nu sunt multe diferite.
Atunci cand nu ai multa experienta la plecarea de pe loc sistemul de start-lansare ajuta. Poti obtine si pe manual dar rapoartele de transmisie finale difera.
Etajarea e mul mai buna nu schimbarile si restul cum se vehiculeaza.
E drept schimba cu preluare impecabil insa inantarea mai buna se obtine datorita altor rapoarte in cutia de viteze.
totusi dsg e mai gra si are pierderi mecanice mai mari.
De pe loc si probabil 400m este in avantajul dsg dar daca mergeti pana la cap , adica plafonare ... te rog sa incerci cu cineva experimentat pe cutia mecanica.
Pentru soft noi iti putem oferi o supervarianta, eu spun cea mai buna.
Puterile declarate sunt reale si motorul este optimizat in functie de transmisie si cererea propietarului.
informatii tehnice tractiune fata, cutie manuala in 6 trepte sau DSG, 4 cilindrii, motor Otto, in linie, OHC, 16 valve, injectie electronica directa, turbosuflanta cu intercooler, convertor catalitic modelul de serie dupa chiptuning capacitate cilindrica 1984 ccm rata de compresie 10.5:1 putere 147 kW / 200 hp la 5500 rpm 180 kW / 245 hp la 6500 rpm cuplu 280 Nm la 1800 rpm 375 Nm la 2800 rpm viteza maxima 238 km/h 247 km/h observatie the stated numbers are based on our measurements and differ depending on vehicle and options, Installation:
inboard flashing (Motorola),
onboard diagnosis Certificatul TUEV este disponibil pentru acest produs.
pret imbunatatirea puterii de la
147 kW / 200 hp la 180 kW / 245 hp 849.00 €
certificat tuev 100.00 € 119.00 €
Garantie asupra motorului, transmisiei si trenului de rulare 1 an garantie pana la 100.000km 83.19 € 99.00 €
2 ani pana la 100.000 km 167.23 € 199.00 €
3 ani pana la 100.000 km 251.26 € 299.00 € cerinte: masina trebuie sa aiba maxim 3 ani vechime si maxim 60.000 km
Sunt softuri conform standardelor de calitate impuse de RacingCode importate din west.