Quote:
Originally Posted by sergiu_cloboc
Bravo Andrei. Ai o masina tare tare de tot. Am si eu un Kadett din '83, ai ceva idei ce modif i-as putea face?
|
Asa ceva:
DOTARI
-AN DE FABRICATIE 1989;MOTOR 2.0 16v TURBO (204CP FABRICA)
-CUTIE 6+1 TREPTE
-MOTORUL ESTE OMOLOGAT R.A.R SI TRECUT IN ACTE
MODIFICARI
-ELCTRONICA EDS-MOTORSPORT FAZA 3 (5 POZITI DE SETARE A PUTERII)
-INJECTOARE EDS-MOTORSPORT
-TRASEU+ADMISIE EDS-MOTORSPORT
-SUSPENSIE KONI REGLABILA+FLANSE VECTRA C
-2 POMPE DE BENZINA CU TRASEU SEPARAT FICARE(UNA ACTIONATA MANUAL DIN MASINA)
-REGULATOR DE PRESIUNE (BENZINA) PE VACCUM
-BLOW-OFF BAILEYS MOTORSPORT
-RADIATOR DE APA FACUT LA COMANDA
-INTERCOOLER FACUT LA COMANDA
-EVACUARE COMPLETA PE 63MM FINALA DE SUBARU
-AXA CU CAME DE "ASPIRAT" PE ADMISIE+TACHETI MECANICI OPTINAL
-CEASURI PENTRU PRESIUNEA DE BENZINA AMESTEC SI PRESIUNE TURBO
-RAMFORSARI ALE CAROSERIEI
-FRANE ATE + PLACUTE FERRODO PERFOMANCE
GLUMEAM STAI LINISTIT....E VORBA DE CATI BANI POTI INVESTI....DACA TURBO E PREA MULT....MACAR UN SFI(150CP STOCK)...ALTFEL NU MERITA CA BANII SA-I CHELTUIESTI.....