07-04-08, 21:36
|
#61
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 550
Member of: [RENAULT]
|
Re: Logan B 42 ZIF
Da e greu sa le eviti ca dai de ele peste tot.....
mad_mario sunt chiar ok pedalele sunt din aluminiu 100% , dar trebuie sa le schimb nu stiu cum e la accent , dar la logan acuma sunt cam late pedalele astea si acceleratia e si mai jos decat restu pedalelor , si e cam incomod.....trebuie ceva mai mici ....Bafta la tunarit tuturor....
|
|
|
13-04-08, 23:04
|
#62
|
Stage 3
Join Date: Feb 2008
Posts: 161
Member of: [DACIA]
|
Re: Logan B 42 ZIF
super tare loganu l-ai facut dupa bunul plac al tau bravoooooooooo
|
|
|
22-04-08, 09:25
|
#63
|
Peugeot Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 2,680
Member of: [PEUGEOT] [4Rally]
|
Re: Logan B 42 ZIF
Golanu si-a tras ieri o resoftare! Asteptam de la proprietar detalii, reactii, surprinderi si eventual niste filmari!
|
|
|
22-04-08, 09:36
|
#64
|
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 760
Member of: [DACIA] [Opel]
|
Re: Logan B 42 ZIF
Frate da pleoapele alea jos ca dupa mine arata mai bine fara , si fa-o cat mai simpla . in rest bv imi place cum ai inceput .
|
|
|
22-04-08, 21:11
|
#65
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 550
Member of: [RENAULT]
|
Re: Logan B 42 ZIF
Bine zice Sonny ieri am facut resoftarea in 2 cuvinte...e alta masina trage mult mia bine de la turati mai joase ,mai ales la o retrogradare in a 2 se duce foarte bine pana la 90 la 6.500 ture o sa vina si filmuletele...(am facut unu inainte de remapare si trebuie sa mai fac unu dupa remapare sa le unes sa fac ceva frumos dar nu tine vreamea cu mine )
bo$$u mie imi plac pleoapele deci nu le dau jos , poate duar daca prelungesc capota atuncea da le dau.
Si am luat alte stergatoare , care de noi sterg mai prost ca alea vechi=))))
|
|
|
17-05-08, 23:40
|
#66
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 550
Member of: [RENAULT]
|
Re: Logan B 42 ZIF
Si acuma un post mai lung, ca trebuie sa recuperez decand nam mai postat.....
Cu ocazia pastelui am facut un drum pana la Bv , pe cealalta varianta (Bucuresti,Pitesti,Campulung,Bran,Bv) a fost drumu ff liber deci sa ii tot dai....inainte de plecare cu cateva zile ii facusem o remapare , si penru carcotasi care zic ca pe 1,4 nu se simpte sa se dea o tura si dupaia sa macmac paicea.....inainte de remapare mai mult de 165 nu a luat , acuma sa ma laud: treapta 1 50km/h , 2 90-95km/h , 3 140km/h , 4 170km/h si a 5 nush maxim , ia dat 180 dar mai mergea(aveam 180 cand a ajuns cu pedala la fund , fara sa astept sa mai creasca).....si pot sa spun ca trage mult mai bine....daca vreiti va povestesc o intamplare putin hazlie......
Pe drum dupa Campulung parca , unde e o zona mai serpuita(am oprit intr-o parcare am mancat etc, cand sa plecam baga semnal si asteapta ca venea un clio , si asteptam sa treaca.....incepe sa claxoneze de nebuna cred.....trece si ne bagam in spatele ei , meargea destul de haotic (nuprea le avea cu depasirile ect) si in fata a urmat un camion , neam uitat si nu venea nimika , ne bagam in depasirea clioului si a camionului , cand o data se baga clio in fata(am fost aproape sa o lovim fara semnal nimika...)o claxonam nimika depasea cred ca cu a 5......., si incepe sa ii dea talpa , era misto ne uitam la clio ala ce se inclina saracu(zici ca era un logan stock) si noi fara nici un stres in spate , pana era sa faca accident a venit tare intro curba si a intrat pe contrasens a scoso la capat dar greu de tot , si cand il depasim erau 2BLONDE)))).......per total e super pe serpentine acuma.
La intoarcerea in Bucuresti , am schimbat placutele,bujiile , si sonda de mers inapoi , nu e chiar cum am citit pe forum , placutele sau aranjat chiar repede , un singur lucru care mi sa parut mai accentuat a fost incalzirea franelo, cu cele vechi dupa 7-8 franari violente de la 100 la 0 nu prea sau incins, cu astea noi de la 6-7 deja sau incis sa intarit si pedala si nu mai tineau asa bine (o fi dincauza la placute sau in timp isi revine??)
Si cateva poze....
A si un sfat , ce eleron credeti ca sar potrivi , mie imi place cel zender dar 4 mil....si cel pilot(chiar daca este mare) mi se pare ca pare mai WRC cu el.....alte pareri.....?
|
|
|
18-05-08, 20:03
|
#67
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,465
Member of: [DACIA] [4Rally]
|
Re: Logan B 42 ZIF
Un eleron gen ala de pe Subaru Impreza,dinala mi-as pune eu.O intrebare : cand ai facut pozele 3,4 si 5 ati coborat toti din masina ca sa nu atinga in denivelare si ati impins-o?sau ati reusit sa treceti peste denivelare doar cu soferul?asa de curiozitate...nu trebuie sa mi-o iei in nume de rau.In rest ce sa zic daca tie iti place fara capace asta e,dar pe langa asa cauciucuri zic eu ca chiar nu dau bine jantele stock,trebuia zic eu sa-i lasi capacele alea amarata pana cumperi jantele...Prea tare poza 2,aia cu tricicleta
|
|
|
18-05-08, 20:20
|
#68
|
Peugeot Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 2,680
Member of: [PEUGEOT] [4Rally]
|
Re: Logan B 42 ZIF
Adi sper ca glumesti cu faza cu eleronu... Arata mult mai bine asa decat cu capace!
Misto povestea Alex... Dar daca tot ai fost prin Brasov puteai sa dai si tu un telefon sa ma dai cu ea chipuita!
|
|
|
18-05-08, 21:38
|
#69
|
2 Roti
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 8,063
Member of: [Super Moderators] [Observator 4tuning] [PARTICIPANT CURSE] [DACIA] [Echipa de sprijin] [2 Roti]
|
Re: Logan B 42 ZIF
de unde ai luat suportul de filtru sport ?
|
|
|
18-05-08, 22:31
|
#70
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,393
Member of: [Moderators] [DACIA]
|
Re: Logan B 42 ZIF
Quote:
Originally Posted by adi.schumi_tm
Un eleron gen ala de pe Subaru Impreza,dinala mi-as pune eu.O intrebare :
|
Sau de EVO ? )
Sincer... nu zic ca n`ar da bine,dar pentru o masina ca loganul e cam exagerat...Io zic ca e destul portbagajul de la modelele noi
lasa capacele jos...dau bine jantele asa
__________________
|
|
|
18-05-08, 23:21
|
#71
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 550
Member of: [RENAULT]
|
Re: Logan B 42 ZIF
Am fost 3 persoane in masina si cred ca a atind un pic....
Sonny sry chiar am uitat ca esti din Bv orcum ce bine sta ligheanu in ronturile aea......
Capace nu ii mai pun....decat alte jante(ori Toora de competie , ori ceva negru mat..)
Si eleron imi place cel de la pilot (gen EVO) dar pe alta parte e exagerat,nush ce sa fac....
Suportu pentru filtru , e facut dintro bucata de tabla(de2mm de inox) taiata aranjata nush sa iti zic mai multe ...
Si apropo cred ca trebuie sa schimb un cap de bara , pe dreapta (( aveti ideie cam cat e unu??
|
|
|
19-05-08, 00:19
|
#72
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,247
Member of: [DACIA]
|
Re: Logan B 42 ZIF
MAi bine iar sta cu un eleron mic deasupra la luneta
|
|
|
21-05-08, 18:22
|
#73
|
Stage 3
Join Date: Sep 2007
Posts: 100
Member of: [VW]
|
Re: Logan B 42 ZIF
__________________
inteligenti ca superman isi trag chilotii peste pantaloni...
|
|
|
18-06-08, 23:03
|
#74
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 550
Member of: [RENAULT]
|
Re: Logan B 42 ZIF
Ms fanatick pentru aprecieri , incerc si eu sa fac una alta cu un buget mai mititel si acuma miau venit numai idei.... ) 1 din ele lam facut brad de craciun ......si 2 vreau sa imi fac capota,pavilionu si portbagaju negru mat ce ziceti? O sa va tin la curent(220) dar nu prea am cu ce (( sper sa termin bara fata mai repede ....Bafta la toti la tunarit.....sry ptr poze o sa fac altele mai bune....
|
|
|
19-06-08, 19:27
|
#75
|
Peugeot Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 2,680
Member of: [PEUGEOT] [4Rally]
|
Re: Logan B 42 ZIF
Dar ce a patit bare fata?
|
|
|
|
|