Forum 4Tuning

Forum 4Tuning (https://forum.4tuning.ro/)
-   Racing Code (https://forum.4tuning.ro/679-racing-code.html)
-   -   MOTORSPORT by Racing Code (https://forum.4tuning.ro/679-racing-code/340368-motorsport-by-racing-code.html)

SEBASTIAN 13-10-12 13:27

MOTORSPORT by Racing Code
 
8 Attachment(s)
Una din ramurile noastre de activitate vizeaza in mod serios si sustinut latura de motorsport, unde activam de cativa ani si obtinem rezultate foarte bune.

Am sa va ataez cateva imagini ale masinilor care ne-au trecut prin mana.

Am sa incep cu masina ceamai reprezentativa, care este si cea mai performanta obtinand cele mai bune rezultate in ultimii ani pe traseele de VTM din Romania.

Asa a inceput istoria aceste masini impreuna cu noi Racing Code.

SEBASTIAN 13-10-12 13:33

Re: MOTORSPORT by Racing Code
 
7 Attachment(s)
Istoria a continuat prin evolutia facuta pas cu pas in timp.

SEBASTIAN 13-10-12 13:42

Re: MOTORSPORT by Racing Code
 
11 Attachment(s)
In mod constant masinii i se mai aduc modificari si atunci setarea se impune, iar Paul Andronic stie foarte bine ca trebuie ajustata sau schimbata setarea.
Oricum foloseste 4 programe pentru benzina de curse de 109, programe comandate de la bord prin intermediul unui buton.
In general se utilizeaza nivelul de putere 2 si 3 iar foarte rar 4, nivel pentru care graficele de putere nu sunt disponibile fiind confidentiale.

Graficele de putere afisate reprezinta valorile la roti.

SEBASTIAN 13-10-12 13:50

Re: MOTORSPORT by Racing Code
 
7 Attachment(s)
Un alt pilot foarte celebru care a apelat la servicile noastre a fost Titi Aur care in prima faza a benficiat de o colaborare pentru setarea unul EVO impreuna cu Domnul Dan Necula. Ulterior capatand incredere in ceea ce aveam de oferit si revenind cu aceasta masina de curse si altele de curse sau de strada.

Primul este de H pentru VTM si al doilea de rally Gr. N .
Cea de N a fost una din primle setate pe E85 si combinatie E85 cu benzina de 100.

SEBASTIAN 13-10-12 13:58

Re: MOTORSPORT by Racing Code
 
5 Attachment(s)
LANCIA DELTA INTEGRALE

525PS

SEBASTIAN 13-10-12 14:01

Re: MOTORSPORT by Racing Code
 
3 Attachment(s)
Ca sa nu credeti ca vizam doar monstrii va aratam si cateva din competitii cu Dacia Logan .
Nu vom poposi prea mult in aceasta zona unde puterea de varf era in jur de 100WBHP.

SEBASTIAN 13-10-12 14:03

Re: MOTORSPORT by Racing Code
 
3 Attachment(s)
Renault Megane RS setat si el cu stand alone. cca 220PS

SEBASTIAN 13-10-12 14:05

Re: MOTORSPORT by Racing Code
 
4 Attachment(s)
EVO 9 RS rally & VTM
Acolo unde puterile sunt suspect de mici trebuie sa stiti ca unele masini de curse sunt setate cu restrictoare de aer, montate in gura de admisie a turbinei.

SEBASTIAN 13-10-12 14:10

Re: MOTORSPORT by Racing Code
 
6 Attachment(s)
Setare cu stand alone VIPEC(suntem importatori directi pentru Romania).
Motor de baza M5 3.8l acum cu stroker kit & ...

SEBASTIAN 13-10-12 14:14

Re: MOTORSPORT by Racing Code
 
7 Attachment(s)
EVO 9 - o masina care vine mereu printre primele la VTM Catalin Cismaru
EVO 9 Bebe Balea rally (galben)

SEBASTIAN 13-10-12 14:19

Re: MOTORSPORT by Racing Code
 
3 Attachment(s)
EVO 9 VTM

Initial a venit cu ECU stock ulterior a primit un stand alone WALBRO TDD.

SEBASTIAN 13-10-12 14:23

Re: MOTORSPORT by Racing Code
 
6 Attachment(s)
EVO X

SEBASTIAN 13-10-12 14:30

Re: MOTORSPORT by Racing Code
 
10 Attachment(s)
EVO 6 George Cretu VTM

O masina care a tot fost pusa la punct pe parcursul timpului.
Cand spun pusa la punct ma refer la acuratetea solutiei tehnice, a combustibilului nicidecum la starea tehnica care mereu era excelenta.

SEBASTIAN 13-10-12 14:40

Re: MOTORSPORT by Racing Code
 
3 Attachment(s)
EVO 9 GR.N

SEBASTIAN 13-10-12 14:45

Re: MOTORSPORT by Racing Code
 
5 Attachment(s)
Alte doua EVO X din echipa BCR L.

Cele doua masini sunt foarte apropiate ca putere-cuplu cu un mic aport de cuplu la cea a lui Valino. Valorile nu sunt foarte mari fiind cu restricor de grupa N rally.

SEBASTIAN 13-10-12 14:53

Re: MOTORSPORT by Racing Code
 
13 Attachment(s)
Ford Fiesta stand alone ECU

Peugeot 206 KRC - 310WBHP MOTEC

SEBASTIAN 13-10-12 14:59

Re: MOTORSPORT by Racing Code
 
8 Attachment(s)
Subaru EJ20.
Nu vreau sa exista comentari despre firma respectiva, putea fi oricare alta.
Oricum am intalnit si cazuri mai grave, in unele chiar motorul fiind pus in pericol de firme de tuning care fac apel la import de inteligenta. In acest caz macar nu se umblase la motor.

SEBASTIAN 13-10-12 15:06

Re: MOTORSPORT by Racing Code
 
12 Attachment(s)
2 X Subaru N14 - masina special destinata competitiilor
ECU MOTEC
In urma setarii custom pe Motec a reusit sa ridice 20cp mai mult decat a fost vanduta de Tommi Makinen.

SEBASTIAN 13-10-12 15:36

Re: MOTORSPORT by Racing Code
 
2 Attachment(s)
EVO 9 TEMPO https://forum.4tuning.ro/679-racing-c...stock-e85.html

SEBASTIAN 13-10-12 15:39

Re: MOTORSPORT by Racing Code
 
5 Attachment(s)
EVO GR A 440 WBHP

SEBASTIAN 13-10-12 15:51

Re: MOTORSPORT by Racing Code
 
1 Attachment(s)
Sunt destul de multe si nici nu stiu pe care sa le mai pun...
Am sa mai pun un EVO.

SEBASTIAN 13-10-12 16:05

Re: MOTORSPORT by Racing Code
 
5 Attachment(s)
Un Suzuki Swift si un Peugeot animat de un motor Honda de 2l.
Setarea motorului de Honda s-a facut online cu ECU stock.
Pentru a permite aceasta optiune absolut necesara in motorsport ECU a fost modificat.
Pentru doritori putem modifica o mare gama de ECU de HONDA astfel incat sa devina veritabile stand alone.

SEBASTIAN 14-10-12 09:09

Re: MOTORSPORT by Racing Code
 
8 Attachment(s)
Lancia Fulvia HF 1600

Un model care a scris istorie in paginile motorsportului, iar acum isi traieste a doua sau a treia tinerete, fiind pilotata in campionat de Calin Popescu-Tariceanu.

Masina revine des la dyno pentru verificari si setari de multe ori beneficiind de sfaturi si prezente onorabile.

Cu putin timp inainte sa treaca in nefiinta nea' Genu cum ii spunea apropiatii ne-a onorat cu prezenta sa.

SEBASTIAN 15-10-12 07:36

Re: MOTORSPORT by Racing Code
 
8 Attachment(s)
Asa cum bine se poate observa o cota foarte mare din masinile Subaru si Mitsubishi sunt modificate de Racing Code. Peste 90% din masinile din aceasta zona sunt resoftate de Racing Code. Procentul este de obicei unul care creste pentru ca si clientii altor firme pana la urma ajung sa fie clientii nostrii, iar aceasta masina are o istorie chiar interesanta in lumea tuningului.
Fiind vorba de un motor de 2.5l celebrul EJ25 prin performantele negative de fiabilitate, istoria lui are multe pagini din care unele negre.
Initial masina a fost setata de noi functionand corect, dar modest ca putere o buna perioada de timp. Orice am fi facut peste fiabilitatea ar fi fost afectata.
Din dorinta de a obtine mai mult masina a ajuns si la alte firme de tuning care au facut noi interventii de soft reusind sa dea peste cap buna functionare si echilibrul motorului. Bineinteles ca in mod repetat cu doua alte firme de tuning la carma motorul a cedat.
O alta firma cu un marketing foarte bun cu import de piese si inteligenta a obtinut de la proprietar bugetul necesar reconstruirii motorului pe solutia Cosworth. Nimic rau insa sa importi si sa montezi un alt tip de axe cu came fara a avea imperecherea cu senzorii de sincronizare de la axe si fara un stan alone veritabil... Efectul a fost cel asteptat masina nu a pornit.
A fost la toti meseriasii posibili si ... inclusiv noi am fost chemati si am diagnosticat imediat masina.
Firma respectiva a remediat problema si a mers in continuare cu totul dar din pacate motorul a fost distrus lamentabil.
De doi ani mecanica a fost preluata de Bogdan Sichitiu, un tip serios care se pricepe la motorsport si la masini de curse, motorul a fost refacut cu Cosworth dar cu piese de calitate si bine montate, iar electronica a cazt in sarcina noastra.
Abordarea a fost una profesionista si s-a montat un M800.

SEBASTIAN 16-10-12 18:26

Re: MOTORSPORT by Racing Code
 
Motec comercializeaza Motec M800 Plug In pentru acest model de Subaru, fiind una dintre cele mai bune solutii de gestiune electronica pentru motorsport.
Racing Code seteaza in mod constant astfel de ECU montate pe diferite masini, in special de curse. Nu este un produs ieftin la indemna oricui insa calitatea isi spune cuvantul, chiar daca uneori se descopera mici disfunctionalitati constructive de executie sau de soft.

SEBASTIAN 18-10-12 19:07

Re: MOTORSPORT by Racing Code
 
2 Attachment(s)
Quote:

Originally Posted by SEBASTIAN (Post 5207771)

Pentru acest model va pot atasa si graficele de putere la motor si la roata.
Va rog sa retineti este un EVO 9 cu turbo stock.

SEBASTIAN 19-10-12 16:41

Re: MOTORSPORT by Racing Code
 
2 Attachment(s)
Si o versiune mai modesta in zona de motorsport.
Peugeot 106 VTS
Masina este modificata conform grupei N si deja avea un soft modificat.
In urma interventiei de resoftare custom profesionista executata de specialistul de la Racing Code masina a castigat inca 10 cai putere.

Robert Coca 19-10-12 17:01

Re: MOTORSPORT by Racing Code
 
Nu se poate fisa dyno, nu?

SEBASTIAN 19-10-12 17:15

Re: MOTORSPORT by Racing Code
 
1 Attachment(s)
Avem testate mai multe astfel de masini Peugeot 106 de curse in special configurate pentru grupa N.
In mod cert intre masini sunt diferente dar nu spectaculoase.
Daca ai o astfel de masina si vrei sa o setam nici o problema putem face asta foarte bine si cu un bun rezultat, probabil pana acum.
Lucrand de cativa ani si afisand rezultatele obtinute de noi nu am gasit pana in prezent o masina, oricat de custom ar fi sau de speciala, indiferent de cine a fost setata anterior care sa nu mai ofere posibilitatea unui reglaj mai bun si obtinerea a catorva caluti sanatosi in plus. Am sa dau un exemplu la o masina speciala.
Inainte de masina expusa acum o alta masina similara a primit un soft nou si a schimbat pozitia in clasament intre aceste masini. Se poate spune ca softul a facut diferenta.

Robert Coca 19-10-12 18:20

Re: MOTORSPORT by Racing Code
 
Eram curios la 106 de putere nu la Hennessy. La masina mea nu prea ai ce seta pentru ca este un diesel cu pompa mecanica.

Eu nu inteleg, pe langa multi altii, de ce postezi poze cu masini pe dyno, la sectiunea DYNO, fara fise dyno. Exista topic cu "Masini tari vazute la noi" unde ai putea posta linistit pozele.

Parerea mea umila.

SEBASTIAN 19-10-12 18:44

Re: MOTORSPORT by Racing Code
 
1 Attachment(s)
Da te inteleg foarte bine insa toate la timpul lor.
Cei care sunt interesati de fise dyno vin si masoara masina, iar noi in mod garantat le oferim fisa dyno relevata cu valorile reale.
Nu cunoastem persoane care au venit cu masinile sa le masoare si sa nu primeasca fisa dyno daca au solicitat.
De exemplu sunt clienti care afiseaza singuri rezultatele, iar in acest caz poti sa te uiti cu atentie ai sa vezi ca este o pompa mecanica https://forum.4tuning.ro/679-racing-c...ml#post5149760 .
In cazul anterior nu avem acceptul si nici o intelegere de marketing prin care sa putem afisa fisele dyno, lafel si in cazul altor clienti.
Dar daca vrei sa vezi cum arata puterea la Racing Code o sa afisam puterea obtinuta dintr-un EVO 9 RS al unui partener. Nici aici nu vom afisa ultimul rezultat sau valoarea pentru programul 4 dar oricum cred ca este reprezentativ iar rezultatele ne recomanda ca lideri autoritari in acest domeniu.
Spre deosebire de altii ne mandrim cu rezultatele obtinute de noi, prin munca, cunoasterea si logistica de care dispunem, nefiind necesar sa facem import de "marfa" la mana a doua din cine stie ce tara orientala :lol: sau occident.

SEBASTIAN 20-10-12 19:27

Re: MOTORSPORT by Racing Code
 
5 Attachment(s)
O masina preparata pentru circuit care doreste sa participe la VTM.
Opel Speedster Turbo

SEBASTIAN 22-10-12 04:53

Re: MOTORSPORT by Racing Code
 
1 Attachment(s)
Tot un motor setat de noi, probabil cel mai puternic motor de BMW M.
Nu va afisez fisa finala ci o setare intermediara de la care s-a plecat si s-a urcat mult mai mult cu toate ca nici acesta nu este un grafic urat pentru puterea la roata.

S38B38 = Motor M5 E34 3.8l - modificat inclusiv stroker kit si bineinteles conversie turbo.

SEBASTIAN 23-10-12 18:20

Re: MOTORSPORT by Racing Code
 
1 Attachment(s)
In weekend cred ca sunt ultimele etape de la VTM si se defineste clasamentul.
Speram sa avem cel putin o masina in fruntea clasamentului ca sa terminam trei ani pe locul intai.

SEBASTIAN 27-10-12 08:27

Re: MOTORSPORT by Racing Code
 
3 Attachment(s)
In prima etapa a weekendului acesta la CNVC de la Sinaia rezultatele nu s-au lasat asteptate.
Deasemenea prin timpul obtinut masina Mitsubishi 8.5 setata de Racing Code a permis relevarea celui mai bun timp si in clasamentul General invingand pe uscat LOLA.
Traian Negru - EVO9a castigat grupa A, iar prima pozitie pentru doua roti motrice revine lui SANU Megane Coupe.
As vrea sa precizez ca documentele sunt preluate de pe Autorally.

Aceste masini dar si altele din acest campionat oficial FRAS sunt setate integral de Racing Code pe dyno la sediul Racing Code din Bucuresti.

Cred ca suntem singura firma de Tuning care are mai mult decat tangente cu MOTORSPORT-ul si care se ocupa si de ENGINEERING auto.

racingcode 27-10-12 14:30

Re: MOTORSPORT by Racing Code
 
Filme de la strart cu masini setate de noi.
Filmarile sunt facute de amator asa ca va rog sa scuzati calitatea.
Marketingul este atuul altor firme noi ne mandrim cu rezultatele, fiabilitatea si functionarea masinilor.
Deoarece nu le pot incarca aici filemele o sa le pun adresele unde se pot vizualiza:
https://www.youtube.com/watch?v=ejp2o...ature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=8STnZOSK24k
Acest EVO 9 pe langa faptul ca a castigat grupa este setat folosind combustibil de pompa E85, fiind singurul care dimineata la aproape zero grade porneste.
https://www.youtube.com/watch?v=urv41qv0Sdk
https://www.youtube.com/watch?v=WCjxH7hnl38

racingcode 28-10-12 06:22

Re: MOTORSPORT by Racing Code
 
Din pacate vremea este asa cum a fost anuntata.
Frig si ploaie!
Recorduri nu pot sa fie e important doar clasamentul.

SEBASTIAN 28-10-12 19:30

Re: MOTORSPORT by Racing Code
 
2 Attachment(s)
Traian Negru intrat in mana si cu dorinta vadita de a se impune, forteaza astazi intr-o zi capricioasa cu soare, ploaie si vant, iar inca din prima mansa de concurs cronometrata impunand cel mai bun timp al mansei. surclasandu-si concurentiii intr-o maniera convingatoare.
Clasament mansa 1:

1. Traian Negru A5 2:13.163

2. Ion Nicolae A5 +2.724
3. Paul Andronic H5 +5.525
4. Lucian Radut H5 +5.996
5. Edu Stan N5 +6.003
Mansa intai a fost foarte importanta astazi deoarece vremea capricioasa putea aduce orice, o ploaie torentiala, un accident nedorit, anularea mansei… asa ca optiunea luata in prima urcare era foarte importanta, cea de a doua urcare de concurs fiind nesigura. Fapt subliniat si de cele doua intreruperi de la orele 13 si 13:08 daca nu ma insel.

Desigur trebuie sa reamintim ca recordul de traseu apartine lui Paul Andronic (1:58,723) si masinii Autotehnica, SETATA INTEGRAL de RACING CODE, care in ciuda accidentarii din prima urcare necronometrata de vineri a reusit sa demostreze ca se poate. Pe asfalt uscat si pe un traseu periculos dar foarte tehnic a demonstrate ceea ce noi sustinem de mult Hora Lucien si masina lui de concurs Lola pot fi invinse. Ceea ce spun nu vrea catusi de putin scada meritele resiteanului de la grupa D pentru care avem mare respect, personal fiindu-mi prieten.

Astazi discutand personal cu Hora Lucien mi-a spus ca nu este interesat sa mai concureze fiind imposibil in coditiile date, meteo, sa obtina cel mai bun timp al dublei si astfel trebuie sa renunte la titlul
King of the Hill”.
Discutand cu Paul Andronic acesta nu a mai fost interesat sa forteze deoarece nici el nu-si putea imbunatatii timpul de vineri din motive lesne de inteles legate de vremea capriciosa, cand era ud si ploua, apoi soare, iar ploaie si tot asa. Cu toate acestea a facut urcarile avand o prestatie mai mult decat eleganta si acumuland puncte pentru grupa H5 si clasamentul general.

In cea de a doua mansa de concurs Traian Negru nu s-a lasat imbatat de timpul din prima urcare de concurs si a mai dat jos inca 4 secunde mari, care l-au propulsat in fruntea clasamentului general pentru aceasta etapa a opta a CNVC de la SInaia.

Clasament mansa2:

1. Traian Negru A5 2:09.381

2. Daniel Onoriu H5 +0.938
3. Lucian Radut H5 +1.062
4. Ion Nicolae A5 +2.637
5. Paul Andronic H5 +2.803
Cred ca sunt persoane interesate care ar vrea sa stie cate ceva despre masina de concurs a lui Traian Negru.

Mitsubishi Lancer Evolution IX

Cutie de viteze cu craboti, rapoarte ceva mai scurte si un motor cu intene de serie, avand alte axe cu came, alte injectoare si un turbo stock.

Combustibilul folosit este E85 de pompa si este singura masina setata pe E85 care porneste foarte bine la rece.


Electronica pe a carei setare este semnat Racing Code pune totul in valoare utilizand ECU STOCK. Setarea s-a facut la sediul nostru pe dyno de acelasi specialist acare a setat masina EVO de la Autotehnica si alte 9 masini care au luat startul in etapa de astazi.

De trecut pragul ne-au trecut mai multe dar setarile atunci au fost semnate de alte firme din strainatate .

Cu aceasta ocazie nu numai ei pilotii cu masinile lor ci si noi RACING CODE am demonstrat ca se poate si ca putem invinge pe oricine daca avem parte de o abordare serioasa, profesionista atunci cand vorbim de masini de curse in special. Ma refer la mecanica, parte pe care o consider inca sensibila in Romania avand doar cateva exceptii laudabile, dar nu-I pomenesc ca sa nu li se urce la cap.


Indiferent la ce solutii de setare s-a apelat noi am reusit sa demonstram ca in Romania se pot face si lucruri bune, far a avrea sa minimalizam capacitatile domnilor din Ungaria, Franta, Anglia … care stim ca au lucrat nemijlocit la setarile unor masini de curse care au venit cu pretentii la start.

SEBASTIAN 30-10-12 15:22

Re: MOTORSPORT by Racing Code
 
11 din masinile care au luat startul la Sinaia poarta pe setarile de motor semnatura Racing Code. Unele si pe transmisie!
https://www.youtube.com/watch?v=KjpQWlvRNqA&noredirect=1
https://www.youtube.com/watch?v=NywDJVJvsWk&noredirect=1

SEBASTIAN 30-10-12 21:00

Re: MOTORSPORT by Racing Code
 
5 Attachment(s)
Performanta cere sacrificii dar satisfactia face ca totul sa merite.
Uneori sacrificiul este destul de mare si poate avea un gust amar.
In prima urcare a weekendului trecut de la Sinaia EVO setat de RACING CODE (Motor&Cutie de Viteze), construit de Autotehnica si pilotat Paul Andronic a avut un accident destul de urat lovind parapetul cu lateralul stanga.
In urma acestui impact din prima urcare necronometrata masina dar si pilotul au avut de suferit desul de serios.
Din fericire masina a putut fi reparata provizoriu astfel incat sa ruleze aproape drept pe strada iar Paul a fost salvat de adrenalina care la- facut sa rezite mai usor in fata durerilor provocate de impact in zona coastelor pe partea stanga, dureri resimtite mult mai mult in etapa de Duminica, insa ce mai conta cand cartile erau deja jucate.
In ciuda tuturor incercarilor timpul obtinut a asigurat pozitionarea pe podium si obtinerea celul mai mare titlu posibil al dublei.

Paul iti multumim ca ne-ai crezut atunci cand iti spuneam ca ai sanse sa castigi pe uscat, nu doar pe ud in fata masinilor de grupa D.


All times are GMT +2. The time now is 08:14.

- Copyright 2024 4Tuning