TheNZN - de unde ai scos-o tu ca 1.6 8valve este mai fiabil decat 1.6 16v? Exemplu concret am un prieten cu firma de transport extern - un MCV 1.6 16v a facut peste 600.000 pana in toamna lui 2009 - cand motorul a inceput sa ii manance ulei - nu s-a complicat cu repararea acestuia ci s-a dus la dezmembrari sa-si ia un motor rulat pe la 20-30 de mii si ce crezi ca motor si-a luat? tot 1.6 16v
Si ca raspuns pt initiatorul topicului:
1. rabotat chiuloasa (maxim 0.7mm - adica 7 zecimi de milimetru)
2. portat traseele de admisie si evacuare din chiuloasa
3. catalizator sport
4. traseu evacuare cu serpisori configuratie 4-2-1 si dupa catalizatorul sport traseu de 45-50 (prima este mai omeneasca a 2a este pt cei care vor sa mearga intre 4500-6500)
5. axa cu came sport
6. marit scaunul supapelor - gasit alte supape mai mari in diametru - arcuri supape mai tari
7. soft custom - facut pe dyno pt a nimeri cele mai bune setari.