Ford Focus MK2 1.6 TDCI - NoLimit Tuning
6 Attachment(s)
Salutare tuturor!
Dat fiind faptul ca sunt la al doilea post, sa fiti blanzi cu mine ;) Masina este rezultatul unor bani investiti cu cap, zic eu, doar in exterior (dar cat mai stock, nedorind ceva extrem de tipator si agresiv) si in motor. Domnii de bine de la firma NoLimit Tuning Romania, cei care au "executat" si grande punto-ul orange din cox, cat si matizul care este pe punctul de a prinde viata (ultimul numar cox il prezinta destul de succint), m-au ajutat sa imi indeplinesc o mare parte din vis --> kitul exterior este adus, calibrat, montat si vopsit de dumnealor. Iar partea forte (pentru ca nu e de ajuns doar sa arate binisor) este executata cu sprijinul romcar si a domnului ceky (dimsport romania). Turbina schimbata in garantie, cu garantie si o modificare stg. 3 (race). Va rog, deoarece masina nu este gata si pentru ca mai multe capete gandesc mai bine decat unul singur, sa imi dati niste sugestii / idei, sau sa criticati, dupa voie, continuarea procesului de tuning. :D |
Re: Ford Focus 1.6 TDCI NoLimit Tuning
1 Attachment(s)
am vopsit si bara fata, dar se pare ca nu vreti sa va dati cu parerea :cry:
|
Re: Ford Focus 1.6 TDCI NoLimit Tuning
Este interesanta masina, bara fata + spate sunt rare (ca sa nu zic unice) in momentul de fata insa pragurile pica aiurea, in poza cu masina din lateral nu mentin o linie si parca nu se integreaza, asta cel putin e parerea mea.
Personal ma intereseaza alte ascpecte - ce suspensie folosesti (arcuri si amortizoare), la motor cu ce turbina a inlocuit-o, vad ca ai soft "race", ce intercooler si injectoare folosesti, evacuare pe ce diametru e ..... as avea o gramada de intrebari :D PS: ai 1.6 TDCi - cat avea la baza 90 sau 110 (deoarece nu vad corect puntea spate din poza)? |
Re: Ford Focus 1.6 TDCI NoLimit Tuning
masina e de 110 cp la baza, turbina e acum gt1548, masina nu are filtru de particule si afuma groaznic la forja, dar asta e lol
Nu te uita pe spate, are tamburi datorita faptului ca nu are ESP, TC sau alte controale electronice care sa scade din placere (la Ford, ca si la grupul PSA intra automat daca treci de 40 Km/h) si asa am preferat ca iarna sa merg mai atent :D din pacate nu pot sa iti spun ce cifre scoate pe dyno, nu ma intereseaza prea mult pentru ca nu fac curse cu ea, ma intereseaza doar sa depaseasca rapid si sa aiba reprize mai bune suspensia de acum este cea standard " pachet sport" de la Ford Focus, nu coboara garda, este mai rigida, dar nu extrem de rigida Urmeaza sigur: * discuri frana schimbate (dar pe etrierul original: sincer sa fiu nu stiu pentru ce sa optez sa iau si discuri si placute sau sa schimb doar placutele stock cu Ferodo ds2500) si alte conducte * catalizator sport si teava simpla pana in spate (va ramane sub bara datorita fumului care il scoate) * folie * stopuri clare pe spate (cu geam fumuriu, inclusiv cele de jos din bara) * posibil un set de amortizoare Bilstein B6 Sport (chiar nu vreau sa cobor masina) |
Re: Ford Focus 1.6 TDCI NoLimit Tuning
Aha, pai masina avea GT15 cu geometrie variabila, asadar nu vad o modificare serioasa a turbinei, initial am crezut ca ai pus mai mare (PS: la PSA vine cu discuri spate motorul de 110CP, avand ESP in pachetul standard).
Legat de suspensie, poti merge in continuare pe SACHS insa schimba arcurile cu unele Eibach sau FK macar, masina se va schimba radical (am vazut ca nu vrei sa o cobori - insa merita, aspectul se schimba, stabilitatea creste, trebuie sa fii doar atent la borduri, gropi si un alt incovenient ar fi ca masina devine rigida). Legat de frane, poti opta catre placutele Ferodo, la conducte nu ai de ce sa umblii. PS: ar trebui sa te intereseze un dyno sa vezi cum stai real cu cifrele, daca modificarile de pana acum aduc un aport de putere sau sunt doar pe hartie. |
Re: Ford Focus 1.6 TDCI NoLimit Tuning
multumesc mult de sfatul cu dyno-ul :)
consider ca ai mare dreptate, insa tind sa cred ce zice ceky si in plus se si simte dar daca tot mi-ai dat ideea,voi face acest lucru curand ca sa mai aducem si niste modificari la curba de cuplu :) ty 8) |
Re: Ford Focus 1.6 TDCI NoLimit Tuning
Sa nu crezi ca am contestat lucrarea lui ceky, insa personal prefer ca dupa orice modificare la masina sa vad cum stau lucrurile in cifre :D, anyway un alt intercooler cred ca ar ajuta, legat de evacuare nu ma pot pronunta ca nu stiu cum sta treaba acum la tine.
|
Re: Ford Focus 1.6 TDCI NoLimit Tuning
pai acum toba este stock, simt ca e putin plafonata masina din aceasta cauza
cred ca in week-end ma duc pana la tobe (nu mai zic firma) sa le cer sfatul, asta daca nu vrei sa ma sfatuiesti tu ;) si o sa vorbesc cu ceky sa vad cand putem da o fuga pana la dyno |
Re: Ford Focus 1.6 TDCI NoLimit Tuning
Depinde de buget, sunt ok si cei borla de care vorbeai.
PS: un nume poti spune, insa tu in acel mesaj ai facut reclama (nume, adresa, telefon etc), de aia am fost nevoit sa scot bucata aia. |
Re: Ford Focus 1.6 TDCI NoLimit Tuning
pai si tu cum ai aborda problema daca banii nu ar fi o problema si ai dori performanta cu orice pret?
|
Re: Ford Focus 1.6 TDCI NoLimit Tuning
Ti-am dat un raspuns pe PM.
|
Re: Ford Focus 1.6 TDCI NoLimit Tuning
mi-ai spus tu la un moment dat tot pe forum ca folosesti ulei 5w/30.... i-am facut si eu schimbul de ulei de curand si i-am pus tot 5w/30 dar a aparut o problema: la prima pornire dimineata,sau cand o las mai mult in soare ramane becul la ulei aprins mai mult decat de obicei si se aude si o bataie(asta pana isi ia ulei)... vreau sa te intreb daca si la tine e la fel... multumesc anticipat (cand spun ca "eu" ma refer la mine si la tata)
|
Re: Ford Focus 1.6 TDCI NoLimit Tuning
Daca ai motor diesel iti recomand uleiul Motorcraft original (e Castrol in esenta insa cu ceva particularitati), la tine daca se aud batai rezulta o lubrifiere prosta - una din cauze putand fi filtrul, unde ai facut schimbul si ce piese ai folosit?
|
Re: Ford Focus 1.6 TDCI NoLimit Tuning
Cati hp ti-a spus ca are acum masina? uite un site destul de util, poate te mai inspira:
http://www.european-parts.net/catalo...cdd63112e0edad Critica: Grila cromata ar trebui inlocuita ca nu se potriveste cu vopseaua. Parte neagra vopsita a spoilerului mi se pare ca aduce cu GTI, cred ca ar fi aratat mai bine nevopsita. Ar mai merge coborata. Pragurile nu prea merg. Bafta la modificari. Iti recomand stopurile negre cu led (vezi link). |
Re: Ford Focus 1.6 TDCI NoLimit Tuning
Quote:
|
Re: Ford Focus 1.6 TDCI NoLimit Tuning
Ok, sunt sanse sa gasesti un filtru defect (personal am gasit unul pentru un daewoo care avea ceva hartie rupta sau alt material in el, oricum a fost dus inapoi la magazin si schimbat). Pana la urma ce motor ai - benzina sau diesel ?
La benzinar eu am folosit 5w40 Aral hightronic si am fost foarte multumit, insa la aceste motoare presiunea in ulei creste mai greu apoi este utilizat tot uleiul (daca verifici joja la cald ai sa vezi ca "lipseste" uleiul). |
Re: Ford Focus 1.6 TDCI NoLimit Tuning
nu ... am un diesel 1.8 tdi ... si face asa 5 sec maxim pana baga pompa,,, e posibil sa nu fi umplut filtru ca-lumea???
|
Re: Ford Focus 1.6 TDCI NoLimit Tuning
Teoretic l-ar umple presiunea, uita-te si tu cand e motorul rece prin capacul de la ulei si vezi daca se vad piese lubrifiate, daca se vad inseamna ca e ok si e de la vascozitate (sau probabil ai vreun tachet mai rebel si acum se manifesta). Daca ai dubii verifica la un mecanic, macar pentru o parere avizata.
|
Re: Ford Focus 1.6 TDCI NoLimit Tuning
poi de la vascozitate am zis si noi ca e... acum e si foarte cald si imediat se scurge dp tagheti... am vrut sa mai aud si o parere din exterior ... ms mult de ajutor ... sa fie vreun tachet mai rebel e imposibil ca pana sa-i schimb uleiul nu facea
|
Re: Ford Focus 1.6 TDCI NoLimit Tuning
masina a primit un set de stopuri, lucasurile de pe aripi si al 3-lea stop frana (in eleron)
frane ebc green (discuri USR+placute+tamburi spate) 1L lichid frana Motul RBF 660 si conducte de frana metalice evacuare completa sport borla Si ca sound: HU Alpine CDA-9887R Procesor de sunet Alpine PXA-H100 (Imprint) Boxe fata component Focal Polyglass 165 V1 Boxe spate Focal Polyglass 165 CV1 Statie Crunch BlackMaxx MXB-5900i (5 canale) Subwoofer JBL GTO 1204BP Din pacate nu gasesc grila fara semn :( P.S.: Masina este TDCI, uleiul pe care il folosesc este Motul 300V Power Racing 5W-30, nu folosesc Aral. Ar putea sa existe probleme din cauza uzurii motorului tau, din cauza ca este o tehnologie mai veche, din cauza ca este prea fluid uleiul. Motorul de 1.6 este ceva mai comprimat decat al tau si de aceea cred ca este ok uleiul mentionat. |
Re: Ford Focus 1.6 TDCI NoLimit Tuning
spune-mi si mie te rog daca se simte diferenta mare in urma schimbului de turbina si cam cati cai are acum?
|
Re: Ford Focus 1.6 TDCI NoLimit Tuning
acu' nu pot sa te contrazic in legatura cu ceea ce ai spus despre motoru' meu:(, dar acum de cand a venit frigul nu mai face nici un zgomot :D
|
Re: Ford Focus 1.6 TDCI NoLimit Tuning
nu stiu cati cai are masina acum
printre masinile intrecute: Skoda Octavia 2.0 TDI DSG 140 CP - stoc Seat Leon 2.0 TDI cip stage 1 ~ 165 CP - manual (5 incercari, 1 data m-a intrecut) BMW 320D 150 CP - manual BMW 320i 150 CP - manual BMW X5 3.0i - rolling start 40-140 Km/h (peste 140 nu are rost datorita motorului de 1.6) Ford Focus 2.0 TDCI 136 CP - stoc Honda Civic 1.8 SOHC i-vtec 140 CP - toba si filtru sport printre masinile care mi-au dat rusine: BMW 320D 163 CP cip stage 2 ~ 198 CP - manual (grav) Seat Altea 2.0 TDI cu upgrade la turbo ~ 210 CP - manual (grav) Seat Leon FR 2.0 TDI 170 CP - manual (aprox 1 masina) Seat Ibiza 1.8T 180 CP stoc - manual (aprox 1 masina juma') Skoda Octavia II 1.8T ~ 210 CP - manual (jumatate de masina, sofer prost) restul masinilor cu care m-am mai dat nu merita mentionate, fie m-au intrecut rau, fie nu s-au dat bine... |
Re: Ford Focus 1.6 TDCI NoLimit Tuning
Cam dubioasa lista de masini "intrecute"
|
Re: Ford Focus 1.6 TDCI NoLimit Tuning
daca lista e pe bune atunci e o diferenta destul de mare si merita modificarea :)
cam pe la ce pret a fost turbina? Quote:
|
Re: Ford Focus 1.6 TDCI NoLimit Tuning
Quote:
|
Re: Ford Focus 1.6 TDCI NoLimit Tuning
maine vin si pozele noi :D
as putea pune in lista si logan ca sa fie unii happy ;) e schimbat doar compresorul din turbina, afacerea a fost vreo 400-450 de euro cu tot cu cinste P.S.: am "afumat" si stopurile din bara si am scos scrisul de pe hayon |
Re: Ford Focus 1.6 TDCI NoLimit Tuning
Asteptam pozele .... am vazut ca ai dat ADD la group, in sfarsit - as putea adauga, insa intra A I C I, citeste despre ce e vorba si posteaza .... vei primi OKul in scurt timp.
|
Re: Ford Focus 1.6 TDCI NoLimit Tuning
5 Attachment(s)
uitasem...masina a fost in cox ;)
o sa revin cu poze ale discurilor de frana si lucasurile de pe aripi, momentan masina e murdara rau as vrea sa vopsesc bandourile, manerele si capacele la oglinzi (are cineva vreo parere?) nu o sa pun geamuri fumurii (nu agreez ideea de a impiedica partenerii de trafic sa vada masina din fata mea) a si era sa uit imi patineaza discul de ambreiaj, are cineva vreo idee cum l-as putea imbunatati cu aceasta ocazie? (a rezistat doar 25.000 km) as vrea sa pun ceva mai bun, dar nu gasesc nicaieri nici o oferta pentru unul aftermarket :cry: |
Re: Ford Focus 1.6 TDCI NoLimit Tuning
Azi, m-am apucat serios de muzica, cu ajutorul celor de la Beloud si in functie de "material" sper sa si termin in 2 luni
Mai raman: HU Alpine CDA-9887R Procesor de sunet Alpine PXA-H100 (Imprint) Subwoofer JBL GTO 1204BP -----> I love bandpass ;) Achizitionate: Boxe component fata: Hertz Hi-Energy HSK165 Boxe coaxiale spate: Hertz Hi-Energy HCX165 Kit cabluri alimentare: Ground zero GZPK 35 Condensator: Pyramid 1.6F Urmeaza la sfarsitul lui februarie, momentan neexistand pe stoc: Amplificator mono: Alpine PDX-1.600 (clasa D) Amplificator 4ch: Alpine PDX-4.150 (clasa D) o sa revin cu poze |
Re: Ford Focus 1.6 TDCI NoLimit Tuning
6 Attachment(s)
am uitat sa pun pozele de azi cu evacuarea, lucasul si ansamblul de franare
imi vin in curand si bucsile P.s.: Nu uitati, daca stiti de unde pot lua un kit ambreiaj aftermarket... |
Re: Ford Focus 1.6 TDCI NoLimit Tuning
Salut in primul rand reusit tuning bani bagati serios, ce am de comentat, vopseaua, schimb-o te da mult in spate fa-o portocalie cu negru ,galbena ,verde deschis etc. si un airbrush si cu pragurile parca nu se potrivesc :-) atat multa bafta in continuare si poate ne intalnim am si eu un focus coupe si ne mai sfatuim.
|
Re: Ford Focus 1.6 TDCI NoLimit Tuning
Quote:
|
Re: Ford Focus 1.6 TDCI NoLimit Tuning
Exista ..... se fabrica Focus Coupe-Cabriolet, incepand cu generatia a2a + facelift.
PS: cred ca "dany to fast" se refera la ce zici tu ..... un MK1/MK2 hatch in 2+1 usi. |
Re: Ford Focus 1.6 TDCI NoLimit Tuning
felicitari pt masina!mie unu imi place foarte mult dar totusi parca pragurile alea nu prea se potrivesc cu linia spoilerelor. bafta in continuare!:D
|
Re: Ford Focus 1.6 TDCI NoLimit Tuning
Salut!am si eu o intrebare.farurile care le ai acum au tot H7 pe faza scurta si H1 pe lunga?
Ca vreau si eu sa imi cumpar faruri in genul asta si ma intereseaza foarte mult chesita asta pentru ca am deja xenon cumparat aftermarket cu H7 pe faza scurta... Multumesc! |
Re: Ford Focus 1.6 TDCI NoLimit Tuning
1 Attachment(s)
Sa reformulez am focus Hatchback 2+1 usi e bine :-):-)
|
Re: Ford Focus 1.6 TDCI NoLimit Tuning
orice far aftermarket cu lupa are H1
sunt vreo 1.6 mil 2 becuri, poti sa pastrezi balastrele |
Quote:
mi-am luat faruri ca ale tale dar dupa ce le-am montat am obs ceva ciudat,la relanti tremura lupa...la tine se intampla aceeasi chestie,ai idee de ce? multumesc! |
Re: Ford Focus 1.6 TDCI NoLimit Tuning
O prima intrebare:
Sunt dectane? Daca da, in interiorul farului este posibil sa-ti fi iesit un piciorus de la reglajul lupei (ai acces daca dai jos capacul de la becuri si te uiti din lateral). De asemenea vezi ca poti sa-i montezi motorasele de la farurile originale!!! Daca ti-e frica sa incerci sa-l bagi du farurile inpoi, sunt chestiuni acoperite de garantie. :) Sincer te-as sfatui sa te duci direct la garantie, nici cu piciorusul iesit nu ar trebui sa se miste la relanti, mai ales la motorul asta de 1.6 care nu prea misca masina la relanti ;) |
All times are GMT +2. The time now is 18:56. |
- Copyright 2024 4Tuning