c de 1,6
__________________
I will rest when i am dead.
|
|
|
01-09-10, 16:28
|
#48
|
Stage 4
Join Date: Nov 2008
Posts: 290
|
Re: 320i vs. 318is (e36)
Quote:
Originally Posted by LaiLai
din cele doua modele ti-as propune 320i 24V am mers cu unul nust kt de bun era motorul dar se simtea k incepe se traga mai bine pe le 3000rpm in sus probabil avea ceva bube la motor atunci isi dadea drumul motorul la putere era vb sa dau la schimb un E30 325i 12V pe pisica nu se kompara ku ursul la vlaga 320i era lesinat pe langa urs mai bine vorba unora pe aici uitate la un 325i 24v numai bine
|
nu te suparata , dar la cate ture vrei sa traga benzina ? vrei sa te bage in scaune la relanti ? normal ca undeva dupa 3000 trage
|
|
|
21-12-10, 14:27
|
#49
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 4,070
|
Re: BMW E36 320i vs. BMW E36 318is
eu am avut 1.8 is cu soft...si am trecut la 2.0"stock" sunt muuuuult mai multumit !!!
iar consumul este la fel !!!
cel putin la mine !!!
in jur de 13-14 in oras !!! semi-sportiv !!!
mers lejer noaptea liber maxim 11 !!!
|
|
|
24-12-10, 22:08
|
#50
|
Banned
Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of: [2 Roti]
|
Re: BMW E36 320i vs. BMW E36 318is
Quote:
Originally Posted by synkro
corect..sunetul de 6 cilindrii este super. am zis intre 320 si 318is ca mai mult astea se gasesc...normal ca as prefera 325 sau 328
si problema mea este daca merita consum mai mare pentru aia 10 cai..se simte rau diferenta ?
|
Crede-ma ca, 2.0-u chiar si fara vanos nu consuma mai mult decat 1.8is-ul din acelasi an pe E36. Daca mergi foarte nervos crede-ma ca s-ar putea ca is-ul sa ia mai mult. Is-ul consuma cu vo juma de litru mai putin doar in oras la mers mai linistit, la consum....
|
|
|
19-01-11, 16:46
|
#51
|
Stock
Join Date: Jan 2011
Posts: 1
|
Re: BMW E36 320i vs. BMW E36 318is
nu stiu cum e 318is dar eu am un 320i din 93' si merge super...iar consumul este, cred eu cum ar trebui sa fie
|
|
|
29-01-11, 04:31
|
#52
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
|
Re: salut
Quote:
Originally Posted by scorpionreptyle
au trecut multi ani de cand s-a postat topicul asta,insa nu ma pot retine de la a face urmatoarea precizare : 2.8i are 193cp/285Nm ,2.5i are 192cp/245nm ,diferentza de cilindree e aproape 300cmc si nu se pot compara ca performantza char daca diferentza e de 1 calut. 2.8 afuma fara drept de replica un 2.5 pe 400m (ca pe mai mult nu incape discutie). Diferentza nu e doar chiulasa intre motoarele astea,mai bine vorbim de asemanari,adica :marca bmw la ambele,materialul de constructie aliaj de aluminiu la ambele. Diferentze sunt o multime,de la cilindree,chiulasa,admisie,componenete interne etc. + un motor 2.8 e dotat cu o admisie restrictiva M52 care il face sa fie aproape de un 2.5 , cu admisia de 2.5 M50 un 2.8 mai scoate din burta vreo 20 cp in plus. ..asa k...diferentze sunt multe.
|
e departe de "afumat" 328-ul.. masinile snt f apropiate ca performante. cuplul ala te ajuta la mersu de zi cu zi, dar nu reprezinta un avantaj major la 400m. stiu pt ca am mers destul de mult cu ambele masini.
__________________
From WTF to DIY to OMG
|
|
|
04-05-12, 17:41
|
#53
|
Stage 4
Join Date: Oct 2007
Posts: 221
Member of: [2 Roti]
|
Re: salut
Quote:
Originally Posted by mistreku
e departe de "afumat" 328-ul.. masinile snt f apropiate ca performante. cuplul ala te ajuta la mersu de zi cu zi, dar nu reprezinta un avantaj major la 400m. stiu pt ca am mers destul de mult cu ambele masini.
|
Zici tu ca nu se simte la performante pt ca 2.8-ul e gatuit de admisie. Cu un plenum M50 castigi mai mult decat 2.5-ul la care nu prea ai ce-i mai face ieftin pentru performante. Soft,serpi?..poti pune si la 2.8,deci intotdeauna va fi deasupra. Cuplul mai mare ajuta la plecare cu o accelerare potrivita,fara sa risti a sta pe loc patinand,cum se poate intampla cu un 2.5 turat. Nu intotdeauna tinutul in ture ridicate ajuta la plecare. motorizarile sunt apropiate in performante in forma stoc,dar doar la viteze relativ mici (~130-140) dupa care cilindreea isi spune cuvantul.
|
|
|
04-05-12, 21:42
|
#54
|
Stage 5
Join Date: Jul 2011
Posts: 2,351
|
Re: BMW E36 320i vs. BMW E36 318is
Nu are nici o sansa 318is vs 320i.............
|
|
|
05-05-12, 08:38
|
#55
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
|
Re: salut
Quote:
Originally Posted by scorpionreptyle
Zici tu ca nu se simte la performante pt ca 2.8-ul e gatuit de admisie. Cu un plenum M50 castigi mai mult decat 2.5-ul la care nu prea ai ce-i mai face ieftin pentru performante. Soft,serpi?..poti pune si la 2.8,deci intotdeauna va fi deasupra. Cuplul mai mare ajuta la plecare cu o accelerare potrivita,fara sa risti a sta pe loc patinand,cum se poate intampla cu un 2.5 turat. Nu intotdeauna tinutul in ture ridicate ajuta la plecare. motorizarile sunt apropiate in performante in forma stoc,dar doar la viteze relativ mici (~130-140) dupa care cilindreea isi spune cuvantul.
|
Pai ce vrei tu sa zici e ca 328 are potential mai mare. Dar chiar si cu modificari, daca masinile au aceleasi modificari, eu zic ca nu e diferenta mare intre ele. E mai rapid 328, dar nu cu mult. In urmatoarele doua clipuri, masinile au fix aceleasi modidicari (soft, evac cap coada, CAI):
https://www.youtube.com/watch?v=PCdID...1&feature=plcp
https://www.youtube.com/watch?v=pYeS4...3&feature=plcp
Si vs un 328 cu mai putine modificari, adica avea doar soft si admisie, fara evacuare.
https://www.youtube.com/watch?v=R66Lg...7&feature=plcp
https://www.youtube.com/watch?v=Vz9wk...6&feature=plcp
Legat de plecare, daca stii sa pleci, n-ai treaba cu nici cu 325. Nu e vorba ca ai cuplu si te ajuta sa nu invarti rotile pe loc, trebuie sa stii de unde sa-l lansezi si cat sa apesi pe acceleratie. Uite vs 330d, care are cuplu cu nemiluita, si 325 pleaca mai bine:
https://www.youtube.com/watch?v=jck9u...2&feature=plcp
Una peste alta, as lua 328, daca as avea de ales, dar imi mentin parerea ca diferentele nu sunt mari intre ele in acelasi setup.
|
|
|
|
|