Audi A3 2.0TDI by CompleteCHIP
1 Attachment(s)
In asentimentul celor ce se petrec pe aceasta sectiune, schimbam modalitatea de prezentare a rezultatelor obtinute, pentru ca vorba cantecului, acolo unde transparenta nu e, nimic nu e.
Audi A3 2.0TDI - masina destinata utilizarii zilnice Turbo GT1752 - in rest 100% stock Soft by CompleteCHIP 199.63CP si 443.34Nm |
Re: Audi A3 2.0TDI by CompleteCHIP
1 Attachment(s)
Si dovada masuratorii efectuata pe dyno, sa nu creada cineva ca am inventat rezultatele.
|
Re: Audi A3 2.0TDI by CompleteCHIP
Frumoasa turbina, urata alegerea ei :)
Banuiesc ca nu voi i-ati recomandat clientului aceasta turbina. |
Re: Audi A3 2.0TDI by CompleteCHIP
Nu, nu a fost recomandarea mea. Eu doar am facut softul.
|
Re: Audi A3 2.0TDI by CompleteCHIP
Hai mai bluey la cati bani a fost turbina nu avea cum sa puana ceva mai bun. Nu mai carcotiti atata, bravo posesorului pentru o masina foarte frumoasa.
|
Re: Audi A3 2.0TDI by CompleteCHIP
Daca te-ai apucat sa schimbi turbina la masina asta , mai bine o schimbi cu una care sa se ridice la standardele motorului.
Si chiar nu il vad bine pe motor cu un astfel de hibrid.Era interesant un ceas de egt. Pacat de potentialul lui. Dar mai stim noi pe unii care dadeau sfaturi ca hibridele sunt cele mai bune si au schimbat turbina dupa turbina.Desi fusesera avertizati inainte :)))) |
Re: Audi A3 2.0TDI by CompleteCHIP
Asa este dar turbina NU este hibrida.
|
Re: Audi A3 2.0TDI by CompleteCHIP
Dragos, fii transparent pana la capat si spune in ce presiune turbo face aceasta putere.
Nu vreau sa fiu off topic dar daca turbina nu e un hybrid, de pe ce masina a fost luata, 1752? Oricum cea mai buna alegere ar fi fost 1749VC, intr-o configuratie de strada asa cum a fost dorinta si un 2260vk in varianta Race care nu a aparut in plan. |
Re: Audi A3 2.0TDI by CompleteCHIP
Mai exista si un gtb2056vk daca nu ma insel care e generatia 3 de vnt.
Eu sincer nici nu m-as obosi pentru 1749vc. Aia e turbina de upgrade pentru 1.9tdi cu 8v :) Si nu zic asta ca nu ar face treaba, dar consider ca odata marite presiunile in admisie, ar trebui eliberata si evacuarea pentru a nu aduce pierderi inutile prin cresterea emp. Degeaba pui un hibrid care face 4 bari pe admisie daca nu poti sa evacuezi gazele corect. Parerea mea. Cu fiabilitatea hibrizilor stim deja cu totii situatia. |
Re: Audi A3 2.0TDI by CompleteCHIP
Ai dreptate in ceea ce afirmi si de asemenea nu te inseli nici cu privire la GTb2056VK, acest tip de turbina isi face veacul si la mine pe Fiat si e o turbina care poate realiza pe motoare pana in 2000 cmc, puteri de 250-260 cp. Despre presiune nu mai vorbim, o lunga perioada de timp am mers in 2.4 bari/boost si dupa 3 ani turbina se prezinta intr-o stare foarte buna.
Cat despre 1752, nu e 100% hybrid: TURBINA SAAB 9.5 2001 2.0/4 185 B205E GT1752 452204-0005 5955703 TURBINA SAAB 9.5 2001 2.3/4 185 B235E GT1752 452204-0005 9172123 Scuze Dragos, pentru poluarea topicului. |
Re: Audi A3 2.0TDI by CompleteCHIP
Turbina respectiva provine de la mine iar la randul meu am cumparat o de la un service autorizat garrett din uk si este un trubo de pe saab pis in interiorul unui gt1749va reprogilat desigur, carcasele ma refer. Nu are paletii clipped cum sunt turbinele hibride pentru a ajuta controlul inertiei prin vnt la ture mari.
|
Re: Audi A3 2.0TDI by CompleteCHIP
Deci nu e un hibrid, e un turbo de saab in carcasa de vw.
Acum e claaar :) |
Re: Audi A3 2.0TDI by CompleteCHIP
Nu exista turbo de saab. Garrett face turbine pentru anumite capacitati cilindrice la un anumit debit de aer racite cu cu ulei si cu sistem vnt. Bluey vezi ca au aparut turbine bb - ball bearings si sunt gtb2060vklr si gtb2260vklr, dar sunt water cooled. Cum de altfel e normal sa fie racit un turbo, vascozitate mai mica si o eficienta de transfer q mult mai mare la aceeasi vascozitate. Pe cand la cele cu ulei eficienta turbinei se schimba o data cu vascozitatea lichidului de racire.
|
All times are GMT +2. The time now is 13:28. |
- Copyright 2024 4Tuning