Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Generalitati tuning

Generalitati tuning Tuning, Sfaturi utile, Trend-uri, Noutati, Discutii, Generalitati

Reply
 
Thread Tools
Old 23-08-05, 21:34   #1
arunescu

Stage 1
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 18
Default Tuning - reducere greutate

performanta este data de foi factori: putere si greutate

doar ce-am intrat si eu pe forumul asta si am constatat uimit ca nu exista topic legat de reducerea greutatii

pe langa acceleratia imbunatatita, kilogramele in minus scurteaza distantele de franare si inbunatatesc manevrabilitatea masinii

e moca sa renuntati la: bancheta spate, roata rezerva, scule, cric, lichid parbriz, boxe, chiar si motorasele de la geamurile electrice. desigur va trebui sa umblati ca mine tot timpul cu un sfert de rezervor dar asta nu cred ca e o problema la preturile carburantilor din Ro

mai serios: capota din fibra de carbon, parbriz si geamuri din plastic si jante din aliaj usor

ati facut ceva in privinta asta?

PS: rog oamenii grasi sa se abtina de la postat
arunescu is offline   Reply With Quote
Old 25-08-05, 00:51   #2
X-TaZzY

Stage 3
 
X-TaZzY's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 75
Default ...

ai dreptate cu reducerea greutatzii .. dar nu cred ca unii oameni ar renuntza la geamurile electrice doar ca sa fie mashina mai manevrabila in unele situatzii ... poate doar pt. o mashina pe care ai folosi`o pt. curse ai face asha ceva ... dar nu shi mashina tunata cu care te duci la servici ...

oricum ... o idee buna pt. un topic nou ...
__________________
Gama variata de masini. Pentru contact Y!M ID: icstazzy sau andrei.swat2000@gmail.com
X-TaZzY is offline   Reply With Quote
Old 14-11-05, 21:37   #3
Marinica

Stage 3
 
Marinica's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 87
Default

trebuie sa stii si de unde sa iei.... masina ideala tre' sa fie usoara dar si o proportie 50/50 ar fi indicata
Marinica is offline   Reply With Quote
Old 16-11-05, 03:02   #4
mikkai

Stage 5
 
mikkai's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,121
Member of:
[DACIA]
[RENAULT]
[Old School Cars]
Default

hehehhe asta nu e underground frate... la noi masinile nu sunt avioane ca in alte parti ca sa apeleze la metode de reducere a greutatii pt manevrabilitate.
mikkai is offline   Reply With Quote
Old 21-02-06, 23:33   #5
200SX
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
200SX's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

bara fatza spate, ce e dedesupt ma refer la partile alea grele metalice, si eventual inlocuirea cu niste prinderi de aluminiu pt spoiler.. daca sunt necesare

gemauri sticla cu plastic

capotza carbon , aripi,

rotile care invart curele de la servodirectie aer conditionat , inlocuite cu roti din aluminiu

scapat de abs aer servodirectie....... si alte optiuni

scoatrea de pe masina a insonorizantului

pana acuma masina arta normal cu exceptia geamurilor, dar si acolo daca sunt facute calumea o sa se vada bine

apoi se poate duce si la mai
extrem fetze de usi mecanisme geamuri
bord
tapiterie + restul de scaune

baia de ulei inlocuita cu una din aluminiu

si se poate merge si mai departe, totul depinde de punctul in care vrei sa ajungi si cati bani aloci pentru asta
200SX is offline   Reply With Quote
Old 03-05-06, 21:21   #6
demin2609
Renault Driver

Stage 5
 
demin2609's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 478
Member of:
[RENAULT]
Post Tuning - reducere greutate

la noi in romania asa ceva nu se practica.. omu nostru nu are bani ca sa tina 3 masini in garaj.. una 4x4, o limuzina si o supersport.. din acest punct de vedere noi suntem deficitari.. nici un romin nu-si scoate apa de la stergatoare ca sa cistige cit?? 0.002% performanta? hai sa fim seriosi...
demin2609 is offline   Reply With Quote
Old 08-05-06, 21:20   #7
Kooks_Tigra

Stage 2
 
Kooks_Tigra's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 46
Default Re: Tuning - reducere greutate

Bai tatae ai dreptate de reducerea greutati dar nu uita ka iti trebuie si o mica herghelie sub tine sa simti usurarea asta.si dupa nu uita ka daka usurez masina iti trubuie:niste suspensi si niste telescoape sa muste din pamant si sa fii mai sigur o bara duomi.eu am renuntat la roata de rezerva si la bancheta(akuma am puso la lok) am castigat 0.8 sec la 0-100 km.
Kooks_Tigra is offline   Reply With Quote
Old 09-05-06, 16:38   #8
MaTzA
NoSpeedLimit Romania Club Member

Stage 5
 
MaTzA's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,596
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Fiat]
Default Re: Tuning - reducere greutate

Quote:
Originally Posted by Kooks_Tigra
Bai tatae ai dreptate de reducerea greutati dar nu uita ka iti trebuie si o mica herghelie sub tine sa simti usurarea asta.si dupa nu uita ka daka usurez masina iti trubuie:niste suspensi si niste telescoape sa muste din pamant si sa fii mai sigur o bara duomi.eu am renuntat la roata de rezerva si la bancheta(akuma am puso la lok) am castigat 0.8 sec la 0-100 km.
pai ce masina ai???
MaTzA is offline   Reply With Quote
Old 15-05-06, 19:07   #9
Kooks_Tigra

Stage 2
 
Kooks_Tigra's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 46
Cool Re: Tuning - reducere greutate

am o tigra 1400 16 v cu cip evacuare si aspiratie directa cu un filtru in carbon BMC
Kooks_Tigra is offline   Reply With Quote
Old 15-05-06, 19:14   #10
MaTzA
NoSpeedLimit Romania Club Member

Stage 5
 
MaTzA's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,596
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Fiat]
Default Re: Tuning - reducere greutate

da...normal...o zice si nick-ul...nu am fost atent...my bad...oricum sa o alergi sanatos
MaTzA is offline   Reply With Quote
Old 24-07-06, 15:52   #11
andreiuuu

Stage 3
 
andreiuuu's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 110
Default Re: Tuning - reducere greutate

Acu m am inregistrat si eu dupa ce am citit tot ce scrieti voi ... lucr foarte interesante. Sunt cam obsedat de masini vad masini peste tot si m am gandit la reducerea greutatii pe o masina. Si o mica nelamurire de ce daca scoti greutatea de la masina nu mai e stabila in curbe ...? adica ma gandesc ca acea greutate nu trage mereu jos si se duce in sensu opus unde iei curba .. Eu zic ca trage masina in cealalta parte cand iei curba si cu atat mai bine sa ai o masina mai usoara. Daca ti faci masina mai usoara accelerezi mai repede e mai stabila prinde mai mult consuma mai putin ...(bacheta spate out roata rezerva scule cric stingator lichid parbriz rezervor la sfert capota din carbon jeti mai mici si usoare spitate scaune fata sport preshuri usoare bari fata spate din fibra de sticla sau carbon cine are bani, motorase de geamuri electrice macar alea dupa spate )
andreiuuu is offline   Reply With Quote
Old 26-07-06, 19:52   #12
MaTzA
NoSpeedLimit Romania Club Member

Stage 5
 
MaTzA's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,596
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Fiat]
Default Re: Tuning - reducere greutate

Quote:
Originally Posted by andreiuuu
Si o mica nelamurire de ce daca scoti greutatea de la masina nu mai e stabila in curbe ...? adica ma gandesc ca acea greutate nu trage mereu jos si se duce in sensu opus unde iei curba .. Eu zic ca trage masina in cealalta parte cand iei curba si cu atat mai bine sa ai o masina mai usoara.
din cate stiu eu nu devine instabila...dar dk totusi se intampla mai micsorezi presiunea din pneuri ca sa calce mau mult si sa ai aderenta ...si ai rezolvat...dk gresesc undeva rog sa fiu corectat
__________________
unde se poarta stickerul
Bord cu leduri

GRABA stirca TREABA !!!
MaTzA is offline   Reply With Quote
Old 26-07-06, 20:03   #13
The Professor

Stage 3
 
The Professor's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 123
Default Re: Tuning - reducere greutate

Cele mai la indemana metode ar fi sa ai maxim 15 litri de benzina, daca ai tupeu sa renunti la roata de rezerva ,daca mergi mai mult singur sa scoti bancheta din spate! Ar mai fi sa renunti la toba intermediara care are 2,3 kg si sa tii cura de slabire non-stop. O solutie mai scumpa ar fi si folosirea unor jante foarte usoare! Toate acestea sunt nule daca tu nu iti cunosti masina daca nu stii sa schimbi vitezele cand trebuie!
__________________
Astra Bertone 2.0 turbo
Golf 4 1.9 tdi
Opel Vectra B1 2.0 dti
Honda CBR f4i-sport Remus-Hard Line
Lupo 1.4 TDI
Polo 9N 1.4 TDI
Roadster Cabrio
Bmw E39 525d
The Professor is offline   Reply With Quote
Old 26-07-06, 20:03   #14
cipri4n

Stage 4
 
cipri4n's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 171
Default Re: Tuning - reducere greutate

e o treaba si cu usurarea greutatii....am citit undeva ca 100 kg in minus inseamna 1 sec in minus la timpul 0-100....o fi corect...n`o fi...nuj...oricum masura aceasta nu`si are rostul pe o masina cu care mergi zilnic...parerea mea...
__________________
Inchei scarbit, ai legatura, Andreea/Sa ne bucuram ca traim intr-o tara dīn lumea a 3-a.
cipri4n is offline   Reply With Quote
Old 02-08-06, 14:18   #15
fuzzy
Dacia Driver

Stage 5
 
fuzzy's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 786
Member of:
[DACIA]
[2 Roti]
Default Re: Tuning - reducere greutate

Quote:
Originally Posted by arunescu
e moca sa renuntati la: bancheta spate, roata rezerva, scule, cric, lichid parbriz, boxe, chiar si motorasele de la geamurile electrice. desigur va trebui sa umblati ca mine tot timpul cu un sfert de rezervor dar asta nu cred ca e o problema la preturile carburantilor din Ro

da, e moca... dar ia mergi u la un gratar fara gratarel, fara carne de mici si carnaciori, fara bagaje, fara prieteni, fara boxe si casetofon si spune-mi cat de mult te-ai distrat la grataru' ala?
nu te iau la misto dar serios acuma sunt unele lucruri fara de care este cam nasol sa mergi... daca doamne-fereste ai o pana si nu ai roata de rezerva ce faci? cati bani dai ca sa fii tractat pana la cel mai apropiat service sau cea mai apropiata vulcanizare?
ce vreau eu sa evidentiez este faptul ca: u ai dreptate si faci masina mai usoara fara cheltuieli suplimentare dar acele chestii care ingreuneaza masina de multe ori te ajuta infinit de mult.... cricul, sculele, etc....
__________________
fuzzy is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -