Forum: Discutii generale masini
18-06-07, 10:17
|
|
Replies: 1,035
Views: 130,233
Re: Conducere fara permis
chiar ca ii nasol ce ai patit......si dak chiar ai scapat numa cu amenda ar fiii superb.......da ma indoesc. Partea proasta e ca o sa iti faca cazier si la eventuale abateri o sa ai probleme...
|
Forum: Discutii generale masini
03-06-07, 15:26
|
|
Replies: 1,035
Views: 130,233
Re: Conducere fara permis
noh bine......una ii sa conduci noaptea....alta ii sa conduci ziua. Ii o mica mare diferenta mai ales la soferii incepatori (asa ca noi). Din fericire eu niciodata nu am lovit masina ; doar odata ma...
|
Forum: Discutii generale masini
26-05-07, 20:17
|
|
Replies: 1
Views: 657
|
Forum: Discutii generale masini
26-05-07, 19:56
|
|
Replies: 1
Views: 657
|
Forum: Discutii generale masini
26-05-07, 19:41
|
|
Replies: 1,035
Views: 130,233
Re: Conducere fara permis
da buna idee.........mai ales intr-un oras mare........da dak esti intr-un oras mai mic ex(Hunedoara) nu prea ai treaba ;) . Dar tot ii mai bine in poligon
|