Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Alte discutii Bmw

Reply
 
Thread Tools
Old 16-11-12, 13:37   #1
mike_4tuning

Stage 5
 
mike_4tuning's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 439
Default experiment cutie filtu aer e36 m43

De cateva zile ma tot gandesc la o idee dezvoltata de unu din membri forumului astra, si anume raspunderea mai prompta la accelerare prin marirea gauri cutiei filtrului de aer ce trage aer din grila masini ( NARI , de langa radiator) de la 65mm la 70mm + adaptarea unei noi gauri + traseu ( la ambele ).
In urma modificari as vrea sa fac anumite teste si anume timpi de accelerare (timpi de accelerare vor fi facuti inainte si dupa modificare cu motorul cald 90grade)
1. treapta 2: 2500-4500 RPM
: 2000-4000 RPM
2. 20-60 km/h treapta 2
80-120km/h treapta 4 si 5
Masina in cauza 318 i sedan m43b18.
Nu vreau afirmatii de genu mai bine folosesti un filtru sport sau admiisi de inox etc.
Vreau sa ma axez doar pe filtrul si admisia stock.
Astept anumite pareri constructive.
__________________
most beautiful sound is more RPM:X:X
mike_4tuning is offline   Reply With Quote
Old 16-11-12, 14:49   #2
the_rifle

Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of:
[BMW]
Default Re: experiment cutie filtu aer e36 m43

Stai linistit... Mi-am facut eu o palnie cat toata gaura difuzorului de bara de M3...
NICIO DIFERENTA...
Sau fa-ti daca ai mult timp liber... Nici eu n-am avut ce face cu timpul ala...

E misto s-o freci pe la masina si-ti petreci timpul relaxant. Dar ca performante.... ZERO...

Iti recomand sa-ti scoti catalizatorul. Acolo chiar s-a cunoscut...
Sau daca vrei iti vand palnia mea
Am si 2 furtunuri de aer din bara pana in filtru luate de la Racing Nick.

Last edited by the_rifle; 16-11-12 at 15:11.
the_rifle is offline   Reply With Quote
Old 17-11-12, 16:42   #3
JimGod
Pole Position Racers Member

Stage 5
 
JimGod's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 7,738
Member of:
[BMW]
[PARTICIPANT CURSE]
[Pole Position Racers]
Default Re: experiment cutie filtu aer e36 m43

Quote:
Originally Posted by the_rifle View Post
Stai linistit... Mi-am facut eu o palnie cat toata gaura difuzorului de bara de M3...
NICIO DIFERENTA...
Sau fa-ti daca ai mult timp liber... Nici eu n-am avut ce face cu timpul ala...

E misto s-o freci pe la masina si-ti petreci timpul relaxant. Dar ca performante.... ZERO...

Iti recomand sa-ti scoti catalizatorul. Acolo chiar s-a cunoscut...
Sau daca vrei iti vand palnia mea
Am si 2 furtunuri de aer din bara pana in filtru luate de la Racing Nick.
daca tot ii recomanzi sa scoata catalizatorul spunei si cu cat ti-a crescut consumul dupa ce l-ai scos...iar daca nu ma insel tu ai/aveai motor de 2.5i 24v iar el are motor de 1.8i 8v ceea ce este total diferit...din punctul meu de vedere la motoare in 4 cilindri 8v singura performanta este sa ramana stock...deja cand incepi sa faci improvizatii sau sa ii scoti catalizatorul cum zice colegul o sa pierzi putere/cuplu + un consum mai mare.
bafta
JimGod is offline   Reply With Quote
Old 17-11-12, 17:28   #4
the_rifle

Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of:
[BMW]
Default Re: experiment cutie filtu aer e36 m43

Da, intr-adevar ai dreptate a crescut consumul dar cel putin pe mine nu ma deranjeaza deloc. Merg mai mult cu metroul
Cu atat mai mult nu m-ar deranja consumul lui

Omul din cat vad e interesat sa-i traga mai bine. N-a zis nimic de consum. Oricum cu un litru in sus sau in jos tot dracul ala e...

Cat despre celelate n-avem acelas punct de vedere...
Daca tu ai fi avut dreptate , n-ar mai fi existat 318is...

Raman la parerea ca evacuarea nerestrictionata cu catalizator e mai OK din punctul de vedere al cresterii in turatie ( poate nu cai sau cuplu ). IAr daca la 325 s-a cunoscut , nu vad de ce la 318 i-ar dauna...
Poate sa-si puna si serpi de 318is. Eu in schimb n-am vazut diferenta cand mi-am pus pe 325... si nici la volanta usoara n-am vazut diferenta. cum ai zis tu mai demult, daca nu schimbi cilindreea poti sa-i faci si farmece ca tot nu trage mai bine...
Da' sa nu intram in detaliile cu consumul ca iar ajungem la M-ul tau care consuma cat un scuter...

Last edited by the_rifle; 17-11-12 at 17:45.
the_rifle is offline   Reply With Quote
Old 17-11-12, 18:23   #5
JimGod
Pole Position Racers Member

Stage 5
 
JimGod's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 7,738
Member of:
[BMW]
[PARTICIPANT CURSE]
[Pole Position Racers]
Default Re: experiment cutie filtu aer e36 m43

Quote:
Originally Posted by the_rifle View Post
Da, intr-adevar ai dreptate a crescut consumul dar cel putin pe mine nu ma deranjeaza deloc. Merg mai mult cu metroul
Cu atat mai mult nu m-ar deranja consumul lui

Omul din cat vad e interesat sa-i traga mai bine. N-a zis nimic de consum. Oricum cu un litru in sus sau in jos tot dracul ala e...

Cat despre celelate n-avem acelas punct de vedere...
Daca tu ai fi avut dreptate , n-ar mai fi existat 318is...

Raman la parerea ca evacuarea nerestrictionata cu catalizator e mai OK din punctul de vedere al cresterii in turatie ( poate nu cai sau cuplu ). IAr daca la 325 s-a cunoscut , nu vad de ce la 318 i-ar dauna...
Poate sa-si puna si serpi de 318is. Eu in schimb n-am vazut diferenta cand mi-am pus pe 325... si nici la volanta usoara n-am vazut diferenta. cum ai zis tu mai demult, daca nu schimbi cilindreea poti sa-i faci si farmece ca tot nu trage mai bine...
Da' sa nu intram in detaliile cu consumul ca iar ajungem la M-ul tau care consuma cat un scuter...
" IAr daca la 325 s-a cunoscut , nu vad de ce la 318 i-ar dauna"
deci tu mergi pe o presupunere nici decum din experianta ta...
"Poate sa-si puna si serpi de 318is" deci tu presupui ca serpii de 318is se potrivesc pe 318i ca daca ai fi incercat sa pui ai fi vazut ca nu sar fi potrivit.
oricum am scris pe topic in incercarea de al ajuta...e masina lui si poate sa faca ce vrea cu ea.
bafta la amandoi.
JimGod is offline   Reply With Quote
Old 17-11-12, 19:15   #6
mike_4tuning

Stage 5
 
mike_4tuning's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 439
Default Re: experiment cutie filtu aer e36 m43

Prin scoaterea catalizatorului incerci o evacuare cat mai rapida, ok nu contest ,doar ca trebuie sa aiba si de unde sa vina ca sa poata sa iasa... sincer nu sunt adeptul filtrelor sport si de aceea "incerc " o improvizatie la admisia stock. Catalizatorul pe langa rolul eco nu are si rolul de a mentine cuplul mai jos? Ceea ce cred ca este esential pentru mersul urban.
Tare as vrea si eu un litru de benzina moca de la cnv la 100 km facuti in oras.
mike_4tuning is offline   Reply With Quote
Old 17-11-12, 22:51   #7
the_rifle

Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of:
[BMW]
Default Re: experiment cutie filtu aer e36 m43

Quote:
Originally Posted by JimGod View Post
"
deci tu mergi pe o presupunere nici decum din experianta ta...

bafta la amandoi.
Da, e doar o presupunere. Dar nu trebuie sa merg pe soare sa-mi dau seama ca ma frige... Experienta o am la 325 dupa cum bine ai inteles. Nu vorbim de doua chestii diametral opuse . Vorbim de 2 motoare unul mai mic altul mai mare... Nu discutam bucatarie tailandeza versus pictori flamanzi...
( Flamanzi nu flămânzi... )
Bafta si tie

Last edited by the_rifle; 17-11-12 at 22:59.
the_rifle is offline   Reply With Quote
Old 17-11-12, 23:32   #8
the_rifle

Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of:
[BMW]
Default Re: experiment cutie filtu aer e36 m43

Quote:
Originally Posted by mike_4tuning View Post
Prin scoaterea catalizatorului incerci o evacuare cat mai rapida, ok nu contest ,doar ca trebuie sa aiba si de unde sa vina ca sa poata sa iasa... sincer nu sunt adeptul filtrelor sport si de aceea "incerc " o improvizatie la admisia stock. Catalizatorul pe langa rolul eco nu are si rolul de a mentine cuplul mai jos? Ceea ce cred ca este esential pentru mersul urban.
Tare as vrea si eu un litru de benzina moca de la cnv la 100 km facuti in oras.
Nu se poate si cu aia acolo si cu sufletul in rai...
Vrei sa si traga dar sa mearga si cu apa...

Pe-asta cu "nu esti adeptul filtrelor sport" nu o inteleg. Eu am filtru sport si sunt EXTRAORDINAR de multumit. Atat de multumit incat am aruncat carcasa filtrului stock.

Catalizatorul are un rol atat de meserias incat la masinile de competitie nu se pune... Probabil tot din ratiuni ecologice...
Nu inteleg de ce-o frec eu pe topicul asta... Am trecut prin etapele prin care treci tu acum. E bine sa nu sari etapele. Poti sa te chinui si tu cum m-am chinuit si eu si altii inaintea mea.
Vorba lui JimGod... E masina ta , faci ce vrei cu ea...
Poti sa faci abstractie de tot ce am scris. Te-am mintit. Nu ma lua in serios.
Bafta cu proiectul .

P.S. Vrei consum mic ? Ia-ti Renault...

Last edited by the_rifle; 18-11-12 at 00:01.
the_rifle is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -