Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DACIA > Dacia tuning

Reply
 
Thread Tools
Old 10-04-12, 22:46   #946
Muttley

Stage 5
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,097
Default Re: Renault R12 Gordini

Eu am sa latesc jante de Dacie de 5.5 doar spre interior, cat sa nu ating in bratul portfuzetei care vine la bieleta de directie.
Din ce spui tu B 75 UAP, 10mm ar fi "safe", diferenta data de discurile duble ca grosime, iar 20mm ar face sa ating cu plumbii de echilibrare in portfuzeta.
Corect?
Daca da, probabil vor fi cam 15 la mine.

Adita, J-ul e o notatie ce se refera la profilul jantei pe care se aseaza flancul pneului. NU este o unitate de masura, e un simbol si atat.
Ca a aruncat unu' candva o piatra si toti s-au bulucit gramada dupa ea, e stilul romanesc.
Muttley is offline   Reply With Quote
Old 10-04-12, 22:50   #947
Sirius
Dacia Driver

Stage 5
 
Sirius's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,953
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
Default Re: Renault R12 Gordini

Quote:
Originally Posted by Muttley View Post
Eu am sa latesc jante de Dacie de 5.5 doar spre interior, cat sa nu ating in bratul portfuzetei care vine la bieleta de directie.
Din ce spui tu B 75 UAP, 10mm ar fi "safe", diferenta data de discurile duble ca grosime, iar 20mm ar face sa ating cu plumbii de echilibrare in portfuzeta.
Corect?
Daca da, probabil vor fi cam 15 la mine.

Adita, J-ul e o notatie ce se refera la profilul jantei pe care se aseaza flancul pneului. NU este o unitate de masura, e un simbol si atat.
Ca a aruncat unu' candva o piatra si toti s-au bulucit gramada dupa ea, e stilul romanesc.

J = litera caracteristica pentru forma bordurii jantei

https://forum.4tuning.ro/134-dacia-tu...ml#post4976158

noapte buna!
Sirius is offline   Reply With Quote
Old 10-04-12, 23:20   #948
B 75 UAP

Stage 3
 
B 75 UAP's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 155
Default Re: Renault R12 Gordini

Quote:
Originally Posted by Muttley View Post
Eu am sa latesc jante de Dacie de 5.5 doar spre interior, cat sa nu ating in bratul portfuzetei care vine la bieleta de directie.
Din ce spui tu B 75 UAP, 10mm ar fi "safe", diferenta data de discurile duble ca grosime, iar 20mm ar face sa ating cu plumbii de echilibrare in portfuzeta.
Corect?
Daca da, probabil vor fi cam 15 la mine.
Exact asta vreau sa fac eu pentru Sportiva.. La interior late ca cele de 12G, la exterior ca cele de 5.5 de Dacia. Mai mult nu-mi permit bratul portfuzetei la interior si pasajele aripilor spate la exterior.
Plumbii nu vin montati in afara jantei (nu stiu daca ce vreau sa spun e inteligibil - deja nu mai gasesc cuvintele necesare)..
Cand, prin rotirea jantei, plumbul montat pe interiorul acesteia (care probabil s-ar putea inlocui cu plumbi lipiti mai in interior pe janta) ajunge in partea de sus, acesta va atinge in brat. Bordura din interior a jantei chiar daca nu atinge, se va afla foarte aproape de brat (acesta fiind oblic) cam la 1-2mm distanta. Parerea mea e ca in niciun caz bratul nu-ti va permite sa latesti janta spre interior mai mult de 10mm (fara alte tiganii de genul decuparii unei portiuni din brat sau flanse). Deci mai mult de 10mm nu e chiar safe, sa nu mai zic, daca Doamne fereste, mai si indoi o janta pe fatza.. deja devine problematic.
B 75 UAP is offline   Reply With Quote
Old 11-04-12, 06:06   #949
Muttley

Stage 5
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,097
Default Re: Renault R12 Gordini

Tot ce ai scris mai sus e-n context Dacia sau 12G?
Muttley is offline   Reply With Quote
Old 11-04-12, 10:11   #950
Muttley

Stage 5
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,097
Default Re: Renault R12 Gordini

Quote:
Originally Posted by B 75 UAP View Post
Exact asta vreau sa fac eu pentru Sportiva.. La interior late ca cele de 12G, la exterior ca cele de 5.5 de Dacia.
............

Bordura din interior a jantei chiar daca nu atinge, se va afla foarte aproape de brat (acesta fiind oblic) cam la 1-2mm distanta. Parerea mea e ca in niciun caz bratul nu-ti va permite sa latesti janta spre interior mai mult de 10mm.
Reformulez mai detaliat...
- ce vrei tu sa faci s-ar reduce la a lati jante de Dacie de 5.5, adaugandu-le 10mm in interior. Fiind vorba de semipunti/frane de Dacie, vei ajunge la 1-2mm distanta de bratul portfuzetei. Corect???
- eu vreau sa latesc jante de Dacie de 5.5, adaugandu-le mai mult de 10mm in interior. Ce cred ca ai omis este faptul ca eu am semipunti de G.
Asadar, luand in calcul si acest aspect, teoretic, EU as putea lati jantele inspre interior 20mm, pentru a ajunge la 1-2mm distanta de brat. Corect????

Daca "corect" la ambele puncte de mai sus, cred ca ar fi rezonabil sa latesc cu 15mm. De acord?
Mersi.

Last edited by Muttley; 11-04-12 at 10:15.
Muttley is offline   Reply With Quote
Old 13-04-12, 20:47   #951
bv58bar

Stage 5
 
bv58bar's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 1,804
Default Re: Renault R12 Gordini

Daca va ajuta cu ceva pot masura o janta de a mea de pe fata, sa vedem ce dimensiune are buza interioara.
A trebuit polizat bratul la mine, f putin...
__________________
Membru cu rugina turbata...
bv58bar is offline   Reply With Quote
Old 02-05-12, 13:25   #952
blackcivic

Stock
 
Join Date: May 2010
Posts: 3
Default Re: Renault R12 Gordini

Salutare tuturor de pe topic si din subforumul Dacia & Renault,

Am o intrebare legata de o piesa: stie cineva unde se poate gasi un ax cu came de la un motor mai special de Dacia/Renault, in patru pistoane, cu cilindree un pic mai mare, spre 1500 cc?

Am inteles ca a fost folosit pentru a echipa berlinele Politiei Romane inainte ca acestea sa fie inlocuite cu modelul Dacia Nova, daca nu ma insel. As vrea sa pot da mai multe detalii tehnice despre motor si piesa dar, dupa cum cred ca s-a inteles deja, nu ma pricep deloc la motoare Dacia. Intreb in numele unui prieten care nu vorbeste limba romana si speram sa ma puteti indruma in directia corecta. Amicul are un Renault mai vechi, sport, pe care vrea sa puna acest ax cu came, asta facand parte din pregatirea "internelor" pentru a suporta mai tarziu un turbo. Motorul lui e tot de 1500 cred si impreuna cu acest ax si o chiuloasa modficata, spera, prin marirea cursei pistoanelor, sa obtina o cilindree de aproape 1800.

Scuze daca vi se pare nostim ce am scris pe aici. Repet, nu stiu daca am retinut chiar exact ce mi-a comunicat amicul.
De asemenea cer scuze in avans moderatorilor sectiunii daca am postat intrebarea in topicul nepotrivit si rog sa fie mutata in topicul corect ori, daca nu e prea mult, rog lasati aici sau in mesaj privat un link catre topicul corect.

Va multumesc.

Last edited by blackcivic; 02-05-12 at 13:45.
blackcivic is offline   Reply With Quote
Old 13-05-12, 01:15   #953
cheluakame

Stage 5
 
cheluakame's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 370
Default Re: Renault R12 Gordini

Quote:
Originally Posted by blackcivic View Post
Salutare tuturor de pe topic si din subforumul Dacia & Renault,

Am o intrebare legata de o piesa: stie cineva unde se poate gasi un ax cu came de la un motor mai special de Dacia/Renault, in patru pistoane, cu cilindree un pic mai mare, spre 1500 cc?

Am inteles ca a fost folosit pentru a echipa berlinele Politiei Romane inainte ca acestea sa fie inlocuite cu modelul Dacia Nova, daca nu ma insel. As vrea sa pot da mai multe detalii tehnice despre motor si piesa dar, dupa cum cred ca s-a inteles deja, nu ma pricep deloc la motoare Dacia. Intreb in numele unui prieten care nu vorbeste limba romana si speram sa ma puteti indruma in directia corecta. Amicul are un Renault mai vechi, sport, pe care vrea sa puna acest ax cu came, asta facand parte din pregatirea "internelor" pentru a suporta mai tarziu un turbo. Motorul lui e tot de 1500 cred si impreuna cu acest ax si o chiuloasa modficata, spera, prin marirea cursei pistoanelor, sa obtina o cilindree de aproape 1800.

Scuze daca vi se pare nostim ce am scris pe aici. Repet, nu stiu daca am retinut chiar exact ce mi-a comunicat amicul.
De asemenea cer scuze in avans moderatorilor sectiunii daca am postat intrebarea in topicul nepotrivit si rog sa fie mutata in topicul corect ori, daca nu e prea mult, rog lasati aici sau in mesaj privat un link catre topicul corect.

Va multumesc.
Ce spui tu cu 1500 este motorul 1.6 din gama dacia care are 1557 cmc.
Sa duci motorul dacia la 1800 presupune un nou arbore facut de la 0 sau alezarea manetoanelor ceea ce duce scaderea rezistentei arborelui.
Maximul sigur la care poate fi dus un motor dacia este 1680.88 cmc cu pistoane 80 mm si cursa arbore 83.6 mm. Restul e cancan.
__________________
A four dimension person trapped in a three dimension world
cheluakame is offline   Reply With Quote
Old 26-05-12, 12:06   #954
blackcivic

Stock
 
Join Date: May 2010
Posts: 3
Default Re: Renault R12 Gordini

Multumesc pentru raspuns.

Da, intr-adevar, cred ca fix de motorul ala e vorba. O sa confirm inca o data pentru amicul pentru care am postat care piesa din acel motor ii trebuie in proiectul lui. El spunea ca axul cu came, dar voi reconfirma.

Apoi sa vad daca cineva de pe forum stiu unde se poate gasi unul de vanzare, in stare buna.
blackcivic is offline   Reply With Quote
Old 09-07-12, 20:54   #955
b08ygs
Dacia Driver

Stage 5
 
b08ygs's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 5,180
Member of:
[DACIA]
[Old School Cars]
Default Re: Renault R12 Gordini

Pe la minutu 4:40 apare si Gordina, se tine bine...

https://www.youtube.com/watch?feature...&v=7dW0jNDL4oA

Si cateva poze "furate" de pe un site ca sa mai invie topicu
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_9522.JPG
Views:	338
Size:	235.7 KB
ID:	2491295   Click image for larger version

Name:	IMG_9548.jpg
Views:	229
Size:	235.2 KB
ID:	2491296   Click image for larger version

Name:	IMG_9797.JPG
Views:	231
Size:	115.0 KB
ID:	2491297  

Click image for larger version

Name:	IMG_9799.JPG
Views:	96
Size:	102.0 KB
ID:	2491298   Click image for larger version

Name:	IMG_9803.JPG
Views:	161
Size:	103.4 KB
ID:	2491299   Click image for larger version

Name:	IMG_9805.JPG
Views:	131
Size:	109.0 KB
ID:	2491300  

Click image for larger version

Name:	IMG_9807.JPG
Views:	161
Size:	104.5 KB
ID:	2491301   Click image for larger version

Name:	IMG_9814.JPG
Views:	149
Size:	93.8 KB
ID:	2491302   Click image for larger version

Name:	IMG_9834.JPG
Views:	337
Size:	189.1 KB
ID:	2491304  

__________________

Pasionat de fiarele vechi care merg mai spectaculos ca plasticele de ultima generatie....
O batrana din '76
b08ygs is offline   Reply With Quote
Old 23-07-12, 09:38   #956
b08ygs
Dacia Driver

Stage 5
 
b08ygs's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 5,180
Member of:
[DACIA]
[Old School Cars]
Default Re: Renault R12 Gordini

Si alte 3 poze gasite pe alt site dar de la acelasi eveniment
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	lacatzel2002-3ae3911dce598b3559-0-0-0-0-0.jpg
Views:	256
Size:	1.22 MB
ID:	2502997   Click image for larger version

Name:	lacatzel2002-7c20511dce4d89e509-0-0-0-0-0.jpg
Views:	388
Size:	1.29 MB
ID:	2502998   Click image for larger version

Name:	lacatzel2002-94b6411dce58871814-0-0-0-0-0.jpg
Views:	284
Size:	1.29 MB
ID:	2502999  

b08ygs is offline   Reply With Quote
Old 23-07-12, 19:58   #957
amce

Stage 4
 
amce's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 232
Default Re: Renault R12 Gordini

respect la mosu'
amce is offline   Reply With Quote
Old 07-08-12, 20:28   #958
mustang G.T
Old School Cars

Stage 4
 
mustang G.T's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 281
Member of:
[Old School Cars]
Default Re: Renault R12 Gordini

respect ptr nea nicu !? ..imi place cum a pus proiectoarele
mustang G.T is offline   Reply With Quote
Old 12-12-12, 10:21   #959
Cred

Stage 5
 
Cred's Avatar
 
Join Date: Nov 2012
Posts: 378
Default Re: Renault R12 Gordini

Sariti , Repede.

http://cgi.ebay.fr/renault-12-gordin...item1e75494322

Last edited by Cred; 12-12-12 at 10:24.
Cred is offline   Reply With Quote
Old 12-12-12, 11:32   #960
1300rs

Stage 4
 
1300rs's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 280
Member of:
[Dacia Rally Team]
Default Re: Renault R12 Gordini

Unde sa sarim ? pe balcon ? cine are 14.500 e sa dea pe asa ceva?
1300rs is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -