VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
View Poll Results: Aspirat vs Turbo vs Kompressor
|
Aspirat
|
|
40 |
24.54% |
Turbo
|
|
104 |
63.80% |
Kompressor
|
|
19 |
11.66% |
25-05-13, 22:19
|
#46
|
Stage 4
Join Date: May 2013
Posts: 248
|
Re: Aspirat vs Turbo vs Kompressor
Quote:
Originally Posted by RVL 2000
??!?!?!?! Cam cum asa?
P.S. a doua turbina lucreaza la sarcini mai mari nu neaparat turatii.
|
cea mica trage la ture mici , iar cea mare trage la ture mai mari . Oricum kompressor rules...
|
|
|
26-05-13, 12:25
|
#47
|
Stage 2
Join Date: Mar 2013
Posts: 50
|
Re: Aspirat vs Turbo vs Kompressor
ce modificari(in afara de soft) treuie aduse unui aspirat pt a se monta un kompresor, pt ca turbo implica prea multe schimari.
|
|
|
26-05-13, 13:49
|
#48
|
Stage 4
Join Date: May 2013
Posts: 248
|
Re: Aspirat vs Turbo vs Kompressor
Quote:
Originally Posted by OPELISIMO
ce modificari(in afara de soft) treuie aduse unui aspirat pt a se monta un kompresor, pt ca turbo implica prea multe schimari.
|
depinde , daca montezi unul mai slab trebuie sa pui intercooler si alte bujii , daca vrei putere schimbi si evacuarea cu una marita din inox , poate si pistoanele si alte interne .
__________________
|
|
|
26-05-13, 19:05
|
#49
|
Stage 4
Join Date: Jul 2010
Posts: 285
|
Re: Aspirat vs Turbo vs Kompressor
Daca vrei putere multa probabil trebuie sa schimbi si ambreiaj,cutie de viteze, planetare.
|
|
|
26-05-13, 19:15
|
#50
|
Stage 4
Join Date: May 2013
Posts: 248
|
Re: Aspirat vs Turbo vs Kompressor
Quote:
Originally Posted by ryoraul
Daca vrei putere multa probabil trebuie sa schimbi si ambreiaj,cutie de viteze, planetare.
|
asa e , si mai sunt o groaza .
|
|
|
28-05-13, 11:18
|
#51
|
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 862
|
Re: Aspirat vs Turbo vs Kompressor
Quote:
Originally Posted by iulica097
cea mica trage la ture mici , iar cea mare trage la ture mai mari . Oricum kompressor rules...
|
Daca n-am spus, repet: turbina functioneaza cu flux de gaze care e creste si cu sarcina nu doar cu turatia, de aici raspunsul surprinzator al motorului turbo (reducerea lag-ului) cand vrei sa accelerezi in deal dupa ce ai rulat cu viteza constanta.
Last edited by RVL 2000; 28-05-13 at 11:40.
|
|
|
29-05-13, 14:22
|
#52
|
Stage 5
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Honda]
|
Re: Aspirat vs Turbo vs Kompressor
Performante nu ai sa scoti cu kompressor.
Din acest motiv , nici o masina serioasa nu foloseste kompressor.
Existe turbine de noua generatie cu care se fac puteri foarte mari si care au totusi lag extrem de mic ( vezi noua generatie garrett - gtx ).
Unii se intreaba de fiabilitatea unei turbine.
Raspuns : e fiabila invers proportional cu meltenismul soferului.
__________________
Honda
|
|
|
28-06-13, 18:48
|
#53
|
Stage 3
Join Date: Apr 2012
Posts: 78
|
Re: Aspirat vs Turbo vs Kompressor
Pai turbo ii mai bun ca ai consum mai mic si putere mai mare! La o masina cu un 2.0 turbo poti sa ai atatia cai cat ar avea una de 3.0 aspirat - aprox da priceput-ati ideea! Cum sa nu fie bine? Aspiratele is expirate ca nevasta-mea! Mai putin si gata cu ele tata!
|
|
|
28-06-13, 19:35
|
#54
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 954
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW] [SKODA]
|
Re: Aspirat vs Turbo vs Kompressor
Frantz, tu esti tată ??
|
|
|
29-06-13, 10:36
|
#55
|
Stage 3
Join Date: Apr 2012
Posts: 78
|
Re: Aspirat vs Turbo vs Kompressor
Quote:
Originally Posted by phaeton
Frantz, tu esti tată ??
|
Nu
|
|
|
01-07-13, 07:43
|
#56
|
Stage 4
Join Date: Aug 2011
Posts: 195
Member of: [Nissan]
|
Re: Aspirat vs Turbo vs Kompressor
Fie ca ne place sau nu, usor usor motoarele aspirate de putere mica (cele de uz casnic) vor disparea.
|
|
|
01-07-13, 10:16
|
#57
|
Stage 4
Join Date: May 2013
Posts: 248
|
Re: Aspirat vs Turbo vs Kompressor
da dar ele sunt cele care au facut istorie prin fiabilitatea si costurile mici de intretinere ale unui aspirat .
|
|
|
01-07-13, 12:14
|
#58
|
Stage 4
Join Date: Aug 2011
Posts: 195
Member of: [Nissan]
|
Re: Aspirat vs Turbo vs Kompressor
Nu a spus nimeni ca nu au facut asta. In ritmul asta ar fi trebui sa pastreze ce a fost inventat prima data, inclusiv roata de caruta. Nu faceai pana. Acum ai jante, cauciucuri, o gramada de bani costa ambele.
Este un pas inainte, nu inapoi. Nu stiu de ce lumea priveste cu "ura" motoarele turbo. Ca un motor turbo nu mai este la fel de fiabil cum este un benzinar, din punctul meu de vedere este un mit fals. Vezi motoarele turbo de generatie veche ('89 ca18det) care si in ziua de azi, inca isi fac loc pe strada.
Problema sta la utilizator care exploateaza gresit un motor turbo.
Last edited by ViorelP; 01-07-13 at 12:18.
|
|
|
01-07-13, 12:33
|
#59
|
Stage 4
Join Date: May 2013
Posts: 248
|
Re: Aspirat vs Turbo vs Kompressor
Quote:
Originally Posted by ViorelP
Nu a spus nimeni ca nu au facut asta. In ritmul asta ar fi trebui sa pastreze ce a fost inventat prima data, inclusiv roata de caruta. Nu faceai pana. Acum ai jante, cauciucuri, o gramada de bani costa ambele.
Este un pas inainte, nu inapoi. Nu stiu de ce lumea priveste cu "ura" motoarele turbo. Ca un motor turbo nu mai este la fel de fiabil cum este un benzinar, din punctul meu de vedere este un mit fals. Vezi motoarele turbo de generatie veche ('89 ca18det) care si in ziua de azi, inca isi fac loc pe strada.
Problema sta la utilizator care exploateaza gresit un motor turbo.
|
a nu doar vroiam sa spun ca aspiratele nu vor fi uitate niciodata . Cat despre motoarele mici turbo...nu prea sunt de acord cu ele , sunt motoare mici fortate cu supraalimentare , credeti ca este "sanatos" pentru un motor atat de mic un volum foarte mare de aer ? Aduceti-va aminte de vechile motoare de f1 1.2litri 1200cp care rezistau doar o cursa . Pentru o asemenea putere este nevoie de o camera de ardere mult mai mare , degeaba se baga aer fortat in motor daca nu se poate comprima mai mult decat ii permite spatiul cilindrului , ei vor sa sfideze legile fizicii sau poate este o chestie de marketing , fac experimente , le fac cat mai putin fiabile doar pentru a ne lua noua banii . De motoarele alea vechi de care spuneti dumneavoastra...da sunt fiabile deoarece turbina are presiune mica si nu baga aer peste limita ci doar de cat are nevoie pentru a rezista si a nu se produce pagube in acel motor . Asta e doar parerea mea nu il luati ca pe un post ofensator .
|
|
|
01-07-13, 13:01
|
#60
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,379
|
Re: Aspirat vs Turbo vs Kompressor
Quote:
Originally Posted by phaeton
Frantz, tu esti tată ??
|
Frantz e putin "sub" Tybylyca ub materie de masini
|
|
|
|
|