experiment cutie filtu aer e36 m43
De cateva zile ma tot gandesc la o idee dezvoltata de unu din membri forumului astra, si anume raspunderea mai prompta la accelerare prin marirea gauri cutiei filtrului de aer ce trage aer din grila masini ( NARI , de langa radiator) de la 65mm la 70mm + adaptarea unei noi gauri + traseu ( la ambele ).
In urma modificari as vrea sa fac anumite teste si anume timpi de accelerare (timpi de accelerare vor fi facuti inainte si dupa modificare cu motorul cald 90grade) 1. treapta 2: 2500-4500 RPM : 2000-4000 RPM 2. 20-60 km/h treapta 2 80-120km/h treapta 4 si 5 Masina in cauza 318 i sedan m43b18. Nu vreau afirmatii de genu mai bine folosesti un filtru sport sau admiisi de inox etc. Vreau sa ma axez doar pe filtrul si admisia stock. Astept anumite pareri constructive. |
Re: experiment cutie filtu aer e36 m43
Stai linistit... Mi-am facut eu o palnie cat toata gaura difuzorului de bara de M3...
NICIO DIFERENTA... Sau fa-ti daca ai mult timp liber... Nici eu n-am avut ce face cu timpul ala... E misto s-o freci pe la masina si-ti petreci timpul relaxant. Dar ca performante.... ZERO... Iti recomand sa-ti scoti catalizatorul. Acolo chiar s-a cunoscut... Sau daca vrei iti vand palnia mea :) Am si 2 furtunuri de aer din bara pana in filtru luate de la Racing Nick. |
Re: experiment cutie filtu aer e36 m43
Quote:
bafta |
Re: experiment cutie filtu aer e36 m43
Da, intr-adevar ai dreptate a crescut consumul dar cel putin pe mine nu ma deranjeaza deloc. Merg mai mult cu metroul :lol::lol::lol:
Cu atat mai mult nu m-ar deranja consumul lui :lol: Omul din cat vad e interesat sa-i traga mai bine. N-a zis nimic de consum. Oricum cu un litru in sus sau in jos tot dracul ala e... Cat despre celelate n-avem acelas punct de vedere... Daca tu ai fi avut dreptate , n-ar mai fi existat 318is... Raman la parerea ca evacuarea nerestrictionata cu catalizator e mai OK din punctul de vedere al cresterii in turatie ( poate nu cai sau cuplu ). IAr daca la 325 s-a cunoscut , nu vad de ce la 318 i-ar dauna... Poate sa-si puna si serpi de 318is. Eu in schimb n-am vazut diferenta cand mi-am pus pe 325... si nici la volanta usoara n-am vazut diferenta. cum ai zis tu mai demult, daca nu schimbi cilindreea poti sa-i faci si farmece ca tot nu trage mai bine... Da' sa nu intram in detaliile cu consumul ca iar ajungem la M-ul tau care consuma cat un scuter...;) |
Re: experiment cutie filtu aer e36 m43
Quote:
deci tu mergi pe o presupunere nici decum din experianta ta... "Poate sa-si puna si serpi de 318is" deci tu presupui ca serpii de 318is se potrivesc pe 318i ca daca ai fi incercat sa pui ai fi vazut ca nu sar fi potrivit. oricum am scris pe topic in incercarea de al ajuta...e masina lui si poate sa faca ce vrea cu ea. bafta la amandoi. |
Re: experiment cutie filtu aer e36 m43
Prin scoaterea catalizatorului incerci o evacuare cat mai rapida, ok nu contest ,doar ca trebuie sa aiba si de unde sa vina ca sa poata sa iasa... sincer nu sunt adeptul filtrelor sport si de aceea "incerc " o improvizatie la admisia stock. Catalizatorul pe langa rolul eco nu are si rolul de a mentine cuplul mai jos? Ceea ce cred ca este esential pentru mersul urban.
Tare as vrea si eu un litru de benzina moca de la cnv la 100 km facuti in oras. |
Re: experiment cutie filtu aer e36 m43
Quote:
( Flamanzi nu flămânzi... :lol: ) Bafta si tie |
Re: experiment cutie filtu aer e36 m43
Quote:
Vrei sa si traga dar sa mearga si cu apa... Pe-asta cu "nu esti adeptul filtrelor sport" nu o inteleg. Eu am filtru sport si sunt EXTRAORDINAR de multumit. Atat de multumit incat am aruncat carcasa filtrului stock. Catalizatorul are un rol atat de meserias incat la masinile de competitie nu se pune... Probabil tot din ratiuni ecologice... Nu inteleg de ce-o frec eu pe topicul asta... Am trecut prin etapele prin care treci tu acum. E bine sa nu sari etapele. Poti sa te chinui si tu cum m-am chinuit si eu si altii inaintea mea. Vorba lui JimGod... E masina ta , faci ce vrei cu ea... Poti sa faci abstractie de tot ce am scris. Te-am mintit. Nu ma lua in serios. Bafta cu proiectul . P.S. Vrei consum mic ? Ia-ti Renault... |
All times are GMT +2. The time now is 13:15. |
- Copyright 2024 4Tuning