Forum 4Tuning

Forum 4Tuning (https://forum.4tuning.ro/)
-   Zona tehnica Honda - Acura (https://forum.4tuning.ro/278-zona-tehnica-honda-acura.html)
-   -   Ajutor alegere antigel (https://forum.4tuning.ro/278-zona-tehnica-honda-acura/346069-ajutor-alegere-antigel.html)

bcoupe 17-11-12 20:58

Ajutor alegere antigel
 
Salutam toti hondariiii :)

Va rog sa-mi spuneti si mie ce tip de antigel recomandat sa bag si eu in hondina mea care este un civic aerodeck 1.4 iS cod motor d14a8.


Va multumesc!!!!!

!41! 18-11-12 06:52

re: Ajutor alegere antigel
 
G12. Nu face rau orice sistem de racire ai(CU-AL). Iei o marca de doamne ajuta ,faci concentratia sa reziste la -30 grade si schimbi. Eu spre ex. am Total Glacelf. Dupa specificatiile de pe cutie tre' sa tina mai mult ca masina :-)

bcoupe 18-11-12 08:14

Re: Ajutor alegere antigel
 
multumesc pt raspuns.
ar mai fi ceva, cat litri intra in motorul asta?

Vali_lj 18-11-12 14:20

Re: Ajutor alegere antigel
 
In primul rand cauta antigel indiferent de marca dar sa nu contina silicati si bor , astea sunt directivele honda de cand le stiu. Culoarea nu conteaza , este doar un rahat comercial dupa care s-au orientat baietii din magazine ca sa nu isi bata capul prea mult .
Daca schimbi distributia 4 - 4,5 litri.

bcoupe 25-11-12 21:42

Re: Ajutor alegere antigel
 
bun, am luat antigel, dar cum nu doresc sa merg cu ea la service si sa fac eu tot cu mana mea mai intampin unele probleme care ar fi:

- Cum dau drumu la apa din radiator? (daca se poate sa-mi atasati o poza cu surubul/robinetul) (nu-mi ziceti ceva gen: "desfaci furtunul de la radiator...aia stiu si eu...)
- Aerisirea instalatiei cum se face? isi face singura sau are vre-un surub?

Ar mai fii unele intrebari:

- Ce ulei servo sa iau pt schimb?
- Cum se scoate uleiul servo din instalatie?

Va multumesc pt ajutor si astept raspunsuriile voastre!

Vali_lj 25-11-12 22:43

Re: Ajutor alegere antigel
 
- Robinetul se gasete in partea de jos a radiatorului ( il poti vedea daca ai o rampa ) poze nu am, dar prefer sa dai drumul direct la furtun . Robinetul are tendinta de a curge daca il desfaci dupa multi timp ( cred ca e o problema cu garnitura ).
- Aerisirea o poti face in diferite moduri:
motorul la relanti , busonul de la radiator scos , caldura data drumu si la interior ( fara aeroterma). Astepti pret de 3-5 poriniri ale radiatorului si completezi . Opresti motorul , pui busonul la loc si talpa :).
- Iti recomanda numai Honda PSF altfel patesti alte belele. intra cam 0,800 - 1 litru.
- Desfaci conducta si la relanti misti volanul stanga dreapta pana iese , idem la reumplere. ( asta stiu ca se face)

!41! 26-11-12 06:49

Re: Ajutor alegere antigel
 
Quote:

Originally Posted by Vali_lj (Post 5262446)
- Robinetul se gasete in partea de jos a radiatorului ( il poti vedea daca ai o rampa ) poze nu am, dar prefer sa dai drumul direct la furtun . Robinetul are tendinta de a curge daca il desfaci dupa multi timp ( cred ca e o problema cu garnitura ).
- Aerisirea o poti face in diferite moduri:
motorul la relanti , busonul de la radiator scos , caldura data drumu si la interior ( fara aeroterma). Astepti pret de 3-5 poriniri ale radiatorului si completezi . Opresti motorul , pui busonul la loc si talpa :).
- Iti recomanda numai Honda PSF altfel patesti alte belele. intra cam 0,800 - 1 litru.
- Desfaci conducta si la relanti misti volanul stanga dreapta pana iese , idem la reumplere. ( asta stiu ca se face)

Subscriu.
Neaparat sa iei Honda PSF . Eu am bagat candva ulei rosu ATF cum se baga la majoritatea masinilor si am avut probleme in scurt timp.

bcoupe 27-11-12 09:42

Re: Ajutor alegere antigel
 
colegiiii va multumesc mult! Nu mai umblu pe la service cu ea :)

quikvtec 29-11-12 21:48

Re: Ajutor alegere antigel
 
am castrol ATF de 4 ani la servo si eu si alte cunostiinte cu honde , nici o problema , stiu ca manualul spune clar a nu se folosii asa ceva , dar chiar nu a fost nici o problema de functionare , uzura , etc

Vali_lj 30-11-12 14:19

Re: Ajutor alegere antigel
 
Cunosc destui incapatanati care au in loc de PSF de la ulei de transmisie pana la alte lichide. Treaba sta la modul urmator : lichidul de la honda este facut in asa fel incat sa isi pastreze propietatile la toata gama de temperaturi , circuitul de servo neavand racire atat activa si nici pasiva. Diferenta se simte la temperaturi ce depasesc normele lichidului folosi , cand la temperaturi joase trage de volan si abia se misca , iar la temp inalte feedbackul este dezastruos pana intr-un final cand incepe sa cedeza pompa...


All times are GMT +2. The time now is 07:18.

- Copyright 2024 4Tuning