09-02-08, 21:30
|
#1
|
Stage 4
Join Date: Apr 2006
Posts: 259
|
Oltcit 12TRS - PH 07 MBU - Frumuşica din Ploieşti
La sugestia unui bun prieten care la sugestia mea a deschis un topic constructiv zilele trecute,am sa postez sper la fel de constructiv cu detalii despre "obiectul" pasiunii mele!Pentru inceput am sa postez o comparatie "inainte" si "dupa";deci pozele:
__________________
PASIONAT DE FIARE VECHI
|
|
|
09-02-08, 21:39
|
#2
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,595
Member of: [Moderators] [Oltcit] [Fiat]
|
Re: Frumushica dinPloiesti
imi place vopseaua...ceva gen XXS nu?
ce dimensiuni au cauciucurile?
|
|
|
09-02-08, 21:47
|
#3
|
Stage 4
Join Date: Apr 2006
Posts: 259
|
Re: Frumushica dinPloiesti
Jante Borbet A 7J/15,gume Kumho 195/45/15.Si inca ceva poze din timpul evolutiei!
Intradevar vopseaua este gen XXS,vroiam sa fie altceva dar asta a iesit si oricum cred ca o prinde bine.
Last edited by COJONES2GOOD; 09-02-08 at 21:50.
|
|
|
09-02-08, 22:04
|
#4
|
Stage 2
Join Date: Sep 2007
Posts: 30
|
Re: Frumushica dinPloiesti
Frumos, bafta in continuare cu proiectul
|
|
|
09-02-08, 22:23
|
#5
|
Oltcit Driver
Stage 3
Join Date: Feb 2007
Posts: 158
Member of: [Oltcit] [Opel]
|
Re: Frumushica dinPloiesti
arata bn succes in continuare cu proiectul asta
|
|
|
09-02-08, 22:27
|
#6
|
Stage 4
Join Date: Apr 2006
Posts: 259
|
Re: Frumushica dinPloiesti
Multumesc!Dar greul abia acum incepe caci ma apuc de interior!
|
|
|
09-02-08, 23:26
|
#7
|
Stage 4
Join Date: Feb 2008
Posts: 174
|
Re: Frumushica dinPloiesti
pai de cati oameni e nevoie sa deschidem un club?
inainte era frumoasa ca era pionierat, ma rog incercari, acum se vede si experienta
oricum sa o stapanesti sanatos si sa te ajute dumnezeu sa-ti indeplinesti visul
Last edited by bodyspeed; 10-02-08 at 10:01.
|
|
|
09-02-08, 23:31
|
#8
|
Stage 4
Join Date: Apr 2006
Posts: 259
|
Re: Frumushica dinPloiesti
Quote:
Originally Posted by mihai_v2007
pai de cati oameni e nevoie sa deschidem un club?
|
Pai unde's doi mai vin si altzii.Traiasca OLTCI CLUB PLOIESTI! eace
Cu DUMNEZEU inainte!
|
|
|
09-02-08, 23:45
|
#9
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2006
Posts: 771
Member of: [DAEWOO] [Oltcit] [Old School Cars] [4Rally]
|
Re: Frumushica dinPloiesti
Suuper!! Felicitari! Arata bestial!
La mecanica cu ce te lauzi???
Last edited by Dumitru Cristian; 09-02-08 at 23:47.
|
|
|
10-02-08, 09:45
|
#10
|
Stage 4
Join Date: Apr 2006
Posts: 259
|
Re: Frumushica dinPloiesti
Multumesc mult!Partea mecanica se rezuma momentan la motor+cutie5tr Citroen GSA(care intre noi fie vorba sunt mai mult decat sufiiente pe aceasta carosierie,avand in vedere ca masina va fi cu precadere de "show" si mai putin de "go");suspensia un picutz modificata(coborata cca 10cm) si asteptam in curand un set de amortizoare modificate de la Craiova.Si daca tot am adus vorba de suspensie as dori si eu cateva pareri(pro sau contra)despre barele de torsiune de CS pe spate!
Pe viitor(in vara sper)doresc sa montez o evacuare cap-coada cusom inox cel mai probabil la Pitesti la Pilot-Borla.Daca a fost careva pe acolo mi-ar prinde bine cateva opinii!
In continuare ceva poze mai noi:
|
|
|
10-02-08, 10:06
|
#11
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 5,390
Member of: [Moderators] [Observator 4tuning] [NoSpeedLimit Romania Club] [Oltcit] [4Rally] [BMW] [FOTO]
|
Re: Frumushica dinPloiesti
Quote:
Originally Posted by COJONES2GOOD
Multumesc mult!Partea mecanica se rezuma momentan la motor+cutie5tr Citroen GSA(care intre noi fie vorba sunt mai mult decat sufiiente pe aceasta carosierie,avand in vedere ca masina va fi cu precadere de "show" si mai putin de "go");suspensia un picutz modificata(coborata cca 10cm) si asteptam in curand un set de amortizoare modificate de la Craiova.Si daca tot am adus vorba de suspensie as dori si eu cateva pareri(pro sau contra)despre barele de torsiune de CS pe spate!
Pe viitor(in vara sper)doresc sa montez o evacuare cap-coada cusom inox cel mai probabil la Pitesti la Pilot-Borla.Daca a fost careva pe acolo mi-ar prinde bine cateva opinii!
In continuare ceva poze mai noi:
|
Superb Oltean, imi place ,lucrat frumos si cu grija .Ceva poze ii cam lipsesc , si aici ma refer la poze care sa o puna in evidenta . oricum e frumoasa..., sa ai parte de ea...si spor la treaba
__________________
carDesign
Magazin CarDesign 4Tuning
|
|
|
10-02-08, 10:28
|
#12
|
Stage 4
Join Date: Apr 2006
Posts: 259
|
Re: Frumushica dinPloiesti
Quote:
Originally Posted by bodyspeed
Superb Oltean, imi place ,lucrat frumos si cu grija .Ceva poze ii cam lipsesc , si aici ma refer la poze care sa o puna in evidenta . oricum e frumoasa..., sa ai parte de ea...si spor la treaba
|
Multumesc Body!Pozele de fata sunt o avanpremiera,masina fiind inca in lucru,deci in primavara o sa pozam un pic mai artistic "la firu ierbii";bobocelul are nevoie de caldurica ca sa infloreasca!
|
|
|
10-02-08, 11:20
|
#13
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2006
Posts: 771
Member of: [DAEWOO] [Oltcit] [Old School Cars] [4Rally]
|
Re: Frumushica dinPloiesti
Quote:
Originally Posted by COJONES2GOOD
Si daca tot am adus vorba de suspensie as dori si eu cateva pareri(pro sau contra)despre barele de torsiune de CS pe spate!
|
Eu am numai pareri de pro, deoarece e muuult mai rigida, stabilitate in curbe... probabilitatea sa se rupa e extrem de mica mai ales ca nu vei cara cartofi cu masina asta .
Contra ar fi ca daca nu intaresti si fata serios, va topai de spate in curbe...
__________________
Pasiunea nu are limite!
|
|
|
10-02-08, 22:32
|
#14
|
Banned
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,348
|
Re: Frumushica dinPloiesti
Barile de torsiune de CS sunt mai folositoare atunci cand ai masina la garda de fabrica, caci va deveni mai rigida partea din spate a masinii. Atunci cand o cobori, barile de torsiune originale se torsioneaza si iti fac masina mai rigida (cu barile de CS o sa fie si mai rigida). Daca zici ca vrei sa o cobori 10cm...eu te sfatuiesc sa lasi barile de torsiune originale. O sa fie suficient de rigida.
Acuma o sa vina careva sa imi spuna...ca poate bara de torsiune originala nu rezista cu masina lasata foarte tare. Eu zic ca rezista (am barile de torsiune originale, masina lasata urat rau de tot, si am cursa la amortizoare spate doar vreo 5cm. Am carat motoare prin portbagaj...iar masina era cu fundul la 10cm de sosea, si asta nu o singura data).
Parerea mea e sa ii pui bari de CS doar daca o lasi la inaltimea standard.
|
|
|
11-02-08, 00:12
|
#15
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2006
Posts: 771
Member of: [DAEWOO] [Oltcit] [Old School Cars] [4Rally]
|
Re: Frumushica dinPloiesti
Da valib, dar daca o lasa la "inaltimea" standard, trebuie intarita si fata la "inaltimea" standard iar amortizoarele de peugeot 205 pe gaz nu le poti pune la "inaltimea" standard deoarece vor fi la maxim "deschise"... am vorbit pe forum.oltcit.ro ca daca spatele prea tare si fata moale topaie in curbe...
|
|
|
|
|