17-03-09, 19:58
|
#1
|
Subaru Driver
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 766
Member of: [SUBARU] [SKODA]
|
impreza 2.0 r sport
acesta e masinutza mea, momentan iam facut o grila fata, bara spate siam umblat oleca la evacuare(am scos intermediara si pus o finala sport)
va urma schimbati suportii motor, evacuarea refacuta, bujii, resoftare,suspensie si primu lucru care il fac schimb franele
astept opinile voastre si mai ales sfaturile
__________________
Nu ma vorbi pe la spate ca sunt in spatele tau!
|
|
|
17-03-09, 20:32
|
#2
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,928
Member of: [REV UP SQUAD]
|
Re: impreza 2.0 r sport
tare masinuta...o sa fie la stand pe 10-12?
|
|
|
17-03-09, 22:20
|
#3
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 10,813
|
Re: impreza 2.0 r sport
am pentru masina ta daca vrei suspensii de top reglabile pe duritate 36 moduri si inaltime pana la 120mm, reglaj bound rebound (flanse de aluminiu reglabile incluse), si kit de frane 6-8-10 pistonase 304-400 mm.
D2 Performance
|
|
|
18-03-09, 01:02
|
#4
|
Subaru Driver
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 766
Member of: [SUBARU] [SKODA]
|
Re: impreza 2.0 r sport
ce bani? ma intereseaza franele in special
@C kst nu cred omu, nu am masina de expozitie
|
|
|
18-03-09, 07:40
|
#5
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 10,813
|
Re: impreza 2.0 r sport
alegeti una din variantele de mai jos:
1. FATA 6 pistonase - SPATE 4 pistonase (discuri floating optional pentru orice kit): diametru 286mm x 26 mm fata si spate (roti minim 15"), raport de franare 7/3 fata/spate. Se pot comanda individual fata si spate.
2. FATA 6 pistonase - SPATE 4 pistonase (discuri floating optional pentru orice kit): diametru 304mm x 28 mm fata si spate (roti minim 16"), raport de franare 7/3 fata/spate. Se pot comanda individual fata si spate.
3. FATA 8 pistonase - SPATE 6 pistonase (discuri floating optional pentru orice kit): diametru 330mm x 32 mm fata si spate (roti minim 17"), raport de franare 7/3 fata/spate. Se pot comanda individual fata si spate.
4. FATA 8 pistonase - SPATE 6 pistonase (discuri floating optional pentru orice kit): diametru 356mm x 32 mm fata si spate (roti minim 18"), raport de franare 7/3 fata/spate. Se pot comanda individual fata si spate.
4. FATA 10 pistonase - SPATE 8 pistonase (discuri floating optional pentru orice kit): diametru 380mm x 32 mm fata si spate (roti minim 19"), raport de franare 7/3 fata/spate. Se pot comanda individual fata si spate.
4. FATA 10 pistonase - SPATE 8 pistonase (discuri floating optional pentru orice kit): diametru 400mm x 36 mm fata si spate (roti minim 19"), raport de franare 7/3 fata/spate. Se pot comanda individual fata si spate.
poti alege si doar fata sau doar spate....daca alegi pentru ambele punti discurile trebuie sa aiba aceeasi marime pentru ca etrierii au raport de franare 7/3 fata/spate.
|
|
|
18-03-09, 12:20
|
#6
|
Subaru Driver
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 766
Member of: [SUBARU] [SKODA]
|
Re: impreza 2.0 r sport
zimi la primele doua pt roti de minim 15" si 16", astea stoc is de 15"
|
|
|
18-03-09, 13:08
|
#7
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 10,813
|
Re: impreza 2.0 r sport
Suspensii D2 STREET - 36 reglaje de duritate, reglaj pana la 120 mm pe inaltime, SAE9254 si aluminiu 6061, flanse top mount din aluminiu sau pillowball (flansele sunt incluse in pret, la majoritatea suspensiilor se cumpara separat, cam 90-100 euro bnucata) - 890 euro
1. FATA 6 pistonase - SPATE 4 pistonase (discuri floating optional pentru orice kit): diametru 286mm x 26 mm fata si spate (roti minim 15"), raport de franare 7/3 fata/spate. Se pot comanda individual fata si spate.
1260 EURO fata
1260 EURO spate
2. FATA 6 pistonase - SPATE 4 pistonase (discuri floating optional pentru orice kit): diametru 304mm x 28 mm fata si spate (roti minim 16"), raport de franare 7/3 fata/spate. Se pot comanda individual fata si spate.
1310 EURO fata
1310 EURO spate
|
|
|
18-03-09, 13:26
|
#8
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Aug 2006
Posts: 352
|
Re: impreza 2.0 r sport
Salutare, pentru soft vorbeste cu SEBASTIAN ( RACING CODE ) este cel mai in masura sa ti resofteze masinutza !
|
|
|
18-03-09, 15:25
|
#9
|
Subaru Driver
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 766
Member of: [SUBARU] [SKODA]
|
Re: impreza 2.0 r sport
cand o voi termina softul sigur la sebastian il voi face, dar pana atunci e drum lung ![Sad](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_sad.gif) caut job ca sa termin mai rpd
|
|
|
19-03-09, 18:50
|
#10
|
Stage 3
Join Date: May 2008
Posts: 91
|
Re: impreza 2.0 r sport
super masina. la ce bani ai cumparat-o daca nu e secret ?
sa ai noroc de ea.
|
|
|
19-03-09, 19:12
|
#11
|
Subaru Driver
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 766
Member of: [SUBARU] [SKODA]
|
Re: impreza 2.0 r sport
20 mii la mana a 2 cu 4000 km ![Wink](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_wink.gif) mi se pare ca e un pret oki pt km ei si pt SUBARU
|
|
|
20-03-09, 13:25
|
#12
|
Stage 3
Join Date: May 2008
Posts: 91
|
Re: impreza 2.0 r sport
super pretu mai ales ca avea numai 4000 km.
spor la treaba.
|
|
|
20-03-09, 15:45
|
#13
|
Subaru Driver
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 766
Member of: [SUBARU] [SKODA]
|
Re: impreza 2.0 r sport
ms omu sa fie
|
|
|
20-03-09, 16:27
|
#14
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 1,562
|
Re: impreza 2.0 r sport
Ca sfat, terminatia de toba finala, una rotunda si mare :P
|
|
|
20-03-09, 18:18
|
#15
|
Subaru Driver
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 766
Member of: [SUBARU] [SKODA]
|
Re: impreza 2.0 r sport
nu am loc ![Very Happy](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_biggrin.gif) ca eu am iesirea pe dreapta si dak e sa o fac pe stanga treb sa tai bara si mam saturat sa tot revopsesc bara
@elspa: la frane mar interessa discurile si palcutele, iar la discuri ash vrea cu stiatii
ms mult de intelegere si ce bujii miai recomanda
Last edited by naiman; 21-03-09 at 01:23.
|
|
|
|
|