Dyno Tuning Colectie de grafice Dyno: Afla cati cai au castigat altii in urma modificarilor, si cum. |
06-10-06, 00:43
|
#16
|
Stage 3
Join Date: Jun 2006
Posts: 130
Member of: [Moderators]
|
Re: Seat Ibiza Curse-Metrotehnica 1.9tdi 160cp by DimSport
trezeste-te, stii bine ca am dreptate
diferenta dintre noi e ca eu sunt inginer auto si tu nu ... fara suparare ...
deci sa nu ma provoci pe teme tehnica ca pierzi
in plus, ma gasesti pilot la VTM + copilot in raliuri, deci stiu exact despre ce masina vorbesti.
|
|
|
06-10-06, 11:44
|
#17
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 785
Member of: [Moderators]
|
Re: Seat Ibiza Curse-Metrotehnica 1.9tdi 160cp by DimSport
Quote:
Originally Posted by ceky
Dr V daca tot suntti asa perspicac ia spuneti-ne de ce are volanta de diesel o masa foarte mare ?Ca sa se cistige cuplu si forta centrifuga .....
Dupa cum ati postat se vede ca nu stiti dar asta nu inseamna sa faceti si pe desteptu cu altii .......din cauza masei volanta face ca masina sa traga pina in 4500rpm chiar daca putere incepe sa scada , dar sincer nici nu inteleg de ce ma chinui .....cred ca degeaba ca dvs oricum aveti impresii deja facute .....
Al meu este last post ca nu are rost .......
Cu respect,
Ceky
|
Ceky, nu are rost sa te superi, ideea e ca noi toti suntem de fapt invidiosi si atunci ne folosim toata inteligenta noastra sa umbrim rezultatele tale. Evident ca meriti felicitari, dar noi romanii nu am fost niciodata buni nici la felicitat nici la primit felicitari, asa ca ia de aici.
Lasand gluma la o parte, e chiar adevarat ce spun eu si e enervant pentru tine intr-o buna masura dar si util. Dar ca sa intelegem exact, motorul pentru graficul 3 are aceeasi turbina si volanta ca in 1 si 2? Sau cum s-a ajuns de la 2 la 3?
__________________
TUNING TO PERFECTION
www.mastertuner.ro
Bucuresti, Teiul Doamnei 92
Tel.:0722275522/021 242 42 81
|
|
|
06-10-06, 11:55
|
#18
|
Stage 5
Join Date: Dec 2004
Posts: 369
|
Re: Seat Ibiza Curse-Metrotehnica 1.9tdi 160cp by DimSport
Bineneteles ca s-au schimbat turbo , volanta si ambreaj plus multe altele , stock a fost doar la 1 si doi cit despre trei este alt ceva ......ideea este ca nu am motive sa ma supar dar nici de sarit in sus .....asta este ce am masurat si am postat nu fac analiza si nu poatez doar ca ma pune pe mine intr-o lumina buna ci si invers daca e cazul .
Cit despre acel domn care se da si "inginer" trebuia sa stie tot ce am descris mai sus mai ales ca se da si pilot de VTM (lucur care il sitam deja ) dar asta nu inseamna nimic !
Poti sa fii profesor si tot sa primesti lectii de la altii !
Cu respect,
Ceky
|
|
|
06-10-06, 12:01
|
#19
|
Stage 5
Join Date: Dec 2004
Posts: 369
|
Re: Seat Ibiza Curse-Metrotehnica 1.9tdi 160cp by DimSport
A si uitsem .... Zbuciumus .....Merci ....mare boier!
Cu respect,
Ceky
|
|
|
06-10-06, 16:37
|
#20
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,503
Member of: [Moderators] [Observator 4tuning] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Seat Ibiza Curse-Metrotehnica 1.9tdi 160cp by DimSport
Quote:
Originally Posted by dr_v
Daca schimbi la 4000, unde te duci in treapta superioara? eu zin ca in max 2000-2500, unde valorile sunt mult mai slabe decat masina stock, cu restrictor cu tot ... concluzia e ca mai e de lucru
|
la 2500? eu zic ca se duce undeva pe la 3000
|
|
|
06-10-06, 21:26
|
#21
|
Stage 3
Join Date: Jun 2006
Posts: 130
Member of: [Moderators]
|
Re: Seat Ibiza Curse-Metrotehnica 1.9tdi 160cp by DimSport
cred ca cei mai multi care au studiat graficele, au vazut ca la 2500 masina stock e mai tare decat masina din graficul 3, iar asta nu este deloc deloc normal, chiar nu e bine deloc, mai ales pt. o masina de curse unde puterea si cuplul trebuie sa fie uniform distribuite pe o plaja mare de turatii. Nici un pilot nu isi doreste explozii de cuplu si putere care sa rupa aderenta si instantaneu sa te lase in balta. Ca pilot nu poti sa fi permanent cu ochii pe turatii si asta iti spun din proprie experienta. parerea mea e ca la masina asta mai trebuie lucrat. parerea mea umila de inginer auto, pilot de VTM si copilot de raliuri
Last edited by dr_v; 06-10-06 at 21:28.
|
|
|
06-10-06, 22:43
|
#22
|
Stage 5
Join Date: Dec 2004
Posts: 369
|
Re: Seat Ibiza Curse-Metrotehnica 1.9tdi 160cp by DimSport
Testul 3 a fost doar experimental si nu poate fi folosit intrucit masina pierde aderenza non-stop , masina trage ca naiba pina in 4500rpm dar nu este buna pt VTM !Masina merge in prezent cu o modificare similara cu cea din graficul 2 care este cu mult peste necesar!
Cu respect,
Ceky
|
|
|
08-10-06, 18:05
|
#23
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 878
|
Re: Seat Ibiza Curse-Metrotehnica 1.9tdi 160cp by DimSport
Quote:
cresterea medie de putere fiind de 16%
|
Cum ai calculat asta ? Ai soft pentru analiza graficului sau ai avut rabdare sa numeri pixelii ? Ca metoda normala cu integrala pe curba se poate face (eventual) doar de catre dyno si softul aferent...
Quote:
fi atent, conform graficului 3 nu poti sa ti masina in 4500, caci ai o cadere brutala la toate valorile, deci schimbi la 4000.
|
Nu.Vitezele se schimba astfel incat puterea medie pe plaja folosita sa fie maxima.Considerand un raport de 2/3 intre doua trepte consecutive (daca stie cineva rapoartele reale ale cutiei de viteze sa le posteze),schimband la 4.500 te duce la 3.000.Schimband la 4.000 te duce la 2.600.In ambele cazuri e comuna zona 3.000-4.000,insa in cazul al doilea folosesti 2.600-3.000 in loc de 4.000-4.500,si e vizibil cand ai putere mai mare.
Acelasi lucru pentru primul grafic inseamna 2.800-4.200.
La graficul 1 pornesti de la 150 CP,ajungi la 161 CP,si scazi la 150 CP.
La graficul 3 pornesti de la putin sub 160 CP,ajungi la 234 CP,si scazi la putin sub 170 CP.
Dupa cum vezi,puterea la graficul 3 e tot timpul mai mare decat la graficul 1.E o imbunatatire considerabila fata de stock,nicidecum o inrautatire.
Graficul arata totusi ciudat pentru un turbo si mai ales pentru un Diesel.
|
|
|
08-10-06, 20:53
|
#24
|
Stage 5
Join Date: Dec 2004
Posts: 369
|
Re: Seat Ibiza Curse-Metrotehnica 1.9tdi 160cp by DimSport
Dupa cum vezi,puterea la graficul 3 e tot timpul mai mare decat la graficul 1.E o imbunatatire considerabila fata de stock,nicidecum o inrautatire.
Graficul arata totusi ciudat pentru un turbo si mai ales pentru un Diesel.[/QUOTE]
Arata asa graficul pt ca are trepte de benzina foarte scurte !!!Insa chiar daca oameni nu cred iti spun ca eu am mers cu ea si chiar si pilotul si este fenomenala trage foarte grav dar este cu mult peste ce poate masina sa puna pe sosea!
PS- In sfirsit cineva inteligent!
Cu respect,
Ceky
|
|
|
08-10-06, 23:54
|
#25
|
Stage 3
Join Date: Jun 2006
Posts: 130
Member of: [Moderators]
|
Re: Seat Ibiza Curse-Metrotehnica 1.9tdi 160cp by DimSport
Quote:
Originally Posted by Race
Cum ai calculat asta ? Ai soft pentru analiza graficului sau ai avut rabdare sa numeri pixelii ? Ca metoda normala cu integrala pe curba se poate face (eventual) doar de catre dyno si softul aferent...
Nu.Vitezele se schimba astfel incat puterea medie pe plaja folosita sa fie maxima.Considerand un raport de 2/3 intre doua trepte consecutive (daca stie cineva rapoartele reale ale cutiei de viteze sa le posteze),schimband la 4.500 te duce la 3.000.Schimband la 4.000 te duce la 2.600.In ambele cazuri e comuna zona 3.000-4.000,insa in cazul al doilea folosesti 2.600-3.000 in loc de 4.000-4.500,si e vizibil cand ai putere mai mare.
Acelasi lucru pentru primul grafic inseamna 2.800-4.200.
La graficul 1 pornesti de la 150 CP,ajungi la 161 CP,si scazi la 150 CP.
La graficul 3 pornesti de la putin sub 160 CP,ajungi la 234 CP,si scazi la putin sub 170 CP.
Dupa cum vezi,puterea la graficul 3 e tot timpul mai mare decat la graficul 1.E o imbunatatire considerabila fata de stock,nicidecum o inrautatire.
Graficul arata totusi ciudat pentru un turbo si mai ales pentru un Diesel.
|
cred ca nu ai apucat sa citesti asta:
Quote:
Originally Posted by ceky
Testul 3 a fost doar experimental si nu poate fi folosit intrucit masina pierde aderenza non-stop , masina trage ca naiba pina in 4500rpm dar nu este buna pt VTM !Masina merge in prezent cu o modificare similara cu cea din graficul 2 care este cu mult peste necesar!
Cu respect,
Ceky
|
ceky recunoscuse daja ca graficul 3 este ceva pur experimental si ca masina merge defapt cu ceva asemanator cu 2
raman la parerea mea, ca in cazul 3 nu se poate merge, mai ales la curse, altfel nu inteleg de ce s-a renuntat la el (softul 3).
Ma bucur ca se pare ca am avut dreptate de la inceput
Multa bafta ceky in continuare cu resoftarea, daca nu era o masina de curse, sincer nici nu comentam, asa cum nu am comentat alte grafice puse de tine.
Respect.
|
|
|
09-10-06, 12:00
|
#26
|
Stage 5
Join Date: Dec 2004
Posts: 369
|
Re: Seat Ibiza Curse-Metrotehnica 1.9tdi 160cp by DimSport
Dr_V nu ai avut dreptate la inceput pt ca ai zis ca mod 3 este mai slaba decit celelalte si nu este asa doar ca este atat de puternica ca nu o poti folosi asta este cu totul altceva !!! Masina nefiind integrala nu poate pune puterea pe sol!
Cu respect,
Ceky
|
|
|
13-10-06, 23:32
|
#27
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 998
|
Re: Seat Ibiza Curse-Metrotehnica 1.9tdi 160cp by DimSport
In modul 2 motorul scoate fum?
|
|
|
13-10-06, 23:38
|
#28
|
Stage 5
Join Date: Dec 2004
Posts: 369
|
Re: Seat Ibiza Curse-Metrotehnica 1.9tdi 160cp by DimSport
NU , deloc !
Ceky
|
|
|
15-10-06, 14:43
|
#29
|
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,662
Member of: [MERCEDES]
|
Re: Seat Ibiza Curse-Metrotehnica 1.9tdi 160cp by DimSport
e f bine atuci
felicitari ceky..am vazut k te pricepi,nu gluma
off-topic: cam cati bani a investit in masina?
si cat a costat chip-tuning-ul? ..e la fel pt fiecare masina ..sau difera de la caz la caz?
|
|
|
15-10-06, 16:32
|
#30
|
Stage 5
Join Date: Dec 2004
Posts: 369
|
Re: Seat Ibiza Curse-Metrotehnica 1.9tdi 160cp by DimSport
Nu stiu la ce te referi cind spui daca e la fel la fiecare masina ?Suma a depasit 15000€ ......dar nu mai spune .
Cu respect,
Ceky
|
|
|
|
|