Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FORD > Masina mea Ford

Reply
 
Thread Tools
Old 03-06-11, 23:48   #76
blad

Stage 4
 
blad's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 217
Default Re: Ford Mustang GT 2008 - STREET / DRAG car

Quote:
Originally Posted by elspa View Post
procedam ca la carte .... intai franele
nice, cat te-au dus franele??
blad is offline   Reply With Quote
Old 04-06-11, 04:35   #77
///V8///


Stage 5
 
///V8///'s Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 319
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Ford Mustang GT 2008 - STREET / DRAG car

asta e cumva noul 5.0 cu 32v? sau vechiul 302?
daca e asta noi si mai pui turbo... mi-ar fi frica sa dau drumul la ambreaj
///V8/// is offline   Reply With Quote
Old 04-06-11, 09:24   #78
XFJET

Stage 3
 
Join Date: Jun 2011
Posts: 103
Default Re: Ford Mustang GT 2008 - STREET / DRAG car

in primul rand felicitari, frumos proiect

in al doilea rand vreau sa zic ca am putina experienta cu drag racing si circuit racing si vreau sa imi dau parerea putin

din poze vad ca ai bandajat evacuarea, greseala, o sa rugineasca in minim 6 luni, daca e din stainless steel o sa crape in minim 8 luni, daca vrei sa scapi de caldura sub boneta nustiu la voi dar la noi este un coating din ceramica care il dai pe evacuare si inuntru si afara, arata frumos si aproape poti pune mana pe evacuare dupa 10min de hard driving

daca amortizoarele sunt 90/10 pentru drag unghiul de pinion trebuie cam 3.5 grade in jos, 2 grade nu e de ajuns

diferentialu cu clutch packs nu e bun pentru drag din pacate, o sa iti dai seama cand o sa fie gata, rotile nu se blocheaza cum ar trebui, o sa transfere torque de pe stanga pe dreapta si o sa fie twitchy in spate de numa, plus chiar de carbon cu Nittos 05 (nu inteleg de ce nu foloestei Nitto 01) o sa patinese clutch packu. Detroit locker se blocheaza si ramane blocat pana nu mai are torque sa il tina blocat. la 12 sec quarter mile cu lsd pe clutch pack os a ajungi in zid 80%

vad ca nu ai facut nimic cu alimentarea de ulei, stiu motoarele modulare de la Ford foarte bine, de la .7G force in sus presiunea de ulei o sa ajunga la 10-15psi, la 7000 RPM cu presiune de ulei la 20PSI o sa itzi zambeasca un conrod prin o gaura in block motor garantat, solutia e simple, Accusump cu 55-60PSI valve sau oil sump modificat cu baffles, Canton parca face ceva bun, la noi avem ASR care face oil pan's impecabile

Cutia automata? daca da alta problema, nush daca mustangurile vine cu oil cooler pentru ele dar o sa ai envoie, plus torque converter original e mult prea mic. Daca camshafts sunt originale si ai 3.7:1 pe spate uitate la 3800 stall in convertor, cam pe acolo ar bate zic eu.

Instaleaza niste spary cu apa pentru intercooler sau uitate la water/methanol injection daca ai de gand sa mergi le 20PSI

In rest misto masina si proiectu e solid! daca e automata cu shift kit si stall de 4000 eu zic ca 12.5 quarter mile is a walk in the park
XFJET is offline   Reply With Quote
Old 04-06-11, 17:55   #79
elspa

Stage 5
 
elspa's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 10,815
Default Re: Ford Mustang GT 2008 - STREET / DRAG car

salut, merci pentru post, incerc sa navighez prin el .

amortizoarele sunt stoc, partea cu unghiul la cardan am discutat-o de mi-a venit rau, cum o sa fac niste run-uri mai fac niste setari.

mai explica-mi putin partea cu discurile din diferential ? eu am inlocuit discurile stoc cu unele ford racing carbon. Unde am gresit sau ce ar trebui pus in loc ?
Cutia e manuala TR6060.

motorul are o pompa de ulei billet high flow, livernois parca si o baie de ulei Canton cu swamp-ul marit.

acum are si water / meth...oricum temperaturile in intake erau super ok, acum vor fi si mai ok cu turbina asta mai mare (76mm)
__________________
Sablare si PowderCoating - reconditionari jante, etrieri, etc
Da-ne un like pe Facebook
https://srzpowdercoating.ro
https://www.facebook.com/SRZPowdercoatingCustoms

Last edited by elspa; 04-06-11 at 17:57.
elspa is offline   Reply With Quote
Old 04-06-11, 17:56   #80
elspa

Stage 5
 
elspa's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 10,815
Default Re: Ford Mustang GT 2008 - STREET / DRAG car

Quote:
Originally Posted by blad View Post
nice, cat te-au dus franele??
vreo 500 euro discuri + placute semi ceramice
elspa is offline   Reply With Quote
Old 06-06-11, 13:58   #81
XFJET

Stage 3
 
Join Date: Jun 2011
Posts: 103
Default Re: Ford Mustang GT 2008 - STREET / DRAG car

Quote:
Originally Posted by elspa View Post
salut, merci pentru post, incerc sa navighez prin el .

amortizoarele sunt stoc, partea cu unghiul la cardan am discutat-o de mi-a venit rau, cum o sa fac niste run-uri mai fac niste setari.

mai explica-mi putin partea cu discurile din diferential ? eu am inlocuit discurile stoc cu unele ford racing carbon. Unde am gresit sau ce ar trebui pus in loc ?
Cutia e manuala TR6060.

motorul are o pompa de ulei billet high flow, livernois parca si o baie de ulei Canton cu swamp-ul marit.

acum are si water / meth...oricum temperaturile in intake erau super ok, acum vor fi si mai ok cu turbina asta mai mare (76mm)
ouch acu am citit cu cutie manual e greu sa ajungi la 11sec quartermile ....nu zic ca nu esti driver bun dar pierzi o secunda cu schimatu, cu un C9 nici nu clipesti si se schimba (un C4 ar exploda, si un C6 e greu si suge putere multa)

cu LSD autoblocant ... nushtiu ce simti tu cand pleci de pe loc dar am observat ca la voi nu e amenajata pista unde faceti liniute deci tractiune acolo = zero cea ce inseamna ca ce am incerat sa iti explic nu se va intampla pe asfalt simplu la noi primii 150metri de la christmass tree (lumini de plecare) sunt ca cauciucul pe jos, ai o tractiune fantastica, si aici LSDurile cu clutch packs (un fel de ambreaj) itzi face masina sa fuga de spate din o parte in alta, adica inloc sa ridice rotile din fata sus (poate nu in aer dar cat de sus si sa transfere greutatea pe spate pentru tractiune) ea pierde energia in a batzaii spatele la plecare

cluch packs alea merg ca ambreajul insa inloc sa se blocheze pe loc ele incearca sa trimita torque pe axa opusa, cand si aia pierde tractiune trimite torque dincolo si cum da una in alta se blocheaza pana cand tu lasi picioru jos de pe aceleratie sa schimbi viteza, apoi daca ai putere deajunsa face la fel, de aia spatele la masinile cu LSD dinasta are un pic de dans in el

solutia este un Detroit Locker, dai un google, asta se blocheaza pozitiva fara sa alunece (alea pe clutch packs alunca putin, faptul ca e din carbon sau kevlar nu il face sa nu alunece, il face sa reziste mai mult pana se buseste), sincer simtzi cum se blocheaza ca face un mic zgomot si si nu se deblocheaza pana nu iei picioru jos de acceleratie, ce e bine e ca se bocheaza foarte repede si blocheaze ambele axe in acelasi timp, e foarte greu sa faci masina sa dansese de spate la plecare drept in fata cu un detroit locker

daca masina este strict de quarter mile atunci e cel mai simplu si mai ieftin iei un Full Spool, asta tzine diffu blocat 100% din timp, este superb pentru track day si orice fel de racing pentru ca stii exact ce face, nu isi schimba minea niciotata (ca clutch pack LSD), partea nasola e ca prin oras can iei curbe scartaie roata din partea in care te duci de numa pentru ca sunt blocate, cu axe slabe se mai rup, eu am rupt multe pana am pus Floating Axle, cu alea se rup dar nu pica roata si tot ajungi acasa

deci sincer se merita sa pui un detroit locker daca simtzi cand pleci si ai tratiune spatele se duce din stanga in drepta un pic, pe o pista cu tractiune asta se simte mult si te costa foarte mult

un alt secret mic daca nu ai pista cu tractiune este sa pui arcuri mai moi pe spate, ajuta spatele sa se lase in jos si sa prinda tractiune, daca suspensia e independenta atunci arcuri cat mai tari ca daca se lasa deobicei schmba camber si doar jumate din cauciucuri stau pe asfalt

cu uleiul ... sump'ul marit = zero, trebuie sa aibe bafles in el si trap doors ca sa nu ramana fara ulei cand pleci de pe loc tare de tot, masinile mai noi foloses culei de 5-35 are e aproape ca apa, cand pleci se duce tot, cand faci cun clutch dump la 4500 RPM si sare la 7.000 RPM uleiul pleaca in spate, nu conteza cat de mare e sump e vb de fluid dynamics, se duce in spate si la 7.000 RPM ramai cu 10PSI oil pressure inloc de 70PSI. Dar cum am spus nush daca e vreo problema ca nu vad cum sa ai tractiune de pe pista aia de pe care pleci.

Eventual faceti si voi burnout de la linia de plecare si dati in spate, nu la 10metri in spate de linie, dupa vro 50 de masini sa vezi cum castigi cam .4 de secunda

Aprpo .. data viitoare uitate la Nittos NT01's ce ai luat tu este OK pentru strada, nu pentru racing, 05's care le ai (daca le mai ai) dupa ce faci burnout isi pierde din ractiune, NT01's intradevar trebuie incalzite.

Bafta in continuare, masina e un animal!

Last edited by XFJET; 06-06-11 at 14:03.
XFJET is offline   Reply With Quote
Old 06-06-11, 14:16   #82
elspa

Stage 5
 
elspa's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 10,815
Default Re: Ford Mustang GT 2008 - STREET / DRAG car

Quote:
Originally Posted by XFJET View Post

solutia este un Detroit Locker, dai un google, asta se blocheaza pozitiva fara sa alunece (alea pe clutch packs alunca putin, faptul ca e din carbon sau kevlar nu il face sa nu alunece, il face sa reziste mai mult pana se buseste), sincer simtzi cum se blocheaza ca face un mic zgomot si si nu se deblocheaza pana nu iei picioru jos de acceleratie, ce e bine e ca se bocheaza foarte repede si blocheaze ambele axe in acelasi timp, e foarte greu sa faci masina sa dansese de spate la plecare drept in fata cu un detroit locker

daca masina este strict de quarter mile atunci e cel mai simplu si mai ieftin iei un Full Spool, asta tzine diffu blocat 100% din timp, este superb pentru track day si orice fel de racing pentru ca stii exact ce face, nu isi schimba minea niciotata (ca clutch pack LSD), partea nasola e ca prin oras can iei curbe scartaie roata din partea in care te duci de numa pentru ca sunt blocate, cu axe slabe se mai rup, eu am rupt multe pana am pus Floating Axle, cu alea se rup dar nu pica roata si tot ajungi acasa

deci sincer se merita sa pui un detroit locker daca simtzi cand pleci si ai tratiune spatele se duce din stanga in drepta un pic, pe o pista cu tractiune asta se simte mult si te costa foarte mult

un alt secret mic daca nu ai pista cu tractiune este sa pui arcuri mai moi pe spate, ajuta spatele sa se lase in jos si sa prinda tractiune, daca suspensia e independenta atunci arcuri cat mai tari ca daca se lasa deobicei schmba camber si doar jumate din cauciucuri stau pe asfalt


Bafta in continuare, masina e un animal!

asta ar fi diferentialul Torsen pentru puntea care o am eu.

http://www.americanmuscle.com/ford-3...8-t2-diff.html
Quicker ET's
Type T-2 Torsen Differential
Low bias ratio of 2.0
Perfect for street or track
8.8"
Requires 31 spline axles
Fits 1986-2012 V8 and 2011-2012 V6

despre asta vorbeai ? sau da-mi te rog un link sa inteleg...sunt cele care se blocheaza la buton ?



am arcuri de v6 pe spate, gumele pentru pista sunt slick-uri, nitto-urile le am de strada.

masina merge in principal pe strada, deci nu voi adopta solutii extreme .

zi-mi te rog cu difernetialul daca este cel la care te refereai tu.

multumesc pentru sfaturi si info
elspa is offline   Reply With Quote
Old 07-06-11, 11:08   #83
XFJET

Stage 3
 
Join Date: Jun 2011
Posts: 103
Default Re: Ford Mustang GT 2008 - STREET / DRAG car

https://www.youtube.com/watch?v=SZ7PW...layer_embedded

asta e ce ai tu
https://www.youtube.com/watch?v=ftyJv...eature=related


asta e detroit locker
https://www.youtube.com/watch?v=FYBOo...eature=related

e mult mai simplu dar cum vezi are putin "play" care se aude putin din masina cand se blocheaza

din video itzi dai seama ca cu detroit locker se blocheaza pe ambele axe, cu ala normal cu "clutch" packs de multe ori cadanul se invarte dar nici o roata nu se invate ca face slip pana uleiu le compreseaza si o i din loc, asta se vede mult la 4x4 cand pe bord vezi 40km/h dar tu faci numai 30km/h, restul e spin

deci ... detroit locker nu este un LSD (Limited Slip Differential) este un Locker, in Detroit Locker nu exita slip, in Torsen exista

mie imi place foarte mult Detroit Locker pentru ca e simplu si precis, stii exact ce face si iti da confidenta, cu LSD si ceva putere la roti devine aiurea, nush cum sa explic cel mai bine e sa conduci o masina cu LSD si apoi una cu Locker

burnouts cu Locker sunt fun!

Last edited by XFJET; 07-06-11 at 11:24.
XFJET is offline   Reply With Quote
Old 07-06-11, 11:45   #84
XFJET

Stage 3
 
Join Date: Jun 2011
Posts: 103
Default Re: Ford Mustang GT 2008 - STREET / DRAG car

https://www.youtube.com/watch?v=-S2nD...layer_embedded

si aici vezi diferenta intre Open diff, LSD si ultimu e Locker
XFJET is offline   Reply With Quote
Old 07-06-11, 14:26   #85
elspa

Stage 5
 
elspa's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 10,815
Default Re: Ford Mustang GT 2008 - STREET / DRAG car

merci, o sa vad ce iese cu difful meu, daca apar zgomote ciudate la utilizarea de zi cu zi sunt putin in dubiu daca sa il folosesc, si asa cu noile brate si bucsi la puntea spate am niste zgomote in plus
elspa is offline   Reply With Quote
Old 07-06-11, 14:29   #86
XFJET

Stage 3
 
Join Date: Jun 2011
Posts: 103
Default Re: Ford Mustang GT 2008 - STREET / DRAG car

Quote:
Originally Posted by elspa View Post
merci, o sa vad ce iese cu difful meu, daca apar zgomote ciudate la utilizarea de zi cu zi sunt putin in dubiu daca sa il folosesc, si asa cu noile brate si bucsi la puntea spate am niste zgomote in plus
cu un locker o sa ai zgomot cand faci curbe, un fel de tic tic tic tic

daca vrei fara zgomot locker nu exista insa uitate la Kaaz, ei fac LSD'uri care sunt 95% blocante fara zgomot insa costa cam $1000 USD
XFJET is offline   Reply With Quote
Old 28-12-11, 12:14   #87
tm_kata
VW Driver

Stage 5
 
tm_kata's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 837
Member of:
[VW]
Default Re: Ford Mustang GT 2008 - STREET / DRAG car

Demential animal ai!
tm_kata is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -