Quote:
Originally Posted by MerlinSpitfire
Daca e vorba de filtrele acelea sport care se monteaza in locul filtrului de aer original al masinii, pot sa va spun ca priza de aer nu este plasata intr-o pozitie corecta si s-ar putea ca la viteze mari, presiunea aerului in zona filtrului sa fie mai mica decat ar trebui. In mod normal ar trebui ca filtrul sa fie montat intr-o priza de aer care la viteze mari sa realizeze o presiune dinamica mare pe filtru. Filtrul original de obicei are niste racorduri care duc spre prize de aer ce preiau bine presiunea dinamica la viteze mari.
Sigur, producatorii vand orice, dar studiul de aerodinamica pt. admisia aerului nu-l face nimeni. La F1, priza de aer realizeaza la viteze mari presiuni de supraalimentare semnificative astfel ca motorul nu mai merge practic aspirat.
|
In sfarsit vad ca cineva stie cum se mananca treaba cu filtrele de sport.
Apropo, sint filtere de sport (nu, precizez NU cone) care arata la fel, are dimensiuni la fel cu cel original si se pune in cutia originala, mai cam toate firmele vand astfel de produse (Green, K&N) si sunt la preturi acceptabile, 50-120 euro
http://www.knfilters.com/filtercharger.htm