10-04-12, 22:46
|
#946
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,097
|
Re: Renault R12 Gordini
Eu am sa latesc jante de Dacie de 5.5 doar spre interior, cat sa nu ating in bratul portfuzetei care vine la bieleta de directie.
Din ce spui tu B 75 UAP, 10mm ar fi "safe", diferenta data de discurile duble ca grosime, iar 20mm ar face sa ating cu plumbii de echilibrare in portfuzeta.
Corect?
Daca da, probabil vor fi cam 15 la mine.
Adita, J-ul e o notatie ce se refera la profilul jantei pe care se aseaza flancul pneului. NU este o unitate de masura, e un simbol si atat.
Ca a aruncat unu' candva o piatra si toti s-au bulucit gramada dupa ea, e stilul romanesc.
|
|
|
10-04-12, 22:50
|
#947
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,953
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: Renault R12 Gordini
Quote:
Originally Posted by Muttley
Eu am sa latesc jante de Dacie de 5.5 doar spre interior, cat sa nu ating in bratul portfuzetei care vine la bieleta de directie.
Din ce spui tu B 75 UAP, 10mm ar fi "safe", diferenta data de discurile duble ca grosime, iar 20mm ar face sa ating cu plumbii de echilibrare in portfuzeta.
Corect?
Daca da, probabil vor fi cam 15 la mine.
Adita, J-ul e o notatie ce se refera la profilul jantei pe care se aseaza flancul pneului. NU este o unitate de masura, e un simbol si atat.
Ca a aruncat unu' candva o piatra si toti s-au bulucit gramada dupa ea, e stilul romanesc.
|
J = litera caracteristica pentru forma bordurii jantei
https://forum.4tuning.ro/134-dacia-tu...ml#post4976158
noapte buna!
|
|
|
10-04-12, 23:20
|
#948
|
Stage 3
Join Date: Jul 2006
Posts: 155
|
Re: Renault R12 Gordini
Quote:
Originally Posted by Muttley
Eu am sa latesc jante de Dacie de 5.5 doar spre interior, cat sa nu ating in bratul portfuzetei care vine la bieleta de directie.
Din ce spui tu B 75 UAP, 10mm ar fi "safe", diferenta data de discurile duble ca grosime, iar 20mm ar face sa ating cu plumbii de echilibrare in portfuzeta.
Corect?
Daca da, probabil vor fi cam 15 la mine.
|
Exact asta vreau sa fac eu pentru Sportiva.. La interior late ca cele de 12G, la exterior ca cele de 5.5 de Dacia. Mai mult nu-mi permit bratul portfuzetei la interior si pasajele aripilor spate la exterior.
Plumbii nu vin montati in afara jantei (nu stiu daca ce vreau sa spun e inteligibil - deja nu mai gasesc cuvintele necesare)..
Cand, prin rotirea jantei, plumbul montat pe interiorul acesteia (care probabil s-ar putea inlocui cu plumbi lipiti mai in interior pe janta) ajunge in partea de sus, acesta va atinge in brat. Bordura din interior a jantei chiar daca nu atinge, se va afla foarte aproape de brat (acesta fiind oblic) cam la 1-2mm distanta. Parerea mea e ca in niciun caz bratul nu-ti va permite sa latesti janta spre interior mai mult de 10mm (fara alte tiganii de genul decuparii unei portiuni din brat sau flanse). Deci mai mult de 10mm nu e chiar safe, sa nu mai zic, daca Doamne fereste, mai si indoi o janta pe fatza.. deja devine problematic.
|
|
|
11-04-12, 06:06
|
#949
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,097
|
Re: Renault R12 Gordini
Tot ce ai scris mai sus e-n context Dacia sau 12G?
|
|
|
11-04-12, 10:11
|
#950
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,097
|
Re: Renault R12 Gordini
Quote:
Originally Posted by B 75 UAP
Exact asta vreau sa fac eu pentru Sportiva.. La interior late ca cele de 12G, la exterior ca cele de 5.5 de Dacia.
............
Bordura din interior a jantei chiar daca nu atinge, se va afla foarte aproape de brat (acesta fiind oblic) cam la 1-2mm distanta. Parerea mea e ca in niciun caz bratul nu-ti va permite sa latesti janta spre interior mai mult de 10mm.
|
Reformulez mai detaliat...
- ce vrei tu sa faci s-ar reduce la a lati jante de Dacie de 5.5, adaugandu-le 10mm in interior. Fiind vorba de semipunti/frane de Dacie, vei ajunge la 1-2mm distanta de bratul portfuzetei. Corect???
- eu vreau sa latesc jante de Dacie de 5.5, adaugandu-le mai mult de 10mm in interior. Ce cred ca ai omis este faptul ca eu am semipunti de G.
Asadar, luand in calcul si acest aspect, teoretic, EU as putea lati jantele inspre interior 20mm, pentru a ajunge la 1-2mm distanta de brat. Corect????
Daca "corect" la ambele puncte de mai sus, cred ca ar fi rezonabil sa latesc cu 15mm. De acord?
Mersi.
Last edited by Muttley; 11-04-12 at 10:15.
|
|
|
13-04-12, 20:47
|
#951
|
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 1,804
|
Re: Renault R12 Gordini
Daca va ajuta cu ceva pot masura o janta de a mea de pe fata, sa vedem ce dimensiune are buza interioara.
A trebuit polizat bratul la mine, f putin...
__________________
Membru cu rugina turbata...
|
|
|
02-05-12, 13:25
|
#952
|
Stock
Join Date: May 2010
Posts: 3
|
Re: Renault R12 Gordini
Salutare tuturor de pe topic si din subforumul Dacia & Renault,
Am o intrebare legata de o piesa: stie cineva unde se poate gasi un ax cu came de la un motor mai special de Dacia/Renault, in patru pistoane, cu cilindree un pic mai mare, spre 1500 cc?
Am inteles ca a fost folosit pentru a echipa berlinele Politiei Romane inainte ca acestea sa fie inlocuite cu modelul Dacia Nova, daca nu ma insel. As vrea sa pot da mai multe detalii tehnice despre motor si piesa dar, dupa cum cred ca s-a inteles deja, nu ma pricep deloc la motoare Dacia. Intreb in numele unui prieten care nu vorbeste limba romana si speram sa ma puteti indruma in directia corecta. Amicul are un Renault mai vechi, sport, pe care vrea sa puna acest ax cu came, asta facand parte din pregatirea "internelor" pentru a suporta mai tarziu un turbo. Motorul lui e tot de 1500 cred si impreuna cu acest ax si o chiuloasa modficata, spera, prin marirea cursei pistoanelor, sa obtina o cilindree de aproape 1800.
Scuze daca vi se pare nostim ce am scris pe aici. Repet, nu stiu daca am retinut chiar exact ce mi-a comunicat amicul.
De asemenea cer scuze in avans moderatorilor sectiunii daca am postat intrebarea in topicul nepotrivit si rog sa fie mutata in topicul corect ori, daca nu e prea mult, rog lasati aici sau in mesaj privat un link catre topicul corect.
Va multumesc.
Last edited by blackcivic; 02-05-12 at 13:45.
|
|
|
13-05-12, 01:15
|
#953
|
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 370
|
Re: Renault R12 Gordini
Quote:
Originally Posted by blackcivic
Salutare tuturor de pe topic si din subforumul Dacia & Renault,
Am o intrebare legata de o piesa: stie cineva unde se poate gasi un ax cu came de la un motor mai special de Dacia/Renault, in patru pistoane, cu cilindree un pic mai mare, spre 1500 cc?
Am inteles ca a fost folosit pentru a echipa berlinele Politiei Romane inainte ca acestea sa fie inlocuite cu modelul Dacia Nova, daca nu ma insel. As vrea sa pot da mai multe detalii tehnice despre motor si piesa dar, dupa cum cred ca s-a inteles deja, nu ma pricep deloc la motoare Dacia. Intreb in numele unui prieten care nu vorbeste limba romana si speram sa ma puteti indruma in directia corecta. Amicul are un Renault mai vechi, sport, pe care vrea sa puna acest ax cu came, asta facand parte din pregatirea "internelor" pentru a suporta mai tarziu un turbo. Motorul lui e tot de 1500 cred si impreuna cu acest ax si o chiuloasa modficata, spera, prin marirea cursei pistoanelor, sa obtina o cilindree de aproape 1800.
Scuze daca vi se pare nostim ce am scris pe aici. Repet, nu stiu daca am retinut chiar exact ce mi-a comunicat amicul.
De asemenea cer scuze in avans moderatorilor sectiunii daca am postat intrebarea in topicul nepotrivit si rog sa fie mutata in topicul corect ori, daca nu e prea mult, rog lasati aici sau in mesaj privat un link catre topicul corect.
Va multumesc.
|
Ce spui tu cu 1500 este motorul 1.6 din gama dacia care are 1557 cmc.
Sa duci motorul dacia la 1800 presupune un nou arbore facut de la 0 sau alezarea manetoanelor ceea ce duce scaderea rezistentei arborelui.
Maximul sigur la care poate fi dus un motor dacia este 1680.88 cmc cu pistoane 80 mm si cursa arbore 83.6 mm. Restul e cancan.
__________________
A four dimension person trapped in a three dimension world
|
|
|
26-05-12, 12:06
|
#954
|
Stock
Join Date: May 2010
Posts: 3
|
Re: Renault R12 Gordini
Multumesc pentru raspuns.
Da, intr-adevar, cred ca fix de motorul ala e vorba. O sa confirm inca o data pentru amicul pentru care am postat care piesa din acel motor ii trebuie in proiectul lui. El spunea ca axul cu came, dar voi reconfirma.
Apoi sa vad daca cineva de pe forum stiu unde se poate gasi unul de vanzare, in stare buna.
|
|
|
09-07-12, 20:54
|
#955
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 5,180
Member of: [DACIA] [Old School Cars]
|
Re: Renault R12 Gordini
Pe la minutu 4:40 apare si Gordina, se tine bine...
https://www.youtube.com/watch?feature...&v=7dW0jNDL4oA
Si cateva poze "furate" de pe un site ca sa mai invie topicu
__________________
Pasionat de fiarele vechi care merg mai spectaculos ca plasticele de ultima generatie....
O batrana din '76
|
|
|
23-07-12, 09:38
|
#956
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 5,180
Member of: [DACIA] [Old School Cars]
|
Re: Renault R12 Gordini
Si alte 3 poze gasite pe alt site dar de la acelasi eveniment
|
|
|
23-07-12, 19:58
|
#957
|
Stage 4
Join Date: Feb 2007
Posts: 232
|
Re: Renault R12 Gordini
respect la mosu'
|
|
|
07-08-12, 20:28
|
#958
|
Old School Cars
Stage 4
Join Date: Feb 2010
Posts: 281
Member of: [Old School Cars]
|
Re: Renault R12 Gordini
respect ptr nea nicu !? ..imi place cum a pus proiectoarele
|
|
|
12-12-12, 10:21
|
#959
|
Stage 5
Join Date: Nov 2012
Posts: 378
|
Re: Renault R12 Gordini
Last edited by Cred; 12-12-12 at 10:24.
|
|
|
12-12-12, 11:32
|
#960
|
Stage 4
Join Date: Feb 2007
Posts: 280
Member of: [Dacia Rally Team]
|
Re: Renault R12 Gordini
Unde sa sarim ? pe balcon ? cine are 14.500 e sa dea pe asa ceva?
|
|
|
|
|