Multumesc.
Iata ca dupa aproape un an de folosinta am pus masina la vanzare, cel putin deocamdata. Sincer, daca vine maine cineva si zice ca o vrea nu stiu care va fii raspunsul meu... am dubii serioase ca as da-o
Ma rog, asta e o alta poveste, daca intr-un final se va da sau nu vom vedea si vom povesti la momentul oportun. Pana atunci probabil mai este ceva drum de parcurs si modificari de facut...
Inainte de toate tin sa spun ca sunt constient ca toti banii bagati in masina ar fi fost, sa zicem, mai inteligent investiti in alt GTC mai puternic(sau chiar OPC)... sincer, in momentul asta simt nevoia celor 3 lucruri care lipsesc de la masina si pe care le vreau: scaune Recaro de fabrica (m-am indragostit imediat ce m-am suit intr-un gtc cu astfel de scaune), IDS+ (sistemul de control al tinutei in timp real, mai exact adaptarea suspensiilor in timp real fata de dinamica masinii) si motorul 150CP diesel stock (sau OPC direct).
Am stat zilele astea si am discutat cu multi prieteni despre 'pro-uri si contra-uri' pentru OPC, Cupra/FR, audi-uri (A3 2.0, sau TT-ul model nou), BMW-uri, TypeR si alte masini ravnite de orice tanar impatimit si concluzia este ca deocamdata toate masinile astea sunt impractice pentru Bucuresti in special si Romania in general din 3 puncte de vedere esentiale: Consum, Cost de intretinere (cel mai scazut il are OPC-ul) si lipsa de sosele unde sa te bucuri de toata herghelia. Punctele forte in schimb ar fii: Look, Confort si Placerea de a conduce o masina cu adevarat sportiva. Nu zic ca masinuta mea nu este sportiva, dar din punctul meu de vedere sunt 4 tipuri de masini: 'wannabe' sportive (pana in 130-140cai) care pentru fosti 'treispesutari' sunt masini de curse, sportive masini pana in 200-220cai si care nu sunt echipate cu sisteme cu adevarat performante dar care iti dau un usor fior la volan, masini cu adevarat sportive si SF-uri ( bariera intre ultimile 2 categorii nu este ceva clar... e undeva la mijloc
).... asadar eu as pune masina mea undeva in partea de jos a categoriei de masina sportiva asta doar datorita pachetului (si butonului magic) SPORT (vezi poza) si a sasiului, atat. Discutia asta poate continua la infinit... cert este ca am dubii din ce in ce mai mari asupra vinderii masinii. Din punctul meu de vedere marita sa vinzi ceva atata timp cat inlocuiesti cu altceva care sa merite deranjul.... ma mai gandesc.
In plan am urmatoarele modificari(vezi poze) - delta t = vara-toamna 2008:
- pus jante 16" model dynamic (ca in poza atasata) + anvelope iarna (asta se va intampla sapt viitoare... trebuie sa ajunga in Ro jantele)
- bara spate OPC + finala OPC + eleron discret OPC + praguri OPC (toate elementele vor fii OPC, nu OPC line si vor fii montate direct in Germanica
)
- spoiler fata Irmscher + modelare bara fata cu gura de aerisire frane si traseu spre roata(ceva in genul kitului acela de pe Leon... ceva pe verticala si in laterala barii fata) si acelasi model la partea de plastic din jurul proiectoarelor ca bara spate OPC
- lambo
- scaune Recaro de fabrica
- discuri frana Zimmermann perforate si stantate + placute sport
- refacut interiorul - vopsitorie + modelare
- vopsit exterior in 2 culori (nu m-am hotarat care va fii a doua culoare insa vreau sa fie ceva destul de discret si in orice caz nu va acoperi mai mult de 20% din masina) + vopsit etrieri in acea a doua culoare
- proiectoare LED - liniuta
Cam asta e planul pe viitorul scurt... cam ambitios recunosc, dar fezabil. Cu siguranta ordinea va fii alta, dar de principiu tot ce am scris chiar mi-am propus sa fac cu o retinere la lambo doors.
Numai bine,
Razvan