un cip la masina asta da maxim 10 cai cu o harta custom (normal 7-8 cai), creste viteza maxima cu vreo 5-8 km/h si cuplul cu vreo 10-20 nm
daca cauti bine este 75 EURO, deci din punctul meu de vedere merita!!!
problema cu axa cu came si alte usurari volanta, etc este ca motorul nu este conceput pentru racing, deci turarea rapida poate crea probleme (supape, segmenti dusi, pierderi compresie in timp etc)
toba mai mult de 2 cai nu-ti da nici in visele cele mai umede pe 1.4 Renault, iar daca optezi pentru un free-flow facut la ochi, pierzi putere, nu mai iei nici ITP-ul si mai poti "scapa" si de talon cu controalele ARR-ului
filtrul sport creste consumul, se simte un pic la turatii joase, dar mai mult de 0.5 cai nu-ti da oricine te-ar minti
mult spor, eu zic ca oricum ramai cu bani si sincer, da-i pe altceva, ne te lasa prostit si mergi pe o reteta consacrata, cauta pe forumuri afara daca vrei mai multa performanta (gen axa cu came cu alt unghi, arcuri supape, volanta usurata, turbo, etc), turbomecanica
daca esti dispus sa faci aceste investitii, din propria experienta recomand sa faci tobele (ai grija unde le faci si ia un subler cu tine, ca sa masori diametrul interior real al tevii si vezi ca marea majoritate folosesc inox chinezesc, care iti ingreuneaza masina datorita grosimii, dar rezista mai mult in timp), dupa aceea sa schimbi filtrul de aer cu unul sport, dar in cutia standard a loganului (pentru a nu-l umple de praf si pentru a nu pierde putere datorita faptului ca tragi aer cald din compartimentul motor, nu de afara) si dupa aceea sa te duci la cip, sa platesti in plus si sa-i faci unul custom, daca e posibil pe un stand Dyno
pentru alte detalii vezi si
https://forum.4tuning.ro/175-dyno-tun...stertuner.html