Forum 4Tuning

Forum 4Tuning (https://forum.4tuning.ro/)
-   Drift Section - Sideways Action (https://forum.4tuning.ro/361-drift-section-sideways-action.html)
-   -   Preparare masina pentru drifting (https://forum.4tuning.ro/361-drift-section-sideways-action/39726-preparare-masina-drifting.html)

iasi_drifter 28-04-07 13:51

Preparare masina pentru drifting
 
Intentionez ca anul viitor sa debutez in Campionatul de Viteza in Coasta al Romaniei si as vrea sa imi fac o masina capabila de drifting pentru asta pentru ca sunt pasionat de drifting.
Ma gandesc sa imi iau un BMW ursulet M3 sau macar 325i pentru asta.
Observ ca avem un drifter profesionist pe forum, Tengu, si vreau sa il intreb de ce as avea nevoie
Pe langa prepararile specifice grupei H probabil va fi nevoie de modificari ca masina sa ma ajute cat mai mult in a obtine drifturi cat mai spectaculoase si sa reziste la forja.
Bugetul este f limitat si vreau sa scap cat mai ieftin dar in acelasi timp as vrea sa driftuiesc fara sa am grija ca daca ii dau tare abandonez din cedari mecanice.
ce fel de modificari este esential sa fac de exemplu la un M3 ursulet?
ambreiajul banuiesc dar in rest ce?
de exemplu pentru a putea face clutch kick?
ce trebuie sa fac la unghiurile de cadere si celelalte unghiuri de la directie?
la suspensie
la frane
samd

ce fel de anvelope sunt bune pt. drift? (mai ales ca anduranta)
cu schimbarea treptelor in plin drift pe accelerare sau decelerare cum e treaba?
samd

M-am orientat pe BMW ursulet pt. ca probabil se gasesc piese mai usor la el. ce alte optiuni demne de luat in seama in afara de urs? (oricum cu tractiune spate evident)
parca n-as vrea masini prea rare de pe la noi ca mi-e ca e mai complicat cu piesele si nici una mai scumpa decat un urs.

Tengu 28-04-07 20:32

Re: Preparare masina pentru drifting
 
Quote:

Originally Posted by iasi_drifter (Post 875077)
Intentionez ca anul viitor sa debutez in Campionatul de Viteza in Coasta al Romaniei si as vrea sa imi fac o masina capabila de drifting pentru asta pentru ca sunt pasionat de drifting.
Ma gandesc sa imi iau un BMW ursulet M3 sau macar 325i pentru asta.
Observ ca avem un drifter profesionist pe forum, Tengu, si vreau sa il intreb de ce as avea nevoie
Pe langa prepararile specifice grupei H probabil va fi nevoie de modificari ca masina sa ma ajute cat mai mult in a obtine drifturi cat mai spectaculoase si sa reziste la forja.
Bugetul este f limitat si vreau sa scap cat mai ieftin dar in acelasi timp as vrea sa driftuiesc fara sa am grija ca daca ii dau tare abandonez din cedari mecanice.
ce fel de modificari este esential sa fac de exemplu la un M3 ursulet?
ambreiajul banuiesc dar in rest ce?
de exemplu pentru a putea face clutch kick?
ce trebuie sa fac la unghiurile de cadere si celelalte unghiuri de la directie?
la suspensie
la frane
samd

ce fel de anvelope sunt bune pt. drift? (mai ales ca anduranta)
cu schimbarea treptelor in plin drift pe accelerare sau decelerare cum e treaba?
samd

M-am orientat pe BMW ursulet pt. ca probabil se gasesc piese mai usor la el. ce alte optiuni demne de luat in seama in afara de urs? (oricum cu tractiune spate evident)
parca n-as vrea masini prea rare de pe la noi ca mi-e ca e mai complicat cu piesele si nici una mai scumpa decat un urs.



Salve,

Ursuletul e o optiune foarte buna mai ales daca e un M3 daca nu si 325 e perfect.

Eu o sa iti spun modificaile specifice pentru drift:

Incepi cu usurarea masinii la maxim, scoti toate tapiteriile si scaunele din spate fetele de usa si izolatiile de pe capota etc...., scaune usurate sport cu sustinere laterala foarte buna, decupezi podeaua la porbagaj .... depinde cat de extrem vrei sa mergi :)

Volan cu priza bun perfect rotund.

Arcuri fabricate cu o rigidate extrema, si daca e posibil suspensie reglabila...care de obicei e scumpa asa ca un set de arcuri facute in asa fel incat sa coboare masina destul de mult 10-15cm, si sa o faca extrem de rigida...aprox 15kg forta/arc

Ughiul de cadere la rotile din fata trebuie deschis la -2....-5 negativ pt a elimina subvirarea.
La rotile spate nu e necesar sa deschizi unghiul de cadere.

Iti trebuie diferential cu alunecare limitata sau il sudezi pe cel original :) cheap ;)

Frana de mana neaparat si dace e posibil hidraulica.

Restul sistemului de franare ar trebuii up gradat cel putin cu un set de placute de frana racing.

Ambreiajul e esential sa fie modificat pt a rezista solicitarilor pt drift.

Cutia de viteza, e bine sa ai una de rezerva ;)

Sasiul trebie ridigizat maxim posibil, strut bars fata, spate, sway bars (bari torsiune) modificate si roll cage care de asemena face sasiul mult mai rigid.

Ar fi bine sa ai bucsile de la suspensie facute mult mai rigide ...

La motor nu ai nevoie de 400 de cai neaparat da e bine daca ai cat mai multi :D

Evacuare directa, air intake, si alte modificari simple de genul acesta prin care sa obtii un raspuns mai bun de la motor suntr suficiente.

Trebuie sa iti modifici rezervorul pentru a nu ramane fara benzina din cauza balansului, si l fel baia de ulei... cu uleiul pur si simplu pui un litru in plus si e ok.

Anvelopele cele mai bune pt drift ...............sunt cele pe care le poti obtine :) pt ca o sa ai nevoie :D eu am distrus intr-o saptamana de drift in Ungaria 14 seturi de anvelope :D

E important sa ai presiune in roti mai mare pe fata de exemplu 3 bar si pe sapte 2,5-2,7bari sau egala. Nu e bine sa fie rotile mai moi pe fata = subvirare.

In functie de stilul tau si de cum se comporta masina poti sa o setezi din dimensiunea anvelopelor, pt subvirare, supravirare sau comportament neutru.

Roti mai mari pe fata si mai mici pe spate o sa iti dea un caracter supravirator iar invers subvirator .... etc


Masini optiuni:

Ford siera, opel kadet model vechi, escort model vechi, ascona, manta.... nissan 180 sx, 200sx .....

iasi_drifter 28-04-07 21:13

Re: Preparare masina pentru drifting
 
mersi de sfaturi sunt exact ce ma interesa.
ca ziceai de stilul meu, urasc subvirarea :D (cel putin la tractiune spate as uri-o), ca fapt divers am un link in semnatura cu drifting dintr-un joc (stiu ca e doar un joc :D dar apropo de stilul meu, nu zic ca ar fi vreo mare realizare )
abia anul asta o sa imi iau un BMW de strada si mai prin toamna vreau sa imi iau si sa prepar o masina de drift pt coasta.

cu diferentialul sudat merge ok? :D
clar trebuie ori unul autoblocant sau sudat cel original, dar daca e sudat apar probleme importante de manevrabilitate?
pot macar sa virez sa ies din parcul inchis? :D
de la ce viteza nu se mai simte lipsa diferentialului normal?
rezervorul cum ar trebui sa fie adica? special din plastic sau fibra?. unde sa il pun ca sa usurez spatele cat mai mult? scaun in dreapta nu va mai fi dar nu stiu daca as vrea totusi sa stau cu rezervorul langa mine, chit ca nu fumez :lol:
si cum anume sa mai montez un filtru? sa imi pun eventual un radiator de ulei?

alex_g 29-04-07 21:46

Re: Preparare masina pentru drifting
 
Si de unde iei tu M3 urs?Stii cat costa intretinerea la o asemenea masina?

catalanu 30-04-07 14:05

Re: Preparare masina pentru drifting
 
Scuzati-ma ca ma bag ca musca-n lapte: cam cat ar fi maximul de km pe care sa ii aiba o masina care va fi de drift?Sa reziste motorul macar 1-1,5 ani.Multumesc

Eagleee 06-05-07 21:44

Re: Preparare masina pentru drifting
 
La rand

Sa nu sudezi in nici intrun caz diferentialul, fiindca dupa aia devine foarte dubios masina la curbe, mai ales ca probabil nu vei folosi pentru drift numai...Mai mult, se gaseste usor diff pentru bmw autoblovant, LSD, e si ieftin.
Radiatorul de ulei este o idee buna si un radoato pentru apa cat mai mare cu multe ventilatoare fiindca nu mergi repede dar solociti motorul la max.
Rezervorul e usor sa faci, desfaci, ei cateva table si zudezi in interior asa incat sa curga mai greu benzina, e drept ca vei avea probleme la alomentare...dar macar nu vei avea probleme la drift.

Nu e sensul sa cumperi M3, e destul sa ei un 325i si pui motorul de M5 (care e ieftin, se gasesc la 3-4000euro si este destul de puternic, 3151-340cai...+o masina intreaga)

Nu conteaza cati km are la bord, in mod normal trebue sa refaci motorul inainte sa omori...:P

MC Mate 06-06-07 15:06

Re: Preparare masina pentru drifting
 
BMW E 30 325i are radiator de ulei din fabrica, iar rezervorul de care vorbea Tengu cred k este rezervor sub presiune, care tine benzina la nivel indiferent de viraje, acelasi tip de rezervor dak nu ma insel se foloseste si la raliu.

bimmer3 22-11-07 11:07

Re: Preparare masina pentru drifting
 
Quote:

Originally Posted by Tengu (Post 875510)
Salve,



E important sa ai presiune in roti mai mare pe fata de exemplu 3 bar si pe sapte 2,5-2,7bari sau egala. Nu e bine sa fie rotile mai moi pe fata = subvirare.

.....

Este adevarat? sau ai vrut sa spui invers si ai zis asa din greseala?
Eu merg la e30 325i cu lsd, cu roti 15' 3bar spate si balon mic, si 2,4 bar fata si balon ceva mai mare si asa mi se pare ca aluneca mai bine decat cand mergeam cu presiune 2,5 bar in toate 4.

Raspundeti va rog si ceilalti care mai stiti
Stiu ca tengu e profesor dar poate a scris aiurea din greseala

Tengu 22-11-07 15:10

Re: Preparare masina pentru drifting
 
Quote:

Originally Posted by bimmer3 (Post 1210273)
Este adevarat? sau ai vrut sa spui invers si ai zis asa din greseala?
Eu merg la e30 325i cu lsd, cu roti 15' 3bar spate si balon mic, si 2,4 bar fata si balon ceva mai mare si asa mi se pare ca aluneca mai bine decat cand mergeam cu presiune 2,5 bar in toate 4.

Raspundeti va rog si ceilalti care mai stiti
Stiu ca tengu e profesor dar poate a scris aiurea din greseala

Nu am scris din gresala, presiunea in rotile fata mai mica iti da mai multa subvirare adica iti scoate botul masinii in afara curbei, bineintles ca difera de la masina la masina si suspensii etc.

Peretele cauciucului e mai moale si cedeaza la transferul de mase e cam acelasi efect ca si cum ai avea o suspensie mai moale.

Trebuie sa fii atent si la unghiurile de cadere pe fata trebuie sa fie un pic negativ ...

Dar eu ma refer la drift nu stiu de ce alunecare vb tu, incearca diferite solutii si vezi care ti se potriveste tie.

pt nivelul de inceput in care se fac cerculete, opturi etc in treapta unu nu prea e mare diferenta, eu vb de la treapta a doua in sus 60-70km/h plus.

La viteze mai mici nu prea conteaza. Conteaza mai mult compozitia cauciucurilor si dimensiunea.

Spor la treaba !

Hexer 23-11-07 12:44

Re: Preparare masina pentru drifting
 
Depinde de masina, la fiecare e altfel, dar o pereche de cauciuc tine cam 5-6 min...conteaza mai mult cat de bine stii decat ce presiune mergi, la drift iti trebuie o suspensie foarte buna (nu foarte rigida, dar foarte stabila fara balansare), frana de mana hidraulic si cam 200 cai pentru inceput e destul.
Dar daca vrei sa folosesti la drift masina minim e un diff LSD de 50-70%, chear si cea sudata e relativ buna (stiu din experienta la e30).

bimmer3 24-11-07 11:05

Re: Preparare masina pentru drifting
 
Quote:

Originally Posted by Tengu (Post 1210619)
Nu am scris din gresala, presiunea in rotile fata mai mica iti da mai multa subvirare adica iti scoate botul masinii in afara curbei, bineintles ca difera de la masina la masina si suspensii etc.

Peretele cauciucului e mai moale si cedeaza la transferul de mase e cam acelasi efect ca si cum ai avea o suspensie mai moale.

Trebuie sa fii atent si la unghiurile de cadere pe fata trebuie sa fie un pic negativ ...

Dar eu ma refer la drift nu stiu de ce alunecare vb tu, incearca diferite solutii si vezi care ti se potriveste tie.

pt nivelul de inceput in care se fac cerculete, opturi etc in treapta unu nu prea e mare diferenta, eu vb de la treapta a doua in sus 60-70km/h plus.

La viteze mai mici nu prea conteaza. Conteaza mai mult compozitia cauciucurilor si dimensiunea.

Spor la treaba !

merci pt raspuns

69-HAI 26-09-08 13:22

5 Attachment(s)
sal. nu te supara ca-ti spun,iasi drifter, dar din moment ce pornesti la un asemena
drum (sa-ti prepari o masina de drift) si zici ca nu prea ai posibilatati,sau ma rog - ca sunt limitate,si tu vrei sa incepi cu un m3 e30,sau cel putin un 325
ceva "nu se pupa"
-ori nu te-ai informat bine si nu ti-ai facut un calcul exact, sau cel putin in mare;
-ori visezi
nu te supara, poate am fost putin aspru in exprimare,dar vorbele tale
asa lasa de inteles pt cei care cunosc si stiu ce implica asa ceva.
nu o spun din vorbe sau din vise,o spun din propria experienta.
am bagat ceva bani intr-un urs pt a-l face cat de cat competitiv si inca mai inghite si crede-ma - inghite nu gluma
si nu am pornit de la un m3, ci de la un urs f.f. simplu
adevarat - am fost poate putin dur cu tine, dar nu mi-as dori sa pornesti la drum si undeva pe la jumate sa cedezi financiar sau poate nervos asa cum multi fac, doar ca au visat ca se poate
inca o data gandeste-te si fa-ti calculele f.bine si daca accepti sfatul meu - lasa m3-ul deoparte nu-l profana te rog, si asa nu prea mai sunt multe poti f.bine sa incepi cu un 325

de aici din poze pana in momentul de fata masina a mai suferit ceva modificari: roll-bar,tampoane motor si cutie din poliuretan, frana de mana hidraulica si alte cateva chestii minore si vor mai urma multe alte modoficari

Tod3rik 28-09-08 12:54

Re: Preparare masina pentru drifting
 
o intrebare :) la ce foloseste frana de mana hidraulica?

dagosh88 28-09-08 15:48

Re: Preparare masina pentru drifting
 
Frana de mana normala e doar prin cablu,cea hidraulica e mult mai puternica, iti blocheaza rotile imediat. Iti permite sa incepi derapajul mult mai usor si mai rapid.

Tod3rik 28-09-08 22:25

Re: Preparare masina pentru drifting
 
asta mam prins.. dar nu inteleg de ce pui frana hidraulica pe urs....sau e ceva ce nu stiu eu?

ZerO_CooL 28-09-08 22:59

Re: Preparare masina pentru drifting
 
Pai nu trebuie sa-l arunci si pe el de spate... ?

wrctheo 15-10-08 21:55

Re: Preparare masina pentru drifting
 
HAI-u' a zis-o extrem de clar, NU PROFANA UN M3, chiar daca ai banii necesari. E pacat. Sunt multi posesori de E30 si multi inca viseaza la un E30, chiar daca nu se mai produce de 18 anisori. Ar fi pacat. Eu unul as veni pe pista si te-as blama. Acum, ca am fost destul de "dur" cu tine, chiar daca nu-s drifter si inca nu am un urs, dar sper eu sa vina saptamana viitoare, iti pun intrebarea urmatoare:

Conform citatului "Intentionez ca anul viitor sa debutez in Campionatul de Viteza in Coasta al Romaniei si as vrea sa imi fac o masina capabila de drifting pentru asta pentru ca sunt pasionat de drifting." tu vrei sa ai o masina pentru doua scopuri total diferite.
1. sa mergi la VTM (Viteza pe Traseu Montan sau Coasta sau cum l-ai denumit tu) si;
2. sa ai o masina de drift pentru bucuria ta personala si eventual sa te dai cocos pe strazi prin iasi pe Copou sau langa Iasi pe varianta(stii tu unde, la gratare), sau in fata prietenilor.

1 cu 2 nu se pupa absolut deloc. La VTM nu driftezi decat din GRESEALA (ca daca ai driftat ai pierdut timp si rezultatul este "papa"). La drift, nu-ti trebuie masina de coasta, vezi sfaturile lui Tengu.
Hai s-o iau altfel. La coasta, mai bine incepi cu tractiune fata(eventual 4x4[s-a mers la coasta cu M3 GTR 1997]), ce-ti permite buzunarul. La drift, ask TENGU, dar ATENTIE, nu uita de factorul financiar.
Daca vrei rally, si-ti permite buzunarul, apuca-te de o scoala de soferi de rally, recomand Titi Aur(google it[apropo omu' are un e30 pentru mers cu spatele]).
Daca vrei drift, si-ti permite buzunarul, asculta-l pe Tengu, ca in Romania e cel mai in masura sa vorbeasca despre subiect si, poate, o sa aiba un vorbitor de romana ca si concurent in D1 Hungary.

@Tod3rik frana de mana hidraulica este un accesoriu pro. Se foloseste in WRC, in drift (cine are banu')si in unele clase de turisme(extrem de rar). Frana de mana pe urs, cel putin eu nu am auzit ca s-ar fi pus, chiar si la drift. Frana de mana hidraulica este pe ulei si nu, nu curge ulei pe disc.

P.S. Daca nu mor de blesteme maine, sper sa fi fost de ajutor :D
P.S.2@ drist iasi pentru orice competitie auto incearca mai intai sa faci rost de sponsori. Creeaza din timp un mic caiet de "vandut", colaboreaza cu niste firme din Romania care-ti aduc macr o piesa pe an si cu multa media. :)

cozo 23-10-08 23:47

Re: Preparare masina pentru drifting
 
Quote:

Originally Posted by Tod3rik (Post 1782137)
asta mam prins.. dar nu inteleg de ce pui frana hidraulica pe urs....sau e ceva ce nu stiu eu?

in acul de par este necesara, dar trebuie sa stii sa o folosesti!!!! daca nu stii iti fuge masina si ala nu mai e drift!
bafta!

Hexer 28-10-08 09:37

Re: Preparare masina pentru drifting
 
Quote:

Originally Posted by cozo (Post 1823413)
in acul de par este necesara, dar trebuie sa stii sa o folosesti!!!! daca nu stii iti fuge masina si ala nu mai e drift!
bafta!

Daca va amintiti BMW-ul M3 E46 care era la 4tuning days, aia nu are frana de mana hidraulica si cea originala nu o foloseste.
Se poate si fara, dar e mult mai greu.

Alexxxx 02-11-08 16:47

Re: Preparare masina pentru drifting
 
La 18 ani vreau sa ma apuc serios de drift!As vrea neaparat un BMW E30(masina mea preferata) si nu stiu ce tip sa aleg! COUPE sau CABRIO?? As face o greseala daca as alege E30 Cabrio!Consider ca nu am deviat de la acest therad! daca am gresit ii cer scuze proprietarului!

cozo 02-11-08 23:27

Re: Preparare masina pentru drifting
 
Quote:

Originally Posted by Hexer (Post 1830956)
Daca va amintiti BMW-ul M3 E46 care era la 4tuning days, aia nu are frana de mana hidraulica si cea originala nu o foloseste.
Se poate si fara, dar e mult mai greu.

nici nu are nevoie la ce putere si ce experienta are.......

dildododo 21-09-09 22:48

Re: Preparare masina pentru drifting
 
sa ai un e30 cu 10.000 euro il poti prepara cat de cat k-lumea?

Hexer 21-09-09 23:25

Re: Preparare masina pentru drifting
 
poti.

gonzy_et 22-10-09 13:25

Re: Preparare masina pentru drifting
 
un mesaj la TENGU sau la cine se pricepe la prepararea masini de drift
-caut sfaturi si de la voi vreau un proiect low buget e30 sa modific pentru drift si intrebarea miar fi care sunt metodele daca ati testat sami povestiti
Idea e ca nu avem bani pentru diferentiale pro sau supensi pro ca abia facem rost de masina sunt alternative astept sfaturi
(1.exemplu ar fi in cazul diful sa il sudez mam documentat si pe alte siteuri,
2.e sa marim cumva unghiul de virare am gasit o idee ceva cu brate de pisicuta adica E36 sa punem si caseta de directie tot de la E36
3. la motor ar fi motorul cu cat mai mare litrajul cat mai bine are fi adica sa am cuplu mare e mai usor sa derapez astept variante ieftine si bune
4. ar fi frana de mana hidraulic cum fac nu prea stiu nimic de asta am un tovaras bun mecanic el ma ajuta
5. e sa usuram masina si daca are motor mic de exemplu un 1.8 si cu diful sudat e mai posibil sa ajung la rezultat la usurare mam gandit sa fac piesele ces din tabla adica Aripi, capota fata spate din fibra de sticla avand experienta in lucru cu fibra nu e problema fac eu)

Vreu sa aflu daca as putea sa am succes cu asta si daca se pot realiza ideile mele si cum
Vreau raspunsuri inteligente, profesionale, si rezolvari ieftine la acest subiect

(nu pentru drifting pro in campionat national ci pentru mine ca si inceput de invatat) ca momentan e bugetul uneva la 1500 euro inafara masini am multi prieteni mecanici si un atelir la dispozitie

mariusKNS 22-10-09 20:24

Re: Preparare masina pentru drifting
 
1.suspensie intarita poti sa o faci pe cea pe care o ai pe masina costa 400ron
2.usurezi masina scoti ce se poate din ea
3.motorul trebuie sa aiba minim 170cp recomand 25 sau 35=700e
4.diferential normal il desfaci si il sudezi
5.frana de mana hidraulica pentru inceput nu e necesr poti sa o folosesti pe cea de fabrica dar scoti blocajul
6.nu treb sa umbli la directie e foarte buna si asha dar sa ai servo si toate bucsile bune

gonzy_et 23-10-09 11:02

Re: Preparare masina pentru drifting
 
Quote:

Originally Posted by mariusKNS (Post 2742468)
1.suspensie intarita poti sa o faci pe cea pe care o ai pe masina costa 400ron
2.usurezi masina scoti ce se poate din ea
3.motorul trebuie sa aiba minim 170cp recomand 25 sau 35=700e
4.diferential normal il desfaci si il sudezi
5.frana de mana hidraulica pentru inceput nu e necesr poti sa o folosesti pe cea de fabrica dar scoti blocajul
6.nu treb sa umbli la directie e foarte buna si asha dar sa ai servo si toate bucsile bune

Primadata iti multumesc d atentie Marius KNS team admirat in Cluj si stiu bine ca esti mecanic si apreciez ca ma mai lamuresti eu sunt in faza de calcule acuma si normal imi tot adun documentatia sa vad cum ies mai bine fiindca sunt nebun dupa sportul asta.Urmaresc campionatul unguresc cam din 2005 de cand a inceput si tot c trebe stiut despre Drift. Si ma bucur ca mai sunt oameni care impart pasiunea asta. Inceputul si la noi e bun cam asa au inceput si ei rau la noi e ca noi nu prea avem motorsport si mai ales nui asa mediatizat (si din cauza asta urasc fodbalul)la noi numai aia vez

Intrebari

La 1 am cele mai mari nelamuriri adica cum e treaba cu intaritul suspensilor vreu mai multe detalii scris sau si poze sau un linck fiindca sar putea sa il facem si noi am spus am atelir complet la dispozitie e al tovarasul (vecinul) meu care ma ajuta si posibil sa facem doua avem idei mari dade putem si realiza numai bani ne cam supara :lol: Oricum 400 pentru modificare nui mult deloc dar oare gasesc si in Bistrita sam faca cineva?

Si tu la a ta diff sudat ai cu care concurez si cum ie cu uzuri la diff sudat am inteles ca ambreajul cam sufera?

Tu ca mecanic cu cat tai redus costurile la constructia masinii sunt curios cam c ai facut tu si niste preturi daca se poate?

Si nu as iesi mai ieftin daca as lua de exemplu o masina donator cum ar fi un 530I,535i E34 sa folosesc majoritatea pieselor de pe aia cum ar fi diful ,brate, si c se mai potriveste?

mariusKNS 24-10-09 00:19

Re: Preparare masina pentru drifting
 
Quote:

Originally Posted by gonzy_et (Post 2743800)
Primadata iti multumesc d atentie Marius KNS team admirat in Cluj si stiu bine ca esti mecanic si apreciez ca ma mai lamuresti eu sunt in faza de calcule acuma si normal imi tot adun documentatia sa vad cum ies mai bine fiindca sunt nebun dupa sportul asta.Urmaresc campionatul unguresc cam din 2005 de cand a inceput si tot c trebe stiut despre Drift. Si ma bucur ca mai sunt oameni care impart pasiunea asta. Inceputul si la noi e bun cam asa au inceput si ei rau la noi e ca noi nu prea avem motorsport si mai ales nui asa mediatizat (si din cauza asta urasc fodbalul)la noi numai aia vez

Intrebari

La 1 am cele mai mari nelamuriri adica cum e treaba cu intaritul suspensilor vreu mai multe detalii scris sau si poze sau un linck fiindca sar putea sa il facem si noi am spus am atelir complet la dispozitie e al tovarasul (vecinul) meu care ma ajuta si posibil sa facem doua avem idei mari dade putem si realiza numai bani ne cam supara :lol: Oricum 400 pentru modificare nui mult deloc dar oare gasesc si in Bistrita sam faca cineva?

Si tu la a ta diff sudat ai cu care concurez si cum ie cu uzuri la diff sudat am inteles ca ambreajul cam sufera?

Tu ca mecanic cu cat tai redus costurile la constructia masinii sunt curios cam c ai facut tu si niste preturi daca se poate?

Si nu as iesi mai ieftin daca as lua de exemplu o masina donator cum ar fi un 530I,535i E34 sa folosesc majoritatea pieselor de pe aia cum ar fi diful ,brate, si c se mai potriveste?

mecanica nu este meseria mea de baza pot spune ca este o ditractie n timpul lber ,dar stiu foarte multe pentru ca la masina mea am muncit la greu cu cativa prieteni.
Poti sa sudezi dif. linistit nu se intampla nimic cu ambreiajul.
Amortizoarele se pot face la o persoana care se ocupa cu incarcatul amortzoarelor si poti sa i spui sa le faca cat de tari poate,eu am in buc. pe cineva care ne face costa cat ti am zis pentru toate 4.
Este o varianta buna si sa cumperi un e 34 pentru piese dar o sa iei motorul cutia diferentialul.
mai sunt multe de facut dar asta e inceputul minim.

BH 89 FST 02-12-09 00:02

Re: Preparare masina pentru drifting
 
buna sunt detinatoru a unui mercedes E 250D..din '93...am invatzat ku el ceva cerculete in jurul unui stalp...sau etc...nemultumit de potentialul sau iam montat o turbina de sprinter de 3.0D...parca e ceva putere in plus...iar de kurand miam achizitionat un E260i...180cp...dar nu stiu ce modificari sai aduc pt a face un drift controlat la viteze mari..de genu intrat intro curba in oras...in drift controlat...masina e mare si grea cam greu de tinut pe sosea...dar am vazut la cluj acel E500 care putea sa faca asa ceva...cam de ce modificari as avea nevoie la o asemenea balena..si dak se poate face un drift frumos..avand in vedere k sunt incepator...:shock:

bimmer3 02-12-09 11:47

Re: Preparare masina pentru drifting
 
Quote:

Originally Posted by BH 89 FST (Post 2853983)
buna sunt detinatoru a unui mercedes E 250D..din '93...am invatzat ku el ceva cerculete in jurul unui stalp...sau etc...nemultumit de potentialul sau iam montat o turbina de sprinter de 3.0D...parca e ceva putere in plus...iar de kurand miam achizitionat un E260i...180cp...dar nu stiu ce modificari sai aduc pt a face un drift controlat la viteze mari..de genu intrat intro curba in oras...in drift controlat...masina e mare si grea cam greu de tinut pe sosea...dar am vazut la cluj acel E500 care putea sa faca asa ceva...cam de ce modificari as avea nevoie la o asemenea balena..si dak se poate face un drift frumos..avand in vedere k sunt incepator...:shock:

cel de la cluj era usurat, pregatit pt drift in general, si ff puternic.
la al tau ar trebui sa faci mult prea multe modificari (costisitoare) ca sa faci ceva din el, si nu merita..cu banii respectivi iti iei alta masina care se preteaza la drift
parerea mea..

catalanu 02-12-09 14:38

Re: Preparare masina pentru drifting
 
Quote:

Originally Posted by BH 89 FST (Post 2853983)
buna sunt detinatoru a unui mercedes E 250D..din '93...am invatzat ku el ceva cerculete in jurul unui stalp...sau etc...nemultumit de potentialul sau iam montat o turbina de sprinter de 3.0D...parca e ceva putere in plus...iar de kurand miam achizitionat un E260i...180cp...dar nu stiu ce modificari sai aduc pt a face un drift controlat la viteze mari..de genu intrat intro curba in oras...in drift controlat...masina e mare si grea cam greu de tinut pe sosea...dar am vazut la cluj acel E500 care putea sa faca asa ceva...cam de ce modificari as avea nevoie la o asemenea balena..si dak se poate face un drift frumos..avand in vedere k sunt incepator...:shock:

Pentru ce putere are masina e mult prea grea.Daca era 420 sau 55 amg atunci mai mergea.Oricum mare lucru nu poti sa faci din ea deoarece nu prea gasesti suspensii de drift si nici alte elemente pt performanta.Cel mai bine e sa o lasi asa si sa iei un nissan 200sx adica silvia S13 sau S14 depinde de buget si incet incet sa o faci de drift.Optiuni pt nissanuri ai enorm de multe.Daca stai rau cu banii poti sa faci un e30 pt drift.Vezi ca este pe aceasta sectiune un thread dedicat modificarii e30 pt drift LOW buget.
Pt inceput cel mai bine e un e30 325 parerea mea

andreyutzu 06-12-09 11:57

Re: Preparare masina pentru drifting
 
salut scuze ca ma bag... dar un bmw 318 poti sa il faci pentru competitii? eu vreau doar pentru competitii in tara..astept raspunsu vostru

bimmer3 07-12-09 09:29

Re: Preparare masina pentru drifting
 
Quote:

Originally Posted by andreyutzu (Post 2866231)
salut scuze ca ma bag... dar un bmw 318 poti sa il faci pentru competitii? eu vreau doar pentru competitii in tara..astept raspunsu vostru

poti sa-i pui turbo..dar cel mai bine ar fi sa-i schimbi motorul+ff multe modificari

silasss 15-12-09 18:11

Re: Preparare masina pentru drifting
 
salve
Am si eu o intrebare unde pot gasi in bucuresti un loc mare unde nu se circula unde as putea face ceva porcarii cu masina acum ca a venit iarna .. gen un platou undeva sau eu stiu ?!

astept raspuns
mersi, bft

catalanu 15-12-09 19:13

Re: Preparare masina pentru drifting
 
orice parcare unde ai cat de cat loc

zN3u 16-12-09 15:46

Re: Preparare masina pentru drifting
 
Pentru inceput catati ceva loc mai mare si pe cat posibil fara masini sau oameni sau stalpi deaia micuti sa iti rezolvi masina.Nu te risca prea mult pentru inceput si acu pe zapada merge un pic mai usor grija mare la oameni sa nu te urci pe ei sau sa te rastorni ;) bafta pe unde gasesti loc sari pana e loc ca nu gasesti des:D cand auzi nino-nino taio :P

silasss 18-12-09 01:03

Re: Preparare masina pentru drifting
 
ms mult daca dau de ceva bun va anunt :D:D

88pak 24-04-10 13:13

Re: Preparare masina pentru drifting
 
as vrea o parere.posed un mercedes clk 200 kompressor 192 cai.tractiune spate ce modificari as putea sai fak cu 1500-2000 euro so fac cat de kat masina de drift.miar ajunge bugetu?orkum as opta pentru mai multi kai, ce pot sai fac la un motor de 2.0 kompressor sa ajung makar pe la 250 cai putere multumesc mult

catalanu 24-04-10 17:36

Re: Preparare masina pentru drifting
 
Nu ma pricep deloc la Mercedesuri , dar incerc sa te ajut :D

Pentru inceput incearca sa usurezi masina ca e cam grea.Acuma o usurezi cam cat crezi tu ca e ok pentru tine.Daca o folosesti la daily banuiesc ca nu iti scoti panourile de pe usi sau toata mocheta din masina.Poti incepe sa scoti bancheta , plasticele de prin spate , mocheta din spate , un scaun scoica mai usor , portbagaj chel complet si eventual o capota fibra de sticla / carbon (scump pt buget redus).Astea le faci moka nu costa nimic sa usurezi masina

Al 2lea lucru ar fi sa schimbi suspensiile cu unele mai dure si mai joase .Vorbeste cu Elspa sa vezi daca are ceva SS 50% mai dure ca stock pt CLK.Sunt foarte bune. Costa 250-300 euro cam asa.

Poti sa iei si niste bucsi din poliuretan ca astea nu vor rezista mult.Cam 350 euro

Frana de mana hidraulica neaparat 200 euro

Pentru inceput e ok cam atata.La motor nu stiu ce sa zic , marita presiunea in compresor putin si un soft mai bun .Aici nu ma bag deoarece nu ma pricep.Cu 1500 euro te descurci sa incepi


Pe langa ce am scris mai sus poti upgrada franele cu niste placute sport , neaparat LSD sau diff sudat , evacuare , admisie(astea daca ai bani in plus) .

sTAILLL 24-04-10 21:42

Re: Preparare masina pentru drifting
 
sunt kit`uri speciale pt compresor... iti da niste fulii mai mici

88pak 25-04-10 14:54

Re: Preparare masina pentru drifting
 
multumesc mult.deci vreau sal fac numai pentru drift, da vreau sa stiu daca e convenabil sa bag bani in masina asta mercedes clk 200 kompressor 192 cai din 99.as vrea si o parere de la tengu daca se poate.el ce parere are.


All times are GMT +2. The time now is 16:11.

- Copyright 2024 4Tuning