03-07-13, 17:44
|
#46
|
Stage 4
Join Date: Aug 2011
Posts: 249
Member of: [VW] [Street 4 Cars]
|
Re: VW Golf 4 GTI AUQ
Quote:
Originally Posted by stryghoy
Mda! Nu stiu de ce sunt asa de lente! Pe hartie totul pare bine. Sa piarda atat de multi cai datorita uzurii in 10 ani?
|
Depinde si de cum a fost intretinuta in ani ce au trecut ,dar sincer am mers cu bmw 320d e90 2010 177 cp si golf gti 200cp si nu am vazut nici o diferenta.
Acum nu stiu ce sa zic, asta e parerea mea .
Motoru manca ulei ceva peste norma? cand ai cumparato cum mergea?
__________________
|
|
|
03-07-13, 17:45
|
#47
|
Stage 5
Join Date: Aug 2010
Posts: 1,201
|
Re: VW Golf 4 GTI AUQ
Garantat , masina ta are nevoie de ceva "bibileala" adica de un tatic in 1.8 turbo si te sfatiesc sa bati un drum pana la buzau la Ginel si nu vei regreta , iti spun toate asta in ideea ca ginel a mancat multe 1.8 turbo si drept dovada are un 1.8 turbo de 600hp ..... gandestete
|
|
|
03-07-13, 18:02
|
#48
|
Stage 3
Join Date: Jan 2008
Posts: 88
|
Re: VW Golf 4 GTI AUQ
Quote:
Originally Posted by rotaru
Depinde si de cum a fost intretinuta in ani ce au trecut ,dar sincer am mers cu bmw 320d e90 2010 177 cp si golf gti 200cp si nu am vazut nici o diferenta.
Acum nu stiu ce sa zic, asta e parerea mea .
Motoru manca ulei ceva peste norma? cand ai cumparato cum mergea?
|
Nu consuma ulei! Cand am luat-o mi se parea ca trage bine!
|
|
|
03-07-13, 18:04
|
#49
|
Stage 3
Join Date: Jan 2008
Posts: 88
|
Re: VW Golf 4 GTI AUQ
Quote:
Originally Posted by tache_mache
Garantat , masina ta are nevoie de ceva "bibileala" adica de un tatic in 1.8 turbo si te sfatiesc sa bati un drum pana la buzau la Ginel si nu vei regreta , iti spun toate asta in ideea ca ginel a mancat multe 1.8 turbo si drept dovada are un 1.8 turbo de 600hp ..... gandestete
|
Ar fi mecanicul cu numarul opt care se uita la masina mea in 3 saptamani. Daca ai ceva date de contact sau daca este de aici de pe forum as fi recunoscator daca ma pui la curent! Multumesc!
|
|
|
03-07-13, 18:21
|
#50
|
Stage 1
Join Date: Jun 2009
Posts: 15
|
Re: VW Golf 4 GTI AUQ
si eu am tot 1.8 auq cutie in 5, vb de skoda rs iar stock e puturoasa tare...insa cu putin efort la un stage 2+ e alta masina ...e foarte mare diferenta..si culmea a scazut consumul...masina ta are o problema ca eu stock faceam 2.0 tdi cu soft ... sa o stapanesti sanatos oricum ! cel mai bine mergi la buzau la power tech sa ii dea de cap !
|
|
|
03-07-13, 18:25
|
#51
|
Stage 3
Join Date: Jan 2008
Posts: 88
|
Re: VW Golf 4 GTI AUQ
Quote:
Originally Posted by manu_mcy
si eu am tot 1.8 auq cutie in 5, vb de skoda rs iar stock e puturoasa tare...insa cu putin efort la un stage 2+ e alta masina ...e foarte mare diferenta..si culmea a scazut consumul...masina ta are o problema ca eu stock faceam 2.0 tdi cu soft ... sa o stapanesti sanatos oricum ! cel mai bine mergi la buzau la power tech sa ii dea de cap !
|
2.0TDI cu soft nici in cele mai umede vise nu o sa il fac! Nici pe cel stoc nu pot sa il bat daca stie sa ii dea! L-am facut pe un baiat cu 2.0TDI dar datorita greselilor lui de abordare a cursei de drag. Probabil ca masina inca are o problema.
Poti sa imi zici ce modificari ai facut pentru stage 2 si la ce putere si cuplu a ajuns? Si daca ai facut un calcul estimativ cat a costat toata distractia?
Last edited by stryghoy; 03-07-13 at 18:29.
|
|
|
03-07-13, 19:48
|
#52
|
Stage 4
Join Date: Nov 2010
Posts: 236
|
Re: VW Golf 4 GTI AUQ
pff .... nush ce sa zic insa ma si bufneste rasul cand va aud ca masina ia bataie de la 150cp si de la 180cp diesel , eu am batut cu ea a6 3.0 tdi 224cp quattro , a4 1.8t quattro de 163cp de america + soft , plus multe altele care nu mi le aduc aminte , vw ul in general nu i se poate scoate esp.ul never ceea ce inseamna destul de mult daca nu stii si il prinzi in lag mereu , vitezele nu se schimba in blana pentru ca in momentul cand cade turometru daca esti in blana la 6500rpm el cade fix pe punctul unde masina nu are cuplu si simti o ezitare , incearca totusi sa cauti un mecanic competent pentru ea ... sa verifice debitul de aer care il baga masina si daca nu scapa intercoolerul la presiune mare , te salut
|
|
|
03-07-13, 23:50
|
#53
|
Stage 3
Join Date: Jan 2008
Posts: 88
|
Re: VW Golf 4 GTI AUQ
Quote:
Originally Posted by gl26srn
pff .... nush ce sa zic insa ma si bufneste rasul cand va aud ca masina ia bataie de la 150cp si de la 180cp diesel , eu am batut cu ea a6 3.0 tdi 224cp quattro , a4 1.8t quattro de 163cp de america + soft , plus multe altele care nu mi le aduc aminte , vw ul in general nu i se poate scoate esp.ul never ceea ce inseamna destul de mult daca nu stii si il prinzi in lag mereu , vitezele nu se schimba in blana pentru ca in momentul cand cade turometru daca esti in blana la 6500rpm el cade fix pe punctul unde masina nu are cuplu si simti o ezitare , incearca totusi sa cauti un mecanic competent pentru ea ... sa verifice debitul de aer care il baga masina si daca nu scapa intercoolerul la presiune mare , te salut
|
Iti dai seama ca nu te contrazic deloc si ca m-as bucura sa fie asa! Eu spiuuneam ce si cum am experimentat eu! Poate cei la care am dus-o nu sunt competenti, poate nu stiu eu sa o conduc. Sunt mai multe variabile pe care eu probabil nu le cunosc! Tocmai d-aia postez pentru ca masina imi place si as vrea sa o fac sa fie forta! Studiem, vedem! Salut!
|
|
|
04-07-13, 06:25
|
#54
|
Stage 4
Join Date: Nov 2010
Posts: 236
|
Re: VW Golf 4 GTI AUQ
asa e cand esti trecut de pe diesel pe benzina , dieselul are cuplu jos la 1500rpm asta nu , asta il are sus si trebuie sa tragi de ea mereu , daca ii dai ture tu cand esti cu a 2.a la o liniutza unu cu un diesel e cu a 3a ...are alt raport in diesel simti cuplu in asta benzina nu il simti insa trage mai tare ..
|
|
|
04-07-13, 10:16
|
#55
|
Stage 1
Join Date: Jun 2009
Posts: 15
|
Re: VW Golf 4 GTI AUQ
inca nu am facut softul pt stage 2 ..am stage 1 la ecu dar este pregatita pt stage 2+ si trebuie sa ajung la buzau pt un soft de calitate...costurile sunt in jur de 1500 de euro insemnand intercooler, admisie , injectoare, evacuare completa, debitmetru de s3, diverter valve, regulator de 4 bari, pompa de benzina , bujii mai reci .. acum nu merge bine masina si nu trage cum ar trebuii din cauza softului care este de la o firma de renume dar nu sunt multumit de loc ...sper la un 260 de cai...acum sa vedem ce poate sa scoata...salut
|
|
|
04-07-13, 13:30
|
#56
|
Stage 3
Join Date: Jan 2008
Posts: 88
|
Re: VW Golf 4 GTI AUQ
260 hp! Minunat! Eu pana acum am bagat cam 800 de euro si n-am imbunatatit nimic! ). O sa incerc sa dau de omul de la Buzau!
|
|
|
04-07-13, 14:00
|
#57
|
Stage 4
Join Date: Aug 2011
Posts: 249
Member of: [VW] [Street 4 Cars]
|
Re: VW Golf 4 GTI AUQ
Quote:
Originally Posted by stryghoy
260 hp! Minunat! Eu pana acum am bagat cam 800 de euro si n-am imbunatatit nimic! ). O sa incerc sa dau de omul de la Buzau!
|
Macar sa o faci sa merga ,si sa o dai ,daca nu i dai de cap, oricum toti bani care i bagi acum nu ai sa i recuperezi niciodata,daca ai norocul sa o vinzi sa te gandeste de 10ori inainte sa cumperi ceva.
|
|
|
04-07-13, 22:16
|
#58
|
Stage 3
Join Date: Jan 2008
Posts: 88
|
Re: VW Golf 4 GTI AUQ
Buuun! In seara asta mi-a venit si electrovalva de la turbo si am schimbat-o personal. Am pornit masina am lasat-o sa se incalzeasca si am luat-o in proba! Deci! Masina rupe asfaltul la propriu, de parca cei 180 de cai navalesc toti odata la intrarea turbinei! Alta viata! Alta masina! Acum e ok!
|
|
|
04-07-13, 22:18
|
#59
|
Stage 4
Join Date: Aug 2011
Posts: 249
Member of: [VW] [Street 4 Cars]
|
Re: VW Golf 4 GTI AUQ
Ma bucur ca ai rezolvat , sa te bucuri de ea.
sa mai te dai odata cu opelul de 100cp )
|
|
|
04-07-13, 22:24
|
#60
|
Stage 5
Join Date: Jul 2011
Posts: 1,739
Member of: [VW]
|
Re: VW Golf 4 GTI AUQ
Ma bucur ca ai rezolvat-o. Chiar daca ai schimbat mai multe, macar acum sti ca e totul perfect. Bucura-te de ea si tine-ne la curent cu noile updateuri.
|
|
|
|
|