Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DACIA > Masina mea Dacia

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 17-04-07, 15:36   #31
tygi_one

Stage 3
 
tygi_one's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 152
Member of:
[DACIA]
Post Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG

eu am auzit ca face cineva in galati asa ceva cu amortizoarele , o intrebare de unde ai luat filtrul, din oras ??? m-ar interesa si pe mine, si in ceea ce priveste teava in loc de cea intermediara cam cat timp ar dura cu tot cu sudura transformarea asta ?? am vazut ceva totusi, trebuie segmentat ?
tygi_one is offline  
Old 17-04-07, 16:15   #32
za_kar

Stage 3
 
za_kar's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 129
Default Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG

respect pt cum e intretinuta masinuta! fff frumoasa! nimic de reprosat in afara de eleronul de pe capota din spate! bafta si sa ai parte de ea! frumoasa foc!
za_kar is offline  
Old 17-04-07, 16:16   #33
za_kar

Stage 3
 
za_kar's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 129
Default Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG

reteta pt intarit amortizoare e simpla! tre doar sa stii ce cantitate de ulei tre sa injectezi in ele!
za_kar is offline  
Old 17-04-07, 16:41   #34
Nastase Bogdan

Stage 5
 
Nastase Bogdan's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,866
Member of:
[BMW]
[DACIA]
Default

pt TYGI-filtrul l-am luat de la TUNING DAYS cand am fo in BUC,este AUTOSTYLE-730 mii
si da,am un furtun "elegant" acolo,deja caut garnit chiuloasa cat mai buna-ma gandesc la un VICTOR REINTZ si segmenti cat mai buni-daca are cineva un pont v-asi fi recunoscator-eu am gasit ceva PERFECT CIRCLE la APOLODOR.
pt teava depinde daca ai groapa sau elevator,cat de repede ies tobele,mana meseriasului...ce sa zic,nu stiu exact..
ai vreun nr de tel al celui cu amortiz,sau firma,adresa?

merci ZAKAR!
da,vreau si eu eleronul jos dar dupa ce o cobor si ii pun jantele cu care am poza.
am citit ca ai rezolvat problema cu intreruperile..mama lor de benzinarii..
stii pe cineva care face amortizoarele?

pe spate am arcuri tari,f tari,de papuc diesel de pe fata,o sa mai tai din ele si dau jos inaltatoarele de amortizoare.in prima faza am taiat o spira juma si arata ca acum;stie careva cat trebuie sa mai tai ca sa se aseze frumos,cam cat e de jos Gordini?
pe fata cat ar fi bine sa tai,am mai citit ca 2 spire,dar cum ramane cu amortizorul..nu bate la comprimare maxima?
haideti va rog,cineva care stie exact,nu vreau sa fac vreo tampenie..
astept idei si pareri,merci

Last edited by aleks; 27-05-08 at 19:42. Reason: merged
Nastase Bogdan is offline  
Old 17-04-07, 17:35   #35
mikkai

Stage 5
 
mikkai's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,121
Member of:
[DACIA]
[RENAULT]
[Old School Cars]
Default Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG

@Nastase Bogdan tu ai idee cum functioneaza un carburator?
mikkai is offline  
Old 17-04-07, 19:31   #36
mad_mario
Hyundai Driver

Stage 5
 
mad_mario's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,970
Member of:
[Hyundai]
Default Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG

salut bestiala masina ....dc i-ai pus barile la loc ((((((era mult mai marfa ...am tot vazut-o pe klarasi si criminala spor la trb in continuare
mad_mario is offline  
Old 17-04-07, 19:57   #37
Nastase Bogdan

Stage 5
 
Nastase Bogdan's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,866
Member of:
[BMW]
[DACIA]
Default

da stiu principiul,de ce?
si poti sa-mi spui Bogdan..

merci MAD MARIO,intradevar pot sa spun si eu ca arata mai bine fara bari,dar de..cu MILITIA nu poti sa faci ce vrei..asta e,dar va reveni la aspectul acela si inca va fi mai tare!!

Last edited by aleks; 27-05-08 at 19:42. Reason: merged
Nastase Bogdan is offline  
Old 17-04-07, 20:10   #38
83_URZ

Stage 3
 
83_URZ's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 128
Default Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG

intradevar arata mai bine masina fara barii... dar insa o sa aiba belele cu gaborii astia nesimtiti, din pacate.
Eu am fost oprit duminica seara ,dupa concert de un baietas tinerel politai pe calarasii si cauta sa "ma ia" cu ceva. ...
Am scapat dar nu pentru mult timp , mi-a spus el ( politaiu). of of.... vai de capu lor...

aveti grija fratilor ca astia sunt pe urmele noastre...

bafta
83_URZ is offline  
Old 17-04-07, 22:12   #39
Nastase Bogdan

Stage 5
 
Nastase Bogdan's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,866
Member of:
[BMW]
[DACIA]
Default Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG

uite si niste poze cu interiorul
stilul 'curat' si bine intretinut..il consider cel mai potrivit pt o 1300..parerea mea
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSC00404.JPG
Views:	1179
Size:	138.9 KB
ID:	252630   Click image for larger version

Name:	DSC00405.JPG
Views:	1399
Size:	155.0 KB
ID:	252631   Click image for larger version

Name:	DSC00407.JPG
Views:	853
Size:	130.7 KB
ID:	252632  

Click image for larger version

Name:	DSC00408.JPG
Views:	789
Size:	145.0 KB
ID:	252633  
Nastase Bogdan is offline  
Old 18-04-07, 01:02   #40
Radhoo_kio17

Stage 1
 
Radhoo_kio17's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 21
Member of:
[VW]
Default Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG

sal nu vreau sa mi-o iei in nume de rau dar, chestile alea 3 de pe stalp parca nu prea dau bine acolo , banuies ca e banda izolatoare , eu le-as da jos , dar acuma ramane la aprecierea ta , spor la treaba cu masina , se poate si din dacie sa iasa ceva frumos , imaginatia e cheia
Radhoo_kio17 is offline  
Old 18-04-07, 11:15   #41
Nastase Bogdan

Stage 5
 
Nastase Bogdan's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,866
Member of:
[BMW]
[DACIA]
Default

da intradevar,imaginatia,pasiunea si perseverenta sunt cheia;
merci de sfat!

Hai cu suspensia!!!!!
Nu mai stie nimeni nimic???
daca tai cate 2 spire din arcuri fata-spate si pun pe fata bara torsiune de 22(Papuc Diesel) si pe spate de 17,mai trebuie sa umblu la amortizoare...ma refer la cursa lor,merg bine si cele cu dimensiuni stock??
cine poate sa-mi dea sfaturi?? preferabil din proprie experienta!!!

Last edited by aleks; 27-05-08 at 19:44. Reason: merged
Nastase Bogdan is offline  
Old 18-04-07, 11:27   #42
canny

Stage 5
 
canny's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,160
Default Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG

la doua spire nu coaboara ca sa ti se para exagerat, stiu de la mine, iar amortizoarele ti le trebe mai tari oricum daca vrei un lucru calumea, cat despre bari de torsiune daca tie coborata si ai telescoape mai tari o sa simti imediat nevoia de bari de torsiune
canny is offline  
Old 18-04-07, 11:34   #43
Nastase Bogdan

Stage 5
 
Nastase Bogdan's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,866
Member of:
[BMW]
[DACIA]
Default Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG

merci CANNY,
deci tu spui ca daca tai 2 spire va cobora prea mult..nici asa nu-i bine ca adun toate bordurile..
ai cumva poze cu a ta cand ai coborat-o,sa-mi fac idee?
Nastase Bogdan is offline  
Old 18-04-07, 14:43   #44
canny

Stage 5
 
canny's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,160
Default Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG

A mea e cea din stanga cu nr de arad
Eu am doua spire luate fata de doua jumate cat au baietii din timi si diferenta este foarte mare dintre 2 si doua jumate
la doua spire luate e beton ca nu e foarte joasa si te duci linistit pe coclauri , dar eu oricum voi cobora mai jos pe viitor
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	HPIM1344.JPG
Views:	1161
Size:	76.5 KB
ID:	252906   Click image for larger version

Name:	IMAG0247.JPG
Views:	1339
Size:	32.9 KB
ID:	252926  
canny is offline  
Old 18-04-07, 16:05   #45
Nastase Bogdan

Stage 5
 
Nastase Bogdan's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,866
Member of:
[BMW]
[DACIA]
Default Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG

adica a ta este cea ALB 40,poza din stg nu se vede,dar imi place cum arata in poza din dr.
iti multumesc,o sa tai si eu 2 spire ca-mi place cum sta..numai bine!
dar amortizoarele le-ai lasat pe cele originale? nu ma refer daca le-ai mai intarit ci ma refer la cursa lor..nu bat la comprimare maxima?
oricum,imi place masina ta,e aia cu scaune beton,daca nu ma insel...
numai bine,astept rasp
Nastase Bogdan is offline  
- Copyright 2024 4Tuning -