20-04-10, 10:43
|
#31
|
Stage 2
Join Date: Jan 2009
Posts: 63
|
Re: Ford Mustang GT 2008 - STREET / DRAG car
salut,
felicitari pt munca depusa
e bestiala masina
|
|
|
24-04-10, 17:05
|
#32
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 10,815
|
Re: Ford Mustang GT 2008 - STREET / DRAG car
multumesc tuturor pentru aprecieri, in scurt timp masina va intra la stage 2 cu
bloc complet forjat de la Ford Racing,
axe Hot Rod,
injectaore 800cc,
sistem de alimentare de benzina Nascar,
fulie de 20 psi
chiulase Eddelbrock
|
|
|
25-04-10, 11:01
|
#33
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of: [Moderators] [AfterDark Racing] [DAEWOO] [FORD] [BMW]
|
Re: Ford Mustang GT 2008 - STREET / DRAG car
Numele vehiculate sunt "grele", au performanta si costa pe masura insa la toate aceste modificari ar cam trebui sa apare modificari conexe si ma refer in special la suspensie, cei de la Roush au un kit foarte bun in acest sens ....
Succes la stage 2, masina va deveni cu adevarat "rea".
__________________
Ford Mondeo MK3 DuratecHE --- BMW E46 FL 320D --- Daewoo Cielo Executive DOHC 16V
uita-te bine in oglinda, aparentele insala
|
|
|
25-04-10, 11:08
|
#34
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 10,815
|
Re: Ford Mustang GT 2008 - STREET / DRAG car
arcuri Eibach Drag, puntea spate de drag cu toate bratele de control ajustabile, kit de bucsi din poliuretan.
|
|
|
25-04-10, 11:13
|
#35
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of: [Moderators] [AfterDark Racing] [DAEWOO] [FORD] [BMW]
|
Re: Ford Mustang GT 2008 - STREET / DRAG car
Daca deja puntea a fost modificata cu cea expusa de tine acum, povestea sta cu totul ALTFEL, daca asta urmeaza a fi instalat .... pare cea mai buna alegere datorita scopului pentru care ganditi masina.
|
|
|
25-04-10, 11:15
|
#36
|
NoSpeedLimit Romania Club Member
Stage 5
Join Date: Sep 2004
Posts: 5,385
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [Design Team]
|
Re: Ford Mustang GT 2008 - STREET / DRAG car
felicitari pentru achizitie te astept la o sedinta foto si cu asta :P
|
|
|
25-04-10, 11:19
|
#37
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 10,815
|
Re: Ford Mustang GT 2008 - STREET / DRAG car
Puntea e deja modifica, daca lasi o masina de genul asta mai jos trebuie NEAPARAT sa reconsideri unghiul cardanului cu pinionul din diferential care trebuie sa fie undeva la -2 grade. Pentru asta se instaleaza bratele de control reglabile.
Trebuie modificata si prindere puntii pentru a contracara modificarea inaltimii masinii. Astfel se monteaza niste suporti reglabili care coboara prinderea puntii spate cu exact cat s-a coborat masina din arcuri.
De asemenea cu marirea puterii pentru o lansare adecvata, elementele suspensiei spate trebuie schimbate cu unele care nu se flexeaza (ele originale fiind din tabla ambutisata).
Puntea este pe original 9", raportul din diferential este schimbat cu unul de 3.73" iar discurile autoblocantului LOK sunt de carbon.
toate piesele puntii sunt Ford Racing si surprinzator nu costa o avere.
|
|
|
25-04-10, 11:23
|
#38
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of: [Moderators] [AfterDark Racing] [DAEWOO] [FORD] [BMW]
|
Re: Ford Mustang GT 2008 - STREET / DRAG car
Multam pentru detaliile tehnice si mult succes in continuare!
|
|
|
25-04-10, 12:08
|
#39
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 10,815
|
Re: Ford Mustang GT 2008 - STREET / DRAG car
Quote:
Originally Posted by NWZeu
Multam pentru detaliile tehnice si mult succes in continuare!
|
multumesc asemnea
|
|
|
25-04-10, 13:51
|
#40
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,029
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Style in Motion]
|
Re: Ford Mustang GT 2008 - STREET / DRAG car
Vazusem chiar la tine pe site suspensie reglabila XYZ D2 pt Mustang , am auzit numai lucruri bune de ea ,credeam ca asta o sa ti pui .
|
|
|
25-04-10, 13:51
|
#41
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 10,815
|
Re: Ford Mustang GT 2008 - STREET / DRAG car
am preferat doar arcuri sa nu mai adaug cifra la bugetul de cheltuieli
|
|
|
25-04-10, 14:01
|
#42
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,029
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Style in Motion]
|
Re: Ford Mustang GT 2008 - STREET / DRAG car
Te inteleg atunci , investitia pana acum e destul de mare , credeam ca e vreun motiv tehnic la mijloc .Bafta in continuare ,sper sa ai rezultatele dorite .
|
|
|
27-04-10, 19:58
|
#43
|
Stage 5
Join Date: Mar 2010
Posts: 711
|
Re: Ford Mustang GT 2008 - STREET / DRAG car
Quote:
Originally Posted by elspa
multumesc tuturor pentru aprecieri, in scurt timp masina va intra la stage 2 cu
bloc complet forjat de la Ford Racing,
axe Hot Rod,
injectaore 800cc,
sistem de alimentare de benzina Nascar,
fulie de 20 psi
chiulase Eddelbrock
|
frate nu tie ti-a luat cumva gaborii permisu pe la crangasi? k mergeam si eu linijtit cu matizu si deodata vad 4 faruri in spate zici k era masina aia mustang din dath race .. stiam k e radar dupa terenurile de fotbal la strada k mereu pun fraierii akolo si t opreste la benzinarie sus la dambovita.. si ma uitam in oglinda uruiaa motoru alaaa moama. knd a trecut pe langa mn kred k avea p putin suta .. ma clatinat ) era identic portocaliu cu negru ..si .a lasato in benzinarie masina in seara aia mi s pare ..
|
|
|
27-04-10, 20:20
|
#44
|
Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 360
Member of: [FORD] [2 Roti]
|
Re: Ford Mustang GT 2008 - STREET / DRAG car
Serios ca poti sa intelegi ce ai scris mai sus?
|
|
|
28-04-10, 07:23
|
#45
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 10,815
|
Re: Ford Mustang GT 2008 - STREET / DRAG car
Quote:
Originally Posted by lopezz
frate nu tie ti-a luat cumva gaborii permisu pe la crangasi? k mergeam si eu linijtit cu matizu si deodata vad 4 faruri in spate zici k era masina aia mustang din dath race .. stiam k e radar dupa terenurile de fotbal la strada k mereu pun fraierii akolo si t opreste la benzinarie sus la dambovita.. si ma uitam in oglinda uruiaa motoru alaaa moama. knd a trecut pe langa mn kred k avea p putin suta .. ma clatinat ) era identic portocaliu cu negru ..si .a lasato in benzinarie masina in seara aia mi s pare ..
|
...
|
|
|
|
|