Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Zona tehnica BMW

Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW

Reply
 
Thread Tools
Old 03-05-11, 18:58   #16
da_joint
BMW Driver

Stage 5
 
da_joint's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,728
Member of:
[BMW]
[2 Roti]
Default Re: Diff-ul optim pt 400m?

A punctat f bine antacebal. sunt curios dupa ceva uppgrade-uri si la mine cam cat urc,momentan merg cu lsd-ul stock al masinii adica 3,15 si soft(e o varianta intermediara...nu e ceva f agresiv)...sunt tentat de 3,91 ce are si Jimgod,am auzit ca face treaba f buna dar pana voi pune am alte prioritati.
Cand m-am dat cu antacebal el avea interiorul golit(a scos nebunu si stergatoarele ) ) roti pe 15'' la mine full si roti 17'',am plecat prost si mi-a sarit o masina in fata,apoi l-am prins si i-am dat eu o masina.

Oricum pentru un 1,8is se misca f bine masina lui iar dezavantajul fiind ca schimba vitezele ca dracii si evident ii scade viteza maxima destul de mult

Last edited by da_joint; 03-05-11 at 19:02.
da_joint is offline   Reply With Quote
Old 03-05-11, 19:10   #17
mistreku

Stage 5
 
mistreku's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
Default Re: Diff-ul optim pt 400m?

Quote:
Originally Posted by da_joint View Post
A punctat f bine antacebal. sunt curios dupa ceva uppgrade-uri si la mine cam cat urc,momentan merg cu lsd-ul stock al masinii adica 3,15 si soft(e o varianta intermediara...nu e ceva f agresiv)...sunt tentat de 3,91 ce are si Jimgod,am auzit ca face treaba f buna dar pana voi pune am alte prioritati.
Cand m-am dat cu antacebal el avea interiorul golit(a scos nebunu si stergatoarele ) ) roti pe 15'' la mine full si roti 17'',am plecat prost si mi-a sarit o masina in fata,apoi l-am prins si i-am dat eu o masina.

Oricum pentru un 1,8is se misca f bine masina lui iar dezavantajul fiind ca schimba vitezele ca dracii si evident ii scade viteza maxima destul de mult
mda, asta cu tine, da nu cred ca toate 325-urile care le-a batut au avut curse asemanatoare. gen sarit in fara, etc. prea multe 325 batute ca sa fie coincidenta doar. deci e de admirat masina.

viteza maxima stiu ca o sa scada, intrebam doar pt 400m. era bine de stiut cum statea inainte cu 325, ca sa ne facem idee cam cat a recuperat.

poate se mai baga careva cu experiente proprii?

p.s. ar trebui si tu sa incerci sa cronometrezi 400m cu 3.15-le actual, ca punct de referinta pt cand o sa pui 3.91.
__________________
From WTF to DIY to OMG
mistreku is offline   Reply With Quote
Old 03-05-11, 22:17   #18
the_rifle

Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of:
[BMW]
Default Re: Diff-ul optim pt 400m?

Eu am 325 cu diff de 3,45...
Fatza de 318is de fabrica aproximez ca ii dau 50 de metri... poate chiar mai mult... Pana la 100/h ajunge oricum cu 3 secunde mai devreme cu diff de fabrica... Acujm poti sa-ti faci o idee cat a recuperat antacebal cu diff-ul lui fermecat
the_rifle is offline   Reply With Quote
Old 04-05-11, 23:53   #19
BT 81 SIM
BMW Driver

Stage 4
 
BT 81 SIM's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 199
Default Re: Diff-ul optim pt 400m?

care ar fii grupul perfect pt un 2.5 stock e36 (mentionez ca am pe masina 3.15 blocant) este unul mai superior lui ??
BT 81 SIM is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -