Salutare,
Cu ceva regret si reticenta imi pun la vanzare Ford-ul Mondeo, o masina la care tin foarte mult si nu as vinde-o daca nu ar sta degeaba.
Masina am luat-o de la primul proprietar la ~30.000 km in Iulie 2010 si, ca si acum, arata si mergea ca noua. Tipul a fost director (nu e vrajeala ci e demonstrabil) si si-a luat-o pt. sufletul lui cu toate optiunile care le vroia, deci pretul de noua a fost cam maricel si anume aprox. 28.500 euro.
Intre timp eu am mai facut cam 8000 si o revizie de 1 an, evident fara vreun fel de probleme, e o masina aproape noua in definitiv. Deci acum are 38 mii si oleaca.
A fost fabricata in a 10-a 2008 (trebuia sa scriu si eu an fab 2009 cum vad ca e moda) deci are 2 ani si 4 luni. Are garantie extinsa deci mai este in garantie timp de 1 an si 8 luni.
Ce as putea sa va zic daca nu ati condus mondeo este ca e o masina foarte sportiva in condus mai ales cu pachetul sport, e un deliciu daca va place sa sofati. Arata foarte bine si e foarte rara alba cu pachet sport (nu am mai vazut pana acum nici una in romania, doar pe afara). E foarte incapatoare inauntru si portbagaj iar consumul este foarte bun, cam 4.5-5.5 afara in functie de cum mergi si 7-8 oras (in Iasi ce-i drept).
Arata si merge ca una noua, nu a avut accidente, interiorul ingrijit fara urme de uzura, reviziile sunt la zi pe carnetul de service, am toate cartile, sculele etc. Sa o pun simplu e ca un mondeo nou cu 38.000 km la bord. Accept orice test autorizat in reprezentanta sau daca veniti cu un mecanic se poate urca la noi la service pe elevator sa o verificati. Nu e nimic de ascuns.
Sunt evident proprietarul masinii si la vanzare voi pastra numerele, se vinde doar legal cu radiere la financiar si tot ce trebuie, va rog fara combinatii si samsarii, as prefera sa o vand unei persoana care o cumpara pentru uz personal si care va avea grija de ea cum am avut si eu. Din cauza ca nu am circulat cu ea iarna (de frica sa nu intre vreun zmeu in mine) ITP si asigurarea sunt expirate dar voi face eu ITP pe urmatorii 2 ani si asigurare pe cateva luni zilele astea deci o luati direct cu ITP pe 2 ani facut pe bune.
Pret : 12.900 EURO putin negociabil.
Telefon :
0748 681 331
Telefon 2 (asociatul in caz ca nu raspund) : 0742 094 758
E-mail : octav [at] oxylus.ro
Mai pot scadea putin daca vreti sa v-o dau cu CD Player-ul ei original care inca il am. Nu ma grabesc sa o vand si masina face banii fara discutie, deci va rog sa nu trimiteti oferte amuzante. Daca vroiam sa negociez mii puneam pret de 13.500 cum se practica. Va rog doar cumparatori seriosi, fara curiosi sau piloti de teste, nu conduce nimeni masina pana imi pune banul in mana. Daca sunteti curiosi cum merge Mondeo puteti face un drive-test la reprezentanta (si aici nu eram ironic, e chiar indicat). Cine nu are bani sa sune nu are nici sa cumpere, deci va rog mult fara mesaje SMS.
Nu ma intereseaza schimburi, am deja prea multe masini. Singurul schimb + diferenta care l-as lua in considerare ar fi o duba + platforma auto cu troliu (ieftinute), chiar si inmatriculatate in strainatate. Am nevoie de astea la proiectul meu de drift, orice alt schimb este complet exclus.
Dotari standard:
- Aer conditionat automat cu doua zone
- Airbag-uri : 7 (frontale, laterale, cortina, genunchi sofer)
- Functie Follow me Home (lumini)
- Scaun sofer reglabil electric pe inaltime
- Geamuri actiunate electric (toate 4)
- Inchidere centralizata cu telecomanda pe cheie
- Volan si schimbator imbracate in piele
- Sistem auxiliar de incalzire (sirocou)
- ABS + EBD
- IVD, sistem dinamic interactiv care contine
* ESP - sistem de control al stabilitatii
* EBA - sistem de asistenta a franarii
* TCS - sistem de control al tractiunii
+ toate optiunile mai micute (lumini avarie frana urgenta | 5 tetiere | centuri in 3 puncte pretensionate, inertiale, cu reglaj pe inaltime si monitorizate | imobilizator electronic, puncte prindere ISOFIX | 8 difuzoare, suna calitativ si tare | bancheta rabatabila 60/40 | plafoniera spate | reglaj lombar scaun sofer | cotiera spate cu locas depozitare si suport pentru pahare | volan reglabil in inaltime si profunzime | stergatoare cu interval intermitenta ajustabil | faruri de ceata | covorase de fabrica fata/spate)
Dotari optionale incluse + Pret original la cumparare :
- Pachet Sport, continutul mai jos | 1.406€
* Tapiterie piele/textil mixta cu cusaturi albe expuse
* Suspensie sport (nu se inclina mai deloc in curbe dar tot ramane confortabila)
* Jante 17" 5 spite in Y
* Anvelope Bridgestone Potenza 050A (f. performante)
- Convers+, ecran color in bord cu multiple functii (audio/computer bord/diagnoza etc.), fara el nu cred ca as fi luat masina, o face sa se simta mult mai premium | 650 €
- Oglinzi electrice, incalzite si cu functie de pliere (rabatare) electrica | 125 €
- Pornire keyless Ford Power la buton + 2 chei erm .. keyless | 250 €
- aparatori noroi fata/spate | 78€
- SONY MP3 CD Changer cu 6 discuri in bord ICE 82 (echipare original Ford, pus de mine, cand l-am luat avea CD Player care inca il mai am si pot scadea la pret daca-l vreti in locul changer-ului) | 469 €
- Torpedou climatizat | 118 €
- Spoturi pentru citit | 31 €
- Folie de fabrica pe geamurile laterale si luneta | 118 €
- Vopsea Frozen White | 150 €
- Eleron portbagaj (care-l face sa arate asa de bine fata de Mondeo stock, au mai reparat
asta la face-lift) | 300 €
- incalzire in scaunele fata (aftermarket) | 105 €
- senzori parcare spate (parktronic - aftermarket) | 60 €
- Garantie extinsa de 4 ani/100.000 km (mai are aproape 2 ani) | 1150 €
Total cam 5010 euro (~
6000 cu TVA) in optionale, ceeea ce nu e deloc rau pentru un Trend, daca se mai poate numi Trend.
Mai are acum si un mic kit subwoofer + statie Mac Audio ~250W RMS care sa mai umple putin joasele, dar nu e ceva care sa bubuie sau sa impresioneze gagici, e reglat mai mult pentru sound quality. Daca pretul de vanzare este okay il las ca bonus noului proprietar.
Specificatii tehnice producator :
Motor : 1.8 turbo diesel, Commonrail, cu functie overboost, distributie lant
Putere : 125 CP
Cuplu : 340Nm
Cutie viteze : 6 trepte manuala
0-100 km/h : 10.7s
Viteza maxima : 200km/h
Consum urban : 7.5 l/100km
Consum extraurban : 4.8 l/100km
Consum mixt : 5.8 l/100km
Ca mentiune la cele de mai sus, pe dyno (complet stock fara modificari sau soft) a scos 133CP si 372Nm ceea ce nu e deloc rau. Probabil ca Ford a vrut oficial sa fie diferenta mai mare pe hartie intre 1.8 si 2.0. In fine.
Si acum pozele cu agregatul :
Si dyno sheet-ul de care vorbeam, masurat la Dyno Power Iasi:
Multa bafta,
Octav