Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FORD > Masina mea Ford

Reply
 
Thread Tools
Old 16-05-08, 21:28   #1
MRKXMI

Stage 5
 
Join Date: May 2008
Posts: 407
Member of:
[FORD]
Default Ford Focus MK2 1.6 TDCI - NoLimit Tuning

Salutare tuturor!

Dat fiind faptul ca sunt la al doilea post, sa fiti blanzi cu mine
Masina este rezultatul unor bani investiti cu cap, zic eu, doar in exterior (dar cat mai stock, nedorind ceva extrem de tipator si agresiv) si in motor.

Domnii de bine de la firma NoLimit Tuning Romania, cei care au "executat" si grande punto-ul orange din cox, cat si matizul care este pe punctul de a prinde viata (ultimul numar cox il prezinta destul de succint), m-au ajutat sa imi indeplinesc o mare parte din vis --> kitul exterior este adus, calibrat, montat si vopsit de dumnealor.

Iar partea forte (pentru ca nu e de ajuns doar sa arate binisor) este executata cu sprijinul romcar si a domnului ceky (dimsport romania).
Turbina schimbata in garantie, cu garantie si o modificare stg. 3 (race).

Va rog, deoarece masina nu este gata si pentru ca mai multe capete gandesc mai bine decat unul singur, sa imi dati niste sugestii / idei, sau sa criticati, dupa voie, continuarea procesului de tuning.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSC00169.JPG
Views:	1151
Size:	211.6 KB
ID:	538129   Click image for larger version

Name:	DSC00174.JPG
Views:	1935
Size:	306.7 KB
ID:	538130   Click image for larger version

Name:	DSC00179.JPG
Views:	1687
Size:	893.8 KB
ID:	538131  

Click image for larger version

Name:	DSC00183.JPG
Views:	1465
Size:	210.9 KB
ID:	538132   Click image for larger version

Name:	DSC00184.JPG
Views:	1488
Size:	243.3 KB
ID:	538133   Click image for larger version

Name:	DSC00185.JPG
Views:	1083
Size:	822.4 KB
ID:	538134  

MRKXMI is offline   Reply With Quote
Old 19-05-08, 10:09   #2
MRKXMI

Stage 5
 
Join Date: May 2008
Posts: 407
Member of:
[FORD]
Default Re: Ford Focus 1.6 TDCI NoLimit Tuning

am vopsit si bara fata, dar se pare ca nu vreti sa va dati cu parerea
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSC00196.JPG
Views:	1724
Size:	272.8 KB
ID:	540747  
MRKXMI is offline   Reply With Quote
Old 19-05-08, 13:15   #3
NWZeu

Stage 5
 
NWZeu's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,033
Member of:
[Moderators]
[AfterDark Racing]
[DAEWOO]
[FORD]
[BMW]
Default Re: Ford Focus 1.6 TDCI NoLimit Tuning

Este interesanta masina, bara fata + spate sunt rare (ca sa nu zic unice) in momentul de fata insa pragurile pica aiurea, in poza cu masina din lateral nu mentin o linie si parca nu se integreaza, asta cel putin e parerea mea.
Personal ma intereseaza alte ascpecte - ce suspensie folosesti (arcuri si amortizoare), la motor cu ce turbina a inlocuit-o, vad ca ai soft "race", ce intercooler si injectoare folosesti, evacuare pe ce diametru e ..... as avea o gramada de intrebari
PS: ai 1.6 TDCi - cat avea la baza 90 sau 110 (deoarece nu vad corect puntea spate din poza)?
__________________
Ford Mondeo MK3 DuratecHE --- BMW E46 FL 320D --- Daewoo Cielo Executive DOHC 16V
uita-te bine in oglinda, aparentele insala
NWZeu is offline   Reply With Quote
Old 19-05-08, 19:57   #4
MRKXMI

Stage 5
 
Join Date: May 2008
Posts: 407
Member of:
[FORD]
Default Re: Ford Focus 1.6 TDCI NoLimit Tuning

masina e de 110 cp la baza, turbina e acum gt1548, masina nu are filtru de particule si afuma groaznic la forja, dar asta e lol

Nu te uita pe spate, are tamburi datorita faptului ca nu are ESP, TC sau alte controale electronice care sa scade din placere (la Ford, ca si la grupul PSA intra automat daca treci de 40 Km/h) si asa am preferat ca iarna sa merg mai atent

din pacate nu pot sa iti spun ce cifre scoate pe dyno, nu ma intereseaza prea mult pentru ca nu fac curse cu ea, ma intereseaza doar sa depaseasca rapid si sa aiba reprize mai bune

suspensia de acum este cea standard " pachet sport" de la Ford Focus, nu coboara garda, este mai rigida, dar nu extrem de rigida

Urmeaza sigur:
* discuri frana schimbate (dar pe etrierul original: sincer sa fiu nu stiu pentru ce sa optez sa iau si discuri si placute sau sa schimb doar placutele stock cu Ferodo ds2500) si alte conducte
* catalizator sport si teava simpla pana in spate (va ramane sub bara datorita fumului care il scoate)
* folie
* stopuri clare pe spate (cu geam fumuriu, inclusiv cele de jos din bara)
* posibil un set de amortizoare Bilstein B6 Sport (chiar nu vreau sa cobor masina)
MRKXMI is offline   Reply With Quote
Old 19-05-08, 20:12   #5
NWZeu

Stage 5
 
NWZeu's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,033
Member of:
[Moderators]
[AfterDark Racing]
[DAEWOO]
[FORD]
[BMW]
Default Re: Ford Focus 1.6 TDCI NoLimit Tuning

Aha, pai masina avea GT15 cu geometrie variabila, asadar nu vad o modificare serioasa a turbinei, initial am crezut ca ai pus mai mare (PS: la PSA vine cu discuri spate motorul de 110CP, avand ESP in pachetul standard).

Legat de suspensie, poti merge in continuare pe SACHS insa schimba arcurile cu unele Eibach sau FK macar, masina se va schimba radical (am vazut ca nu vrei sa o cobori - insa merita, aspectul se schimba, stabilitatea creste, trebuie sa fii doar atent la borduri, gropi si un alt incovenient ar fi ca masina devine rigida).

Legat de frane, poti opta catre placutele Ferodo, la conducte nu ai de ce sa umblii.

PS: ar trebui sa te intereseze un dyno sa vezi cum stai real cu cifrele, daca modificarile de pana acum aduc un aport de putere sau sunt doar pe hartie.
NWZeu is offline   Reply With Quote
Old 19-05-08, 23:13   #6
MRKXMI

Stage 5
 
Join Date: May 2008
Posts: 407
Member of:
[FORD]
Default Re: Ford Focus 1.6 TDCI NoLimit Tuning

multumesc mult de sfatul cu dyno-ul
consider ca ai mare dreptate, insa tind sa cred ce zice ceky si in plus se si simte

dar daca tot mi-ai dat ideea,voi face acest lucru curand ca sa mai aducem si niste modificari la curba de cuplu

ty
MRKXMI is offline   Reply With Quote
Old 19-05-08, 23:48   #7
NWZeu

Stage 5
 
NWZeu's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,033
Member of:
[Moderators]
[AfterDark Racing]
[DAEWOO]
[FORD]
[BMW]
Default Re: Ford Focus 1.6 TDCI NoLimit Tuning

Sa nu crezi ca am contestat lucrarea lui ceky, insa personal prefer ca dupa orice modificare la masina sa vad cum stau lucrurile in cifre , anyway un alt intercooler cred ca ar ajuta, legat de evacuare nu ma pot pronunta ca nu stiu cum sta treaba acum la tine.
NWZeu is offline   Reply With Quote
Old 20-05-08, 01:13   #8
MRKXMI

Stage 5
 
Join Date: May 2008
Posts: 407
Member of:
[FORD]
Default Re: Ford Focus 1.6 TDCI NoLimit Tuning

pai acum toba este stock, simt ca e putin plafonata masina din aceasta cauza

cred ca in week-end ma duc pana la tobe (nu mai zic firma) sa le cer sfatul, asta daca nu vrei sa ma sfatuiesti tu

si o sa vorbesc cu ceky sa vad cand putem da o fuga pana la dyno
MRKXMI is offline   Reply With Quote
Old 20-05-08, 12:20   #9
NWZeu

Stage 5
 
NWZeu's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,033
Member of:
[Moderators]
[AfterDark Racing]
[DAEWOO]
[FORD]
[BMW]
Default Re: Ford Focus 1.6 TDCI NoLimit Tuning

Depinde de buget, sunt ok si cei borla de care vorbeai.
PS: un nume poti spune, insa tu in acel mesaj ai facut reclama (nume, adresa, telefon etc), de aia am fost nevoit sa scot bucata aia.
NWZeu is offline   Reply With Quote
Old 22-05-08, 10:08   #10
MRKXMI

Stage 5
 
Join Date: May 2008
Posts: 407
Member of:
[FORD]
Default Re: Ford Focus 1.6 TDCI NoLimit Tuning

pai si tu cum ai aborda problema daca banii nu ar fi o problema si ai dori performanta cu orice pret?
MRKXMI is offline   Reply With Quote
Old 22-05-08, 11:57   #11
NWZeu

Stage 5
 
NWZeu's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,033
Member of:
[Moderators]
[AfterDark Racing]
[DAEWOO]
[FORD]
[BMW]
Default Re: Ford Focus 1.6 TDCI NoLimit Tuning

Ti-am dat un raspuns pe PM.
NWZeu is offline   Reply With Quote
Old 28-08-08, 19:55   #12
iuly_007

Stage 5
 
iuly_007's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 661
Member of:
[FORD]
Default Re: Ford Focus 1.6 TDCI NoLimit Tuning

mi-ai spus tu la un moment dat tot pe forum ca folosesti ulei 5w/30.... i-am facut si eu schimbul de ulei de curand si i-am pus tot 5w/30 dar a aparut o problema: la prima pornire dimineata,sau cand o las mai mult in soare ramane becul la ulei aprins mai mult decat de obicei si se aude si o bataie(asta pana isi ia ulei)... vreau sa te intreb daca si la tine e la fel... multumesc anticipat (cand spun ca "eu" ma refer la mine si la tata)
iuly_007 is offline   Reply With Quote
Old 28-08-08, 20:00   #13
NWZeu

Stage 5
 
NWZeu's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,033
Member of:
[Moderators]
[AfterDark Racing]
[DAEWOO]
[FORD]
[BMW]
Default Re: Ford Focus 1.6 TDCI NoLimit Tuning

Daca ai motor diesel iti recomand uleiul Motorcraft original (e Castrol in esenta insa cu ceva particularitati), la tine daca se aud batai rezulta o lubrifiere prosta - una din cauze putand fi filtrul, unde ai facut schimbul si ce piese ai folosit?
NWZeu is offline   Reply With Quote
Old 28-08-08, 20:30   #14
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Ford Focus 1.6 TDCI NoLimit Tuning

Cati hp ti-a spus ca are acum masina? uite un site destul de util, poate te mai inspira:

http://www.european-parts.net/catalo...cdd63112e0edad

Critica: Grila cromata ar trebui inlocuita ca nu se potriveste cu vopseaua. Parte neagra vopsita a spoilerului mi se pare ca aduce cu GTI, cred ca ar fi aratat mai bine nevopsita. Ar mai merge coborata. Pragurile nu prea merg. Bafta la modificari. Iti recomand stopurile negre cu led (vezi link).

Last edited by UNLORD; 28-08-08 at 20:33.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 28-08-08, 21:31   #15
iuly_007

Stage 5
 
iuly_007's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 661
Member of:
[FORD]
Default Re: Ford Focus 1.6 TDCI NoLimit Tuning

Quote:
Originally Posted by NWZeu View Post
Daca ai motor diesel iti recomand uleiul Motorcraft original (e Castrol in esenta insa cu ceva particularitati), la tine daca se aud batai rezulta o lubrifiere prosta - una din cauze putand fi filtrul, unde ai facut schimbul si ce piese ai folosit?
schimbul l-am facut in fata blocului(bn am fost la un garaj cu canal)... uleiul e aral 5w/30,iar filtrul nu mai tin minte,,, cert e ca inainte foloseam tot aral 5w/40 si nu aveam problema asta (tin sa precizez ca de cand am masina,vreo 3 ani, niciodata nu i-am facut schimbul de ulei la service..il schimb eu si cu tata)
iuly_007 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2019 4Tuning -