Dyno Tuning Colectie de grafice Dyno: Afla cati cai au castigat altii in urma modificarilor, si cum. |
09-07-09, 09:33
|
#61
|
Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,360
|
Re: CHIPTUNING cu UNICHIP pe BMW 328i cu evacuare, filtru si UNICHIP
Quote:
Originally Posted by mistreku
ideal. totusi, de ce SMG? de fapt, e kestie de gust. eu as prefera manuala clasica. oricum, tine-ne la curent! bafta!
|
asa a fost sa fie, SMG .
totusi chiar mi-am dorit o cutie manuala cu comanda secventiala si tocmai asta este SMG'u ...
sa fie !
|
|
|
20-10-09, 19:45
|
#62
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
|
Re: CHIPTUNING cu UNICHIP pe BMW 328i cu evacuare, filtru si UNICHIP
Quote:
Originally Posted by andreiwtw
sunt curios ce o sa scoti tu ...
daca modificarile sunt bine facute ai sansa sa scoti si tu 210 cp dar nu si cuplu mai mare de 270 nm cred .
oricum comparatia pe care o faci nu e chiar cea mai potrivita : M50 B25 de pe e36 cu M52 B28 dublu vanos de pe e46...
astept sa vad fisa ta si pe urma e bine sa comparam si sa discutam .
Iti urez multa bafta si curaj ... ca sa testezi pe dyno un motor de 350.000 km ...
|
yep, finally did it! 210bhp si 260nm. cam slab pe cuplu, dar i se iarta, vanosul de terminat dupa cum face.
|
|
|
21-10-09, 15:14
|
#63
|
Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,360
|
Re: CHIPTUNING cu UNICHIP pe BMW 328i cu evacuare, filtru si UNICHIP
Quote:
Originally Posted by mistreku
yep, finally did it! 210bhp si 260nm. cam slab pe cuplu, dar i se iarta, vanosul de terminat dupa cum face.
|
cred ca am estimat bine in iulie ... chiar am fost f. aproape cu cuplul + 10 NM si la cai am cazut exact pe estimare .
data viitoare nu mai da bani la dyno = intreaba-ma pe mine ))
|
|
|
21-10-09, 15:29
|
#64
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
|
Re: CHIPTUNING cu UNICHIP pe BMW 328i cu evacuare, filtru si UNICHIP
))) eh, am zis sa iau si o parere "neavizata" de la astia cu dyno! :P acum sper la niste axe, am gasit unele mai ieftine, de la kent, 250 GBP. mai fac un dyno dupa aia. sau te intreb pe tine.
__________________
From WTF to DIY to OMG
Last edited by mistreku; 21-10-09 at 15:33.
|
|
|
29-10-09, 08:51
|
#65
|
Stage 4
Join Date: Jan 2009
Posts: 227
Member of: [FORD] [Fiat]
|
Re: CHIPTUNING cu UNICHIP pe BMW 328i cu evacuare, filtru si UNICHIP
Quote:
Originally Posted by alecsutu1
offf E46 este mai greu decat ambele masini citate de tine
E46 are 1450 kg suta in 6,6
E36 are 1395 kg suta in 6,9
E30 are 1200 kg
la E30 am pus greutatea din burta am avut 323 si avea 1150 kg in talon
la E46 si E36 datele sunt luate de pe carfolio(sincer nu stiu greutatea la E46 cat de corecta este si 0-100,acum am un compact e46 si in talon zice 1480 kg)
marele dezavantaj la E46 328i este ca nu se pot schimba anexele ca in cazul E36 328i
|
www.zeperfs.com
www.carfolio.com
|
|
|
29-10-09, 12:44
|
#66
|
Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,360
|
Re: CHIPTUNING cu UNICHIP pe BMW 328i cu evacuare, filtru si UNICHIP
Quote:
Originally Posted by mistreku
))) eh, am zis sa iau si o parere "neavizata" de la astia cu dyno! :P acum sper la niste axe, am gasit unele mai ieftine, de la kent, 250 GBP. mai fac un dyno dupa aia. sau te intreb pe tine.
|
te astept cu intrebari !!!
o sa-mi deschid un infoline cu 2 EUR/min. ... ))
|
|
|
31-12-09, 17:12
|
#67
|
Stage 4
Join Date: Oct 2007
Posts: 221
Member of: [2 Roti]
|
Re: CHIPTUNING cu UNICHIP pe BMW 328i cu evacuare, filtru si UNICHIP
Quote:
Originally Posted by MasterTuner
Masina e un 328i E46 de 193 cp declarati de producator. Aveti mai jos graficele cu masina stock denumit INITIAL. Asa a venit masina la noi acum un an si i-am montat Unichip. Acum masina a revenit cu galerie de evacuare aftermarket AKA sherpishori, evacuare directa, kit de admisie. Am facut un nou test cu Unichipul pus pe "zero", in sensul ca motorul functiona pe harta originala BMW. Asa am obtinut testul REVE UNICHIP ZERO, apoi am reprogramat Unichipul pe dyno pentru noua eficienta volumetrica a motorului, reiesind testul REVE FINAL UNICHIP, cu 12 cp si 15 Nm castig fata de harta originala cu aceleasi modificari hardware. Cand schimbi admisia si evacuarea practic ceea ce faci este sa cresti volumul aerului care poate fi pompat de motor. In esenta un motor e o pompa de aer, cu cat mai mult aer vom reusi sa facem sa fie pompat pe ciclu motor pe atat mai mare va fi cuplu, si deci puterea.
|
Caii si cuplul asta sunt la volanta presupun,la roata sunt mult mai putini.
|
|
|
11-07-10, 11:35
|
#68
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
|
Re: CHIPTUNING cu UNICHIP pe BMW 328i cu evacuare, filtru si UNICHIP
ok, updates: am schimbat softul si am mai pus un filtru sport (aveam si inainte dar era un K&N de cutie, nu conic). rezultatul? un mistrek fericit! amestecul putin cam bogat dar nu sa ma ingrijoreze.
|
|
|
11-07-10, 12:10
|
#69
|
Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,360
|
Re: CHIPTUNING cu UNICHIP pe BMW 328i cu evacuare, filtru si UNICHIP
Quote:
Originally Posted by mistreku
ok, updates: am schimbat softul si am mai pus un filtru sport (aveam si inainte dar era un K&N de cutie, nu conic). rezultatul? un mistrek fericit! amestecul putin cam bogat dar nu sa ma ingrijoreze.
|
wow !!! cred ca trage super la puterea asta .
|
|
|
11-07-10, 12:14
|
#70
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
|
Re: CHIPTUNING cu UNICHIP pe BMW 328i cu evacuare, filtru si UNICHIP
Quote:
Originally Posted by andreiwtw
wow !!! cred ca trage super la puterea asta .
|
foarte bine. mai ales cand ajunge la 4000rpm, parca e alt animal. ce mai, fericit rau!
|
|
|
11-07-10, 20:56
|
#71
|
Stage 4
Join Date: Oct 2007
Posts: 221
Member of: [2 Roti]
|
Re: CHIPTUNING cu UNICHIP pe BMW 328i cu evacuare, filtru si UNICHIP
Quote:
Originally Posted by mistreku
foarte bine. mai ales cand ajunge la 4000rpm, parca e alt animal. ce mai, fericit rau!
|
Bravo!!
|
|
|
|
|