Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FORD > Zona tehnica Ford

Zona tehnica Ford Zona tehnica, secrete, tips&tricks Ford

Reply
 
Thread Tools
Old 15-12-12, 20:21   #1
ghiszmo

Stage 5
 
ghiszmo's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 514
Default Prolema Ford Ka aer rece/cald

Salut, de ceva vreme am o problema cu aceasta masina ea se manifesta astfel:
vara imi baga caldura de ma termina si nu pot porni aerul conditionat(a inceput sa functioneze dupa ce am desfacut panoul acela de comenzi si probabil am mai miscat mufele acelea, nu stiu!
Acum a venit iarna si nu mai baga caldura! bai dar deloc, nimic inget in masina si nu stiu de unde sa fie problema!
Sa fie termostatul sau ceva electric? Poate reusiti voi sa ma ajutati cu o informatie ceva ca nu stiu ce sa zic!
Multumesc mult!
__________________
infiintez SRL-URI, PFA-URI si alte activitati ce tin de registrul comertului!0724.355.641 yahoo id. ghiszmo2006 sau p.m.
Mic si al dreaku!!!Sunt slab ca sa fuga masina mai tare!!!
ghiszmo is offline   Reply With Quote
Old 20-12-12, 08:51   #2
valentin16

Stage 5
 
valentin16's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 328
Member of:
[FORD]
Default Re: Prolema Ford Ka aer rece/cald

salutare,

asa cum se mai specifica in manualul de reparatii,la robinetul de caldura sunt ceva probleme la Ford Ka...asta daca nu este folosit o perioada mai lunga....
urmaresti cele 2 furtune din compartimentul motor care intra in habitaclu....asa o sa descoperi acel robinet care mai mult ca sigur este blocat.
La un magazin de piese auto, ceri robinetul de calorifer pentru ford ka( modelul Febi,are codul 24233) si de aici mai departe te descurci...
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	robinet calorifer ford ka.jpg
Views:	1103
Size:	21.2 KB
ID:	2640791  

Last edited by valentin16; 20-12-12 at 09:02.
valentin16 is offline   Reply With Quote
Old 21-12-12, 09:57   #3
tabokubmw

Stage 5
 
tabokubmw's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Posts: 1,154
Default Re: Prolema Ford Ka aer rece/cald

Salut am avut si eu aceeasi problema sincer nu are rost sa cumperi acel robinet de 2 bani nu tine mult eu am schimbat 3 pana acum si de 1 an am adaptat unul de dacie.Sincer nu am mai avut probleme.Daca vrei iti pot explica si te ajut cu poze.
__________________
tabokubmw is offline   Reply With Quote
Old 08-02-13, 20:03   #4
takashi1

Stage 5
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 356
Member of:
[FORD]
Default Re: Prolema Ford Ka aer rece/cald

Salut,cam vechi topicul dar sunt si altii interesati...
poti explica te rog cu poze cum ai adaptat robinetul de dacie?
takashi1 is offline   Reply With Quote
Old 08-02-13, 20:38   #5
tabokubmw

Stage 5
 
tabokubmw's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Posts: 1,154
Default Re: Prolema Ford Ka aer rece/cald

Quote:
Originally Posted by takashi1 View Post
Salut,cam vechi topicul dar sunt si altii interesati...
poti explica te rog cu poze cum ai adaptat robinetul de dacie?
Maine voi face poze si iti voi explica exact pasii...
tabokubmw is offline   Reply With Quote
Old 08-02-13, 22:48   #6
takashi1

Stage 5
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 356
Member of:
[FORD]
Default Re: Prolema Ford Ka aer rece/cald

Multumesc!
takashi1 is offline   Reply With Quote
Old 13-02-13, 23:38   #7
ghiszmo

Stage 5
 
ghiszmo's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 514
Default Re: Prolema Ford Ka aer rece/cald

Scuze pentru absenta si multumesc pentru raspunsuri! pana la urma am adoptat solutia cea mai ieftina si romaneasca si anume am pus 2 tevi de pexal in locul electrovalvei, ca cea veche s-a rupt la verificare! la primavara voi cumpara alta!

Inca o data multumes pentru raspunsuri, din pacate serviciul nu imi prea mai lasa si timp liber.
ghiszmo is offline   Reply With Quote
Old 14-02-13, 07:01   #8
tabokubmw

Stage 5
 
tabokubmw's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Posts: 1,154
Default Re: Prolema Ford Ka aer rece/cald

Quote:
Originally Posted by ghiszmo View Post
Scuze pentru absenta si multumesc pentru raspunsuri! pana la urma am adoptat solutia cea mai ieftina si romaneasca si anume am pus 2 tevi de pexal in locul electrovalvei, ca cea veche s-a rupt la verificare! la primavara voi cumpara alta!

Inca o data multumes pentru raspunsuri, din pacate serviciul nu imi prea mai lasa si timp liber.
Puteai folosi doar o teava care sa fie de cupru si un robinet de dacie...... si nu mai aveai probleme vara il inchideai iarna il deschideai..
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSC_0251.JPG
Views:	2403
Size:	3.34 MB
ID:	2689343  
tabokubmw is offline   Reply With Quote
Old 15-04-13, 05:40   #9
fanitzaa

Stage 1
 
Join Date: Mar 2013
Posts: 13
Default Re: Prolema Ford Ka aer rece/cald

Quote:
Originally Posted by ghiszmo View Post
Scuze pentru absenta si multumesc pentru raspunsuri! pana la urma am adoptat solutia cea mai ieftina si romaneasca si anume am pus 2 tevi de pexal in locul electrovalvei, ca cea veche s-a rupt la verificare! la primavara voi cumpara alta!

Inca o data multumes pentru raspunsuri, din pacate serviciul nu imi prea mai lasa si timp liber.
pexal sau ppr? vezi sa nu se topeasca pexalul ala de la caldura. aceeasi problema am avut-o si eu la fiesta al meu din '96 si o rezolvasem cu 2 tezi de cupru tur-retur dar mergea caldura in blana. eu nu am cumparat valva ci doar am curatat-o. in cazul in care nu s-a ars bobina poti sa desfaci tot mecanismul bucatica cu bucatica si sa cureti bine fiecare piesa cu solutii cum ar fi Spray de curatat frane sau WD40. la mine am gasit depuneri pe supapa din interior din cauza instalatie de racire. daca vrei te ajut eu
fanitzaa is offline   Reply With Quote
Old 15-04-13, 07:03   #10
tabokubmw

Stage 5
 
tabokubmw's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Posts: 1,154
Default Re: Prolema Ford Ka aer rece/cald

Quote:
Originally Posted by fanitzaa View Post
pexal sau ppr? vezi sa nu se topeasca pexalul ala de la caldura. aceeasi problema am avut-o si eu la fiesta al meu din '96 si o rezolvasem cu 2 tezi de cupru tur-retur dar mergea caldura in blana. eu nu am cumparat valva ci doar am curatat-o. in cazul in care nu s-a ars bobina poti sa desfaci tot mecanismul bucatica cu bucatica si sa cureti bine fiecare piesa cu solutii cum ar fi Spray de curatat frane sau WD40. la mine am gasit depuneri pe supapa din interior din cauza instalatie de racire. daca vrei te ajut eu
E mai simplu cu robinet...daca il inchizi ai si aer rece
tabokubmw is offline   Reply With Quote
Old 18-04-13, 09:31   #11
Mario_rw

Stage 4
 
Mario_rw's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 243
Member of:
[FORD]
Default Re: Prolema Ford Ka aer rece/cald

@tabokubmw

Am aceasi problema. A ramas pe deschis electrovalava de la caldura.

Robinetul de dacie se potriveste fara nicio adaptare?
Stuturile alea sunt la dimensiuni?
Cad inchizi nu intervine problema circuitului apei?(robinetul aoriginal are si recirculare, cand inchizi caldura, apa trece pe langa in furtunul de retur)?

Eu ma gandeam sa blocjez permanent valva pe deschi si sa pun robinetul de dacie intre electrovalva si calorifer!
__________________
Bicicleta!!!

Last edited by Mario_rw; 18-04-13 at 09:34.
Mario_rw is offline   Reply With Quote
Old 18-04-13, 15:47   #12
tabokubmw

Stage 5
 
tabokubmw's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Posts: 1,154
Default Re: Prolema Ford Ka aer rece/cald

Quote:
Originally Posted by Mario_rw View Post
@tabokubmw

Am aceasi problema. A ramas pe deschis electrovalava de la caldura.

Robinetul de dacie se potriveste fara nicio adaptare?
Stuturile alea sunt la dimensiuni?
Cad inchizi nu intervine problema circuitului apei?(robinetul aoriginal are si recirculare, cand inchizi caldura, apa trece pe langa in furtunul de retur)?

Eu ma gandeam sa blocjez permanent valva pe deschi si sa pun robinetul de dacie intre electrovalva si calorifer!
Salut.
Da se potriveste dar sa fie 'simplu' de dacie ca parca mai este un tip....tot de dacie..dar ceri unul simplu,si cumperi teava de cupru(cam 14-15 cm au alea daca imi aduc bine aminte)..si merge fara probleme.Nu afecteaza cu nimic si e al 2 lea an deja.da apa trece.
tabokubmw is offline   Reply With Quote
Old 21-04-13, 23:05   #13
Mario_rw

Stage 4
 
Mario_rw's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 243
Member of:
[FORD]
Default Re: Prolema Ford Ka aer rece/cald

Am inteles cu e cu robinetul. Dar nu am inteles cum trece apa daca e oprit!

Cu electrovalva originala cand inchizi caldura circuitul de apa se face intre cele 2 furtune care intra de la motor in electrovalva!
Daca ii pun robinet de Dacia, cand il inchid cum se va face transferul de apa intre cele 2 furtune?

Multumesc! Scuze ca sunt pisalog!
Mario_rw is offline   Reply With Quote
Old 22-04-13, 15:30   #14
tabokubmw

Stage 5
 
tabokubmw's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Posts: 1,154
Default Re: Prolema Ford Ka aer rece/cald

Quote:
Originally Posted by Mario_rw View Post
Am inteles cu e cu robinetul. Dar nu am inteles cum trece apa daca e oprit!

Cu electrovalva originala cand inchizi caldura circuitul de apa se face intre cele 2 furtune care intra de la motor in electrovalva!
Daca ii pun robinet de Dacia, cand il inchid cum se va face transferul de apa intre cele 2 furtune?

Multumesc! Scuze ca sunt pisalog!

Si electrovalva inchide la fel chiar am studiato inainte sa o montez.

+ ca e de 2 ani si nu am probleme...
tabokubmw is offline   Reply With Quote
Old 24-08-13, 14:17   #15
Mario_rw

Stage 4
 
Mario_rw's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 243
Member of:
[FORD]
Default Re: Prolema Ford Ka aer rece/cald

Electrovalva are un ByPass care lasa apa sa treaca dupa ce robinetul s-a inchis. Poti arde garnitura de chiulasa asa. Unde se opreste apa in robinet ajunge la temperaturi cu 10-20 de grade mai mari. Este o idee proasta, dupa parerea mea!
Mario_rw is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -