Forum: Masina mea Opel
27-08-14, 21:25
|
|
Replies: 0
Views: 458
corsa b
salutare....am si eu un opel corsa b 1.0 12 valve..si am o problema,nu mai vrea sa imi porneasca numai daca e trasa sau daca ma impinge cineva...mentionez ca electromotorul,bateria si pompa de...
|