Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini

Discutii generale masini Discutii generale despre masini : Colt Legislativ, Taxa Inmatriculare, Intrebari-Raspunsuri, Recomandari, Accidente

Reply
 
Thread Tools
Old 09-11-07, 13:43   #1
EvLSant0S
BMW Driver

Stage 5
 
EvLSant0S's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 12,416
Member of:
[BMW]
[Anonymous Motorsport ]
[FOTO]
[PARTICIPANT CURSE]
Default proiect BMW Z0 - roadster usor

Quote:
Originally Posted by andre****2 View Post
Salutari pasionati de automobil,
Sunt student la design industrial si impreuna cu un coleg voi realiza ca lucrare de diploma un proiect de automobil. Pasionati fiind de automobile sport (si fani BMW) ne-am gandit sa concepem un autovehicul deschis extrem gen Lotus Super 7, Ariel Atom, KTM X-Bow, etc. pentru marca BMW. Am vrea sa aflam opiniile voastre cu privire la acest proiect, daca vi se pare interesant si daca ati vrea sa conduceti o asemenea masina.
Un astfel de vehicul este destinat in special pasionatilor, el fiind dedicat in primul rand placerii de a conduce. De aceea parerile membrilor acesui forum ni se par relevante si importante.
Caracteristicile BMW-ului nostru Z0 sunt precum urmeaza:
• Autovehicul deschis cu doua locuri pentru sofer si pasager amplasate in paralel, cu design minimalist si masa minima.
• Sasiu tubular din aluminiu cu celula de supravietuire din fibra de carbon si sumare elemente de caroserie montate pe sasiu.
• Motor frontal longitudinal cu 4 cilindri cu o capacitate de 1400 cc alimentat cu hidrogen, cutie de viteze cu variatie continua facand corp comun cu diferentialul spate, tractiune pe rotile posterioare.
• Suspensie independenta cu brate duble suprapuse la toate rotile.
• Dimensiuni prezumtive : 3500 mm lungime, 1700 mm latime, 1200 mm inaltime
• Masa prezumtiva : 500 kg
• Toate componentele masinii indeplinesc o functie tehnica, dar au in paralel si rol estetic, intr-o maniera asemanatoare motocicletelor.