Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme autoSpuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [Observator 4tuning] [PARTICIPANT CURSE]
Re: O Problema
Whew !..bine ca n-ai doua probleme...norocul nostru." Va rog Numai TITLURI SUGESTIVE ,NU-"help" sau "sfat" sau altele asemenea !
Dupa ce verifici ce ziceam mai sus,verifica si bieletele de directie(sau bara de directie,daca asta-i sistemul la focus),apoi mergi si echilibreaza rotile dupa ce in prealabil te-ai uitat de galme ale gumelor(la unele vulcanizari se fac ca nu le vad,sau le vad dupa ce-ti iau banii pe echilibrare).Dupa ce rezolvi,invatza sa nu mai dai in borduri cu mai mult de 0.2km/h
Succes,
__________________
...
un cumul de idei si de concepte, menite sa ne confere identitate, inglobate intr-un pachet avand capacitatea de a le perpetua...
*Ma destind jongland cu propriile-mi ganduri in vasta cultura de amintiri trecute si viitoare* Gold_Fm - purest form of entertainment music; Romānia Muzical - only music.
Re: Ford Focus,impulsuri in volan la 140km/h...roti/unghi/altele?
psyho numa volanu face ... masina nu
cand ii dau 160 170 vad ca nu face ... n`fine ... ciudat si ms lascarica ma duc zilele astea sa ii fac niste verificari
Member of: [Moderators] [4Tuning International] [PEUGEOT]
Re: Ford Focus,impulsuri in volan la 140km/h...roti/unghi/altele?
O alta explicatie ar fi ca sint murdare jantele in interior.Mergi pe noroi,mizga, zapada si apoi o lasi pe dreapta citeva ore.Mizeria aia va curge in jos si va ingheta daca e suficient de frig afara ,dezechilibrind roata.