Forum 4Tuning

Forum 4Tuning (https://forum.4tuning.ro/)
-   Masina mea Oltcit (https://forum.4tuning.ro/119-masina-mea-oltcit.html)
-   -   Oltcit 12TRS - PH 07 MBU - Frumuşica din Ploieşti (https://forum.4tuning.ro/119-masina-mea-oltcit/66536-oltcit-12trs-ph-07-mbu-frumusica-ploiesti.html)

COJONES2GOOD 09-02-08 21:30

Oltcit 12TRS - PH 07 MBU - Frumuşica din Ploieşti
 
8 Attachment(s)
La sugestia unui bun prieten care la sugestia mea a deschis un topic constructiv zilele trecute,am sa postez sper la fel de constructiv cu detalii despre "obiectul" pasiunii mele!Pentru inceput am sa postez o comparatie "inainte" si "dupa";deci pozele:

Danutz Bratosin 09-02-08 21:39

Re: Frumushica dinPloiesti
 
imi place vopseaua...ceva gen XXS nu?
ce dimensiuni au cauciucurile?:)

COJONES2GOOD 09-02-08 21:47

Re: Frumushica dinPloiesti
 
12 Attachment(s)
Jante Borbet A 7J/15,gume Kumho 195/45/15.Si inca ceva poze din timpul evolutiei!
Intradevar vopseaua este gen XXS,vroiam sa fie altceva dar asta a iesit si oricum cred ca o prinde bine.

Myta17 09-02-08 22:04

Re: Frumushica dinPloiesti
 
Frumos, bafta in continuare cu proiectul

jipy_4u 09-02-08 22:23

Re: Frumushica dinPloiesti
 
arata bn :) succes in continuare cu proiectul asta :D

COJONES2GOOD 09-02-08 22:27

Re: Frumushica dinPloiesti
 
Multumesc!Dar greul abia acum incepe caci ma apuc de interior!

mihai_v2007 09-02-08 23:26

Re: Frumushica dinPloiesti
 
pai de cati oameni e nevoie sa deschidem un club?


inainte era frumoasa ca era pionierat, ma rog incercari, acum se vede si experienta

oricum sa o stapanesti sanatos si sa te ajute dumnezeu sa-ti indeplinesti visul

COJONES2GOOD 09-02-08 23:31

Re: Frumushica dinPloiesti
 
Quote:

Originally Posted by mihai_v2007 (Post 1346853)
pai de cati oameni e nevoie sa deschidem un club?

Pai unde's doi mai vin si altzii.Traiasca OLTCI CLUB PLOIESTI!:D:peace::peace

Cu DUMNEZEU inainte!

Dumitru Cristian 09-02-08 23:45

Re: Frumushica dinPloiesti
 
Suuper!! Felicitari! Arata bestial!;)
La mecanica cu ce te lauzi???

COJONES2GOOD 10-02-08 09:45

Re: Frumushica dinPloiesti
 
14 Attachment(s)
Multumesc mult!Partea mecanica se rezuma momentan la motor+cutie5tr Citroen GSA(care intre noi fie vorba sunt mai mult decat sufiiente pe aceasta carosierie,avand in vedere ca masina va fi cu precadere de "show" si mai putin de "go");suspensia un picutz modificata(coborata cca 10cm) si asteptam in curand un set de amortizoare modificate de la Craiova.Si daca tot am adus vorba de suspensie as dori si eu cateva pareri(pro sau contra)despre barele de torsiune de CS pe spate!
Pe viitor(in vara sper)doresc sa montez o evacuare cap-coada cusom inox cel mai probabil la Pitesti la Pilot-Borla.Daca a fost careva pe acolo mi-ar prinde bine cateva opinii!
In continuare ceva poze mai noi:

bodyspeed 10-02-08 10:06

Re: Frumushica dinPloiesti
 
Quote:

Originally Posted by COJONES2GOOD (Post 1347204)
Multumesc mult!Partea mecanica se rezuma momentan la motor+cutie5tr Citroen GSA(care intre noi fie vorba sunt mai mult decat sufiiente pe aceasta carosierie,avand in vedere ca masina va fi cu precadere de "show" si mai putin de "go");suspensia un picutz modificata(coborata cca 10cm) si asteptam in curand un set de amortizoare modificate de la Craiova.Si daca tot am adus vorba de suspensie as dori si eu cateva pareri(pro sau contra)despre barele de torsiune de CS pe spate!
Pe viitor(in vara sper)doresc sa montez o evacuare cap-coada cusom inox cel mai probabil la Pitesti la Pilot-Borla.Daca a fost careva pe acolo mi-ar prinde bine cateva opinii!
In continuare ceva poze mai noi:

Superb Oltean, imi place ,lucrat frumos si cu grija ;) .Ceva poze ii cam lipsesc , si aici ma refer la poze care sa o puna in evidenta :D . oricum e frumoasa..., sa ai parte de ea...si spor la treaba ;)

COJONES2GOOD 10-02-08 10:28

Re: Frumushica dinPloiesti
 
Quote:

Originally Posted by bodyspeed (Post 1347225)
Superb Oltean, imi place ,lucrat frumos si cu grija ;) .Ceva poze ii cam lipsesc , si aici ma refer la poze care sa o puna in evidenta :D . oricum e frumoasa..., sa ai parte de ea...si spor la treaba ;)

Multumesc Body!Pozele de fata sunt o avanpremiera,masina fiind inca in lucru,deci in primavara o sa pozam un pic mai artistic "la firu ierbii";bobocelul are nevoie de caldurica ca sa infloreasca!:D

Dumitru Cristian 10-02-08 11:20

Re: Frumushica dinPloiesti
 
Quote:

Originally Posted by COJONES2GOOD (Post 1347204)
Si daca tot am adus vorba de suspensie as dori si eu cateva pareri(pro sau contra)despre barele de torsiune de CS pe spate!

Eu am numai pareri de pro, deoarece e muuult mai rigida, stabilitate in curbe... probabilitatea sa se rupa e extrem de mica mai ales ca nu vei cara cartofi cu masina asta:lol:.
Contra ar fi ca daca nu intaresti si fata serios, va topai de spate in curbe...

valib 10-02-08 22:32

Re: Frumushica dinPloiesti
 
Barile de torsiune de CS sunt mai folositoare atunci cand ai masina la garda de fabrica, caci va deveni mai rigida partea din spate a masinii. Atunci cand o cobori, barile de torsiune originale se torsioneaza si iti fac masina mai rigida (cu barile de CS o sa fie si mai rigida). Daca zici ca vrei sa o cobori 10cm...eu te sfatuiesc sa lasi barile de torsiune originale. O sa fie suficient de rigida.
Acuma o sa vina careva sa imi spuna...ca poate bara de torsiune originala nu rezista cu masina lasata foarte tare. Eu zic ca rezista (am barile de torsiune originale, masina lasata urat rau de tot, si am cursa la amortizoare spate doar vreo 5cm. Am carat motoare prin portbagaj...iar masina era cu fundul la 10cm de sosea, si asta nu o singura data).

Parerea mea e sa ii pui bari de CS doar daca o lasi la inaltimea standard.

Dumitru Cristian 11-02-08 00:12

Re: Frumushica dinPloiesti
 
Da valib, dar daca o lasa la "inaltimea" standard, trebuie intarita si fata la "inaltimea" standard iar amortizoarele de peugeot 205 pe gaz nu le poti pune la "inaltimea" standard deoarece vor fi la maxim "deschise"... am vorbit pe forum.oltcit.ro ca daca spatele prea tare si fata moale topaie in curbe...


All times are GMT +2. The time now is 14:11.

- Copyright 2024 4Tuning