Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Consiliere achizitie auto

Consiliere achizitie auto Ai o suma fixa de bani si nu stii ce masina ti s-ar potrivi perfect ? Aici afli Raspunsul. Ai prins un pont despre o masina si nu stii daca merita ? Tot aici afli raspunsul. Ai orice intrebare legata de achizitionarea unei masini ? Aici e locul unde o pui

Reply
 
Thread Tools
Old 14-04-16, 13:06   #1
Alegz30
 
Join Date: Apr 2016
Posts: 0
Cool E30 vs Fn2 vs Cupra vs Corsa OPC vs Clio RS

Salut tuturor!
Dupa cum reiese din titlu am o dilema in alegerea unei masini sport.
Treaba sta in felul urmator: sunt student la medicina an 4, si am ca buget pentru masina valoarea taxelor de scolarizare pe care nu a trebui sa le platesc, adica 9000e +/-.
In titlu este lista cu "dorinte": E30 vs Fn2 vs Cupra vs Corsa OPC vs Clio RS. Lucrurile sunt simple cu ultimele 4 care sunt hot hatch-uri. Intrebarea care v-o pun este, este un e30 325i un drivers car mai bun, care sa merite ceea ce urmeaza?

Am urmatoarea imagine si vreau sa imi spuneti daca este posibil:
-e30 325i gasit in Germania/UE, intretinut de un singur proprietar preferabil, cumparat cu 2-4000e in functie de stare, cat mai aproape de original.
-reconditionat masina cu restul de buget: caroserie (inevitabil apare rugina in 30 ani), mecanica (arcuri, amortizoare, bucse, refacut motor, verificat cutie/diferential), interior (reparat tapiterie, nimic major), anvelope... probabil o sa iasa din buget, un astfel de proiect nu se termina niciodata, o masina veche cere bani tot timpul, dar ma bazez pe faptul ca din ce am vorbit cu tata e30 e singurul care l-ar atinge emorional )