Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: TDi vs JTD/M
TDI 107 53.23%
JTD/M 94 46.77%
Voters: 201. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 14-02-13, 18:19   #121
psyzc

Stage 3
 
Join Date: Jun 2012
Posts: 91
Default Re: TDI vs JTD/M

Quote:
Originally Posted by dj05fmx View Post
e gresit pe site. motorul pe care il aveai pe passatul tau este tot pompa rotativa-injectoare mecanice...deschide tot la 200bar.

https://www.google.ro/search?hl=en&s...mg.65nkq8kEhCc

pompe duse are injectoarele in chiulasa, sunt atacate de axa cu came, pompa rotativa are injectoarele la vedere, se vad conductele de alimentare... nu e asa greu!
Este 1.9 tdi 90 cai Common rail , nu este cel de 110 cai AFN , care este pus in ultimul an de fabricatie si nu este c.ommon rail
psyzc is offline   Reply With Quote
Old 14-02-13, 20:05   #122
alex.panciu

Stage 5
 
alex.panciu's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
Default Re: TDI vs JTD/M

detin in momentul de fata
opel astra 1.9 cdti 120 cai ce mai una alta italienesc 105.000 km
opel corsa 1.3 cdti 90 cai la fel....88.000 km
masina mamei mele passat 1.9 tdi 131 cai manuala 150.000
masina socrului passat 1.9 tdi 131 cai automata 300.000
si am mai avut polo 1.4 tdi avea 250.000 km si golf 5 1.9 tdi 90 cai 130.000,dar si alfa 145 1.9 jtd 105 cai 150.000 km

cred ca ma simt indreptatit sa vb....
as alege tdi fara sa ma gandesc la altceva,de ce?
din masinile enumerate de sus numai alfa 145 m-a dezamagit,consum mare de tras motorul tragea,nu conuma ulei deci nu era un gunoi,dadea cu fum si tot timpul cadea cate un senzor...
alfa 159 1.9 jtdm,150 cai,18.000 km,masina tatalui meu de servici,alternator schimbat de 2 ori,consum sub 12 nu scade in oras,in ture se simte ca trage,dar cam atat sincer nu exceleaza in nimic
in schimb corsa,nu m-a dezamagit exceptand ca consuma 8% in oras si nu are forta.....cu astra am facut 10.000 km in 6 luni nu am completat un gram de ulei si merge impecabil,trage,consuma destul de ok......
tot as alege tdi,imi place cum trage,fiabilitate nu are rost sa vb si nu ma deranjeaza sunetul motorului,nu vrei zgomot iti iei benzina.....in 300.000 km socrul meu a schimbat 2 injectoare si in rest consumabile,avand masina de noua si mamei mele avand masina sh a facut doar 60.000 km doar consumabile consumabile

sincer acum,varul meu are audi a5 3.0 tdi quattro,o masina f.tare care din punctul meu de vedere nu cred ca il pot compara cu o alfa romeo sau un motor jtd....
alex.panciu is offline   Reply With Quote
Old 14-02-13, 20:05   #123
manole74

Stage 5
 
manole74's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 974
Default Re: TDI vs JTD/M

Copile, documenteaza-te inainte de-a scoate porumbelul! Toate motoarele epocii de la VAG(AHU, 1Z, AFN, etc) sunt cu pompa rotativa de joasa presiune! Diferenta intre cele doua motoare mentionate de tine este turbina! Dar deja vorbim de avioane acum...
__________________
Saab 9-5 AERO Hirsch
Subaru OUTBACK


http://www.syntagmabusinessgroup.ro/index.php/servicii
manole74 is offline   Reply With Quote
Old 15-02-13, 00:47   #124
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: TDI vs JTD/M

Quote:
Originally Posted by alex.panciu View Post
detin in momentul de fata
opel astra 1.9 cdti 120 cai ce mai una alta italienesc 105.000 km
opel corsa 1.3 cdti 90 cai la fel....88.000 km
masina mamei mele passat 1.9 tdi 131 cai manuala 150.000
masina socrului passat 1.9 tdi 131 cai automata 300.000
si am mai avut polo 1.4 tdi avea 250.000 km si golf 5 1.9 tdi 90 cai 130.000,dar si alfa 145 1.9 jtd 105 cai 150.000 km

cred ca ma simt indreptatit sa vb....
as alege tdi fara sa ma gandesc la altceva,de ce?
din masinile enumerate de sus numai alfa 145 m-a dezamagit,consum mare de tras motorul tragea,nu conuma ulei deci nu era un gunoi,dadea cu fum si tot timpul cadea cate un senzor...
alfa 159 1.9 jtdm,150 cai,18.000 km,masina tatalui meu de servici,alternator schimbat de 2 ori,consum sub 12 nu scade in oras,in ture se simte ca trage,dar cam atat sincer nu exceleaza in nimic
in schimb corsa,nu m-a dezamagit exceptand ca consuma 8% in oras si nu are forta.....cu astra am facut 10.000 km in 6 luni nu am completat un gram de ulei si merge impecabil,trage,consuma destul de ok......
tot as alege tdi,imi place cum trage,fiabilitate nu are rost sa vb si nu ma deranjeaza sunetul motorului,nu vrei zgomot iti iei benzina.....in 300.000 km socrul meu a schimbat 2 injectoare si in rest consumabile,avand masina de noua si mamei mele avand masina sh a facut doar 60.000 km doar consumabile consumabile

sincer acum,varul meu are audi a5 3.0 tdi quattro,o masina f.tare care din punctul meu de vedere nu cred ca il pot compara cu o alfa romeo sau un motor jtd....
Se vorbeste strict de motoare, nu de masini, asa ca nu este important alternatorul, alte chestii de gen.

Strict ca motoare, TDI-ul ami performant, JTD/M-ul mai fiabile.
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution

BMW 535d(E60)- 2005

Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
GTR is offline   Reply With Quote
Old 15-02-13, 01:03   #125
alex.panciu

Stage 5
 
alex.panciu's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
Default Re: TDI vs JTD/M

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Se vorbeste strict de motoare, nu de masini, asa ca nu este important alternatorul, alte chestii de gen.

Strict ca motoare, TDI-ul ami performant, JTD/M-ul mai fiabile.
Si motoarele pe ce sunt puse?pe lighean?sau alternatorul este vreun far,nu tine de motor? cand mi-am cumparat astra toata lumea mi-a spus ca sunt tampit ca o iau cu motor de 1.9 ca este motor de alfa romeo si ca sunt proaste,nu m-a interesat si sunt multumit de ea deci nu sunt contra,dar eu unul nu as alege nimic in comparatie cu tdi,nici diesel de la bmw,nici de la mercedes,etc cu toate ca sa ne fie cu iertare am mers cu E 200 cdi care avea in bord 980.000 km si daca imi acoperea cineva kilometrajul nu imi dadeam seama,lucru pe care nu am mai vazut la alta masina...cred ca sunt indreptatit sa vb. si sa imi dau cu parerea avand in vedere ca detin in momentul de fata ambele variante si am detinut in trecut...si cu tot respectul fata de tine,dar si fata de toti fanii inflacarati ai jtd/m cand alfa romeo,fiat,lancia o sa fie mai fiabile decat grupul VAG iti promit solemn ca imi cumpar caruta si doi cai si postez aici....

Last edited by alex.panciu; 15-02-13 at 01:27.
alex.panciu is offline   Reply With Quote
Old 15-02-13, 08:10   #126
john17

Stage 5
 
john17's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
Default Re: TDI vs JTD/M

Subscriu la parerea ca alternatorul face parte din echipamentele auxiliare si nu din motor
Personal prefer jtd - am lucrat mult cu ele, am si rulat >200000 km cu diferite variante, 0 probleme.
Mai sus se vorbea de 1.3, 1.9 si 2.0 in diferite variante, iar la sfarsit - trosc! - cu 3.0 tdi! Haideti sa comparam mere cu mere si sa nu dam din una in alta, ca asa m-am dat si eu zilele trecute cu un 330d si licarea becut de la dsc pe asfalt uscat de ziceai ca e instalatia de la brad, si asta nu la 20 km/h, iar pana la blana mai era ceva loc!
john17 is offline   Reply With Quote
Old 15-02-13, 08:27   #127
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: TDI vs JTD/M

Quote:
Originally Posted by alex.panciu View Post
Si motoarele pe ce sunt puse?pe lighean?sau alternatorul este vreun far,nu tine de motor? cand mi-am cumparat astra toata lumea mi-a spus ca sunt tampit ca o iau cu motor de 1.9 ca este motor de alfa romeo si ca sunt proaste,nu m-a interesat si sunt multumit de ea deci nu sunt contra,dar eu unul nu as alege nimic in comparatie cu tdi,nici diesel de la bmw,nici de la mercedes,etc cu toate ca sa ne fie cu iertare am mers cu E 200 cdi care avea in bord 980.000 km si daca imi acoperea cineva kilometrajul nu imi dadeam seama,lucru pe care nu am mai vazut la alta masina...cred ca sunt indreptatit sa vb. si sa imi dau cu parerea avand in vedere ca detin in momentul de fata ambele variante si am detinut in trecut...si cu tot respectul fata de tine,dar si fata de toti fanii inflacarati ai jtd/m cand alfa romeo,fiat,lancia o sa fie mai fiabile decat grupul VAG iti promit solemn ca imi cumpar caruta si doi cai si postez aici....
Topicul nu este VW vs ALFA, nu este Passat vs 159, nu este Golf vs 147, este TDI vs JTD/M.

Adica strict motorul, sau mai bune zis PROPULSORUL. Alternatorul este un accesoriu angrenat de motor, nu este propulsor, aste antrenat de propulsor, este producator de curent. Motorul merge si daca scot alternatorul, atat cat il sustine acumulatorul, deci nu este COMPNENTA a MOTORULUI, este ACCESORIU ANGRENAT DE MOTOR, de care NU DEPINDE FUNCTIONAREA MOTORULUI IN SINE. Daca vorbeai de pompa de ulei sau de apa, puteam sa discutam, de alea chiar depinde mult functionarea si fiabilitatea motorului.

In rest sunt discutii off-topic.

Eu cred ca toata lume stie ca Alfa Romeo + Fiat per total sunt mult inferioare echivalentelor din grupul VAG.

Zi buna!
GTR is offline   Reply With Quote
Old 16-02-13, 23:47   #128
silviu.o

Stage 5
 
silviu.o's Avatar
 
Join Date: Apr 2012
Posts: 559
Member of:
[VW]
[Fiat]
[Competitor CNCA]
Default Re: TDI vs JTD/M

Am avut masini cu amandoua motorizarile (1.9 TDI 105 CP, si 1.9 JTD 85 CP). La performante si fiabilitate castiga TDI-ul, desi si JTD-ul e un motor sprinten pe o masina mica ca punto pe care l-am avut. Consumul e un pic mai mic la TDI la stilul meu de condus consuma 6.4 vara si 6.7 iarna mixt, iar JTD-ul lua cam 7.2 vara si 8 iarna. Dezvantaje ale TDI-ul sunt ca e un motor zgomotos asa ca trebuie o perioada de acomodare cu el si ca papa ulei, vreo 500-600 ml intre schimburi. Dezavantaje ale JTD-ului sunt ca cad tot felul de mici chestii gen senzorul de presiune de pe pompa de motorina.
silviu.o is offline   Reply With Quote
Old 17-02-13, 09:33   #129
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: TDI vs JTD/M

Cred ca faci o comparatie disproportionata.
In acelasi timp uzura conteaza.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 17-02-13, 13:24   #130
john17

Stage 5
 
john17's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
Default Re: TDI vs JTD/M

In titlu zice jtdM, 85 si 105 cp nu sunt in nici un caz Multijet!
john17 is offline   Reply With Quote
Old 17-02-13, 13:28   #131
john17

Stage 5
 
john17's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
Default Re: TDI vs JTD/M

Nu cumva e vb de Multijet (jtdM) aici? 85 & 105 cp sunt doar jtd, fara M...
john17 is offline   Reply With Quote
Old 17-02-13, 15:38   #132
silviu.o

Stage 5
 
silviu.o's Avatar
 
Join Date: Apr 2012
Posts: 559
Member of:
[VW]
[Fiat]
[Competitor CNCA]
Default Re: TDI vs JTD/M

Poate intiatorul topicului ne lamureste, eu ma gandeam ca e vorba de amandoua motoarele si JTD, si JTD/M. Pentru ca daca este vorba numai de motorul JTD generatia a doua, multijet comparatia nu are rost, fiind un motor destul de rar in Romania, si care e un motor dintr-o alta generatie decat TDI-ul (a fost prima oara introdus in 2009, daca imi aduc bine aminte, pe un Fiat Punto).

Last edited by silviu.o; 17-02-13 at 15:42.
silviu.o is offline   Reply With Quote
Old 18-02-13, 12:55   #133
andrey_r

Stock
 
Join Date: Feb 2013
Posts: 2
Default Re: TDI vs JTD/M

In calitate de posesor de Jtd ( prima generatia unijet) de aproape 7 ani si 150k km rulati in tara pot afirma cu incredere ca este un motor foarte reusit, fara probleme deosebite si costuri de intretinere foarte decente. Nu sunt unul din cei care sustin ca este cel mai bun motor din lume sau ca este superior altor motoare diesel, dar este un motor foarte corect si fiabil.
andrey_r is offline   Reply With Quote
Old 18-02-13, 13:38   #134
alex.panciu

Stage 5
 
alex.panciu's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
Default Re: TDI vs JTD/M

Quote:
Originally Posted by andrey_r View Post
In calitate de posesor de Jtd ( prima generatia unijet) de aproape 7 ani si 150k km rulati in tara pot afirma cu incredere ca este un motor foarte reusit, fara probleme deosebite si costuri de intretinere foarte decente. Nu sunt unul din cei care sustin ca este cel mai bun motor din lume sau ca este superior altor motoare diesel, dar este un motor foarte corect si fiabil.
Exact cum am spus mai sus respect parerea altora,dar nu imi poti spune ca sunt ieftine la intretinut ca pun print screen cu diferente de pret intre niste piese relativ consumabile si de exemplu un senzor presiune combustibil intre jtd si tdi diferenta intre ele este de cel putin dubla in unele cazuri tripla in defavoarea jtd....asta nu inseamna ca motoarele/masinile nu sunt fiabile...
alex.panciu is offline   Reply With Quote
Old 18-02-13, 16:19   #135
andrey_r

Stock
 
Join Date: Feb 2013
Posts: 2
Default Re: TDI vs JTD/M

Am spus ca sunt decente, nici cele mai ieftine dar nici cele mai scumpe.Nu stiu cat costa senzorul de presiune combustibil dar iti pot spune cat au costat anumite consumabile pe care le-am schimbat: senzorul de turatie de pe volanta a fost 250 lei bosch, kit-ul ambreiaj fara volanta a fost 550 lei valeo, distributia pe care o voi schimba a treia oara in curand costa aprox 500 lei cu tot cu pompa de apa. Nu contest ca aceleasi piese pot costa mai putin la Tdi dar eu cel putin le consider decente.
andrey_r is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -