Quote:
Originally Posted by kidu2006
Inca odata mi se par penibile grupele astea,nu sunt impotriva la eveniment dar mai treziti-va din gandurile indepartate.In tara noastra sau ma rog in Bucuresti sunt maxim 15masini care sunt apte pt a concura la astfel de grupe,restul sunt "street" cum ati scris si voi in denumirea de start a grupelor!
|
Realitatea contrazice lucrul asta, la satu mare la S3 in calificari, locul 1 a avut 13.3s de la locul 2 pana la locul 8 timpii au fost intre 13.5 si 13.9, uite ca sunt masini pentru o asa grupa.
Exista o diferenta intre grupele Delta Drag si cele din Ungaria/Satu Mare, nu se face diferentierea intre street si profi din cauza:
- numarului mic de masini reale de profi pe la noi
- incurajarea masinilor de profi, performantele se fac cu masini de profi din motive financiare
Grupele din Ungaria/Satu Mare sunt f. bune, de ce? Pentru simplu fapt ca sunt testate in decursul a peste 5 ani intr-o tara cu mult evoluata in drag racing fata de Romania indiferent de nivelul profi sau street.
Quote:
Originally Posted by SNP10
Sunt degeaba discutiile.Eu vreau sa vina vremea in care o masina cu tractiune Fw sa il bate pe NSL.Atunci o sa avem si noi tuning.Dar asta nu se va intampla niciodata )
|
Daca tot comentati de grupe si ca nu sunt echilibrate si ca BMW 325 Turbo nu are cum sa fie batut, cati dintre voi ati depus eforturi financiare, timp si stres comparativ cu NSL?
Daca nu le-ati depus atunci lasati oamenii care au muncit cu spor si cap la masini sa isi culeaga rezultatele meritate.
Daca le-ati depus si nu v-a iesit e problema voastra, nu dati vina pe grupe, va dau un singur exemplu de masina FWD care poate bate acele BMWuri de care vorbiti cu un buget chiar mai mic: Civic turbo
Cursele organizate de Delta Drag ar trebui sa aibe alte prioritati, altele decat grupele: fluenta, securitate, cronometrare