Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Dyno Tuning

Dyno Tuning Colectie de grafice Dyno: Afla cati cai au castigat altii in urma modificarilor, si cum.

Reply
 
Thread Tools
Old 12-09-07, 21:33   #16
Zyx

Stage 5
 
Zyx's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 640
Member of:
[Insomnia]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: HONDA S 2000 cu nitro si UNICHIP

Ok, hai sa te intreb altceva: am vazut un clio sport pus pe dyno. A dat 172cp... totul bine si frumos. A mai venit unul, respectiv Piele, cu soft la alt "tuner roman", cu catalizatorul dat jos (mi-a spus ca a simtit un pic mai bine lipsa catalizatorului decat softul) si o toba finala sport. Cu toate astea a dat 151cp!!! Lasand asta la o parte, masina lui fuge foarte bine!!! Gen, e in apropierea mea, in spate, dar aproape! Si... mai e si... aspirat!!! Adica, dupa cum spuneai tu, are varf de 150. Asta la 6700rpm, la 5000 are sub 120cp!!! Deci, o putere medie (in plaja de "dat in gura") de cat?! 135?!?!
Si, apropo, din mers nu imi trebuie plecare buna! Si, ti-am mai spus, nu sunt adeptul cailor pe hartie, nu sufar de chestia asta! Ba din contra...
Zyx is offline   Reply With Quote
Old 12-09-07, 22:08   #17
MasterTuner

Stage 5
 
MasterTuner's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 785
Member of:
[Moderators]
Default Re: HONDA S 2000 cu nitro si UNICHIP

S 2000 sau nimic altceva.
MasterTuner is offline   Reply With Quote
Old 13-09-07, 01:35   #18
Zyx

Stage 5
 
Zyx's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 640
Member of:
[Insomnia]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: HONDA S 2000 cu nitro si UNICHIP

Felicitari pentru binefacerile aduse acestui S2ooo!

pe de alta parte... https://forum.4tuning.ro/showthread.p...81#post1097181
Zyx is offline   Reply With Quote
Old 14-09-07, 20:59   #19
Achim
Dream Squad Member

Stage 5
 
Achim's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 4,338
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Dream Squad]
[Honda]
Default Re: HONDA S 2000 cu nitro si UNICHIP

Bai eu sunt impartial pt ca nu vreau sa intru in polemici

S2000'ul asta pe langa Nitro si Unichip mai are si un Apexi VTEC Controller reglat destul de bine din ce stiu eu...

oricum rezultatele pe strada sunt f bune zic eu... reusind sa infranga masini f tari, cum sunt "ursii" M5
Achim is offline   Reply With Quote
Old 15-09-07, 00:35   #20
WPP

Stage 5
 
WPP's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 657
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
Default Re: HONDA S 2000 cu nitro si UNICHIP

Quote:
Originally Posted by Achim View Post
Bai eu sunt impartial pt ca nu vreau sa intru in polemici

S2000'ul asta pe langa Nitro si Unichip mai are si un Apexi VTEC Controller reglat destul de bine din ce stiu eu...

oricum rezultatele pe strada sunt f bune zic eu... reusind sa infranga masini f tari, cum sunt "ursii" M5
Pe strada face diferenta altceva, diferentialul!!!! Din ce spune proprietarul s-a simtit cel mai bine in afara de nitro, cam 3 masini pe 400m diferenta. De Apexi pot sa zic ca nu a fost foarte multumit si parca l-a si dat jos cand a pus unichip-ul.

P.S. L-am testat si cand era stock si cu modificarile de acum dar fara NOS :P
__________________
Chiptuning, dealer standalone VEMS, tuning motor...

WPP Tuning
Tel.: 0768 417 627
Email: contact@wpp.ro
Web: www.wpp.ro
YM: catalin_wpp
WPP is offline   Reply With Quote
Old 01-07-09, 21:54   #21
tudorart

Stock
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 3
Default Re: HONDA S 2000 cu nitro si UNICHIP

S2000 -urile sunt masini cu pierderi mai substatiale (cam de 15-20%) in comparatie cu masina lui Ion cu tractiune fata. in mare parte din cauza diferentialului Torsen si tractiunii spate care lipsesc in cazul Daciei lui Joe. Aici in Sua folosim in mare parte Dyno-uri Mustang ca sa masuram puterea dupa toate pierderile. Pe noi asta ne intereseaza si asta obtinem. De obicei stock S2000 '99-'02 dau rezultate de 170-185 iar celelate 03'-'04 dau rezultate de regula de 185-205RWHP(la roti...adica dupa roti / cu rotile montate). Deviatii au fost si vor fi de la regula din multe motive de ambient sau forma generala a masinii. Honda a abordat intr-un mod precaut primele modele si le-a setat mai rich in softul ecu-ului. Asta a facut si in cazul Hondei Ridgeline din care am avut doua exemplare la 3 ani intre ele. Cred ca e tipic pt ei sa faca asta. Oricum vreau sa precizez ca atunci cand se compara 2 rezultate de dyno pot sa fie diferente si de la Stock ecu la stock ecu pt aceeasi masina. Fiecare brand de dyno va avea o citire diferita a unei masini daca consideram restul lucrurilor egale...chiar daca este acelasi tip de dyno. Mustang este bun aici pt acelasi motiv pt care MS Windows e bun comparat cu Apple's leapard ... pt ca toata lumea face soft pt el si este f folosit. Noi folosim Mustang dyno tot timpul ca sa eliminam cat mai multe dintre variabile posibil si sa ne putem compara rezultatele nu numai cu ale noastre anterioare cat si cu cele ale altora. Cred ca in Romania trebuie sa se instaureze un punct de plecare un brand de Dyno care sa functioneze ca un punct de referinta nu doar pt masini cat si pt alte branduri de Dyno care pot sa fie cu un anume% mai pozitive sau pesimiste.

PS: eu am un S2000 '00 cu ecu de '03

Last edited by tudorart; 01-07-09 at 21:59.
tudorart is offline   Reply With Quote
Old 07-07-09, 23:45   #22
mistreku

Stage 5
 
mistreku's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
Default Re: HONDA S 2000 cu nitro si UNICHIP

Quote:
Originally Posted by Zyx View Post
?! chiar nu inteleg ce vrei sa spui... adica bhp e puterea la motor?!
uite, la rs4 se vede clar ca e puterea la roata, care (probabil din cauza transmisiei) e mica rau, proportional cu puterea la motor (declarata de audi)...
te-ai prins.. bhp e puterea la motor/volanta, nu la roata.
mistreku is offline   Reply With Quote
Old 13-07-09, 11:45   #23
MasterTuner

Stage 5
 
MasterTuner's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 785
Member of:
[Moderators]
Default Re: HONDA S 2000 cu nitro si UNICHIP

Sunt de acord cu ce spune Tudorart, si anume ca cel mai important este sa masori pe un acelasi dyno inainte si dupa, asa avand exact cresterile (sau scaderile, ca se intampla si asa) de putere survenite prin modificari sau tuning. Aveti mai jos un link cu o S2000 turbo, asa ca sa vedeti ca dyno-ul nostru afiseaza si valori mari, dar doar daca ele EXISTA...

https://forum.4tuning.ro/175-dyno-tun...stertuner.html
__________________
TUNING TO PERFECTION
www.mastertuner.ro
Bucuresti, Teiul Doamnei 92
Tel.:0722275522/021 242 42 81
MasterTuner is offline   Reply With Quote
Old 13-07-09, 17:40   #24
Achim
Dream Squad Member

Stage 5
 
Achim's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 4,338
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Dream Squad]
[Honda]
Default Re: HONDA S 2000 cu nitro si UNICHIP

pai mai sunt cateva intrebari "nerezolvate" pe topicul ala...

tot cei de la Nnomo Racing din DE s-au ocupat de S2000'ul supercharged de la Iasi, care nici el nu merge in parametrii normali
Achim is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -