Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci. |
28-07-06, 15:33
|
#16
|
Stage 1
Join Date: Jan 2006
Posts: 21
|
Re: Chip tuning Clio Symbol
Daca masina este in garantie cum ramane treaba cu Unichipul?
|
|
|
28-07-06, 17:46
|
#17
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 978
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [RENAULT]
|
Re: Chip tuning Clio Symbol
mie mi a zis rabanne k poate sa il aduca la 115 cp fara nici o problema...
|
|
|
28-07-06, 20:51
|
#18
|
Stage 1
Join Date: Jan 2006
Posts: 21
|
Re: Chip tuning Clio Symbol
Cred ca ti-a dat limita maxima pentru acest motor, dar dupa cum zicea si zbuciumus, cred ca te-ar interesa mai mult ceva fara fum caz in care puterea probabil e ceva mai mica. Si eu am lucrat acelasi motor dar de pe Megane la el si a scos pe G-Tech 110 cai, fara fum. Sunt curios cu Unichip daca se poate mai mult.
|
|
|
30-07-06, 21:23
|
#19
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 785
Member of: [Moderators]
|
Re: Chip tuning Clio Symbol
Deci puterea pe care o poate scoate acest motor cu Unichip e peste 120 cp si ea tine de limita sistemului de injectie. Problema se pune ca va scoate foarte mult fum pentru ca nu il ajuta turbina, ca temperaturile la care ajung pistoanele il vor uza repede. Altfel spus Unichip are "niste butoane" care invartite la max te scot demult din limita fiabilitatii. Ideea e nu cati cai poti scoate pentru 5 ore, ci cati poti scoate ca sa si faci 200 000 km, sa si treci ITP, sa nu ai diverse erori and so on. Deci nu va ganditi niciodata ca laptopurile sau Unichipurile au cai in ele si dai enter si le dai drumul in motor. De retinut e ca orice electronica nu va face NIMIC altceva decat sa controleze timpul de injectie, avansul la injectie si presiunea de supraalimentare. Nu e nici o magie neagra implicata in toate acestea. Si nici o electronica nu se va substitui injectoarelor tale, pistoanelor si turbinei tale. Tot ele saracele iti vor "da" putere, sarmanele tranzistoare nestiind singure ce sa faca cu motorina.
__________________
TUNING TO PERFECTION
www.mastertuner.ro
Bucuresti, Teiul Doamnei 92
Tel.:0722275522/021 242 42 81
|
|
|
31-07-06, 12:08
|
#20
|
Stage 1
Join Date: Jan 2006
Posts: 21
|
Re: Chip tuning Clio Symbol
Sa inteleg ca la 110 cai este cam tot ce se poate scoate din acest motor fara fum si in siguranta si ca nu merita sa incerc mai mult. Eram doar curios.
Am primit aceleasi explicatii si de la cel care mi-a lucrat masina, despre limitele motorului si despre problemele care apar in cazul in care se sare calu' destul de aproape de ceea ce spui tu si asta tocmai pentru ca ramasesem oarecum nedumerit de cifrele care le dadeau alti tuneri, ceva cam trase de par si destul de vag explicate, este bine ca totusi exista niste oameni responsabili in lumea tuningului de la noi care explica detaliu cu detaliu despre ce este vorba cand vorbim de modificarea electronicii. Bafta multa in continuare.
|
|
|
22-09-06, 00:06
|
#21
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 329
|
Re: Chip tuning Clio Symbol
Dar dintr-un Renault Clio cu motor 1.4 8v benzina 75 cai cam ce putere s-ar putea scoate si la ce pret?
|
|
|
22-09-06, 02:25
|
#22
|
Presedinte SUN RACERS
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 667
Member of: [Moderators] [Sun Racers]
|
Re: Chip tuning Clio Symbol
Zbuciumus sper sa imi poti raspunde la urmatoarele intrebari:
1. In ce consta o evacuare sport pentru un diesel pentru ca am vazut "n" aberatii pe aceasta tema si daca se merita? (ma intreb care ar fi cresterea puterii daca exista)
2. Ce alte diferente exista intre motorul 1.5dCi (80 CP) si cel de 100 CP de pe megane? in afara de: Injectoare cu debit superior , turbina cu geometrie variabila, presiune mai mare in rampa de alimentare, intercooler
3. Merita facute modificarile de mai sus ? Ar afecta fiabilitatea?
4. Pentru aceste modificari suferite mi-ar trebui un soft "custom"? Si care consideri ca ar fi puterea finala in urma modificarilor fizice cat si a unichipului?
Iti multumesc anticipat
|
|
|
28-09-06, 23:17
|
#23
|
Presedinte SUN RACERS
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 667
Member of: [Moderators] [Sun Racers]
|
Re: Chip tuning Clio Symbol
Zbuciumus astept in continuare raspunsul tau!
|
|
|
30-09-06, 15:53
|
#24
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 785
Member of: [Moderators]
|
Re: Chip tuning Clio Symbol
[QUOTE=SUN;560582][B]Zbuciumus sper sa imi poti raspunde la urmatoarele intrebari:
1. In ce consta o evacuare sport pentru un diesel pentru ca am vazut "n" aberatii pe aceasta tema si daca se merita? (ma intreb care ar fi cresterea puterii daca exista)
Tot ce am vazut eu facut la masini diesel pe evacuari nu a dat niciodata o crestere pe dyno.
2. Ce alte diferente exista intre motorul 1.5dCi (80 CP) si cel de 100 CP de pe megane? in afara de: Injectoare cu debit superior , turbina cu geometrie variabila, presiune mai mare in rampa de alimentare, intercooler
Injectoarele sunt aceleasi, turbina e intradevar alta, toate DCI 1.5 au aceeasi pompa de inalta presiune.
3. Merita facute modificarile de mai sus ? Ar afecta fiabilitatea?
105 cp fara alte modificari decat Unichip, o masina are deja 50 000 km cu aceasta putere.
4. Pentru aceste modificari suferite mi-ar trebui un soft "custom"? Si care consideri ca ar fi puterea finala in urma modificarilor fizice cat si a unichipului?
105 cp cu turbina ei, cu alta mai mare...? probabil 115 cp. Oricum ar fi trebuie customizat Unichipul pe ce se va afla pe masina.
Florin
|
|
|
01-10-06, 14:15
|
#25
|
Presedinte SUN RACERS
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 667
Member of: [Moderators] [Sun Racers]
|
Re: Chip tuning Clio Symbol
Florin, cu tot respectul...injectoarele sunt "aceleasi" dar difera debitul! Sunt 3 tipuri de injectoare, fiecare avand un alt debit: pentru motorul de 65 CP, pestru cel de 80 CP si normal pentru cel de 100. Mi-a aratat mecanicul meu de la Serus cele 3 tipuri de injectoare...si intradevar intercoolerul este acelasi.
Practic prin inlocuirea turbinei si a injectoarelor ar trebui sa ajung la 100 CP fara a forta motorul in nici un fel....si nu pot sa cred k dintr-un motor de 100 CP turbo prin adaugarea unichipului se vor obtine doar 15 cai in plus...
|
|
|
01-10-06, 15:05
|
#26
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: Chip tuning Clio Symbol
Quote:
Originally Posted by SUN
Florin, cu tot respectul...injectoarele sunt "aceleasi" dar difera debitul! Sunt 3 tipuri de injectoare, fiecare avand un alt debit: pentru motorul de 65 CP, pestru cel de 80 CP si normal pentru cel de 100. Mi-a aratat mecanicul meu de la Serus cele 3 tipuri de injectoare...si intradevar intercoolerul este acelasi.
Practic prin inlocuirea turbinei si a injectoarelor ar trebui sa ajung la 100 CP fara a forta motorul in nici un fel....si nu pot sa cred k dintr-un motor de 100 CP turbo prin adaugarea unichipului se vor obtine doar 15 cai in plus...
|
Esti sigur ca vei scoate 100cp fara sa modifici softul pentru a lucra cu turbina si injectoarele noi?
Cred ca vei avea o surpriza.Ai vb cu Manu sa-l intrebi ce a patit cand i-au pus din greseala injectoare mai mari pe dungat??Injection failure cica.
__________________
Stock is for woosies
Smoking is for woosies
The best exhaust for a turbo is the least exhaust.
|
|
|
01-10-06, 15:31
|
#27
|
Presedinte SUN RACERS
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 667
Member of: [Moderators] [Sun Racers]
|
Re: Chip tuning Clio Symbol
Aici nici nu se pune problema de soft ...e de la sine inteles ca si softul trebuie schimbat
|
|
|
19-10-07, 11:43
|
#28
|
Stage 3
Join Date: Jul 2007
Posts: 143
|
Re: Chip tuning Clio Symbol
Quote:
Originally Posted by bluey
Esti sigur ca vei scoate 100cp fara sa modifici softul pentru a lucra cu turbina si injectoarele noi?
Cred ca vei avea o surpriza.Ai vb cu Manu sa-l intrebi ce a patit cand i-au pus din greseala injectoare mai mari pe dungat??Injection failure cica.
|
Te rog frumos detaliaza . Sint interesat. Multumesc mult
|
|
|
|
|