Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Masini tunate

Reply
 
Thread Tools
Old 07-06-10, 18:51   #256
RideTheRiddle

Stage 5
 
RideTheRiddle's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 3,133
Member of:
[VW]
Default Re: Bugatti pregateste un nou model

Quote:
Originally Posted by C63 AMG View Post


ia vezi la filmuletul asta ca dau oamenii niste date, veyron 9.95 sec/400m iar mclaren 11.145/400m iar astia nu sunt top gear, astia sunt piloti, deci balena e mai rapida decat schilodul.
__________________
RideTheRiddle is offline   Reply With Quote
Old 07-06-10, 19:08   #257
Claw166

Stage 5
 
Claw166's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 609
Member of:
[Suzuki]
Default Re: Bugatti pregateste un nou model

Quote:
Originally Posted by C63 AMG View Post
De keoniggsegg ccxr ai auzit ? are tot 1000 de cai si cantareste putin peste 1 tona...



Si i-am pus eu sa puna 4 turbo si 1000 de radiatoare ? deci daca ei nu sunt in stare sa scoata 1000 de cai dintr-un motor W16 de 8 litri decat asa, problema lor...dar asta spune multe despre priceperea lor in domeniul motorsportului (ma refer la inginerii de la volskwagen), nu crezi ? Deci ei au luat doua motoare V8 audi, le-au unit intr-unul singur, si (probabil) au vazut ca motorul nu dezvolta decat vreo 600 de cai (ceea ce e oarecum normal avand in vedere ca W12-le de 6 litri abia scoatea 450 de cai)...asa ca i-au bagat fo' 4 turbine (si o tona de radiatoare) ca sa ajunga la puterea dorita

Deci bugatti asta o fi el cel mai rapid supercar construit vreodata, dar in acelasi timp e si cel mai penibil supercar construit vreodata...

Personal .. nici mie nu`mi place cum arata acest Bugatti , si nu ma dau in vand nici dupa design`ul Veyron`ului , DAR trebuie sa recunoastem ca W16 este o capodopera a ingineriei auto asa ca JOS PALARIA !!!
Claw166 is offline   Reply With Quote
Old 07-06-10, 20:38   #258
smc07

Stage 4
 
smc07's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 281
Default Re: Bugatti pregateste un nou model

Am vrut sa ma abtin, de mai multe ori, dar...
Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
@ youlost -
urat - de cand esti tu etalon in domeniu sa ne spui cum este o masina la design ?
Da` tu cine pastele cailor esti? Tu ce etalon esti? Am dat de mai multe ori peste posturile tale pe forum si mereu ai acelasi aer de superioritate si aroganta, aceeasi "putoare" de nesimtire...
Vorbesti de ceilalti ca si cand nu ar fi indreptatiti sa scoata 2 cuvinte, dar tu? Tu cine esti? Ai inventat alta roata? Ai scos Romania din criza? Ce te face pe tine in masura sa ii dai peste nas oricui (nu vorbesc numai de cazul de fata). Ce ai facut tu care sa iti garanteze tie veridicitatea, sau unicitatea parerii pe care o sustii?

Cu riscul de a primi si warn si ban si ce-o fi, ma doare fix undeva... si-asa s-a dus de tot in c.c.t forumul asta.

Ma retrag, ca sa ii las loc domnului "anaconda" sa posteze in continuare. (Apropo vezi ca nu iti da nimeni niciun premiu pentru cele mai multe posturi in cel mai scurt timp..)
smc07 is offline   Reply With Quote
Old 07-06-10, 20:41   #259
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Bugatti pregateste un nou model

Eu am inventat apa calda, vreo problema ?

Nu cred ca am spus eu undeva ca sunt etalon dar cand vine vorba de design nu spun ca X e urat si Y e frumos, e ceva relativ, eventual spui ca MI SE PARE urat sau frumos, tie si doar atat, nu o spui ca si un adevar. Vezi diferenta ? Vezi de ce am facut remarca aia ? Bravo.
__________________
www.ozcarwash.ro - detailing profesional in Craiova
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 07-06-10, 20:43   #260
boy_wonder

Stage 5
 
boy_wonder's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 8,889
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[REDACTOR 4TUNING]
[4TuningRO]
Default Re: Bugatti pregateste un nou model

Quote:
Because every time they dropped the clutch it bogged down and we were gone.
la ce se refera Ron Dennis aici? la pedala de ambreiaj? ca Veyron nu are asa ceva.

Last edited by boy_wonder; 07-06-10 at 20:46.
boy_wonder is offline   Reply With Quote
Old 07-06-10, 22:23   #261
dolb
NoSpeedLimit Romania Club Member


Stage 5
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[4Tuning International]
[VW]
Default Re: Bugatti pregateste un nou model

Quote:
Originally Posted by smc07 View Post
Am vrut sa ma abtin, de mai multe ori, dar...

Da` tu cine pastele cailor esti? Tu ce etalon esti? Am dat de mai multe ori peste posturile tale pe forum si mereu ai acelasi aer de superioritate si aroganta, aceeasi "putoare" de nesimtire...
Vorbesti de ceilalti ca si cand nu ar fi indreptatiti sa scoata 2 cuvinte, dar tu? Tu cine esti? Ai inventat alta roata? Ai scos Romania din criza? Ce te face pe tine in masura sa ii dai peste nas oricui (nu vorbesc numai de cazul de fata). Ce ai facut tu care sa iti garanteze tie veridicitatea, sau unicitatea parerii pe care o sustii?

Cu riscul de a primi si warn si ban si ce-o fi, ma doare fix undeva... si-asa s-a dus de tot in c.c.t forumul asta.

Ma retrag, ca sa ii las loc domnului "anaconda" sa posteze in continuare. (Apropo vezi ca nu iti da nimeni niciun premiu pentru cele mai multe posturi in cel mai scurt timp..)
Acum putem remarca, impecabilul comportament al unui fan BMW RULLZZZZ fara numar haoleo mancatzash
Daca nu mai sunt argumente de dat, fanul BMW RULLLLZ haoleo mancatzash, recurge la atacuri , .

Fanul BMW RULLLLZ haolo mancatzash , nu suporta cand ceva e mai bun de cat "shitbox-ul" lui ( ionut_cluj stie mai bine ) si recurge la atacuri personale !

BMW RULLLLZZZ
__________________

dolb is offline   Reply With Quote
Old 07-06-10, 23:21   #262
smc07

Stage 4
 
smc07's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 281
Default Re: Bugatti pregateste un nou model

Mai bine citesti tot si apoi vorbesti. Am postat eu ceva pe intreg thread-ul acesta legat de Bugatti sau BMW sau Zonda etc.? Am contrazis pe cineva legat de topic? NU. Deci tot rahatul pe care l-ai scris acolo este egal cu 0.
Ma legasem strict de atitudinea userului "anaconda".

De unde si pana unde ai dedus tu ca eu as fi asa-zis proprietar de "shit-box", de alta culoare a pielii, adica "fan BMW RULLZZZZ fara numar haoleo mancatzash", chiar nu stiu. Ma pot lega si eu de faptul ca esti pupincurist de-alu Base, dar zi tu cata dreptate as avea si iti vei raspunde de fapt la prima intrebare din paragraful asta.
smc07 is offline   Reply With Quote
Old 08-06-10, 01:27   #263
C63 AMG

Stage 5
 
C63 AMG's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 803
Default Re: Bugatti pregateste un nou model

Quote:
Originally Posted by RideTheRiddle View Post
ia vezi la filmuletul asta ca dau oamenii niste date, veyron 9.95 sec/400m iar mclaren 11.145/400m
asa e, dar mi se pare mie sau pista aia era UMEDA ? adica sper ca ai vazut in ce hal a derapat mclarenul la inceput, nu ?! deci ori pista era umeda, ori pilotul a incercat sa faca un burnout de senzatie, ori ambele variante pentru ca in testul celor de la top gear n-am vazut sa derapeze masina in halul ala. dar asta probabil se datoreaza si faptului ca in desert ai aderenta ceva mai buna..

Quote:
Originally Posted by Claw166 View Post
Personal .. nici mie nu`mi place cum arata acest Bugatti , si nu ma dau in vand nici dupa design`ul Veyron`ului , DAR trebuie sa recunoastem ca W16 este o capodopera a ingineriei auto asa ca JOS PALARIA !!!
Scuza-ma dar chiar nu inteleg ce anume reprezinta o capodopera la motorul ala...sunt (teoretic) doua motoare de Passat sudate, for fucks sake ! Deci daca nu-i puneau 'jdemii de turbine capodopera aia de motor nu scotea nici macar 600 de cai

"From its 4.0 litre capacity, the W8 develops a power output of 202 kW/275 bhp at 6000 rpm and a torque of 370 newton meters at 2750 rpm."

http://www.worldcarfans.com/10403021...sat-w8-4motion

2x275 asta inseamna 550 de cai...din 8 litri si 16 cilindri, lol.


Quote:
Originally Posted by boy_wonder View Post
"Because every time they dropped the clutch it bogged down and we were gone."

la ce se refera Ron Dennis aici? la pedala de ambreiaj? ca Veyron nu are asa ceva.
sincer, habar n-am, tre' sa fie o conspiratie la mijloc..

Last edited by C63 AMG; 08-06-10 at 01:43.
C63 AMG is offline   Reply With Quote
Old 08-06-10, 02:44   #264
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Bugatti pregateste un nou model

Tu chiar crezi ca aia au luat 2 motoare de Passat si gata W16-le, adica serios acum, chiar crezi ?

Are 125 cp / litru, ce vrei mai mult ? Sa scoata 200 cp / litru si sa schimbi motorul la fiecare 15000 km ?
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 08-06-10, 11:52   #265
Claw166

Stage 5
 
Claw166's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 609
Member of:
[Suzuki]
Default Re: Bugatti pregateste un nou model

@C63 - nu vreau sa aduc ca si argumente anumite emisiuni , filmulete sau mai stiu eu ce pentru ca ar fi cam penibil ... dar din cate am auzit , Bugatti a fost gandit ca o masina care sa tina "o viata" , sa poata fi folosita atat pe circuit , cat chiar si in viata de zi cu zi ( a miliardarilor care isi permit, bineinteles ) , de aceea s`a pus accent si pe fiablitatea motorului ...
Claw166 is offline   Reply With Quote
Old 11-06-10, 18:50   #266
C63 AMG

Stage 5
 
C63 AMG's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 803
Default Re: Bugatti pregateste un nou model

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
Tu chiar crezi ca aia au luat 2 motoare de Passat si gata W16-le, adica serios acum, chiar crezi ?
Lol, mai conteaza acum daca au luat doua motoare de Passat sau nu ?? Ideea e ca maretul motor al Veyronului are la baza tehnologie de Passat:

"This W16 badged engine is the first and only production W16 engine in the world. It is a sixteen cylinder W engine, of four rows of four cylinders, and is created by joining two imaginary VR8-engined 15° cylinder banks at the crankcase, and placed on a single crankshaft, with each cylinder 'double-bank' now at a 90° vee-angle. This specific configuration method means it is more appropriately described as a WR16 engine."

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of..._.28Bugatti.29


The VR6 engine is a narrow angle (15°) V6 engine, which could also be described as a staggered-inline six cylinder piston engine. The VR6 designed to fit within the confined engine bay of a front-wheel drive compact car. It is very short in length compared to an inline-six engine, because the cylinders are staggered, even cylinders moved forward, odd cylinders moved backward, but all contained in one cylinder bank, to reduce the length. Joining two such designs together into a W engine creates a design that is much shorter than an inline engine with the same number of cylinders, but not too much wider. Volkswagen Group's W12 engines utilise two VR6-like sets of cylinders mated at 72 degrees, and the W8 engine consisted of two VR4 engines at the 72 degree angle. In the W16, each side is made up of eight cylinders, but the 'bank' angle is increased to 90 degrees.

http://en.wikipedia.org/wiki/W16_engine


Quote:
Are 125 cp / litru, ce vrei mai mult ? Sa scoata 200 cp / litru si sa schimbi motorul la fiecare 15000 km ?
Si daca nu-i puneau alea 4 turbine cat avea ? Maxim 75 cp/litru. Cat un passat adica

Last edited by C63 AMG; 11-06-10 at 19:17.
C63 AMG is offline   Reply With Quote
Old 11-06-10, 19:07   #267
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Bugatti pregateste un nou model

Scrie ceva de Passat sau am ratat eu ? E ceva in genul ca V + V = W, wow...de unde ai tras tu restul concluziilor...e dubios.

Sau daca Audi are V12 TDI ce inseamna, ca de fapt sunt doua 3.0 TDI lipite cu poxipol ? Ma uimesti pe zi ce trece .

PS - fara turbo ar fi avut undeva la 75-80 CP / litru, cat ai vrea sa aiba un motor aspirat care nu e de turatie ?

C 63 AMG - 72 cp / litru

ML 63 AMG - 82 cp / litru

Pagani Zonda - 82 cp / litru

Sau la astea e laser si la Veyron era putin ?
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 11-06-10, 19:56   #268
C63 AMG

Stage 5
 
C63 AMG's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 803
Default Re: Bugatti pregateste un nou model

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
Scrie ceva de Passat sau am ratat eu ? E ceva in genul ca V + V = W, wow...de unde ai tras tu restul concluziilor...e dubios.
LOL, tu macar ai citit ce scrie acolo ?

"It is a sixteen cylinder W engine, of four rows of four cylinders, and is created by joining two imaginary VR8-engined 15° cylinder banks at the crankcase"

VR8 = VR6 +inca doi cilindri. Iar VR6 e motor de passat. VR8 nu au facut dar daca il faceau tot motor de Passat se chema

Deci W12 = 2xVR6, adica doua motoare de passat facute senvish, iar W16= 2xVR8, adica doua motoare (imaginare) de passat facute senvish..

Dar uite daca nu ma crezi pe mine poate pe astia ii crezi:

"Having learned the VR6, it is not difficult to understand the W12. As VW said, the W12 engine shown in the mid-engined W12 supercar is virtually a combination of two VR6s. This is confirmed by its 5.6-litre displacement. It is constructed by mating two 15° VR6 in an inclined angle of 72°. In fact it is the earliest VR engine having 4-valves head, although this car was never put into production."

"Similar to W12, W16 is made by mating two VR8s together, although at the moment Volkswagen group has not shown any VR8. The VR8 consists of 2 banks of 4-cylinder, mated at 15° just like VR6. The two VR8s then join together at 72°. In other words, W16 is just a W12 with one more cylinder added to each bank."

http://www.autozine.org/technical_sc..._packaging.htm


"The energizer in the Veyron is a WR16 displacing 7998cc and turbocharged with 15.8 psi of boost
You can think of it as two Passat WR8 engines put together and pumped up by four turbos."

http://www.caranddriver.com/reviews/...t_drive_review

Quote:
Sau daca Audi are V12 TDI ce inseamna, ca de fapt sunt doua 3.0 TDI lipite cu poxipol ?
Eu inca o data te mai intreb, ai citit ce scrie acolo ?!

"Joining two such designs together into a W engine creates a design that is much shorter than an inline engine with the same number of cylinders, but not too much wider."

Stii ce inseamna joining ? Daca da, atunci ce anume nu intelegi ?


Quote:
PS - fara turbo ar fi avut undeva la 75-80 CP / litru, cat ai vrea sa aiba un motor aspirat care nu e de turatie ?

C 63 AMG - 72 cp / litru

ML 63 AMG - 82 cp / litru

Pagani Zonda - 82 cp / litru

Sau la astea e laser si la Veyron era putin ?
Lol, deci tu imi compari un hypercar de peste 1 milion de euro, cu coteturi de maxim 100000 ? Si vezi ca motorul de pe C63 amg e subtunat rau in caz ca nu stiai, de ce nu spui mai bine ca acelasi motor pe SLS AMG, o super-masina care costa de vreo 7 ori mai putin ca veyronul, are 92 cp/litru ???

Iar zonda F roadster are 89 cp/ litru, asa ca mai fa o data calculele alea

Si de ce nu compari mai bine cu Mclaren F1, daca tot te-ai apucat de o treaba ? Deci Mclaren, sau ma rog, bmw), acum 20 de ani, scoatea 630 de cai dintr-un V12 de 6 litri, adica 105 cai pe litru ! Veyronul in schimb, daca nu avea o armata de turbo-uri bagate in fund, si era in schimb aspirat ca orice hiper-car care se respecta, scotea in jur de 75 cp/litru (adica in jur de 600 de cai), pentru ca mai mult nu putea sa scoata din moment ce avea la baza tehnologie de passat. Deci, desi aveau la la dispozitie 8 litri si 16 cilindri, maretii ingineri de la VW nu reauseau nici macar sa egaleze puterea unei masini construite in urma cu doua decenii, care avea cu 4 cilindri mai putin

Last edited by C63 AMG; 11-06-10 at 20:22.
C63 AMG is offline   Reply With Quote
Old 11-06-10, 20:09   #269
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Bugatti pregateste un nou model

Esti o cauza pierduta in cazul asta, da subscribe la thread, sincer, nu de alta dar subiectul Veyron te depaseste, nu oricine poate sa inteleaga in totalitate masina asta, ramai cu Passat-urile tale, e pacat sa vorbesti in asemenea necunostinta de cauza despre un Hypercar de talia Veyronului. Auzi tu, sa ne imaginam ca sunt blablabla, si daca nu vreau sa imi imaginez, ceva concret au ?

Ca sa nu mai spun ca si daca aveau la baza tehnologia de passat, tot era ceva super tare, doar passatul nu este un gunoi si una e sa ai la baza tehnologia aia alta e sa ai ACEEASI tehnologie. Hai sa iti fac un desen.

La Renault, 1.6 MPI este de fapt un 1.4 MPI cu cilindree marita iar 1.4 MPI este de fapt un 1.2 in aceeasi situatie, din motive de costuri.

1.4 MPI are 53 cp / litru, 1.6 16V are 66 cp / litru iar pe unele modele gasim o varianta imbunatatita de 1.6 16V (aceeasi baza, mici modificari) cu 83 cp / litru. Deci, folosind tehnologii similare, avand aceeasi baza, cu anumite modificari de la 53 CP poti ajunge la 83 CP...o mica mare diferenta, nu ? Deci, chiar daca la baza erau motoare de passat (desi nu a existat asa ceva pe passat, era ceva imaginar + inca 2 cilindri si alte vise), si pentru tine e prea mult sa crezi ca ar fi avut 70 cp / litru daca ar fi fost aspirat. Dar de la tine te poti astepta la orice.

LE - iti trebuie alt desen sa faci diferenta dintre un motor aspirat normal si unul de turatie ? NU de alta dar si VAG scoate sensibil peste 100CP / litru din aspirat de mult timp dar la turatii mari, ca F1. Ti se pare tie ca Veyron e de turatie ? ACum serios, tu chiar nu poti sa iti raspunzi singur la intrebarilea astea aberante sau doar iti place sa conversam ?

Last edited by _anaconda_; 11-06-10 at 20:17.
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 11-06-10, 21:32   #270
dolb
NoSpeedLimit Romania Club Member


Stage 5
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[4Tuning International]
[VW]
Default Re: Bugatti pregateste un nou model

Lasa-l anaconda, ca el e pe alta lume! Oricum..face la fel si pe sport.ro ( e acolo o stire cu veyron vs GT-R ) . Canicula asta..ce sa-i faci !

Referitor la unirea motoarelor de passat
Parca e si un lupo cu 2 bucati de VR6 in el si nu produce 1001 cp . Ce ti-e si cu mecanica asta
dolb is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -