Prolema Ford Ka aer rece/cald
Salut, de ceva vreme am o problema cu aceasta masina ea se manifesta astfel:
vara imi baga caldura de ma termina si nu pot porni aerul conditionat(a inceput sa functioneze dupa ce am desfacut panoul acela de comenzi si probabil am mai miscat mufele acelea, nu stiu! Acum a venit iarna si nu mai baga caldura! bai dar deloc, nimic inget in masina si nu stiu de unde sa fie problema! Sa fie termostatul sau ceva electric? Poate reusiti voi sa ma ajutati cu o informatie ceva ca nu stiu ce sa zic! Multumesc mult! |
Re: Prolema Ford Ka aer rece/cald
1 Attachment(s)
salutare,
asa cum se mai specifica in manualul de reparatii,la robinetul de caldura sunt ceva probleme la Ford Ka...asta daca nu este folosit o perioada mai lunga.... urmaresti cele 2 furtune din compartimentul motor care intra in habitaclu....asa o sa descoperi acel robinet care mai mult ca sigur este blocat. La un magazin de piese auto, ceri robinetul de calorifer pentru ford ka( modelul Febi,are codul 24233) si de aici mai departe te descurci...;) |
Re: Prolema Ford Ka aer rece/cald
Salut am avut si eu aceeasi problema sincer nu are rost sa cumperi acel robinet de 2 bani nu tine mult eu am schimbat 3 pana acum si de 1 an am adaptat unul de dacie.Sincer nu am mai avut probleme.Daca vrei iti pot explica si te ajut cu poze.
|
Re: Prolema Ford Ka aer rece/cald
Salut,cam vechi topicul dar sunt si altii interesati...
poti explica te rog cu poze cum ai adaptat robinetul de dacie? |
Re: Prolema Ford Ka aer rece/cald
Quote:
|
Re: Prolema Ford Ka aer rece/cald
Multumesc!
|
Re: Prolema Ford Ka aer rece/cald
Scuze pentru absenta si multumesc pentru raspunsuri! pana la urma am adoptat solutia cea mai ieftina si romaneasca si anume am pus 2 tevi de pexal in locul electrovalvei, ca cea veche s-a rupt la verificare! la primavara voi cumpara alta!
Inca o data multumes pentru raspunsuri, din pacate serviciul nu imi prea mai lasa si timp liber. |
Re: Prolema Ford Ka aer rece/cald
1 Attachment(s)
Quote:
|
Re: Prolema Ford Ka aer rece/cald
Quote:
|
Re: Prolema Ford Ka aer rece/cald
Quote:
|
Re: Prolema Ford Ka aer rece/cald
@tabokubmw
Am aceasi problema. A ramas pe deschis electrovalava de la caldura. Robinetul de dacie se potriveste fara nicio adaptare? Stuturile alea sunt la dimensiuni? Cad inchizi nu intervine problema circuitului apei?(robinetul aoriginal are si recirculare, cand inchizi caldura, apa trece pe langa in furtunul de retur)? Eu ma gandeam sa blocjez permanent valva pe deschi si sa pun robinetul de dacie intre electrovalva si calorifer! |
Re: Prolema Ford Ka aer rece/cald
Quote:
Da se potriveste dar sa fie 'simplu' de dacie ca parca mai este un tip....tot de dacie..dar ceri unul simplu,si cumperi teava de cupru(cam 14-15 cm au alea daca imi aduc bine aminte)..si merge fara probleme.Nu afecteaza cu nimic si e al 2 lea an deja.da apa trece. |
Re: Prolema Ford Ka aer rece/cald
Am inteles cu e cu robinetul. Dar nu am inteles cum trece apa daca e oprit!
Cu electrovalva originala cand inchizi caldura circuitul de apa se face intre cele 2 furtune care intra de la motor in electrovalva! Daca ii pun robinet de Dacia, cand il inchid cum se va face transferul de apa intre cele 2 furtune? Multumesc! Scuze ca sunt pisalog! |
Re: Prolema Ford Ka aer rece/cald
Quote:
Si electrovalva inchide la fel ;) chiar am studiato inainte sa o montez. + ca e de 2 ani si nu am probleme... |
Re: Prolema Ford Ka aer rece/cald
Electrovalva are un ByPass care lasa apa sa treaca dupa ce robinetul s-a inchis. Poti arde garnitura de chiulasa asa. Unde se opreste apa in robinet ajunge la temperaturi cu 10-20 de grade mai mari. Este o idee proasta, dupa parerea mea!
|
All times are GMT +2. The time now is 05:55. |
- Copyright 2024 4Tuning