![]() |
cum isonorizez portiera asta?
https://img185.imageshack.us/img185/8...8368ed4.th.jpg
spatiu interior este mic am niste panele bitumoase adezive cum fac? pun numa pe exterior? |
Re: cum isonorizez portiera asta?
Citeste intai ce scrie aici https://forum.4tuning.ro/392-discutii-generale/31165-tratamente-acustice-eficiente-portiere.html ;)
|
Re: cum isonorizez portiera asta?
Quote:
|
Re: cum isonorizez portiera asta?
Punem pariu ca intra ?
|
Re: cum isonorizez portiera asta?
bucati mici?
|
Re: cum isonorizez portiera asta?
Te orientezi ...
|
Re: cum isonorizez portiera asta?
Quote:
https://img301.imageshack.us/img301/2...8389cm6.th.jpg |
Re: cum isonorizez portiera asta?
Ai vazut ca se poate ??:lol:
|
Re: cum isonorizez portiera asta?
Quote:
|
| All times are GMT +2. The time now is 20:59. |
- Copyright 2026 4Tuning