25-06-13, 12:55
|
#31
|
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,678
Member of: [VW] [Opel]
|
Re: VW Golf 4 GTI AUQ
sustin ideea cu benzina mai buna
incearca, cunosc multe cazuri de genu' tau...si a fost din cauza benzinei!
|
|
|
25-06-13, 13:29
|
#32
|
Stage 3
Join Date: Jan 2008
Posts: 88
|
Re: VW Golf 4 GTI AUQ
Quote:
Originally Posted by GopPo
sustin ideea cu benzina mai buna
incearca, cunosc multe cazuri de genu' tau...si a fost din cauza benzinei!
|
Uite o sa pun azi sa vedem ce se intampla! Totusi nu e o problema daca este cifra octanica mai mare decat se recomanda?
|
|
|
25-06-13, 13:36
|
#33
|
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,678
Member of: [VW] [Opel]
|
Re: VW Golf 4 GTI AUQ
nup
+ ca majoritatea softurilor se fac pe baza benzinei si ca sa ai cai "aia" tre sa bagi benzina cu cifra octanica minim "x" (in functie de soft)
daca aveai diesel si vroiai soft era mai simplu, pt ca nu se tine cont de cifra cetanica! (asta nu inseamna ca nu se simte diferenta)
|
|
|
25-06-13, 13:38
|
#34
|
Stage 3
Join Date: Jan 2008
Posts: 88
|
Re: VW Golf 4 GTI AUQ
Nu stiam asta! Am avut diesel turbo pana acum si nu am avut probleme cu combustibilul! O sa incerc cu OMV cum recomanda un coleg pe o pagina anterioara!
|
|
|
25-06-13, 19:02
|
#35
|
Stage 4
Join Date: Nov 2010
Posts: 236
|
Re: VW Golf 4 GTI AUQ
Masina nu a avut soft in viata ei cat a fost la mine nici macar de proba,iar ca benzina timp de 2 ani am alimentat doar pe la Petrom Premium95 ...
|
|
|
29-06-13, 10:55
|
#36
|
Stage 4
Join Date: Nov 2010
Posts: 236
|
Re: VW Golf 4 GTI AUQ
ce ai facut? ai rezolvat ? era de la debitmetru???
|
|
|
02-07-13, 09:21
|
#37
|
Stage 3
Join Date: Jan 2008
Posts: 88
|
Re: VW Golf 4 GTI AUQ
Da, am schimbat si merge mai bine! Urmeaza sa schimb saptamana asta electrovalva de la turbo si bateria!
|
|
|
02-07-13, 19:08
|
#38
|
Stage 5
Join Date: Aug 2009
Posts: 615
|
Re: VW Golf 4 GTI AUQ
Frumoasa masina, si motoru acela adorabil. Pare rau de micile probleme care pana la urma se vor rezolva usor . Subscriu la thread ptr ca in viitor caut in a-mi cumpara un exemplar asemanator. Bafta in continuare !
|
|
|
03-07-13, 10:34
|
#39
|
Stage 4
Join Date: Nov 2010
Posts: 236
|
Re: VW Golf 4 GTI AUQ
mmm merge mai bine ?sau merge cum trebuie sa mearga ? bateria stiu ca era cea originala a masinii ,am ramas o singura data fara curent asta iarna , te salut
|
|
|
03-07-13, 14:27
|
#40
|
Stage 3
Join Date: Jan 2008
Posts: 88
|
Re: VW Golf 4 GTI AUQ
Quote:
Originally Posted by gl26srn
mmm merge mai bine ?sau merge cum trebuie sa mearga ? bateria stiu ca era cea originala a masinii ,am ramas o singura data fara curent asta iarna , te salut
|
Cred ca e mai ok ca mers! Poate m-am obisnuit eu cu puterea!
|
|
|
03-07-13, 15:04
|
#41
|
Stage 4
Join Date: Nov 2010
Posts: 236
|
Re: VW Golf 4 GTI AUQ
eu in aprox cateva luni aveam aceeasi problema , am scris chiar si pe topicul meu , fa un drum exterior depasiri la 160-170 si vezi cum se comporta , salut
|
|
|
03-07-13, 15:08
|
#42
|
Stage 3
Join Date: Jan 2008
Posts: 88
|
Re: VW Golf 4 GTI AUQ
Quote:
Originally Posted by ss_seby
Frumoasa masina, si motoru acela adorabil. Pare rau de micile probleme care pana la urma se vor rezolva usor . Subscriu la thread ptr ca in viitor caut in a-mi cumpara un exemplar asemanator. Bafta in continuare !
|
Multumesc! Nu stiu ce sa zic in legatura cu motor adorabil! Daca vrei sa iti iei asa ceva iti recomand sa te mai gandesti! Eu sunt realist de felul meu si nu sunt de genul ca sa zic ca masina mea e cea mai tare, mai ales cand nu e asa! Ca performante, in modul stock este o masina submediocra. Depinde ce vrei de la ea! Daca vrei sa faci liniute, e recomandabil sa nu spui celor de acolo ca ai un GTI si dupa aia sa vada ca te chinui cu masini gen Opel astra de 100 de cai si diesel. Nici gand sa te ti cu masini care au putere apropiata pe hartie sau mai mica pana in 30-40 de cai. De la 320d stock e46 facelift o iei pe coaja cu aplauze, de la skode diesel la fel. Poti sa zici ca ai un GTI dar cu siguranta nu se comporta ca unul sau mai bine zis nu are spiritul unui GTI. A mea sta foarte bine pe viraje multumita modificarilor facute si banilor investiti de fostul proprietar, deci la capitolul asta e OK. Totusi iti recomand sa te indrepti spre 2.0 TDI. Va trage mai tare si va consuma mult mai putin! Nu mai e valabila nici faza cu fiabilitatea pentru ca amandoua sunt turbo deci se pot strica in principiu cam aceleasi lucruri, plus ca 1.8t e un motor ce pare a fi conceput de Jules Verne, complicat si cu multe lucruri care pot sa cada!
|
|
|
03-07-13, 15:10
|
#43
|
Stage 3
Join Date: Jan 2008
Posts: 88
|
Re: VW Golf 4 GTI AUQ
Quote:
Originally Posted by gl26srn
fa un drum exterior depasiri la 160-170 si vezi cum se comporta , salut
|
stiu ca ziceai pe topic acolo! Am facut si exterior si pe la 150 ma impingea varmiu cu astra de 100 de cai din spate de nu ma vedeam.
|
|
|
03-07-13, 16:33
|
#44
|
Stage 4
Join Date: Aug 2011
Posts: 249
Member of: [VW] [Street 4 Cars]
|
Re: VW Golf 4 GTI AUQ
Clar ,asa zic toti ,cu 1.8 etc am avut si eu 1.8t 150cp si in coparatie cu bmw e46 150cp nici nu mai ma dadeam ca navea rost ma faceam singur de ras, pana si golf 5 1.9 105cp bkc era cam la fel. nu se merita , cel mai bune un 2.0 tdi 140cp sau bmw, am avut bmw e90 320d 163de cp si merge-a de rupea. ce samai zici de un 330d sau alcv.
Asta este asa este cand vinzi cumperi alta si tot asa pana te inveti minte.
bafta si sper sa rezolvi problemele sau sa o vinzi!
__________________
|
|
|
03-07-13, 17:31
|
#45
|
Stage 3
Join Date: Jan 2008
Posts: 88
|
Re: VW Golf 4 GTI AUQ
Quote:
Originally Posted by rotaru
Clar ,asa zic toti ,cu 1.8 etc am avut si eu 1.8t 150cp si in coparatie cu bmw e46 150cp nici nu mai ma dadeam ca navea rost ma faceam singur de ras, pana si golf 5 1.9 105cp bkc era cam la fel. nu se merita , cel mai bune un 2.0 tdi 140cp sau bmw, am avut bmw e90 320d 163de cp si merge-a de rupea. ce samai zici de un 330d sau alcv.
Asta este asa este cand vinzi cumperi alta si tot asa pana te inveti minte.
bafta si sper sa rezolvi problemele sau sa o vinzi!
|
Mda! Nu stiu de ce sunt asa de lente! Pe hartie totul pare bine. Sa piarda atat de multi cai datorita uzurii in 10 ani?
|
|
|
|
|