Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 05-02-06, 23:34   #31
George_P.
NoSpeedLimit Romania Club Member

Stage 5
 
George_P.'s Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 1,393
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[DAEWOO]
Default

eh nu
nu m-ar deranja sa am un R32 si sa ma duc cu el la scoala.....sau la piata cum zici tu
chiar nu m-ar deranja cu nimic
pot sa duc 1a si 2a la limita si pe iuliu maniu daca vreau sa ma bucur de ea la extrem...
nu neaparat pe baneasa sau casa poporului
George_P. is offline  
Old 06-02-06, 09:11   #32
neXus
Crazy Drivers Members

Stage 5
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 975
Member of:
[Crazy Drivers]
Default

Evident, asta poti face si cu Enzo. Dar gandeste-te la scopul masinii. De ce au facut-o cei de la VW?
neXus is offline  
Old 07-02-06, 01:30   #33
zGb

Stage 5
 
zGb's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,999
Member of:
[Insomnia]
[Honda]
[SUBARU]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"lowrider\"
Quote:
Originally Posted by \"nikkon_kde\"
,dar am condus 330 de la bmw si va spun ca e un motor extrem de performant + ca mi se pare ca re si 8 cai in plus fata de R32, si in - tractieune spate ...si apropo astea nu-s masini de incepatori..
are chiar 15cp in plus si acceleratia mai buna dar tot R32 as lua
OT : NU are acceleratia mai buna decat R32...uita-te la TOP GEAR ca au facut exact comparatia R32 cu 130i M si la liniute a terminat 130i M cu 1 metru in fata golfului (deci foarte putin) in conditiile in care R32 n-a facut plecare violenta cum se obisnuieste sa se faca la liniute (daca va uitati atenti se vede foarte clar cum BMW-ul pleaca odata cu golful lucru care este imposibil daca se pleaca corespunzator cu 4motion)...am observat ca la unele masini 4motion/quattro timpul de fabrica declarat de VAG se face cu plecare normala, nu brusca...Acelasi lucru se aplica si la Audi S4 4.2 V8 344cp (si probabil si la altele) ... fabrica declara 5.5s 0-100km/h , iar mai toti din state si din europa pe forumuri zic ca, cu plecare de quattro scoate 5.0-5.1s 0-100km/h ...
La Top Gear golful a castigat per total (bmw-ul l-a batut doar la capitolul liniuta dar am explicat mai sus in ce conditii s-au dat) ... Clarkson s-a asezat in spate la 130i sau ma rog, s-a chinuit sa intre pt ca efectiv nu avea loc deloc in schimb in golf statea ca patronu...si cum zicea 130i e marfa ca e singurul hatchback cu tractiune spate puternic...pe langa aceste aspecte este mult prea scump pt ce ofera iar diferenta era de 4000 de lire parca intre r32 si 130i...iar pe traseu n-are sens sa vorbim

Revenind, daca ai bani si de benzina si de diferenta foarte clar R32 cu toate ca un GTI cu un remap bun dupa parerea mea face R32-u la o cursa \"din mers\"!
__________________
Best Impreza Exhaust Sound
We don't call FWD's as cars. They are "moving equipments"
zGb is offline  
Old 07-02-06, 02:14   #34
lowrider

Stage 5
 
lowrider's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 543
Default

Eu am zis datele declarate de fabricanti 6.1 la Bmw si 6.2cu DSG respectiv 6.5 la Vw in conditiile in care 130 are 15cp in plus.E posibil ce zici,poate vedem si pe la noi o cursa 130vsR32 sa tragem o concluzie
lowrider is offline  
Old 07-02-06, 10:56   #35
neXus
Crazy Drivers Members

Stage 5
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 975
Member of:
[Crazy Drivers]
Default

Topicul asta trebuia sa se cheme R32 vs 130i
neXus is offline  
Old 07-02-06, 15:09   #36
Race

Stage 5
 
Join Date: May 2005
Posts: 878
Default

S4 face 60 mph in 5-5,1 s,nu 100 km/h.
Ce relevanta are pretul in Marea Britanie ? In Romania,R32 costa 26.000 EURO CIP,iar 130i 28.000 EURO CIP.

Timpii 0-100 km/h nu arata intotdeauna care masina castiga o cursa.

Tot nu inteleg de ce persistati in a considera R32 un dragster.Masina e conceputa pentru altceva.

Tractiunea integrala si confortul oferit de V6 fac R32 o masina mai practica si mai usor de condus decat GTI...bineinteles la un pret pe masura.
Race is offline  
Old 07-02-06, 18:40   #37
George_P.
NoSpeedLimit Romania Club Member

Stage 5
 
George_P.'s Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 1,393
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[DAEWOO]
Default

Cine a zis ca e un dragster??
Si cu GTI-ul cred ca ai aceeasi senzatie chiar daca nu e 4x4 si e unpic mai slabut ca putere.
Nu mai luati R32 atata in brate,ca nici GTI-ul nu-i de colo
George_P. is offline  
Old 08-02-06, 01:37   #38
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default

doar ca are caracteristici inferioare r32-ului... asta s-a spus...
aleks is offline  
Old 08-02-06, 23:49   #39
mercut

Stage 4
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 214
Default

eu personal sunt fan gti ... si nu mai stiu cine spunea ca diferenta dintre gti si r32 e de 6-7000 de euro... ei bine nu e... e tocmai de 11 094 EURO la pret DDP.... asa ca personal nu cred ca se justifica 1 secunda la demaraj sau 0.6 secunde daca are gtiu cutie dsg.. si personal designu de la gti imi place mai mult.... asa ca aleg GTI..
mercut is offline  
Old 09-02-06, 01:11   #40
George_P.
NoSpeedLimit Romania Club Member

Stage 5
 
George_P.'s Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 1,393
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[DAEWOO]
Default

bv frate......esti de-al meu
si eu tot fan GTI sunt.....bolnav rau de tot
George_P. is offline  
Old 09-02-06, 22:59   #41
Race

Stage 5
 
Join Date: May 2005
Posts: 878
Default

Quote:
Cine a zis ca e un dragster??
Ia sa vedem:

Quote:
Diferentele de timp intre cele doua sunt evidente si spun totul despre ele, 0-100km/h in 6.3sec pentru R32 si 7.3 pentru 2.0TFSi.
Quote:
sincer, pe banii mei, n-as da diferenta de bani pe niste performante foarte usor de egalat cu GTI-ul (cu bani putini).
Quote:
Sa nu uitam avantajul R32,tractiunea integrala 4motion,GTI este motor turbo.dar avand tractiunea fata,pierde foarta multa aderenta la start.
Quote:
GTI cu un remap bun dupa parerea mea face R32-u la o cursa \"din mers\"
Quote:
asa ca personal nu cred ca se justifica 1 secunda la demaraj sau 0.6 secunde daca are gtiu cutie dsg
R32 e sensibil mai rapid PE CIRCUIT condus de un PILOT.In LUMEA REALA,cu un SOFER la volan,avantajul R32-ului e si mai mare.Masina e conceputa ca hot-hatch-ul suprem,care trebuie sa ofere tot intr-un singur pachet.
N-ai decat sa fii fan al insignei de GTI daca vrei,insa orice ai spune R32 e superior din orice punct de vedere si merita toti banii.
Race is offline  
Old 10-02-06, 00:15   #42
George_P.
NoSpeedLimit Romania Club Member

Stage 5
 
George_P.'s Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 1,393
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[DAEWOO]
Default

da nu am zis ca nu este superior GTI-ului,sau ca este mai rapid un GTI...
am zis doar ca eu sunt fan bolnav GTI si asta imi place......chiar daca ii da nush ce AWD 2 lungimi de masini....mie asta imi place si asta mi-as lua daca mi-as permite GTI-ul 5.
cum a zis si clarkson.......renuntati la X5-uri si alte suv-uri,luati un Golf GTI,isi merita fiecare banut
George_P. is offline  
Old 10-02-06, 15:29   #43
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default

nu poti compara un suv cu un golf 5...
desi conturul se aseamana
nu-i la locul ei comparatia...
aleks is offline  
Old 10-02-06, 20:50   #44
George_P.
NoSpeedLimit Romania Club Member

Stage 5
 
George_P.'s Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 1,393
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[DAEWOO]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"aleks\"
nu poti compara un suv cu un golf 5...
desi conturul se aseamana
nu-i la locul ei comparatia...
Jeremy Clarkson de la Top Gear a zis asta.....aveam si filmul
il pun daca vreti sa vedeti GTI-ul la treaba
George_P. is offline  
Old 11-02-06, 11:47   #45
mercut

Stage 4
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 214
Default

george_smiley aveam si io filmuletu ala... si apropo .. gti a fost desemnata de top gear masina anului 2005. a fost considerata masina cu cel mai bun raport pret/performante.
ca tot vorbim despre asta....alaltaieri un r32 pe bucuresti - pitesti.. intr-adevar frumos dar tot mai frumos imi pare gti. si tot NU as cheltui 11 000 de euro in plus ca sa imi iau r32 in loc de gti
mercut is offline  
Closed Thread



- Copyright 2024 4Tuning -