27-10-09, 16:48
|
#31
|
CITROEN Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 3,173
Member of: [Freehand Design Usergroup] [Colectionar Machete] [4Rally] [CITROEN]
|
Re: Desenele mele...
Mersi...sper sa va si placa
|
|
|
27-10-09, 17:07
|
#32
|
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 544
|
Re: Desenele mele...
f frumoasa trasura..poate o sa iti faci un album al tau in care sa pui toate desenele astea,si cine se va uita la el,va observa f bine diferenta de design dintre cele vechi si cele noi :d
|
|
|
27-10-09, 17:29
|
#33
|
CITROEN Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 3,173
Member of: [Freehand Design Usergroup] [Colectionar Machete] [4Rally] [CITROEN]
|
Re: Desenele mele...
Asta am sa fac , insa intai sa termin aici...sau nu va plac si v-ati plictisit de istorie ?
|
|
|
27-10-09, 18:19
|
#34
|
Saab Pilot
Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 2,635
Member of: [Moderators] [Freehand Design Usergroup] [4Tuning International] [FOTO] [PEUGEOT]
|
Re: Desenele mele...
Daimler-ul e frumos insa Cugnot-ul nu e reusit, cred ca prea simplist
Insa tin sa te felicit, te tii de treaba si ai cultura! Esti una dintre rarele persoane care sa stie de Cugnot si de istoria primei masini
__________________
JET GALORE
˙qɐɐs ʇɐ op ǝʍ sɐ ʇsnɾ `ǝʌıʇɔǝdsɹǝd ʇuǝɹǝɟɟıp ɐ ɯoɹɟ sƃuıɥʇ ǝǝs noʎ uǝɥʍ sʞoo| ʇı ʍoɥ sı sıɥʇ
|
|
|
27-10-09, 19:07
|
#35
|
CITROEN Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 3,173
Member of: [Freehand Design Usergroup] [Colectionar Machete] [4Rally] [CITROEN]
|
Re: Desenele mele...
Mersi Evo....Cugnot-ul este simplist pentru ca vehicolul in sine este simplu....am sa incerc sa-l refac cu tus, asa am sa accentuez un pic anumite lucruri....
|
|
|
27-10-09, 21:40
|
#36
|
CITROEN Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 3,173
Member of: [Freehand Design Usergroup] [Colectionar Machete] [4Rally] [CITROEN]
|
Re: Desenele mele...
Si inca o minunatie Daimler 12 HP Rennwagen 1899 . Cateva informatii : Aceasta masina a fost construita ca masina de curse , a avut ca baza de plecare prima masina cu motor in 4 cilindri a lui Maybach , iar motorul dezvolta 12 c.p. , o performanta la acea vreme . Din pacate ca masina de curse era renumita numai pentru lipsa de stabilitate , datorata inaltimii prea mari a autovehicolului . Acest lucru a condus , in 1900 , in cursa de la Nice , la decesul pilotului de uzina Bauer . Acest accident a avut ca rezultat incetarea producerii si retragerea din competitii a acestui automobil datorita pericolului pe care il prezenta condusul lui si a obligat uzina Daimler , al carei inginer sef era Wilhelm Maybach , sa construiasca o masina noua , dupa un proiect nou. Rezultatul a fost primul Mercedes de curse , construit in anul 1901 , masina care avea sa-si surclaseze predecesorii din toate punctele de vedere .
__________________
Ardeau strabunele altare/Si ziua coborase-n berna/Treceau ostirile barbare/Peste cetatea mea eterna....
Ploua cu spaima si durere/Peste cetatea mea invinsa/Cadeau barbatii in tacere/Murea un zeu cu tampla ninsa.......
https://forum.4tuning.ro/201-masina-m...ia/page-5.html
Last edited by THUNDER77; 27-10-09 at 22:02.
Reason: eroare data
|
|
|
28-10-09, 10:46
|
#37
|
CITROEN Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 3,173
Member of: [Freehand Design Usergroup] [Colectionar Machete] [4Rally] [CITROEN]
|
Re: Desenele mele...
Continuam cu Mercedes 35 HP Rennwagen 1901 . Este prima masina iesita pe portile uzinei " DMG " sub aceasta denumire , cu alte cuvinte este primul Mercedes care a vazut lumina zilei . Mercedes 35 HP a fost conceput si gandit de vice consulul Imperiului Austro-Ungar in Nice , renumitul Emil Jellinek , dealer in Nice al masinilor produse de Daimler si , ocazional , pilot de curse , participand cu masinile Daimler de-atunci , la diversele evenimente organizate in zona. Masina a fost construita in uzinele Daimler de catre fiul lui Daimler , Paul , si Wilhelm Maybach in conformitate cu specificatiile si instructiunile lui Jellinek , care dorea o masina usoara , idee neobisnuita in acele zile. Tot el , i-a incurajat Paul Daimler si Wilhelm Maybach in constructia masinii , promitandu-le totodata faptul ca , odata construite , el va cumpara primele trei duzini de masini care vor iesi pe poarta fabricii. Tot Jellinek a dat numele masinii , Mercedes, botezand-o dupa numele fiicei lui in varsta de 10 anisori. Cateva specificatii tehnice : motor 4 cilindri in linie , cu carcurator dublu corp , cap. cil. aprox. 6000 cmc , putere 35 c.p. la 1000 rpm , racire cu apa , cutie de viteze manuala cu 4 trepte , tractiune spate prin pinioane si lant , viteza maxima 53,5 mph.
Last edited by THUNDER77; 28-10-09 at 10:47.
Reason: greseala tastare
|
|
|
28-10-09, 14:35
|
#38
|
Stage 5
Join Date: May 2009
Posts: 1,043
Member of: [4Rally] [Freehand Design Usergroup]
|
Re: Desenele mele...
cat de frumos
frumosa (si originala) idee
sunt curios ce urmeaza (ne mai cultivam si noi cultura )
|
|
|
28-10-09, 14:37
|
#39
|
CITROEN Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 3,173
Member of: [Freehand Design Usergroup] [Colectionar Machete] [4Rally] [CITROEN]
|
Re: Desenele mele...
Mersi skyZZo....
|
|
|
28-10-09, 17:41
|
#40
|
CITROEN Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 3,173
Member of: [Freehand Design Usergroup] [Colectionar Machete] [4Rally] [CITROEN]
|
Re: Desenele mele...
In anul 1898 Louis Renault construieste primul sau automobil prin modificarea unui vehicol de doua locuri , cu motor in doi timpi produs De Dion Bouton. Louis isi intituleaza vehicolul Voiturette , modificarea acestuia constand in montarea unui ax de transmisie (cardan ) legat de o cutie de viteze cu trei trepte si marsarier de conceptie proprie , inventand astfel transmisia cardanica . In urma unui pariu cu prietenii , Louis isi pune la incercare vehicolul prin urcarea pantei abrupte a strazii Lepic din cartierul parizian Montmartre , pariu pe care il castiga . In aceeasi zi , dupa castigarea pariului Louis Renault primeste comanda pentru 12 modele ale vehicolului ca urmare a performantelor pe care acesta le-a dovedit : putere de urcare si consum redus . Vazand potentialul comercial al acestui vehicul , Louis Renault se sfatuieste cu fratii sai mai mari , Fernand si Marcel si impreuna infiinteaza in anul 1899 Uzina Fratilor Renault , primul automobil Renault model iesind pe portile fabricii in acelasi an , acesta fiind Voiturette Type A , identic cu prima masina a lui Louis Renault. In anul 1900 pe poarta fabricii iese modelul Voiturette Type B , primul automobil din lume cu caroserie acoperita , parbriz si usi , in care soferul era la adapost total fata de intemperii .In acelasi an Renault produce si primul automobil cu patru locuri ( prima caroserie sedan ), modelul purtand numele de Voiturette Type C . Modelele Voiturette sunt aproximativ identice ca aspect , diferenta intre ele fiind de imbunatatiri ( usi , acoperis ) si de motorizare . Cel din desen este Renault Voiturette Type E , un semi-coupe , cu tractiune spate , acoperis pliabil , 4 locuri , motor De Bion Bouton de 1,2 litri , racit cu apa , 1 cilindru cu 2 supape , putere 9 c.p. , amplasat frontal , cutie de viteze manuala cu 3 trepte si atingea o viteza de maxima de aprox. 38 km/h.
|
|
|
28-10-09, 18:59
|
#41
|
Saab Pilot
Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 2,635
Member of: [Moderators] [Freehand Design Usergroup] [4Tuning International] [FOTO] [PEUGEOT]
|
Re: Desenele mele...
Mertzuriile sunt superbe, mai ales 12PS-ul
Renault-ul... Nu e prost realizat dar nu plac. Insa nu sunt foarte obiectiv privind aceasta masina.
|
|
|
28-10-09, 19:08
|
#42
|
Stage 5
Join Date: May 2009
Posts: 1,043
Member of: [4Rally] [Freehand Design Usergroup]
|
Re: Desenele mele...
Pentru ceea ce faceti aici ar trebui sa primiti un premiu(pare exagerat dar mie asa mi se pare )
dupa ce terminati cu toate trebuie neaparat sa faceti un topic separat doar cu aceste desene
mor de curiozitate sa vad ce urmeaza
|
|
|
02-11-09, 14:21
|
#43
|
CITROEN Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 3,173
Member of: [Freehand Design Usergroup] [Colectionar Machete] [4Rally] [CITROEN]
|
__________________ Post 3 __________________
Mersi de aprecieri tuturor Voi face...asta daca mi se va permite Iar de urmat....urmeaza o masina care a pus America pe roate Ford T .
Henry Ford nu a inventat automobilul si nici banda rulanta , dar a fost primul care a descoperit avantajele utilizarii celor doua lucruri impreuna. In 1908 , Henry Ford uimeste lumea cu B]Ford Model T [/B] , care a fost primul automobil din lume la a carui productie s-a folosit linia de montaj, mai precis , piesele automobilului erau puse pe o banda rulanta care traversa toata uzina, iar muncitorii grupati pe "sectii" le ansamblau , la final rezultand automobilul care iesea pe portile fabricii. Datorita costului mic de intretinere si comercializare, a fiabilitatii si usurintei in utilizare , Ford T avea sa devina o masina emblema pentru Henry Ford si America , cu un numarul total de 15.007.034 unitati produse si comercializate, record care avea sa fie depasit abia dupa 45 de ani . Fordu T avea sa revolutioneze industria auto prin : volanul montat pe stanga ( fata de dreapta ca celelalte automobile , lucru ce avea sa fie copiat ulterior de aproape toti producatorii de automobile ) , motorul si transmisia masinii care erau in interiorul caroseriei , cilindrii motorului erau montati intr-un bloc compact si suspensia cu doua arcuri semi-eliptice , fata de unul singur ca celelallte automobile. De asemenea ,Ford-ul T era renumit prin culoarea neagra a masinii , deoarece aceasta culoare era ieftina si cu timp de uscare mic ( de la aplicarea ei pana la iesirea de pe banda vopseaua era uscata ) , Henry Ford spunand chiar : " orice client isi poate alege orice culoare , pentru orice model T, atata timp cat aceasta culoare este neagru ". Totusi ,in ultimii ani de productie au aparut si alte culori , inclusiv rosu. Cateva date tehnice : motor cu 4 cilindri , cap. 2900 cmc , 20 c.p. , vit. maxima 60-72 km/h , consum 11.1-18.7 l /100km , tractiune spate , cutie de viteze cu 2 trepte + marsarier . Enjoy
__________________ Post 2 __________________
Rolls Royce Silver Ghost Sedanca de Ville 1915 . A fost prima masina conceputa clar ca limuzina , dupa cum se vede in desen , soferul avea compartimentul separat , printr-un geam fixat in caroserie , total de spatele masinii , pasagerii , in schimb , fiind protejati complet de un compartiment dotat cu tot luxul si tehnologiile vremii . Cateva date despre Rolls Royce Silver Ghost Sedanca de Ville: motor pozitionat frontal cu 6 cilindri in linie , racit cu apa , 7400 cmc , 50 c.p. , cutie de viteze in 4 trepte , tractiune spate, suspensie fata cu arcuri semieliptice ,suspensie spate cu arcuri elicoidale si amortizor , vit.max. 135 km/h.
P.S. Scuzati anul care apare in desen , este gresit
__________________ Post 3 __________________
Continuam cu o marca mai putin cunoscuta de multi , care la vremea ei nu avea concurent pe piata automobilelor de lux . Este vorba de Duesenberg , companie fondata in 1913 de fratii Fred si August Duesenberg , companie care a produs in scurta ei existenta ( 24 de ani ) cele mai bune , mai performante , luxoase si exclusiviste masini ale vremii de-atunci. In anul 1929 apare pe piata automobilul care avea sa faca din Duesenberg o legenda si anume Duesenberg model J 1929, o masina superba , construita ( ca toate modelele Duesenberg de altfel ) in intregime manual , extrem de luxoasa , extrem de spatioasa ( 5,37 m lungime , 1,84 m latime si 1,77 m inaltime ) extrem de manevrabila si puternica. Cateva specificatii tehnice : motor ampalsat frontal , 8 cilindrii in linie , 32 valve , 6.8 l , racit cu apa , 265 c.p. , tractiune spate , transmisie manuala cu 3 trepte , v.max . 192 km/h si au fost construite numai 470 unitati . In 1935 Duesenberg produce un model neobisnuit ca design si conceput initial pentru curse si-anume Duesenberg SJ Mormon Meteor o masina extrem de puternica si iesita din tiparele vremii. Cateva date tehnice : motor cu 8 cilindri in linie , amplasat frontal , 32 de supape , 6.9 l , 400 c.p. , tractiune spate , transmisie manuala cu 3 trepte , vit. max. 250 km/h .
Nota moderator: ti-am unit postarile, si le-am semnalizat in postul asta, sa nu se incurce lumea .
Last edited by Evoluzione; 09-11-09 at 17:21.
|
|
|
09-11-09, 16:02
|
#44
|
Stage 2
Join Date: Oct 2009
Posts: 40
|
Re: Desenele mele - THUNDER77
oao!super!M-am mai informat!
|
|
|
13-11-09, 20:04
|
#45
|
CITROEN Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 3,173
Member of: [Freehand Design Usergroup] [Colectionar Machete] [4Rally] [CITROEN]
|
Re: Desenele mele - THUNDER77
Am sa postez cat de curand alte trei modele Bugatti , Packard si Cord
|
|
|
|
|